نوشته قبلی نوشته بعدی Google در حال افزودن ردیابی بسته بندی برای نتایج جستجو است

Google در حال افزودن ردیابی بسته بندی برای نتایج جستجو است

Google در حال افزودن ردیابی بسته بندی برای نتایج جستجو است منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

Google در حال کار بر روی ادغام ردیابی بسته در نتایج جستجو است و به کاربران امکان می دهد بدون مراجعه به سایت شرکت حامل اطلاعات کسب کنند.

افراد می توانند یک شماره ردیابی را در نوار جستجوی Google وارد کرده و از وضعیت سفارش خود مطلع شوند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

"افراد غالباً به دنبال یافتن اطلاعاتی درباره وضعیت بسته های خود به جستجوی Google می آیند. برای یافتن آسان تر ، ما یک ویژگی ردیابی بسته جدید ایجاد کرده ایم که شرکت های حمل و نقل را قادر می سازد وضعیت بسته های خود را درست در جستجو به مردم نشان دهند. "

اگرچه این ویژگی به نظر می رسد که می تواند ترافیک وب سایت های حامل را از بین ببرد ، توجه داشته باشید که گنجاندن کاملاً داوطلبانه است. این بدان معناست که شرکت های حمل و نقل باید انتخاب کنند تا Google به اطلاعات ردیابی خود بپردازد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

از شرکتهای حمل و نقل دعوت می شود از طریق برنامه اولیه پذیرش ، از انتخاب خودداری کنند. این در دسترس همه کشورها است ، بنابراین هر شرکت حمل و نقل می تواند ثبت نام کند تا جزئی از این ویژگی باشد.

جالب خواهد بود بدانید که چند شرکت حمل و نقل در پایان درگیر شدن هستند. من می خواهم شركت كنم اگر مشتری بتواند اطلاعات مورد نیاز خود را از SERP ها به دست آورد ، میزان قابل توجهی از ترافیك را از دست می دهند.

منبع مقاله
پیشنهاد ویژه  Google SEO 101: در اینجا نحوه به روز کردن قطعه نتایج جستجوی شما آورده شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *