نوشته قبلی نوشته بعدی SEO در سال ۲۰۲۰: نقش کلمات کلیدی چه نقش ایفا می کند؟

SEO در سال ۲۰۲۰: نقش کلمات کلیدی چه نقش ایفا می کند؟

SEO در سال ۲۰۲۰: نقش کلمات کلیدی چه نقش ایفا می کند؟ منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

این سال ۲۰۲۰ است و متخصصان سئو که مدتی در آن حضور داشته اند می دانند که چقدر در یک دهه گذشته تغییر کرده است.

در سال ۲۰۱۰ ، ما هنوز با Panda یا Hummingbird یا RankBrain یا BERT مورد تأثیر قرار نگرفتیم و بسیاری از ما هنوز فکر می کردیم " محتوای SEO " مسئله ای است:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
  • کلمه کلیدی هدف و انواع نزدیک آن را در محتوای X بار اضافه کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که آن کلمه کلیدی را به همه مکان های جادویی مانند برچسب عنوان ، توضیحات متا ، H1 و غیره اضافه کنید.
  • نوشتن حداقل X کلمات زیرا این طول جادویی برای رتبه بندی است.

اما الگوریتم گوگل بالغ شده است.

اکنون می دانیم (یا باید) که رتبه بندی محتوای ما به معنای فریب گوگل با پر کردن کلمات کلیدی در همه مکان های مناسب نیست. این در مورد ارائه یک تجربه استثنایی برای جستجوگران است.

بنابراین دقیقا چگونه باید از کلمات کلیدی استفاده کنیم؟

برای پاسخ به این موضوع ، باید یک قدم عقب برداریم و آنچه را که واقعاً به معنی نوشتن مطالب برای جستجو است ، آدرس دهیم.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

محتوای SEO چیست؟

محتوای سئو محتوا است که به منظور رتبه بندی در موتورهای جستجو نوشته شده است. با این حال ، این اصطلاح از سوی بسیاری از متخصصان سئو از مطلوب خارج نشده است.

به این دلیل است که "محتوای SEO" به معنای مطالبی است که برای موتورهای جستجو نوشته شده است نه انسان ، و این خوب نیست.

چرا؟

زیرا الگوریتم گوگل یک نمایش برنامه ای از جستجوگر است.

اگر این الگوریتم در تلاش است تا آنچه را که یک بازدید کننده انسانی به عنوان بهترین نتیجه انتخاب می کند ، الگوبرداری کند ، پاسخ به "نحوه رتبه بندی" انجام بهترین کار برای جستجوگران است.

بنابراین اگر این نوع محتوایی است که گوگل می خواهد رتبه بندی کند ، پس راه نوشتن "محتوای SEO" فقط نوشتن به روشی است که مردم از آن لذت ببرند – درست است؟

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

نه کاملا. کمی بیشتر از این وجود دارد.

چگونه می توانم محتوا را دوستانه SEO کنم؟

محتوای دوست داشتنی با سئو محتوا است که به صورت واضح و جامع به سوال سوال کننده پاسخ می دهد و از تخصص ، اقتدار و اعتماد به نفس بالایی برخوردار است.

بیایید آن را تجزیه کنیم.

محتوایی که به هدف سؤال جستجوگر پاسخ می دهد

محتوای "دوستانه جستجوگرها" محتوا است که قبل از هر چیز ، به یک سوال جستجوگر پاسخ می دهد.

این بدان معنی است که موضوع صفحه توسط سؤالاتی که مخاطب شما از شما خواسته می شود دیکته می شود.

این همچنین بدان معنی است که همه محتوای مربوط به مخاطب جستجو نیست. برخی از مطالب برای رهبری فکری یا به منظور شکستن اخبار (ایده های جدید = عدم تقاضای جستجوی موجود) نوشته شده است. مطالب دیگری برای جذب تعامل اجتماعی نوشته شده است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

ما مطالب را برای اهداف مختلف می نویسیم ، بنابراین نباید انتظار داشته باشیم که هر یک از صفحات ما در موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشد.

پیشنهاد ویژه  سابق گوگل می گوید PageRank در سال 2006 جایگزین شده است

این بدان معناست که با اضافه کردن جستجو مخاطب متمرکز موضوعات به شما تقویم سرمقاله ، به جای تلاش برای نم نم کلمات کلیدی بر روی تمام صفحات خود را، که بسیاری از شد برای مخاطبان جستجو در وهله اول نوشته نشده است.

محتوای پاک و جامع

وقتی سؤالی می پرسید ، آیا ترجیح می دهید پاسخی متقابل ، مبهم و كلفتی دریافت كنید؟ یا مستقیم ، خاص و سر راست؟

این یک فرد غیر مغز است ، درست است؟ گوگل هم فکر می کند.

اما صحبت در مورد دستور زبان و ادعا چندان براق و هیجان انگیز نیست. من فکر می کنم بیشتر متخصصان سئو ترجیح می دهند در مورد موضوعاتی مانند پردازش زبان طبیعی صحبت کنند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اما حتی دقیق ترین تحقیق مختصر با محتوائی که به خوبی خوانده نمی شود خراب می شود ، بنابراین این مطالب دارای اهمیت هستند.

از قدرت ابزارهایی مانند تنظیمات "گرامر و اصلاحات" مایکروسافت ورد که می تواند به شما کمک کند ، دست کم نگیرید:

  • کلمات پیچیده را با کلمات ساده تر جایگزین کنید.
  • تعویض کلمه برای موجز بودن.
  • از صدای منفعل به صدای فعال بروید.

…و خیلی بیشتر.

Google همچنین محتوای جامع را ارزیابی می کند . فقط نگاهی به آنچه در دستورالعمل های کیفیتشان می گویید نگاهی بیندازید:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

بالاترین امتیاز ممکن است برای صفحات دارای مقدار رضایت بخش یا جامع از مطالب اصلی بسیار باکیفیت باشد.

یا در وبلاگ وب مسترهای خود:

س: چه چیزی به عنوان یک سایت با کیفیت بالا حساب می شود؟

پاسخ: شما می توانید "بله" پاسخ دهید "آیا این مقاله توضیحات کامل یا کاملی از موضوع ارائه می دهد ؟"

وقتی به سؤالات مخاطبان جستجو خود پاسخ می دهید ، کاملاً واضح و واضح باشید.

محتوای بالای EAT

تخصص ، اعتبار و اعتماد به نفس موضوعی است که مطمئناً از کمبود توجه در صنعت سئو رنج نمی برد.

با توجه به این موضوع ، اگر شما علاقه مند به غواصی بیشتر در این موضوع هستید ، شما را با دو مقاله عالی کنار می گذارم:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آنجا آن را دارید. محتوای دوست داشتنی با سئو محتوا است که به صورت واضح و جامع به سوال سوال کننده پاسخ می دهد و از تخصص ، اقتدار و اعتماد به نفس بالایی برخوردار است.

"اما شما به کلمات کلیدی اشاره نکردید!"

خوشحالم که متوجه شدید! زیرا وقت آن است که به فیل موجود در اتاق بپردازیم.

آیا کلمات کلیدی برای سئو مهم هستند؟

اگر راه دریافت ترافیک جستجوی ارگانیک به محتوای ما پاسخ دادن به سؤالات واضح و با تخصص بالایی است ، کلمات کلیدی در کجا بازی می شوند؟

پیشنهاد ویژه  پاسخ گوگل به موز مقاله انتقادی از SERP ها

اگر اصلاً چطور باید از آنها استفاده کنیم؟

کلمات کلیدی: ورودی در مقابل خروجی

به یاد داشته باشید آن مقررات محتوای سئو در حدود ۲۰۱۰ را که من این مقاله را باز کردم؟

همه ما آن زمان را انجام دادیم ، درست است؟

به راحتی می توان به نمونه هایی از آن نگاه کرد و می خندید ، اما گاهی اوقات جستجوی ما امروز بهتر نیست.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این اتفاق می افتد وقتی ما به نویسندگان خود کلمه کلیدی می دهیم و به آنها می خواهیم "برای X" بهینه سازی کنند. تأکید آنها بر این است که "چگونه می توانم این کلمه کلیدی را به محتوا بسپارم" (که احتمالاً باعث می شود آنها بخواهند گریه کنند) و نه بر روی "چگونه می توانم پاسخی ارائه دهم که جستجوگر این پرس و جو احتمالاً می خواهد؟"

باید به یاد داشته باشیم که کلمات کلیدی ورودی هستند .

هنگام نوشتن برای جستجو ، ما در حال ایجاد خروجی هستیم .

بنابراین به جای پرسیدن "چگونه می توانم این کلمه کلیدی را وارد کنم؟" ما باید با پرسیدن "چگونه می توانم به این سؤال پاسخ دهم؟" ایجاد محتوای خود را شروع کنیم.

که من را به نکته بعدی خود می رساند.

تغییر از "کلید واژه ها" به "نمایش داده شد"

تصور کنید که ما از کلمه "کلمات کلیدی" دور شدیم و بیشتر به آنها "query" یا "جستجو" اشاره می کردیم.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آیا فکر نمی کنید ما بیشتر از آنچه که باید در نسخه خود بخواهیم به آنها پاسخ دهیم فکر خواهیم کرد که به عنوان چیزی که باید برای پاسخ به آن فکر کنیم ، فکر کنیم؟

من هم اینچنین فکر میکنم!

مراجعه به آنها به عنوان "کلمات کلیدی" همچنین می تواند عواقب ناخواسته دیگری نیز داشته باشد:

  • این امر ما را از نظر اصطلاحاتی برطرف می کند و باعث می شود کلمات کلیدی با ارزش و بلند را نادیده بگیریم.
  • این دلالت بر یک کلمه واحد است. در واقعیت ، کلمات کلیدی هر چیزی است که شخص در نوار جستجو تایپ کرده یا با آن صحبت می کند . این می تواند دو کلمه یا ۲۰ کلمه باشد.
  • این می تواند باعث شود که ما (یا مشتریان و کارفرمایان ما) در مورد چند کلمه کلیدی غرور دچار وسواس نشوند و در عین حال از صدها یا هزاران سؤال دیگر که می توانند باعث ایجاد برداشت و ترافیک سایت شما شوند غافل شوند.

کلمات کلیدی شر نیستند ، اما نحوه صحبت کردن در مورد آنها دلالت دارد.

BERT و تاریخچه Google با کلمات کلیدی

BERT جدیدترین نسخه در طولانی مدت به روزرسانی های Google با هدف درک بهتر زبان بشر بود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اگرچه یک سیستم هوش مصنوعی که به Google کمک می کند حتی پیچیده ترین نمایش داده ها را درک کند ، چشمگیر است ، اما نباید جای تعجب داشته باشد.

پیشنهاد ویژه  DuckDuckGo اکنون روزانه 40 میلیون جستجو دارد

در سال ۲۰۱۱ ، گوگل پاندا را اعلام کرد. پاندا به روزرسانی الگوریتم گوگل بود که بر ترویج سایت ها و صفحات با کیفیت بالا و نمایشی از مواردی که ارزش واقعی کمی ارائه می دادند (AKA چیزهای کرکی با کلمات کلیدی که در آنها پاشیده شده بود) تمرکز داشت.

در سال ۲۰۱۳ با Hummingbird ، گوگل برای درک بهتر معنی پشت کلمات در نمایش داده شد ، به جای رتبه بندی محتوا که فقط با آن کلمات مطابقت دارد ، الگوریتم خود را بازنویسی می کرد.

باز هم می بینیم که گوگل مایل است سازندگان محتوای وب فراتر از گنجاندن کلمات کلیدی باشد و در عوض به این سؤال پاسخ دهند. نه فقط آن را در محتوای ما تکرار کنید.

در سال ۲۰۱۵ ، Google اعلام کرد RankBrain ، یک جزء جدید یادگیری ماشین به الگوریتم جستجوی آنها است که توانایی Google را برای ارائه نتایج مربوط به نمایش داده های گیج کننده یا هرگز که قبلاً دیده نشده است ، بهبود داده است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در حال حاضر ما برت، که گوگل می گوید آنها امیدوارند کمک می کند تا جستجوگران "اجازه دهید برخی از [خود] کلمات کلیدی-ESE رفتن و جستجو در راه است که احساس می کند طبیعی است."

Google همواره می خواهد محتوا را سطح بندی کند که کاملاً به سؤالات ما پاسخ می دهد. آنها نسبت به گذشته بهتر هستند.

فکر می کنم به احتمال زیاد به این معنی است که ما در جستجوی کلمات کلیدی که مخاطبان از آنها استفاده می کنند ، شاهد تنوع بیشتری خواهیم بود. در نتیجه ، ما باید در جستجوی کنسول Google به سؤالات خود توجه داشته باشیم و از آن برای آگاهی از محتوای جستجوی خود استفاده کنیم.

نگه داشتن هدف و متوسط خود را در ذهن داشته باشید

هنگامی که ما می دانیم راه مخاطبان ما را جستجو می کنند ، ما باید پاسخ هایمان را بطور طبیعی بنویسیم ، همانطور که اخیراً جان مولر گوگل گفته است . و اغلب طبیعی است که تمام یا بخشی از پرس و جو را در پاسخ ما وارد کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

چند نوع سیب وجود دارد؟

۷٫۵۰۰ گونه سیب در سراسر جهان وجود دارد.

(به هر حال این درست است!)

این کلمه کلیدی نیست این به طور طبیعی پاسخ به سؤالات افراد است.

ما غالباً "نوشتن برای جستجو" و "نوشتن برای افراد" را علیه یکدیگر می گوییم. در واقعیت ، این یک یا / یا نیست.

هدف مخاطب است. موتور جستجو متوسط است. براساس آن بنویسید.

منابع بیشتر:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اعتبار تصویر

تصویر برجسته: Pixabay bu Pexels / Canva

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *