نوشته قبلی نوشته بعدی ۵ واقعیت های جستجوگرهای حرفه ای SEO با بیشتر تلاش می کنند

۵ واقعیت های جستجوگرهای حرفه ای SEO با بیشتر تلاش می کنند

۵ واقعیت های جستجوگرهای حرفه ای SEO با بیشتر تلاش می کنند منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

این عبارت قدیمی را بخاطر بسپار: "هرچه چیزها تغییر کنند ، بیشتر به همان شکل باقی می مانند"؟

در دنیای SEO بیشتر شبیه است ، "هرچه چیزها تغییر کنند ، تغییر می کنند."

به نظر می رسید حداقل این مسئله اتفاق نظر برجسته باشد وقتی از متخصصان سئو در توییتر سؤال شد ، "چه واقعیت هایی در مورد سئو وجود دارد که بیش از حد بسیاری از سئو ها تمایلی به قبول یا مقابله با آنها ندارند؟"

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

بیش از ۳۰ تمرین کننده سئو پاسخ دادند و پاسخ آنها متنوع بود.

با این حال ، بسیاری از آنها در مورد مشکلات مربوط به تغییر و عدم اطمینان ، اعم از موتورهای جستجو ، مشتریان و یا به طرز تفکر خود در مورد سئو ، متمرکز شده اند.

هنگامی که ما به سال ۲۰۲۰ برویم ، پاسخ ها به پنج حوزه کلی مبارزه سقوط کردند:

  • SEO پیچیده است و دائما در حال تغییر است.
  • آیا می توانیم به گوگل ایمان یا اعتماد کنیم؟
  • SEO ها مقصر هستند.
  • توضیح سئو برای مشتری یا مافوق سخت است.
  • جستجوگرها به تنهایی یک مبتدی نیست.

۱٫ جستجوگرها پیچیده است و به طور مداوم در حال تغییر است

آیا کینگ اضطراب وجودی تغییر شتاب را خلاصه می کند:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

بیشتر صنایع دستی مجموعه ای از بهترین شیوه های پذیرفته شده را دارند که از نسلی به نسل دیگر منتقل می شوند.

در حالی که درست است که برخی از "باید-دوز" جستجوگرها وجود دارد که تغییر نکرده اند ، پزشکان نگران هستند که ممکن است مواردی وجود داشته باشد که آنها به انجام آنها ادامه دهند که موتورهای جستجو منسوخ شده اند.

بزرگترین مشکل این است که هرگز مطمئن بودن در مورد آن چیزها نیست.

برخی از طرفداران SEO معتقدند که هیچ چیزی از گذشته با اطمینان نمی تواند برگزار شود.

همانطور که جو یانگ بورب اظهار داشت: "همه چیز تغییر می کند. آنچه ما قبلاً می دانستیم و به شهرت رسیده ایم در نهایت اشتباه خواهد بود. "

جسی مک دونالد موافقت کرد:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

جیروس میچل فکر می کند این حتی بدتر است ، و افزود: "کارهایی که ممکن است کار کنند به دلایلی که فکر می کنیم کار نکنند."

الگوریتم های موتور جستجو پیچیده هستند و متغیرهای بازی در هر تغییر الگوریتمی به بی نهایت نزدیک می شوند.

نادیده گرفتن این پیچیدگی می تواند به مشکل منجر شود اگر یک سئو اعتماد به نفس بیش از حد داشته باشد که تنها کاری که انجام داده اند مسئول یک نتیجه خاص بوده است.

پیتر میندن‌هال این قدم را برداشت:

تفسیرهای شخصی و نظریه های حیوان خانگی ، خواه از آزمایش شخصی خود و یا آنچه شخص دیگری گفته است ، می توانند اطلاعات غلط مانند بازی تلفنی پخش کنند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

مانند بسیاری از "واقعیت های واقعی" در اینترنت ، چیزی ممکن است "درست" شود زیرا فقط به دفعات تکرار شده است.

پیشنهاد ویژه  گوگل ایجاد یک منبع جدید ترافیک با مشتاق

سرانجام ، جیسون لندری به ما یادآوری کرد که پیچیدگی سئو ، رابطه ای و همچنین اطلاعاتی است (بیشتر در مورد بخش دیگری در زیر):

۲٫ آیا می توانیم به Google اعتقاد / اعتماد کنیم؟

همواره نوعی جنگ سرد بین متخصصین سئو و گوگل وجود داشته است که با گذشت زمان درجات مختلفی از بازداشت وجود دارد.

اما به نظر می رسد این بی اعتمادی در همه زمان های بالا قرار دارد.

مری بولینگ این را کاملاً مستقیم بیان کرد و ادعا کرد که جوانب مثبت سئو "باور داشتن سخنگوی گوگل به این حقیقت را دارند یا اینکه حتی آنها واقعاً می دانند حقیقت چیست."

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

جف فرگوسن نسبت به گوگل کمی دلسوز تر بود ، اما در نهایت مبهم اظهارات نمایندگان موتور جستجو را به دلیل سردرگمی در این صنعت سرزنش می کند:

اما شاون کوهن به ما یادآوری کرد:

به گفته بکی لمن ، "موقعیت ۱۰ امروز پس از آنکه در تعداد تبلیغات و موارد قابل کلیک بالاتر از شما باشد ، به موقعیت ۵۰ شبیه موقعیت ۵۰ است."

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آدام سینگر پیامدهای آن واقعیت را بیان کرد:

۳٫ جوانب مثبت SEO فقط خود را سرزنش می کنند

برخلاف کسانی که سرزنش سردرگمی سئو را به پای گوگل می گذارند ، برخی از متخصصان سئو چهار انگشت خود را می بینند که برای هر یک از سخنان سخنگوی موتورهای جستجو به سمت خود باز می گردند.

برای مثال ، برایان هارنیش فکر کرد که ، "بیشتر SEO ها نمی خواهند روند سخت و خسته کننده ای را برای تمیز کردن پروفایل های لینک بد خود انجام دهند" ، در حالی که گرانت سیمونز نگران این بود که SEO ها "نمی خواهند با واقعیت های ایجاد پل برای منابع توسعه. بیشتر پروژه ها خراب و ناگهان به انگشت خودنمایی می کنند و نشان می دهند که devs و SEO نمی توانند (یا نمی خواهند) صحبت کنند. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

جیانلوکا فیورلی به کسانی که می خواهند باور کنند یک گلوله نقره جادویی برای حل مشکلات سئو خود وجود دارد ، اشاره کرد:

… در حالی که FP مارسیل شکایت کرده است که SEOs باعث اتلاف وقت در مسائل بی اهمیت می شود ، "وقت و انرژی زیادی را صرف" تغییرات "1000 مهمتر می کند."

پیشنهاد ویژه  پاسخ های گوگل: آیا پیوند با پست مهمان شخصی من پیوند ندارد؟

جان دوهرتی نگران شد …

جو هال در مورد شتاب تسریع در تغییر با مشاهده ساده اما دشوار افزود: "در پایان روز ، ما واقعاً هیچ کنترلی نداریم."

کوین مولت ، هرچند ، مایل بود به سؤال های سؤالی از سؤالاتی به SEO بپردازد:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

۴- توضیح سئو در مورد مشتریان / مافوق ها کار سختی است

اگر جوانب مثبت سئو با توافق دقیقی در مورد چگونگی رتبه بندی موتورهای جستجو مشکل داشته باشند ، آنها حتی یک مسئله بزرگتر را نیز توضیح می دهند که کلیه موارد مربوط به مشتری یا افراد بالاتر را در سازمان خود توضیح می دهند ، به خصوص وقتی که به ROI SEO می پردازیم.

به عنوان مثال ، ست گلدشتاین گفت: بزرگترین چالش او این است …

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

امین داهیمن خاطرنشان کرد: توجیه ROI به ویژه در مورد هزینه های مربوط به تغییرات فنی در یک سایت سخت است ، زیرا کمتر مشخص است که چگونه چنین تغییراتی در رده پایین قرار می گیرند ، در مقایسه با چیزی مانند بهینه سازی کلمه کلیدی پول.

جو Youngblood گفت ارزش گذاری برای کار سئو نشانه مشتری خوب است: "مشتریان / کارفرمایان خوب ارزش سرمایه گذاری را تشخیص می دهند ، افراد بد خواستار پاسخ سریع بر اساس کار های لرزان ، نتایج کلاه سیاه ، پست های وبلاگ های قدیمی یا رهبران wannabe هستند. که دنباله های بزرگ ایجاد کرده است. "

اما کوین مولت تأکید کرد که مهم نیست چقدر چالش برانگیز باشد ، مسئولیت اثبات ارزش در نهایت بر روی شانه های سئو فرو می رود:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

کری هیل موافق است:

۵٫ SEO Alone یک مبتدی است

بسیاری از متخصصان سئو متوجه شده اند که تلاش برای قرار دادن سئو به عنوان یک راه حل مستقل برای نیازهای بازاریابی دیجیتال یک شرکت ، یک پیشنهاد ضرر است.

برای عادلانه بودن ، بهترین متخصصان سئو احتمالاً همیشه چنین اعتقادی داشته اند.

تعدادی از پاسخ دهندگان حداقل به مشکلات ناشی از جداسازی سئو از بقیه پشته بازاریابی اشاره کردند. رایان جونز درست به این نکته رسید:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

جرمی ریورا مایل بود با بیانیه ای که برخی ممکن است کفرآمیز بدانند ، به ثبت برود:

پیشنهاد ویژه  داده های جدید نشان می دهد که در سال 2019 چقدر SEO در شارژ خدمات است

"همه مشاغل نمی توانند (یا باید) در سئو سرمایه گذاری کنند (در حال حاضر)." وی افزود: "گاهی اوقات ROI و میزان سرمایه گذاری مورد نیاز برای رقابت باید بدان معنا باشد که یک روش تبلیغاتی تبلیغاتی تر (تبلیغات پرداخت شده) در واقع تنها کانال پایدار بازاریابی دیجیتال است."

کوین مولت به دنبال گرایش برخی از سئو در جستجوگرها به عنوان بیش از حد وظیفه خود ، گفت: "من دوست ندارم با این ایده ابرربولیک سروکار داشته باشم که" نوشتن مطالب خوب "همه کاری است که باید انجام دهم با وجود شواهد روشن مبنی بر اینکه محتوای خوب رتبه بندی نمی کند. مجموعه ای از مشکلات سایت ، "که رند فیسکین به آن افزود:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

با ماندن بر روی موضوع oversimplification ، راب Bonham اظهار داشت:

سرانجام ، Tadeusz Szewczyk درخواست یک رویکرد یکپارچه بازاریابی را داد:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

نتیجه

در اینجا هیچ کس فکر نمی کند که SEO از بین رفته باشد. دور از آن.

همه آنها به حرفه خود افتخار می کنند و می خواهند که بهترین و بهترین ممکن برای مشتریان و شرکت های خود باشد.

شفافیت آنها در مورد مبارزات و دشواری های سئو نشان می دهد که آنها مایل هستند با این چالش ها روبرو شوند و تلاش کنند تا SEO در آینده نیز با ارزش تر شود.

به همین منظور ، آنها طرفدار:

  • در آغوش گرفتن پیچیدگی موتورهای جستجوگر و سئو ، و عدم پاسخگویی به "پاسخ" های بیش از حد چالش ها.
  • استفاده از تاکتیک جنگ سرد "اعتماد ، اما تأیید" به اظهارات نمایندگان موتور جستجو.
  • مسئولیت کار خود ، بلکه برای وضعیت و شهرت صنعت نیز مسئولیت پذیر است و در تلاش برای بهتر کردن هر دو.
  • برای آموزش مشتری و مافوق در ارزش SEO تلاش زیادی کنید ، اما ابتدا مطمئن شوید که خودتان آنرا درک کرده اید.
  • جلوگیری از وسوسه مرگ بر روی "SEO فقط!" جزیره ، و نقش گسترده تری به عنوان یک بازاریاب واقعی ، در همکاری با همه کانال های بازاریابی باز دارد.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

منابع بیشتر:

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *