نوشته قبلی نوشته بعدی همکاری با آژانس سئو سازمانی: آنچه باید بدانید

همکاری با آژانس سئو سازمانی: آنچه باید بدانید

همکاری با آژانس سئو سازمانی: آنچه باید بدانید منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

انتخاب آژانس مناسب SEO می تواند به خودی خود یک کار دلهره آور باشد.

با توجه به پیچیدگی آنچه از یک آژانس جستجوگرها در سازمان مورد نیاز است ، سطح کاملاً جدیدی اضافه می شود که می تواند بسیار زیاد باشد.

با وجود تعداد زیادی آژانس جستجوگرها در همه جای دنیا ، چگونه می دانید کدام یک از آنها واقعاً می دانند چگونه یک وب سایت را با جدیدترین الگوریتم های گوگل بدون بهم ریختگی و هرزنامه بهینه سازی کنند؟

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

تجربه من در طول ۲۰ سال گذشته من را در هر دو طرف حصار پیدا کرده است.

من کار خود را در ایجاد آژانس سئو از چند نفر و تعداد معدود مشتری تا بیش از ۵۰۰ مشتری و کارکنان بیش از ۱۰۰ نفر در کمتر از یک سال آغاز کردم.

چندین سال بعد (۲۰۰۶) برش دادم و من طرف دیگر هستم که یک شرکت بزرگ در مصاحبه با آژانس ها برای ارائه پشتیبانی اضافی قرار دارد.

پرش از کار با یک تجارت کوچک و متوسط به یک سازمان بزرگ با بوروکراسی شرکتی برای هیچ نمایندگی آسان نیست.

وب سایت سازمانی چیست؟

یک وب سایت سازمانی با چندین پایگاه داده پیچیده ساخته شده است که به یک رابط بصری بدون درز شامل میلیون ها صفحه تولید پویا و پیمایش با محتوای تولید شده توسط خودکار ساخته شده است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

هرچه شرکت و وب سایت بزرگتر شود ، سیستم ها ، تیم ها و نقش ها و مسئولیت های فردی پیچیده تر می شوند.

انتخاب آژانس سئو مناسب

یک عامل مهم در عملکرد آژانس سئو سازمانی شما برای شما این است که درک روشنی از آنچه به محض سوار شدن به آنها نیاز خواهید داشت ، داشته باشید.

تنظیم انتظارات در طی فرآیند RFP نه تنها به شما کمک می کند که توانایی های نه چندان توانمند را از بین ببرید بلکه در طولانی مدت شما و آنها را برای موفقیت آماده می کنید.

تهیه یک پرونده تجاری با آژانس و ابزارهای مربوط به سئو به شما کمک می کند تا براساس نیازهای خود سازماندهی کنید و برنامه شما برای پیشبرد آژانس شما چیست.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

پرونده تجاری همچنین به برقراری ارتباط انتظارات با ذینفعان اصلی و دستیابی به خرید کمک خواهد کرد.

از کجا می توان آژانس های جستجوگرها را برای انتخاب از کجا پیدا کرد

من شخصاً لیستی از آژانس هایی را دارم که نقش های جدید درون من را دنبال می کنند و به بسته به نیاز آنها ، آژانس ها را به عنوان مشاور برای مشتریان توصیه می کنم.

پیشنهاد ویژه  تله های خزنده: علل ، راه حل ها و پیشگیری - Deep Dive

آژانس ها همیشه می گویند که آنها می توانند کاری انجام دهند ، اما از تجربه من می دانم چه کسی می تواند چه چیزی بهتر را انجام دهد و همیشه مطابق آن توصیه می کند.

اگر لیست خود را ندارید ، یک صدای جیر جیر برای SEO یا ارسال یک گروه از Facebook برای درخواست توصیه می تواند کمک کند. اگر وقت دارید ، برای جمع آوری لیست خود در چند کنفرانس (به عنوان مثال SMX Advanced ، Pubcon ، Mozcon) شرکت کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

غرفه ها را مرور کنید ، در مورد موضوعاتی که نیازهای شما روی آنها تمرکز دارد ، با بلندگوهای آژانسها صحبت کنید و با سایر شرکت کنندگان صحبت کنید.

با دیگر متخصصان سئو در سطح سازمانی آشنا شوید و از آنها بخواهید که از چه کسانی استفاده می کنند ، چه کسی را دوست دارند و چرا آنها را دوست دارند.

اگر قصد دارید تعداد زیادی آژانس را برای یک نیاز خاص مورد بازبینی قرار دهید ، پس درخواست درخواست (RFP) لازم است ، اما نه همیشه لازم.

تا زمانی که شما در مورد نیاز (های) خود و اینکه انتظارات شما چیست ، روشن باشید ، نباید در طی روند بررسی مشکلی داشته باشید.

به هر آژانس اجازه دهید تا در مورد انتظاراتتان با شما یکی صحبت کند و مرحله دوم را به تیم بزرگتری ارائه دهد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

من معمولاً دوست دارم لیستی از آنچه تیم های دیگر انتظار دارند را تهیه کنم (در مورد گروپون ، ما پنج تیم سئو به علاوه چندین عمودی در سازمان جهانی داریم که برای هماهنگی با آنها نیاز داشتم).

این امر به چندین جلس up مقدماتی نیاز دارد ، اما در زمان سؤال و پیگیری سؤالات غیر منتظره در هنگام ارائه آژانسهای ارائه شده ، موجب صرفه جویی در آن می شود.

چه چیزی باعث می شود آژانس سئو سازمانی متفاوت باشد؟

آژانس های دارای تجربه در سطح شرکت معمولاً از مشکلات واضح عبور نمی کنند ، زیرا آنها درک می کنند که می تواند دلایل تجاری برای آنها وجود داشته باشد.

پیشنهاد ویژه  6 نکته برای ساخت یک ناوبری اصلی SEO + UX-Minded

نمونه آن وب سایت Nordstrom است.

این یک مسئله سؤال برانگیز است که هرکسی که به "nordstrom.com" می رود به "shop.nordstrom.com" هدایت می شود. من همیشه گفته ام که هر سئو که منجر به این کار نشود ، SEO را نمی شناسد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

با این حال ، آنها باید:

  • با این درک ادامه دهید که می تواند یک دلیل تجاری داشته باشد.
  • درمورد تأثیر در مقابل تلاش برای رفع آن پیگیری کنید.
  • درمورد بازخورد با هرگونه بازخورد (یا توضیحی) که تیم SEO می تواند در طول بررسی بگذارد ، باز باشد.

آژانس که با یک سایت پیچیده و در سطح سازمان همکاری نکرده است ممکن است این موضوع را نفهمد:

  • به راحتی ظاهر نمی شود.
  • ممکن است تجارت از آن پشتیبانی نکند.
  • دلایل قانونی وجود دارد
  • اصلاح ممکن است مقیاس پذیر نباشد.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آژانسهای سازمانی همچنین می فهمند که سطح مشارکت برای یک شرکت بزرگتر ممکن است بالاتر از بیشتر مشتری های کوچکتر آنها باشد.

سازمان های سئو سازمانی باید فعال باشند زیرا تیم سئو در این شرکت بیشتر از همه کارهایی که باید انجام شود منحرف می شوند.

چک های منظم و ارتباطات باز برای موفقیت رابطه بسیار مهم است. من همیشه با آژانس هایی که دفاتر محلی دارند و یا بازدیدهای مکرر دارند ، به بهترین وجه کار کرده ام.

بهترین نمایندگی که من تاکنون با آن کار کردم یک مدیر سئو دارد که:

  • در دفتر تحت وضعیت پیمانکار با میز مخصوص خود ، نامه الکترونیکی شرکت ، ورود به ابزارها و گزارشگری قرار دارد.
  • در جلسات منظم بین مهندسی و عمودی در سازمان شرکت می کند.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در پایان ، این رابطه با گسترش تیمی است که مرتباً در حال برقراری ارتباط است ، فعالانه راهبردهای رشد و اصلاحات اساسی را پیشنهاد می کند ، و برای اطمینان از انجام کار ، پیگیری می کند.

مدیریت آژانس سئو خود را

نکته اصلی مدیریت آژانس سئو سازمانی شما ، حفظ سطح ارتباطات است.

به آنها ابزار و دسترسی مورد نیاز خود را برای موفقیت کسب کنید و به آنها کمک کنید تا در هر کاری که از طریق آنها نیاز دارند قهرمان شوند.

بارها و بارها آژانس های قدرتمند و توانمندی را به ارث بردم که بدون هیچ کار واقعی طی چند هفته یا حتی ماه ها ساکت شدند. ناامیدی از هر دو طرف بود ، به تقصیر هیچ کس.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

قراردادها همیشه با خوشبینی مثبت و یک برنامه محکم امضا می شوند ، اما با قطع ارتباط و کمبود پشتیبانی ، آژانس نمی تواند موفقیت آمیز باشد و به همین دلیل سئو شما کوتاه خواهد آمد.

پیشنهاد ویژه  سایت گوگل کیت آسیب پذیری های پلاگین وردپرس

انتظارات و برنامه ای (نقشه راه) تحویل هایی را که آژانس باید دنبال کند تنظیم کنید. در جایی که می توانید به آنها کمک کنید پشتیبان باشید و در ادامه با تیم های دیگر آژانس برای انجام کار مطابق قول خود نیاز دارید.

حداقل چکهای هفتگی با لیست کاملی از آنچه را که در آن مشغول کار هستند ، تیم شما روی چه چیزی کار می کند و تاریخ تحویل مورد انتظار را انجام دهید ، داشته باشید.

از جایی صحبت کنید که همه شما وظایف مربوط به هر کدام را داشته باشید و همیشه به توصیه هایی که برای ادامه کار می پردازید ، پایان دهید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

چک های ماهانه با ذینفعان اصلی همیشه کمک می کند تا همه پاسخگو باشند. تیم های دیگر می توانند از آژانس استفاده کنند ، اما در درک نقش آنها در کارهایی که باید انجام شود نیز به کمک نیاز دارند.

من دوست دارم هر سه ماهه را با گزارشی از کارهایی که انجام شده و ROI در مورد پروژه ها یا کارهایی که بیش از ۳ ماه قبل از آن انجام شده است پایان دهم.

در برخی موارد ، من گزارش هفتگی ، ماهانه و حتی روزانه را دیده ام ، اما پس از آن آژانس به جای یک آژانس جستجوگرها به یک آژانس گزارشگری تبدیل می شود و وقتی قرارداد به پایان رسید ، دیگر تمدید نمی شود.

برای ایجاد ارتباط و انتظارات ، نقطه شیرین خود را پیدا کنید ، در صورت لزوم تنظیم کنید و هر زمان که احساس کردید لازم است ، قرارداد را مرور کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

وقتی همه با هم کار می کنید ، موفقیت سئو را می بینید که هر دو طرف برای آن وجود دارند.

منابع بیشتر:

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *