نوشته قبلی نوشته بعدی ۱۲ راه برای ایجاد استراتژی جستجوگرها برنده در بودجه اندک

۱۲ راه برای ایجاد استراتژی جستجوگرها برنده در بودجه اندک

۱۲ راه برای ایجاد استراتژی جستجوگرها برنده در بودجه اندک منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

ما وبلاگ ها را خوانده ایم ، مذاکرات را شنیده ایم ، مطالعات موردی را دیده ایم.

مارک های بزرگ در سئو برنده هستند.

آنها … بدست آوردهاند:

  • تیمی از کارشناسان که در حال تنظیم دقیق فن آوری خود هستند.
  • یک آژانس در سطح جهانی برنامه ریزی تبلیغات دیجیتال بعدی خود را انجام می دهد.
  • صندوق لوازم التحریر که بودجه بازاریابی کل سال شما را رقیب می کند.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این می تواند به عنوان یک بازاریاب با بودجه سئو کمی برای شنیدن این داستانها احساس حقارت کند. موفقیت آنها می تواند کاملاً دور از دسترس باشد.

لزوماً اینگونه نیست.

اگر با بودجه سئو کمی برای نام تجاری یا مشتری آژانس خود کار می کنید ، هنوز هم می توانید موفقیت داشته باشید.

مهمترین نکته برای ایجاد استراتژی برنده سئو در هنگام کمبود بودجه ، یادگیری اولویت بندی است.

در ادامه بخوانید تا ۱۲ روش برتر برای اولویت بندی ، ساختار و اجرای کمپین های سئو را ببینید که ROI استثنایی را از بودجه اندک شما به ارمغان می آورد.

۱٫ چگونه بودجه شما را محدود می کند شناسایی کنید

این اولین قدم اساسی است. بودجه اندک اغلب به این معنی است که در برخی مناطق مجبور به سازش هستید. صرف نظر از این که شما در خانه کار می کنید ، در یک آژانس یا به عنوان یک مترجم آزاد ، بودجه های کوچک معمولاً به این معنی است:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

کمبود وقت

اگر مشتری شما بودجه بازاریابی کمی دارد ، به احتمال زیاد شما می توانید در چه مدت زمانی بتوانید به سئوی سؤال خود اختصاص دهید.

به همین ترتیب ، اگر برای یک مارک با بودجه اندک در خانه کار می کنید ، احتمالاً زمان شما نیز در بین کانال های دیگر مشترک است.

بودجه كوچك معمولاً به معنای آن است كه شما وقت كافی برای انجام تمام كارهایی كه می خواهید انجام دهید.

منابع کمتری

اگر با بودجه سئو کمی کار می کنید ، ممکن است به تمام ابزارهای فانتزی که فکر می کنید نیاز دارید دسترسی نداشته باشید. ردیابهای کلیدی کلیدی ، شناسه های بک لینک و آنالیزورهای پرونده ورود به سیستم می توانند بسیار گران باشند.

اگر در حال کار برای آژانس هستید ، ممکن است به این موارد دسترسی پیدا کنید ، اما بازاریابان داخلی با بودجه اندکی بعید به نظر می رسد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

دانش

اگر بودجه SEO محدودی را به عنوان بازاریاب تجاری در اختیار دارید ، احتمال دارد که تعداد انگشت شماری از کارشناسان SEO را در نوک انگشتان خود نداشته باشید.

حتی به عنوان یک بازاریاب نمایندگی که با مشتریانی که بودجه زیادی ندارند همکاری می کند ، احتمالاً تیم SEO شما تخصص خاصی ندارد. این می تواند شکافهای جدی در دانش شما ایجاد کند که می تواند مانع تلاش SEO شما شود.

پول برای دارایی ها

کمبود پول اغلب به این معنی است که شما بودجه کار را برای خارج از مجموعه مهارتهای خود ندارید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک برنامه تبلیغاتی برای دستیابی به برنامه ریزی داشته باشید ، ممکن است احساس هزینه های ایجاد دارایی را مسدود کنید.

به عنوان مثال ، شما ممکن است احساس کرده باشید که یک طراح ، تولید کننده رسانه و مدیر محتوا برای از بین بردن ایده شما بسیار مهم است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

مشخص کردن بودجه سئو شما چیست ، و این طور نیست ، ترجمه به لحاظ منابع و دانش شما ایده خوبی را به شما می دهد که اولویت بندی کنید. همچنین به شما کمک می کند تا از سرگردانی در مسیرهایی که به نتیجه نمی رسند متوقف شوید.

۲٫ آن شکاف ها را پر کنید

اگر می دانید بودجه شما به معنای آن است که نمی توانید بهترین ابزار مورد نیاز خود را برای انتخاب گزینه های ارزان یا رایگان خریداری کنید.

روش هایی برای ردیابی رتبه ، شناسایی بک لینک ها ، و تجزیه و تحلیل پرونده های ثبت شده بدون هزینه ثروت وجود دارد.

گزینه ها معمولاً فقط کمی براق هستند و برای دستیابی به همان سطح اینتل نیاز به کار دستی بیشتری دارند.

اگر وقت آن است که کوتاه بیایید ، شاید لازم باشد در مورد کسب اطلاعات بیشتر با تیم یا مشتری خود گفتگو کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

من از آژانس هایی شنیده ام که بسته های سئو را در ۳ یا ۴ ساعت در ماه می فروشند. به نظر من این کار دشوار است.

ممکن است لازم باشد در مورد محدودیت هایی که چنین تعهدی اندکی به سئو به شما می دهد با مشتری خود صحبت کنید و شاید افزایش سرمایه احتمالی را برای سرمایه گذاری بیشتر نشان دهید.

برخی از کارفرمایان داخلی نیز از اینکه چقدر زمان تجزیه و تحلیل و اجرای SEO برای اجرای خوب زمان لازم است ، آگاهی ندارند.

اگر واقعاً گزینه ای برای افزایش زمان اختصاص داده شده برای صرف سئو وجود ندارد ، باید به کارهایی که انجام می دهید متمرکز شوید. برای مشاوره بیشتر در مورد آن به نکته ۵ مراجعه کنید.

اگر این یک شکاف دانش است که احساس می کنید شما را عقب نگه می دارد ، باید بدانید مناطق ضعیف تان چیست.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

ممکن است که شما یک نویسنده کپی عالی باشید و احساس کنید که روابط عمومی دیجیتال مربی شماست ، اما جنبه فنی سئو هنوز هم برای شما کمی آزار دهنده است. این می تواند فرصتی برای پیشرفت مهارت های شما باشد.

پیشنهاد ویژه  تغییر شکل JavaScript: نکات و ابزارهایی برای آزمایش ارائه

۳٫ نقاط قوت خود را ارزیابی کنید

ممکن است بخاطر کمبود بودجه احساس ناراحتی کنید ، اما قبلاً چه کاری را انجام می دهید؟ این ممکن است باشد که شما به یک تیم بزرگ توسعه دسترسی داشته باشید یا از نظر دلخواه یک روابط عمومی دیجیتال باشید.

اطمینان حاصل کنید که عنصری از کار را که به راحتی در برنامه شما قرار می گیرد ، نگه دارید. از این طریق خواهید دانست که برای تلاشهایتان موفقیتی تضمین شده است.

نام تجاری شما ممکن است قبلاً در صنعت یا منطقه محلی شما شناخته شده باشد. شما می توانید از این شهرت برای ساختن بک لینک یا به دست آوردن نظرات استفاده کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

از استراتژی خود از نقاط قوت خود و برند استفاده کنید.

شروع به تجزیه و تحلیل آنچه در اختیارتان است قرار دهید. دانش ، مهارت ها و منابعی را که می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید ، حسابرسی کنید. این به شما کمک می کند تا اولویت بندی ها را مشخص کنید.

به عنوان مثال ، اگر محدود به منابع هستید اما رابطه خوبی با تجارت محلی دارید ، به آنها دسترسی پیدا کنید. ممکن است معاملات خاصی وجود داشته باشد که بتوانید از آنها به نفع خود استفاده کنید.

شاید شما می توانید با تیم های ورزشی محلی یا مدارس شریک شوید که به شما امکان می دهد به جامعه خود بازگردید و همچنین از آنها پیوند کسب کنید.

یک شرکت یا آژانس محلی دیگر ممکن است مهارت های طراح خود را برای مشاوره سئو شما مبادله کند. ارزش این را دارد که در مورد پشتیبانی از خارج از تیم خود استفاده کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

۴- انتظارات را تنظیم کنید

نکته اصلی یک استراتژی واقعا موفق هنگام کار با بودجه های کوچک ، تعیین انتظارات است.

رئیس یا مشتری شما ممکن است دیدگاههای والایی از آنچه انتظار دارند SEO برای آنها حاصل کند ، داشته باشند. آنها ممکن است کاملاً غیر واقعی باشند.

ایده ای راجع به مبانی اولیه ترافیک ارگانیک که در حال حاضر به سایت شما می رود ، ایده بگیرید.

از آنجا می توانید از یک مدل پیش بینی کننده برای برآورد رشد ترافیک ارگانیک استفاده کنید .

ممکن است فشار بیاورید تا رتبه ها را بالا ببرید یا ترافیک ارگانیک را دو برابر کنید ، اما لازم است در مورد آنچه قابل دستیابی است ، شفاف باشید.

همچنین در مورد انواع فعالیتهایی که در بودجه خود قادر خواهید بود انجام دهید ، بحث می شود.

مبارزات انتخاباتی دقیق و طراحی مجدد ساختار وب سایت ممکن است اکنون کاملاً غیر ممکن باشد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این بدان معنا نیست که نمی توانید در آینده پرونده ای را برای آن کار ایجاد کنید.

۵٫ شروع کوچک

یک عامل مهم در ایجاد یک استراتژی ارگانیک با عملکرد مناسب در بودجه ، دانستن اینکه در کجا می توانید تلاش های خود را برای دستیابی به بیشترین رشد متمرکز کنید.

شاید لازم باشد که محصول ، خدمات یا محتوای تمرکز خود را بررسی کنید. صفحات یا اهدافی که مهمترین آنها هستند را در اولویت قرار دهید.

می خواهید بیش از این که سعی کنید بودجه محدود خود را در کل سایت خود گسترش دهید ، برای آن دو صفحه بیشتر باشد.

اگر از جستجوی ترافیک با هدف محلی بهره مند می شوید ، لیست Google My Business خود را بهینه کنید. فقط ممکن است نیاز به برخی تغییرات کوچک داشته باشد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

تلاش و منابع شما ممکن است به بهترین نحو صرف تلاش برای رتبه بندی برای شرایط محلی شود که رقابت محدودتر باشد.

۶٫ ابتدا مشکلات خود را برطرف کنید

اگر وب سایت شما اساساً ناقص باشد ، کار سخت شما برای هیچ چیز نمی تواند باشد.

شما پولی برای بهینه سازی وب سایت خود ندارید در حالی که از بدهی فنی رنج می برد ، یا تعداد زیادی بک لینک با متن لنگر را برای خدماتی که دیگر ارائه نمی دهید ، دارید.

یک ممیزی جامع ، گرچه وقت گیر است ، می تواند مواردی را نشان دهد که هرگز نمی دانستید که داشته اید. به نظر می رسد که استفاده از بودجه ناخوشایند است اما شما را در موقعیتی بسیار قوی تر برای ایجاد یک استراتژی برنده قرار می دهد.

به وضعیت وب سایت خود نگاه کنید.

چند نکته که باید آنها را پوشش دهید شامل موارد زیر است:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
  • آیا اخیراً مهاجرت کرده است؟ آیا این کار به صورت مؤثر انجام شده است یا ممکن است باز هم اثرات آن را متحمل شود؟
  • نمایه بک لینک شما از جمله متن لنگر چیست؟
  • کدام صفحات قبلاً در سایت بهینه شده اند و آیا در حال رشد هستند؟
  • تنظیم فنی سایت چگونه به نظر می رسد؟ آیا می توان به راحتی با این سیگنالهایی که صفحه ها باید به طور مرتب ایندکس شوند ، خزید؟

هنگامی که شما یک ایده را در مورد اینکه کدام قسمت از سایت شما ممکن است شما را عقب نگه دارد ، می توانید تمرکز خود را برای اولین مراحل استراتژی خود مشاهده کنید.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که دلیل برطرف شدن این مسائل در گذشته نمی تواند ناشی از محدودیت بودجه باشد.

شاید مبلغ کافی برای بازگرداندن برنامه نویسانی که سایت را ایجاد کرده اند برای رفع مشکلاتی که از آن رنج می برد یا مهاجرت به جنوب به دلیل عدم دانش در شرکت موجود باشد ، در دست داشته باشید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این می تواند مسائل را پیچیده تر کند ، اما به این معنا نیست که استراتژی شما محکوم است. شاید بخواهید در حالی که سعی در رفع مشکلات خود دارید ، بیشتر روی جبران کاستی های سایت تمرکز کنید.

پیشنهاد ویژه  Google 2 نکته برای بهبود محتوای وب ارائه می دهد

به عنوان مثال ، من قبلاً در سایتهایی کار کرده ام که نسخه وحشتناکی دارند اما مشتری متأسف است که نمی تواند تغییر کند زیرا آنها نمی خواستند برای کسی بپردازند تا دوباره آنچه را که فقط توسط نویسندگان داخلی آنها نوشته شده بود را دوباره بنویسیم.

قادر به بهتر نشان دادن نسخه یک صفحه به اصطلاحات جستجو نمی دانم که مشتریان آنها با آنها جستجو می کنند ، برای رتبه بندی صفحه یا تبدیل ترافیکی که روی آن قرار دارد ، عالی نیست.

در این مثال ، من مجبور می شدم بیشتر بر روی افزایش سیگنال های دیگر که مربوط به صفحه برای آن شرایط است ، مانند عناوین صفحه ، پیوند داخلی و متن لنگر تمرکز کنم.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

۷٫ اولویت بندی نتایج

شاید این باشد که شما در یک بازار شلوغ قصد ندارید پیشرفت بهینه ای برای شرایط سر خود داشته باشید.

در این شرایط می تواند وسوسه انگیز باشد که ببینیم چگونه سریعترین سرعت ترافیک رانده شود ، مانند رفتن به یک استراتژی کلمات کلیدی با دم بلند. با این حال ، در صورت عدم ایجاد تبدیل ، این بهترین استفاده از بودجه شما نخواهد بود.

این به نقطه چهار برمی گردد ، انتظارات را به درستی تنظیم می کند.

اگر توافق کرده اید که تبدیل ها یکی از معیارهای کلیدی شما برای نشان دادن موفقیت است ، ممکن است یک استراتژی کلمات کلیدی با دم بلند در انزوا بهترین روش عملی شما نباشد.

اما اگر هدف افزایش دید یا ترافیک ارگانیک باشد ، می تواند مناسب تر باشد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

استراتژی شما باید روی آنچه که اهداف کمپین را برآورده می کند ، تمرکز کنید. به دنبال فرصتهایی باشید که بهترین ROI را به وجود آورند.

۸٫ بیرون از صندوق فکر کنید

با بودجه محدود در یک صنعت شلوغ ، باید با نحوه خرج کردن منابع خود تصور کنید.

نتایج ارگانیک استاندارد Google ممکن است بهترین نقطه شروع شما نباشد.

این بسیار ضد شهود به نظر می رسد.

بسته به اهداف سئو خود ، هرچند بهتر است به دنبال راه دیگری برای افزایش ترافیک ارگانیک به سایت خود باشید.

اگر محصول شما بسیار بصری است ، پس از آن در رتبه بندی تصاویر خود برای جستجوی تصویر و چرخ فلک توجه کنید. این امر می تواند تبدیل به ترافیک سایت شما آسانتر از این باشد که سعی می کنید برای اصطلاحات مرتبط با محصول خود رتبه بندی کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

سایر موتورهای جستجو را در نظر بگیرید

شاید Google موتور جستجوی شما نیست که باید فوراً روی آن تمرکز کنید.

بسته به نوع صنعت ممکن است پیدا کنید که درصد بالایی از بازدید کنندگان ارگانیک از سایر موتورهای جستجو داشته باشید .

StatCounter سهم بینگ در بازار موتورهای جستجوگر ایالات متحده را در اکتبر ۲۰۱۹ نشان می دهد ۶٫۳۳ درصد است . من اخیراً به طور تصادفی یک جستجوی یاهو را هنگام استفاده از یک لپ تاپ بسیار قدیمی که موتور جستجوی پیش فرض را تغییر داده بود انجام دادم.

هنوز افرادی هستند که از Google استفاده نمی کنند.

این ممکن است یک نقطه تمرکز برای شما باشد.

به عنوان مثال ، Bing Places اغلب توسط شرکتهایی که فقط روی Google تمرکز می کنند فراموش می شوند.

ممکن است شما به دلیل پایین بودن رقابت بتوانید مکانهای مشاغل محلی سایت خود را در Bing راحت تر از Google انجام دهید. شاید انتقال سوزن تبدیل ترافیک ارگانیک به سایت شما کافی باشد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به همین ترتیب ، اگر محتوای ویدیویی زیادی دارید ، پس بهینه سازی آنها برای الگوریتم ارگانیک YouTube ممکن است به شما امکان دهد آگاهی بیشتری نسبت به نام تجاری خود داشته باشید. مجدداً ، همه به این نتیجه می رسد که اهداف کمپین شما چیست.

۹٫ نادیده گرفتن بهترین تمرین

چیزی که غالباً یک سینک ظرفشویی است سعی در مطابقت با "بهترین تمرین" دارد.

نتایج حسابرسی توسط متخصصان SEO با تجربه کمتری ممکن است مواردی مانند نقشه سایت XML را که در robots.txt یا عناوین صفحه بیش از ۶۰ کاراکتر ذکر نشده است ، برجسته کند.

اگر در موقعیتی قرار دارید که باید خیلی مراقب باشید که در آن کجا تلاشهای خود را انجام می دهید ، سعی می کنید تمام جعبه های "بهترین تمرین" را ضرب و شتم وقت تلف کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

غالباً ، این موارد به غیر از اینكه احساس كنید انتقاد فوق خود از طرف آژانسهای خارجی در تلاش برای شكایت شغل شماست ، كمكی برای SEO شما انجام نمی دهد.

در بدترین حالت ، آنها می توانند با دزدیدن توجه شما از نتایج تولید فعالیت ، برای کار شما مضر باشند.

همه چیزهایی که در استراتژی خود گنجانده اید باید یک هدف واضح داشته باشند که به سمت دستیابی به ROI دلخواه شما برود.

آیا اضافه کردن یک مرجع به نقشه سایت XML در robots.txt شما باعث می شود یک سازمان توسعه خارجی برای یک ساعت کار شارژ کند؟

پیشنهاد ویژه  3 Steps to Better Content: Power up Your SEO with Audience Understanding

آیا می توانید مکان نقشه سایت XML را به کنسول جستجوی Google و ابزارهای Webmaster Bing اضافه کنید ، از بودجه خود خارج می شوید؟

چرا می توانید تمام توضیحات متا در سایت خود را برگردانید تا اطمینان حاصل کنید که وقتی Google ممکن است به هر حال آنها را در SERP ها تغییر دهد ، از تعداد مشخصی از شخصیت ها وجود ندارد؟

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این می تواند احساس خطر کند و باعث می شود کار شما در معرض انتقاد از طرف های کم اطلاع قرار بگیرد.

استراتژی شما مربوط به تیک زدن جعبه ها نیست. این در مورد نتایج رانندگی است.

تمام فعالیت شما باید آن را منعکس کند.

۱۰٫ از رقبای خود بیاموزید

یک راه خوب برای صرفه جویی در وقت و منابع این است که به آنچه رقبای شما قبلاً انجام می دهند ، بررسی کنید. دریابید که آنها پیوندهای خود را از کجا می گیرند.

ببینید که آیا هیچ یک از این سایتها برای پیوندهای شخصی شما ارزش دسترسی دارند یا خیر. درک کنید که چگونه نسخه آنها خارج از رتبه شماست و از آن دانش برای پیشرفت خود استفاده می کنید.

ببینید چه کسی قطعه مشخصه شما را دوست دارد و کپی خود را بهبود می بخشید ، بنابراین به طور مشابه ساختار می یابد. اطمینان حاصل کنید که پاسخ به سؤال جستجوگرها بهتر است.

البته باید تاکید کرد که فقط به دلیل اینکه سایت دیگری اقدام به انجام کاری می کند ، به این معنی نیست که سایت شما نیز باید آن را انجام دهد. الگوریتم های جستجو پیچیده هستند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

دلایل زیادی می تواند وجود داشته باشد که صفحه صحیح بهینه شده را بالاتر از رتبه شما قرار دهد. فقط کورکورانه آنچه را که دیگران می بینید کپی نکنید ، کپی کنید. اطمینان حاصل کنید که تغییرات شما مطابق آنچه در مورد الگوریتم ها می دانید مطابقت دارد.

همچنین بسیار مهم است که برای الهام بخشیدن به صنعت وب سایت خود خیلی دور نباشید. اینها رقبای شما نیستند. آنها وب سایت هایی نیستند که شما در SERP ها با آنها رقابت کنید.

بنابراین دلایلی که آنها برای رتبه بندی شماره ۱ برای یک اصطلاح مربوط به سایت شما نیستند ، به این معنی نیست که سایت شما برای شرایطی که باید ترافیک سایت شما باشد ، رتبه بهتری را شروع می کند.

۱۱٫ از همکاران خود استفاده کنید

یکی دیگر از عوامل توسعه استراتژی SEO برنده در بودجه اندک ، وام گرفتن منابع از سایر مناطق است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این امر از چند طریق قابل دستیابی است:

  • همکاران خود را آموزش دهید تا آنها به روش SEO اول کار کنند . اگر تیم توسعه شما پیامدهای تغییرات برنامه نویسی آنها را کاملاً درک کند ، می توانند در سئو فنی در کنار شما کار کنند. با تیم PPC خود در مورد هدف مخاطبان خود برای جستجوی اصطلاحات برند صحبت کنید تا آنها بتوانند ترافیک ارگانیک را حساس نکنند.
  • از داده های آنها استفاده کنید سایر تیم های داخلی و آژانس های خارجی که با نام تجاری شما کار می کنند ، داده های زیادی را در اختیار شما قرار می دهند که می توانند در آگاهی از استراتژی شما مفید باشند. اطمینان حاصل کنید که برای ارتباط با تیم رسانه ای پولی در ارتباط هستید تا دریابید که شرایط جستجو برای آنها چه چیزی را تبدیل می کند.
  • از آنها کمک بخواهید . اگر زمان و مهارت در تیم سئو شما محدود است ، ممکن است با درخواست کمک از سایر اعضای تیم خود خلاقیت پیدا کنید. آیا یک طراح می تواند با دارایی های دسترسی شما کمک کند ، یا یک توسعه دهنده به شما در شناسایی علت تله عنکبوت خود کمک می کند؟ شما ممکن است منابع صحیح را در حال حاضر در اختیار داشته باشید ، نه فقط در تیم مستقیم خود.

۱۲٫ بهبود محتوای موجود قبل از نوشتن جدید

پیشنهاد نهایی برای بهره‌برداری بیشتر از بودجه محدود خود هنگام ایجاد یک استراتژی SEO برنده این است که محتوایی را که قبلاً در اختیار دارید ، بهبود بخشید.

چه چیزی را می توانید در سایت خود بهینه سازی کنید؟

در مورد فیلم ها ، تصاویر و فایل های صوتی فکر کنید.

به نشانه‌گذاری طرحواره موجود برای محتوای خود نگاه کنید. این می تواند به ارائه آن در SERP کمک کند که ممکن است بدون نیاز به هزینه کردن برای مطالب جدید ، هزینه بیشتری را به شما نشان دهد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به کپی در سایت خود نگاه کنید که در صفحات دو یا سه قرار دارد. ببینید که آیا ترفندهایی وجود دارد که می توانید در صفحه اول آن را رتبه بندی کنید.

باید اطمینان حاصل کنید که دارایی هایی که قبلاً داشتید برای شما سخت کار می کنند.

نتیجه

این می تواند یک تلاش برای هدایت خوب تبدیل ترافیک ارگانیک به یک سایت در بودجه شما کوچک باشد. البته غیرممکن نیست

برخی از جالب ترین سئو زمانی اتفاق می افتد که شما باید با وقت و منابع خود خلاق باشید.

منابع بیشتر:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *