نوشته قبلی نوشته بعدی Google برای تمایز سایت شما تشویق می کند

Google برای تمایز سایت شما تشویق می کند

Google برای تمایز سایت شما تشویق می کند منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

یک ناشر سؤالی را درباره جان مولر درمورد گوگل درباره محتوای کالا توئیت کرد. پاسخ جان مولر به طور کلی این کار را انجام داد که وقتی محتوای سایت شما همان محتوای سایتهای رقیب است ، چه کاری انجام دهید. اما توصیه های وی در مورد هر سایتی که می خواهد بهتر از رقابت آنها باشد ، کاربرد دارد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این سؤال است:

"سلام،
JohnMu

من یک سایت شغلی دولتی دارم که در آن مطالب تقریباً شبیه به تمام سایتهای دیگر (اطلاعات شغلی ، اطلاع رسانی و غیره) است.

چگونه گوگل چنین سایتهایی را به نظر می رسد؟ "

محتوای کالا چیست؟

محتوای کالا محتوا است که در طیف گسترده ای از سایت ها استفاده می شود. به عنوان مثال ، محتوایی که توسط یک شرکت وابسته توسط یک خوراک کشیده می شود ، می تواند به عنوان محتوای کالا تلقی شود. در مثال بالا ، این مشاغل دولتی است که در دسترس است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

راه حل های زیادی برای کشیدن فید و نمایش خودکار اطلاعات در وب سایت وجود دارد. این می تواند به یک ناشر در مقیاس چاپ و نشر آنها کمک کند در حالی که آن را خودکار می کند.

نکته منفی این است که این راه حل ها در دسترس سایر ناشران نیز هست.

نحوه انتشار محتوای کالا و رتبه بندی

جان مولر گوگل پاسخ داد ،

"فرقی نمی کند که چه نوع سایتی داشته باشد ، در نهایت شما باید راهی برای تمایز خود پیدا کنید ، به ویژه هنگامی که در مورد" محتوای کالا "صحبت می شود.

چه چیزی باعث می شود سایت شما به بهترین نتیجه مطلوب برای نمایش داده شد. درست همانند دیگران نیستند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

چه چیزی وب سایتها را متمایز می کند؟

چه چیزی باعث می شود یک سایت از سایت دیگر متفاوت باشد؟ تهیه گزارش مقایسه کاری است که هر ناشر قبل از انجام تک خط کد باید انجام دهد.

پیشنهاد ویژه  12 Proven Steps to Boost Your Organic CTR in Google

لازم نیست که هر چیزی فانتزی هم باشد. این می تواند یک لیست ساده از خصوصیات مثبت و منفی باشد که توسط رقبا بیان شده است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

نمونه سؤالات برای کمک به تمایز:

  • رقبا چه کاری درست انجام می دهند؟
  • رقبا چه کاری ضعیف دارند؟
  • چه چیزی در سایت های رقیب وجود ندارد؟
  • رقبای چه نوع بازدید کنندگان را هدف قرار می دهند؟
  • آیا رقبا صلاحیت دارند؟
  • چه چیزی باعث می شود رقبا معتبر شود؟

تمایز وب سایت چیست؟

اگرچه تمایز به عنوان متفاوت بودن تعریف می شود ، تمایز صرفاً متفاوت بودن نیست. اضافه کردن ویژگی ها ، تصاویر و غیره روش های سطحی برای تمایز یک سایت هستند.

به عنوان مثال ، فقط به این دلیل که بچه های محبوب لباس خاصی می پوشند ، پوشیدن آن لباس باعث محبوبیت کودک نمی شود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به نظر من ، اگر ناشر بخواهد واقعاً خود را از هم متمایز کند ، چیزی که واقعاً به شما کمک می کند تمرکز روی محبوبیت سایت است.

Google تمایل دارد سایتهایی را که کاربران مایل به دیدن آنها هستند رتبه بندی کند. چرا مردم برخی سایت ها را نسبت به سایرین ترجیح می دهند؟

  • یک پاسخ این است که صفحات محبوب تمایل دارند سریعتر به سؤالات پاسخ دهند یا مشکلات را با روشی کارآمد حل کنند.
  • پاسخ دیگر راحتی است.
  • پاسخ دیگر به این دلیل است که سایت بازدید کننده سایت را منعکس می کند. به طریقی ممکن است سایت اهداف و آرزوهای بازدید کننده سایت را برقرار کند.
پیشنهاد ویژه  گوگل’s John Mueller داخلی لنگر متن و “اثر قابل مشاهده در جستجو”

همه حلقه‌های فوق به شناخت بازدیدکننده سایت شما بازمی‌گردند.

درک مردم باعث می شود سایت متفاوت باشد

به نظر من ، متفاوت بودن سایت شما در مورد درک افرادی است که آن دسته از سؤالات جستجو را انجام می دهند و به تمام آرزوها و اهداف اساسی ذاتی در سؤالی که می پرسند ، پرداخته است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
  • شخصی که برای خرید کفش اقدام به خرید چیزی بیش از چیزی می کند که بتواند روی پاهای خود بپوشد.
  • کسی که به دنبال شغل دولتی است به دنبال چیزی بالاتر از اشتغال است.

Google صفحات وب را بر اساس بیش از کلمات کلیدی و پیوند رتبه بندی می کند. این سایت به طور فزاینده ای رتبه بندی می کند زیرا آنها یک سوال یا مشکل خاص را به روشی که کاربر راضی می کند ، حل می کنند. همه این تطابق عصبی ، رتبه بندی مغز و پردازش زبان طبیعی مربوط به درک کاربران و آنچه می خواهند است.

هر چیزی که آنچه کاربران انتظار دارند ببیند ارتباط دارد باید به حرکت رتبه بندی در جهت صحیح کمک کند. هر چیزی که در راه باشد ، رتبه بندی را به سمت پایین حرکت می دهد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

حقیقت اساسی در مورد دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجو در گوگل این است که گوگل در گردش کاربر است نه کلمات کلیدی.

به یاد داشته باشید که چگونه سطحی است که فکر می کنند پوشیدن لباس بچه گانه باعث می شود کودک خنک شود؟ همه دست تکان دادن به EAT و گره زدن به زندگی نامه نویسندگان سطحی است و نکته را از دست نمی دهد.

پیشنهاد ویژه  نحوه استفاده صحیح از عنوان عنوان لینک

این چیزی است که در صدر دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجو قرار دارد:

"0.1 هدف از رتبه بندی کیفیت جستجو
موتورهای جستجوی خوب نتایج به دست می آورند که برای کاربران در زبان و محلی خاص خود مفید هستند.

۰٫۲ رتبه دهنده باید نماینده کاربر باشد "

این برخی از توصیه های مبهم کومبایا درباره "مطالب جالب" نیست. من مستقیم و عملگرا هستم: کاربران عوامل جدید رتبه بندی هستند. استراتژی کردن در مورد آنها به شما کمک می کند راه حل های مربوط به تمایز سایت خود را پیدا کنید که واقعاً شما را از هم جدا کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

بنابراین وقتی لیست خود را در مورد کارهایی که رقبا به درستی انجام می دهند ، تهیه کنید ، این کار را از منظر آنچه که آنها برای کاربران درست انجام می دهند ، انجام دهید. سپس لیستی از همه کارهایی که رقبا برای کاربران اشتباه انجام می دهند ، تهیه کنید.

آنچه شما کشف می کنید ممکن است برای لیست چک سئو کارهایی که انجام می شود مهم باشد.

منابع بیشتر

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *