نوشته قبلی نوشته بعدی جان مولر: Googlebot نقشه های نقشه "در قالب یک نوشیدنی انرژی" را دریافت می کند

جان مولر: Googlebot نقشه های نقشه "در قالب یک نوشیدنی انرژی" را دریافت می کند

جان مولر: Googlebot نقشه های نقشه "در قالب یک نوشیدنی انرژی" را دریافت می کند منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

جان مولر گوگل نحوه پردازش فایل های نقشه سایت را با استفاده از قیاس منحصر به فرد با نوشیدنی های انرژی نشان داد.

در مورد موضوع Reddit که کاربر می پرسد آیا چندین سایت نقشه سایت دارای نقشه سایت اضافی هستند ، آیا مولر پاسخ داد گفت مهم نیست.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

کلیه پرونده های نقشه سایت به یکدیگر وارد می شوند و به عنوان یک مجموعه بزرگ از داده به Googlebot داده می شوند. یا همانطور که مولر می گوید:

وی گفت: "تمام پرونده های نقشه سایت یک سایت به یک فنجان بزرگ و بزرگ مخلوط شده وارد می شوند ، به آرامی تکان داده می شوند و سپس توسط URL به صورت نوشیدنی انرژی به Googlebot داده می شوند . مهم نیست که چند پرونده دارید. "

مرتبط: نحوه استفاده از نقشه های XML برای تقویت SEO

با توجه به نحوه توصیف مولر روند ، Googlebot هرگز نمی داند که تعداد فایلهای نقشه سایت یک سایت را دارد زیرا تنها چیزی که دریافت می کند لیستی از آدرس های اینترنتی است. بنابراین مهم نیست که چند سایت نقشه سایت داشته باشد ، زیرا به هر حال گوگل آن را مانند همه پرونده ها می خواند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

مولر می افزاید: نکته مهم این است که اطلاعات مربوط به تاریخ آخرین اصلاح را به Googlebot ارائه می دهد. مولر می گوید صاحبان سایت باید این اطلاعات را تهیه کرده و سپس اطمینان حاصل کنند که آدرس های اینترنتی در پرونده های نقشه سایت دارای تاریخ مشابه هستند.

پیشنهاد ویژه  آوریل 2019 به دلیل خطای انسانی خاموشی های Google

در صورت استفاده صحیح ، تاریخ آخرین تغییر می تواند یک سیگنال مفید باشد ، مولر در اظهار نظر دیگری ادامه می دهد. استفاده از داده ها / زمان تولید نقشه سایت به عنوان تاریخ آخرین تغییر مفید نیست ، زیرا در واقع وقتی محتوای اصلی تغییر پیدا نکرده است ، استفاده از داده ها / زمان استفاده از نقشه سایت نیست.

مرتبط: نحوه به روزرسانی نقشه های سایت پس از تغییر محتوای خود

SEO و صاحبان سایت همچنین باید به سرورهایی توجه داشته باشند که یک تاریخ آخرین تغییر پویا را برای همه URL ها به دست می آورند ، زیرا این هم مفید نیست.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *