نوشته قبلی نوشته بعدی رشد ترافیک ارگانیک توسط بازدید کنندگان ماهانه ۵۰K با محتوای برنده جوایز و همکاری [مطالعه موردی]

رشد ترافیک ارگانیک توسط بازدید کنندگان ماهانه ۵۰K با محتوای برنده جوایز و همکاری [مطالعه موردی]

رشد ترافیک ارگانیک توسط بازدید کنندگان ماهانه ۵۰K با محتوای برنده جوایز و همکاری [مطالعه موردی] منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

ما در "فصل جوایز" ضخیم هستیم و نمی توانم باور کنم آدام سندلر نامزد دیگری پیدا نکرد …

Er … من می خواهم در مورد SEO صحبت کنم!

در واقع ، من می خواهم یک داستان موفقیت آمیز اخیر را با یک شریک زندگی مشترک به اشتراک بگذارم که منجر به کسب آنها در کنار کسب ترافیک ارگانیک بیشتر و بهبود رتبه بندی کلمات کلیدی شد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

با به اشتراک گذاشتن این مطالعه موردی ، امیدوارم که در مناطق زیر اقدام به برداشتهای قابل ملاحظه ای داشته باشید:

  • کلید واژه تحقیق و استراتژی محتوا.
  • ایجاد مشارکت موفق SEO.

بیایید وارد شوید!

همه چیز با تحقیقات کلمات کلیدی شروع می شود

مانند اکثر کمپین های ما ، موفقیت این پروژه بر پایه اساس تحقیق و استراتژی کلیدی کلیدی ساخته شده است.

برای تحقیقات مناسب در مورد کلید واژه ها ، سه زمینه اصلی وجود دارد که باید ارزیابی شوند ، از جمله:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
  • رتبه بندی ترافیک ارگانیک و رتبه بندی کلمات کلیدی برای وب سایت و محتوای خود.
  • ترافیک ارگانیک و رتبه بندی کلمات کلیدی برای وب سایت و محتوای رقبای اصلی شما.
  • رتبه بندی ترافیک ارگانیک و رتبه بندی کلمات کلیدی برای رقبای محتوا / جستجو (کسانی که رقیب مستقیمی نیستند ، اما برای دید در SERP ها با شما رقابت می کنند).

آخرین نکته گلوله در اینجا – تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی رقبای جستجو – گامی مهم است که اغلب مورد غفلت واقع می شود.

حتی اگر یک سایت مانند شما محصولات یا خدمات مشابهی را به فروش نرساند ، اما آنها در نتایج جستجوی همان املاک و مستغلات به رقابت بپردازند ، آنها یک رقیب جستجو هستند و شخصی که باید هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی به آن توجه کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

وقتی سایت و سایت های رقیب خود را تحلیل می کنید ، باید به دنبال بهترین فرصت ها برای شروع سریع رتبه بندی باشید.

بهترین فرصت های شما کلمات کلیدی و عباراتی خواهد بود که رقابت نسبتاً کمی دارند – بر اساس شماره های بک لینک و قدرت رتبه بندی دامنه ها – و حجم جستجوی بالا.

ابزاری که دوست داریم هنگام تحقیق در مورد کلمات کلیدی از آن استفاده کنیم ، SEMrush است ، زیرا اطلاعات مفیدی مانند:

  • مجموع ترافیک: این متریک نشان دهنده کل میزان ترافیکی است که هر کلمه کلیدی مسئول رانندگی به سایت معین است.
  • مجموع حجم جستجو: این متریک میزان حجم جستجو ماهانه برای هر کلمه کلیدی مرتبط با URL یا صفحه داده شده را گزارش می کند.
  • میانگین موقعیت: این متریک به طور متوسط موقعیت رتبه بندی برای یک URL یا صفحه داده شده در رابطه با کلمات کلیدی مرتبط را برقرار می کند.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

با استفاده از اکسل ، می توانید این داده ها را فیلتر کنید تا قابل هضم تر و عملی تر باشند.

پیشنهاد ویژه  چگونه می توان از Traffic SEO استفاده کرد تا دنیا به مکانی بهتر تبدیل شود

به عنوان مثال ، مشتری ما یک برند معتبر بود که خود را به عنوان یک اقتدار در فضای خود تأسیس کرده بود.

از آنجا که شریک زندگی ما از قبل دارای دامنه قوی بود ، می دانستیم که اگر بتوانیم مباحث مربوطه را که ترافیک ارگانیک را به وب سایت های رقبا هدایت می کنند ، شناسایی کنیم ، شانس خوبی وجود دارد که بتوانیم مطالب مشابهی را برای سایت شریک زندگی خود ایجاد کنیم که رتبه بندی شود.

این یک استراتژی مخصوصاً هیجان انگیز بود زیرا باعث افزایش شدید ترافیک ارگانیک مشتری با استفاده از یک گاز گرفتن از دید رقبا شد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

محتوا محور کلمات کلیدی محتوا محور نتایج است

در اکسل ، ما توانستیم داده های کلمات کلیدی رقیب را به صفحه هایی با ۲۰ رتبه برتر فیلتر کنیم و کلمات کلیدی مرتبط را آنالیز کنیم.

از طریق این فرآیند ، متوجه شدیم که رقبای شریک زندگی ما بخش قابل توجهی از ترافیک ارگانیک خود را با محتوای سطح بالا و تعریف تعریف می کنند – ما بلافاصله شروع به ایجاد محتوای مشابه برای مشتری خود کردیم.

این استراتژی بسیار موفق عمل کرد ، زیرا این صفحات به سرعت رتبه های اول صفحه و ترافیک ارگانیک را کسب کردند:

مقاله شماره ۱: منتشر شده در اکتبر ۲۰۱۹

مقاله شماره 1 نمودار ترافیک آلی

  • رتبه بندی: شماره ۲ و ۴ برای کلمات کلیدی سر
  • ۶۳۶ تعداد بازدید از صفحه آلی از تاریخ ۱ ژانویه ST، ۲۰۲۰
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

مقاله شماره ۲: منتشر شده در اکتبر ۲۰۱۹

مقاله شماره 2 نمودار ترافیک آلی

  • رتبه بندی: شماره ۴ برای کلمه کلیدی سر
  • ۳۳۶ تعداد بازدید از صفحه آلی از تاریخ ۱ ژانویه ST، ۲۰۲۰
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

مقاله شماره ۳: منتشر شده در نوامبر ۲۰۱۹

مقاله شماره 3 نمودار ترافیک آلی

  • رتبه بندی: شماره ۶ و ۹ برای کلمات کلیدی سر
  • ۸۵۴ تعداد بازدید از صفحه آلی از تاریخ ۱ ژانویه ST، ۲۰۲۰
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

و اینها فقط چند نمونه از صفحاتی است که ما توانسته ایم ایجاد کنیم و فرصتهایی که در آنها سرمایه گذاری کرده ایم.

درمجموع ، دستاوردهایی که ما توانسته ایم از این مشتری بدست آوریم ، از افزایش کلی ۵۰،۰۰۰ پوند بازدید کننده ارگانیک ماهانه حمایت می کند.

پیشنهاد ویژه  Google تغییر تنوع سایت در نتایج جستجو را اعلام کرد

همه اینها قدرت محتوای محور کلمات کلیدی را نشان می دهد.

اما چگونه این استراتژی را در سایت خود اعمال می کنید؟

خوب ، بیایید از یک مثال در دنیای واقعی استفاده کنیم: Splunk (بدون وابستگی) ، یک بستر نرم افزاری فناوری اطلاعات و امنیت سایبری نمونه ای از این تمرین خواهد بود.

اگر Splunk سعی در یافتن راه هایی برای جذب بیشتر ترافیک ارگانیک داشت ، می تواند چگونگی درآمد رقبا در بازدیدکنندگان ارگانیک را پیدا کند و یکی از رقبای اصلی آنها Varonis (همچنین هیچ وابستگی) نیست.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به عنوان مثال ، SEMrush گزارش می دهد كه وارونیس ۲٫۲۶٪ از كل ترافیك ارگانیك خود را از طریق صفحه ای هدایت می كند كه كلمه كلیدی [siem] را هدف قرار می دهد:

ترافیک Varonis siem

توجه به "SIEM" در برچسب عنوان Splunk است …

برچسب عنوان SIEM

… تصور می کنم این یک کلمه کلیدی مهم برای آنها است. با این حال ، صفحه آنها که این کلمه کلیدی را هدف قرار می دهد در صفحه رتبه بندی می شود و ترافیک کمتری را رانندگی می کند:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

ترافیک Splunk siem

این به احتمال زیاد به این دلیل است که صفحه وارونیس وظیفه بسیار خوبی را برای تعریف SIEM ارائه می دهد ، در حالی که صفحه Splunk بیشتر روی محصولات خود تمرکز دارد.

به نظر نمی رسد که صفحه Splunk با قصد جستجوگر مطابقت داشته باشد. درست مانند پروژه مشتری ما ، Splunk برای بهبود رتبه بندی کلمات کلیدی خود و گرفتن ترافیک ارگانیک تر ، نیاز به ایجاد صفحات سطح بالا و تعریف دارد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

از آنجا که Splunk مخاطب مشابهی دارد و در فضا معتبرتر است (DA 73 در مقابل وارونیس DA از ۶۱) ، منطقی است که باور کنیم آنها می توانند صفحه مشابه و با کیفیت بالاتری ایجاد کنند که بتواند رتبه و ترافیک کلمات کلیدی را به خوبی کسب کند.

برعکس ، اگر در آن طرف سکه هستید – طرف دامنه کمتری معتبر هستند – هنوز هم می توانید این استراتژی را به کار بگیرید.

با این حال ، شما باید انتظارات خود را تنظیم کنید و بدانید که رتبه بندی سخت تر می شود و احتمالاً باید از لحاظ ایجاد لینک و ارتقاء ، دو برابر سخت کار کنید.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، طرح استراتژی محتوا را ارائه می دهد و به شما نشان می دهد که بهترین فرصت ها در کجا وجود دارد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

هنگامی که شما می دانید مخاطب شما از چه سؤالاتی سوال می کند و کدام نوع صفحات به بهترین وجه به آن سوالات پاسخ می دهد ، ایجاد محتوا آسان می شود!

پیشنهاد ویژه  همکاری با آژانس سئو سازمانی: آنچه باید بدانید

کارتیمی میتواند باعث به حقیقت پیوستن رویا شود

محتوا با محوریت کلمات کلیدی که برای این مشتری ایجاد کردیم از نظر دستیابی به رتبه بندی کلمات کلیدی و کسب ترافیک ارگانیک بسیار مؤثر بوده است.

با این حال ، این موفقیت به دلیل تلاش تیمی از طرف آژانس و مشتری انجام می شود و بدون خرید و همکاری از طرف شریک ما امکان پذیر نبود.

این یک نکته اساسی است و اگر شما فقط یک مقاله از این مقاله را داشته باشید ، می خواهم اینگونه باشد: سئو موفق نمی تواند خاموش شود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

باید مشارکت ، همکاری و اعتماد به نفس واقعی بین همه تیمهای درگیر در بازاریابی وب سایت وجود داشته باشد (اعم از این که آژانس و مشتری باشد ، تیم جستجوگر داخلی و تیم محتوای درون سازمانی ، فردی مسئول سئو و بقیه موارد تیم بازاریابی دیجیتال و غیره).

با توجه به پروژه ما ، همکاری در قالب آموزش و مطالب آموزشی ارائه شده توسط مشتری آشکار شده است که به ما این امکان را می دهد تا محتوای سبک تر "چگونه به" را ایجاد کنیم که برای موفقیت وبلاگ آنها یکپارچه باشد.

در حقیقت ، این مشتری نه تنها توجه را به خود جلب کرده است ، بلکه سایر بازاریابان نیز توجه کرده اند زیرا اخیراً نامزد شده اند و بر اساس کیفیت محتوای خود جوایز کسب کرده اند!

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

هیچ کدام از اینها ممکن نبود اگر جدا شویم و در یک سیلو کار کنیم. در عوض ، ما اغلب همکاری می کنیم ، با هم استراتژی می کنیم و برای رسیدن به نتایج فوق العاده ای در جهت هدف مشترک تلاش می کنیم.

من امیدوارم که شما می توانید درس های آموخته شده در اینجا و استفاده از آنها را در مبارزات خود را برای رسیدن به موفقیت مشابه ، و من امیدوارم که شما را در نتایج جستجو مانند آدام سندلر نمی گیرید!

منابع بیشتر:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، ژانویه سال ۲۰۲۰

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *