نوشته قبلی نوشته بعدی SEO در سال ۲۰۲۰: چه مبانی لازم را برای موفقیت دارید می دانید

SEO در سال ۲۰۲۰: چه مبانی لازم را برای موفقیت دارید می دانید

SEO در سال ۲۰۲۰: چه مبانی لازم را برای موفقیت دارید می دانید منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

در زمینه سئو ، به راحتی می توان گفت که همه چیز همیشه در حال تغییر است.

تکنیک های بهینه سازی که سالها پیش کار کرده اند در کنار هم قرار می گیرند ، و SEO به طور کلی در یک رشته هوشمندانه تر تکامل می یابد که فراتر از اسپم کردن گوگل با پیوندها و کلمات کلیدی تکامل می یابد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

استراتژی های پیشرفته ای برای افزایش ترافیک ارگانیک ، به همراه مواردی مانند تجزیه و تحلیل شکاف رقبا ، تجزیه و تحلیل شکاف کلمات کلیدی و غیره وجود دارد.

تعدادی استراتژی وجود دارد که باید برای موفقیت در چشم انداز رقابت روزافزون در سئو ، موفقیت آمیز باشد.

اصول اولیه آجیل و پیچ و مهره

چهار مؤلفه اساسی سئو وجود دارد که همه ما به عنوان بخشی از مشاغل روزانه روی آنها تمرکز می کنیم. این مؤلفه ها عبارتند از:

  • کلمات کلیدی (و هدف قرار دادن کلید واژه).
  • جستجوی جلد کلمات کلیدی
  • ترافیک ناشی از جستجوی ارگانیک.
  • تبدیل مشتریانی که در جستجوی کلمات کلیدی مورد نظر ما هستند.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

تکنیک های واقعی به شرح زیر است:

  • بهینه سازی صفحه
  • ساختمان پیوند
  • محتوا.
  • سئو فنی

اینها وقتی ما در مورد تلاشهای خود گزارش می دهیم و مراحل بعدی را در هر کمپین سئو ارزیابی می کنیم ، تمرکز حرفه های ما است.

چگونه می توانید از طریق یک کمپین پیش بروید و اطمینان حاصل کنید که این عوامل به اندازه کافی میخکوب شده اند تا بتوانید یک کمپین موجود را راه اندازی یا گسترش دهید؟

خوب ، شما به جای مناسب رسیده اید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این راهنمای سئو برای مبتدیان دقیقاً چنین کاری را انجام داده است ، که اصول اولیه را با جزئیات می گذرد ، تا بتواند پایه ای محکم را برای شما ایجاد کند که بتوانید از آن پس به تنهایی استفاده کنید.

مباحث ، اشخاص و کلمات کلیدی

اولین مؤلفه اساسی که می خواهیم به آن بپردازیم شامل کلمات کلیدی و هدف قرار دادن کلمات کلیدی است.

در قدیم سئو ، کلمات کلیدی واقعاً تمام آنچه در اختیار ما بود ، بودند. کلمات کلیدی و هدف قرار دادن کلمات کلیدی. هدف قرار دادن کلمات کلیدی شامل ایجاد صفحات بر اساس کلمات کلیدی خاص و بهینه سازی آنها است.

محتوا با هدف لیزر ساخته شده و در اطراف این کلمه کلیدی ساخته می شود.

با پیشرفت SEO خود می توانید از لحاظ فنی مترادف کلمات کلیدی و کلمات کلیدی مرتبط را به گونه‌ای وارد کنید که به بهبود رتبه شما کمک کند.

با این حال ، مشکل کلمات کلیدی این است که می توانند افزایشی و تکراری شوند ، و می توانید سریعاً از نقاط درد SEO در کلمات کلیدی مرتبط با صنعت استفاده نکنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

فضای بسیار کمی برای حرکت به جلو وجود دارد.

برای فرآیند بهینه سازی کلمه کلیدی ، قبلاً به روش زیر اجرا می شد.

شاید بگویید که شما تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام داده اید ، بالاترین عملکرد را از نظر حجم جستجو پیدا کرده اید ، صفحه ای برای کلمه کلیدی ایجاد کرده اید و اطمینان حاصل می کنید که کلمات کلیدی متناسب با هم در کل محتوای شما بافته شده اند. این یک راه بود

همچنین فراموش نکنید که انواع مختلف کلمات کلیدی ، که بسیار هستند. اهداف این کلمات کلیدی بسته به نحوه دستیابی به SEO خود تغییر خواهد کرد:

  • کلمات کلیدی پول
  • کلمات کلیدی
  • کلمات کلیدی دم کوتاه
  • کلید واژه های دم بلند
  • پشتیبانی از کلمات کلیدی / مترادف کلمه کلیدی
  • کلید واژه های مارک دار
  • کلمات کلیدی مسابقه
  • کلمات کلیدی بازی گسترده
  • کلمات کلیدی منفی
  • کلمات کلیدی دقیق بازی
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

و بسیاری از انواع دیگر کلمات کلیدی به هر حال ، من را با کلمات کلیدی LSI شروع نکنید. بله ، آنها کلاهبرداری هستند. و چیزی بیشتر از تلاش برای بازاریابی برای نام تجاری مترادف و روابط کلمات کلیدی به عنوان چیز دیگری.

به همین دلیل کلمات کلیدی LSI روغن مار SEO هستند.

چرا ما در حال معرفی چنین تفصیلی از کلمات کلیدی هستیم؟ زیرا آنها یک مهارت اساسی در حرفه سئو هستند.

اما اخیراً ، تغییراتی از کلمات کلیدی به موضوعات و اشخاص تغییر یافته است.

اگر کلمات کلیدی کلمات و عبارات خاص هستند ، مباحث را می توان اصطلاحات و مفاهیم گسترده تری در نظر گرفت.

در حالی که تغییر ایجاد شده است ، شما هنوز هم نمی توانید بدون کلمات کلیدی انجام دهید. آنها ستون فقرات هر استراتژی سئو هستند.

آچار جدید با معرفی اشخاص به آثار منتقل شد. دقیقاً چه موجوداتی هستند؟

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اشخاص مکان ، اشخاص ، چیزهایی هستند. طبق گفته های دیو دیویس ، موجودیت ها جهان SEO جدید هستند.

دیویس چنین می گوید :

"نهادها به نظر من نه چندان فروتنانه ، مهمترین مفهومی هستند که هم اکنون در سئو درک می کنند. توقف کامل

فکر کنید من فقط یکی دیگر از متخصصین SEO در مورد آخرین "گلوله نقره ای" هستم که در کنار بسیاری از افراد قبل از آن روی میز خواهد مرد؟

این را در نظر بگیرید:

سه مورد از مهمترین عوامل رتبه بندی ، که در آخر افشا شد ، عبارتند از:

  • محتوا
  • پیوندها
  • RankBrain

یک نهاد هر چیزی است که عبارتند از:

  • مفرد
  • منحصر بفرد
  • خوب تعریف شده
  • قابل تشخیص "

و به همین دلیل اطمینان از بهینه سازی سایت شما با اشخاص ، کلمات کلیدی و موضوعات بسیار مهم است.

مباحث ، مباحث ، مباحث – بنابراین با مباحث چه ارتباطی دارید؟

فقط برخورد با مباحث چیست؟ همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، SEO به طور سنتی در مورد بهینه سازی کلمات کلیدی هدفمند است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

و این – که قبلاً استفاده می شد – برای ایجاد ۱ صفحه در هر کلمه کلیدی هدفمند ، بهترین سئو محسوب می شد.

می توانید با انجام تحقیق در زمینه موضوعات با استفاده از ابزاری مانند AnswerThePublic.com ، موضوعات خود را مطرح کنید.

SEMrush همچنین ابزار خاص خود را به نام ابزار تحقیق موضوع دارد.

با استفاده از هر دو ابزار ، باید بتوانید موضوعات مناسب را برای نوع وب سایت مورد نظر خود کشف کنید.

این همه خوب و خوب است ، اما در صورت بهینه سازی موضوعات متعدد ، چه کاری باید انجام دهید؟

کریستوفر جونز در اینجا در SEJ روش فوق العاده ای در مورد چگونگی بهینه سازی سایت شما برای موضوعات مختلف در پست خود دارد ، چگونه وب سایت خود را برای موضوعات مختلف بهینه کنید.

پیشنهاد ویژه  Google در مورد تأثیر صفحات با کیفیت پایین در رتبه بندی های سایتهای ساکن

اصول دیگر ، از جمله محتوا ، پیوندها و سئو فنی وجود دارد که موفقیت شما را رقم زده یا می کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

بیایید نگاهی به برخی از مهمترین فاکتورهایی که به SEO شما در سال ۲۰۲۰ کمک خواهد کرد ، و عناصر اساسی که باید یاد بگیرید ، نگاهی بیندازیم.

محتوای با کیفیت بالا

آیا الگوریتم گوگل وقتی به ارزیابی اینکه آیا محتوای آن از کیفیت بالایی برخوردار است ، دچار مشکل می شود؟

این می تواند همانطور که این SEO در اخیراً هنگام تلاش برای الگوریتم گوگل با متن Lorem ipsum پی برد ، پیدا کند.

به طور کلی ، محتوای با کیفیت بالا همان چیزی است که به سایت شما کمک می کند عملکرد خود را انجام دهد. اما بسته به ویژگیهای مختلف کمپین بازاریابی شما اشکال مختلفی به خود می گیرد از جمله:

  • صنعت اصلی سایت شما
  • آنچه قبلاً در سایت شما انجام شده است.
  • کاری که اکنون برای سایت شما انجام می شود.
  • رقابت کلی صنعت شما
  • رقابت شما چیست.
  • کاری که الگوریتم گوگل انجام می دهد.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

صنعت اصلی سایت شما

در صنعت سئو تغییرات مختلفی وجود دارد – بدون شک در مورد آن. من اکیداً پیشنهاد می کنم که رویکردهای باز به استراتژی های SEO بپردازید ، و فکر نکنید که پس از یادگیری یک استراتژی ، این کار را انجام داده اید. سخت نیست

هنجارهای صنعت متفاوت است و می تواند به همان اندازه وب سایت متفاوت باشد. راهی که می توانید در مورد این هنجارها بدانید این است که باید تجزیه و تحلیل شکاف رقبا را انجام دهید.

آنچه تجزیه و تحلیل شکاف رقبا انجام می دهد این است که به شما کمک می کند آنچه را که باید انجام دهید برای افزایش آن رتبه ها بالاتر از رقیب خود باشید.

می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه انجام تجزیه و تحلیل شکاف رقبا در اینجا بخوانید .

مواردی که می خواهید از آنالیز شکاف رقیب خود بدست آورید شامل بینش هایی از قبیل:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
  • رتبه بندی رقیب شما.
  • محتوای رقابت شما (تعداد دفعات ارسال ، تعداد کلمات و غیره).
  • پروفایل پیوندهای رقبا.
  • و ، تا حدی کمتر ، SEO در صفحه و SEO فنی.

مهم: همبستگی علت نیست

در سئو ، شما ممکن است فکر کنید که اگر در برخی از سایت ها تغییراتی جزئی در برخی از کلمات کلیدی ایجاد کرده یا در برخی از پیوندها تغییراتی ایجاد کنید ، پیشرفت فوری قابل درک است و احتمالاً به دلیل همین تغییر است.

مشکل این است که بندرت در دنیای واقعی به این شکل عمل می کند.

وقتی صحبت از سئو می شود ، همبستگی علیت نیست. این کافی نیست که بگوییم شما این کار را کردید ، این و این و این کمک کننده به نتایج شما بود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در مقابل ، تجزیه و تحلیل داده ها و تفسیر ترافیک ارگانیک دقیق برای یافتن داستان کامل مورد نیاز است.

این مسئله SEO را پیچیده تر می کند – واقعیت این است که یک الگوی همبستگی / علیت ساده نیست.

درعوض ، SEO به مراتب پیچیده تر از لایه های الگوریتم است ، به این واقعیت که گوگل روزانه در الگوریتم های خود تغییراتی می دهد ، اشاره نمی کند.

کسانی که آنها تصمیم می گیرند اعلام کنند فقط چنین می کنند اگر به هر طریقی که درگیر اقدامات Spammy هستید ، ویران کننده ترین هستند.

که من را به موضوع زیر می رساند: SEO کلاه سفید در مقابل SEO کلاه سیاه.

SEO Hat SEO در مقابل Black Hat SEO و Grey Hat: کدام کلاه را باید انتخاب کنم؟

در زمینه سئو فلسفه های مختلفی وجود دارد. این فلسفه ها همیشه به خوبی جابجایی ندارند. در حقیقت ، آنها می توانند برای SEO های سراسر جهان ناامید کننده باشند ، زیرا یک گروه یک چیز را باور می کنند ، در حالی که گروه دیگری گروه دیگری را باور می کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

سئو های White Hat از دستورالعمل های Webmaster گوگل در نامه پیروی می کنند. آنها به اجرای تکنیک هایی که برای دراز مدت پایدار باشد اعتقاد دارند ، و این باعث نمی شود Google مجازات علیه آنها را اعمال کند.

اخلاقی ترین SEO ها کسانی هستند که هر آنچه را که انجام می دهند به مشتریان خود ارائه می دهند – جزئیات را ارائه می دهند ، پیوندهایی را که ایجاد می کنند ، و همه آن را ارائه می دهند.

آنها در وظایف سئو خود اخلاقی و شفاف هستند و گزارش هایی را ارائه می دهند که مشتری در آینده می تواند اقدامات منطقی انجام دهد.

SEO های Black Hat نمی توانند از جدیدترین و بهترین تکنیک ها استفاده کنند ، صرف نظر از اینکه آنها چقدر گمراه کننده آنها را از دستورالعمل های گوگل هدایت می کنند.

آنها استادان یک ماشین دائمی و سوزش دائمی هستند و اغلب نتایج کوتاه مدت دارند اما فاقد نتایج بلند مدت هستند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این SEO SEO های Black Hat هستند که از برنامه هایی مانند Scrapebox ، SENuke و XRumer در تلاش برای ایجاد لینک ها به صورت گسترده استفاده می کنند ، به گونه ای که این پیوندها به نوبه خود ، رتبه های خود را به نقطه # ۱ فشار می دهند – تا اینکه گوگل آنها را بدست آورد و همه جهنم را بدست آورد. می شکند

سپس ، آنها فقط با یک دامنه دیگر شروع می کنند.

کلاه خاکستری ترکیبی سالم از این دو است که معمولاً از تکنیک های کلاه سیاه برای تحقیق استفاده می شود اما نه اجرای آن و استفاده از روش کلاه سفید برای نتایج پایدار در طولانی مدت. این احتمال وجود دارد که بیشتر SEO های تهاجمی سقوط کنند.

از نظر قانونی ، اخلاقی یا ذاتاً مشکلی با این وجود ندارد ، اما اگر می خواهید در سمت خوب گوگل بمانید ، می خواهید کلاه سفید یا جذاب کلاه خاکستری را انتخاب کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

تحقیقات صنعت را انجام دهید ، به خصوص اگر با صنعت مشتری خود آشنایی نداشته باشید

انجام تحقیقات در صنعت بخش اول است.

پیشنهاد ویژه  5 چیزهایی که هر حرفه ای SEO باید از آنها سپاسگزار باشد

منبع اصلی شما برای چنین اطلاعاتی در صنعت باید مشتری شما باشد. این در حالی است که شما باید نوعی اکتشاف را انجام دهید – و برای مشخص کردن خصوصیات صنعتی که باید هنگام انجام سئو از آنها آگاهی داشته باشید ، سؤال کنید.

در قسمت بعدی می توان به عناصر SEO که از رقابت شما استفاده می کند استفاده کرد تا عملکرد SERP آنها را افزایش دهد.

اگر می توانید به بهبود رتبه بندی و ترافیک ارگانیک به عنوان مؤلفه اصلی سئو فکر کنید ، آنگاه تحلیل شکاف رقبا یک مؤلفه اصلی ارزیابی مراحل بعدی در یک کمپین سئو است.

پس از جستجوی صنعت و تعیین معیارهای صنعت خود ، باید با تجزیه و تحلیل سایت پیش بروید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این به شما کمک می کند تا آنچه که قبلاً برای سایت انجام شده است ، و آنچه که اکنون برای سایت انجام شده است را کشف کنید.

ضروری است که این اطلاعات را بدست آورید ، زیرا یک قدم اشتباه می تواند بعداً باعث بروز مشکلات اساسی در کمپین سئو شود.

اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که در تیمی هستید که این اطلاعات را در اختیار دارد ، می توانید به سادگی از مدیر تیم خود در مورد این اطلاعات سؤال کنید و آنها باید بتوانند آن را در محل به شما ارائه دهند.

اما ، اگر خوش شانس نیستید ، ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که نمی توانید اطلاعات قبلی را ارزیابی کنید.

در این موارد ، آنچه در حال حاضر در سایت موجود است ، تمام آنچه در اختیار شما است قرار دارد و باید در مورد پیشبرد سئو خود در مورد حرکت به جلو از آن نقطه فکر کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

نمایه های پیوند رقابت شما می توانند بینشی ارزشمند ارائه دهند

پروفایل های پیوند رقابت شما به همراه خود شما نیز باید یک مؤلفه اصلی این تحلیل باشند.

اما ، این جایی است که همه چیز می تواند دیسکی پیدا کند. اگر درک خوبی در مورد SEO ندارید ، ممکن است آنچه از نظر همبستگی آشکار به نظر می رسد ممکن است با نگاهی به POV از داشتن همه چیز متفاوت باشد.

اینجاست که قسمت دیسی وارد می شود.

اگر تجزیه و تحلیل پیوند را انجام ندهید ، اما نقاط ضعف دیگری نیز وجود دارد ، ممکن است هرگز ۱۰۰٪ مطمئن نشوید که چه چیزی مسئول بهبود سایت بوده است.

از طرف دیگر ، اگر تمام اطلاعات را در اختیار داشته باشید ، هنوز هم ممکن است هرگز ۱۰۰٪ مطمئن نباشید ، اما حداقل می توانید علت اصلی بهبود را محدود کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به یاد داشته باشید ، جستجو یک همبستگی ساده نیست – همبستگی علیت نیست. فقط به این دلیل که شما یک چیز را اضافه کردید به معنای این نیست که یک چیز باعث بهبود گفت:

سئو و صفحه جستجوگرهای فنی موجود در صفحه نیز فاکتورهای مهمی هستند

سایر فاکتورهای مهمی که باید از آنها آگاهی داشته باشید شامل جدیدترین روشهای SEO در استفاده از سئو در صفحه و فنی می باشد.

بهینه سازی صفحه شامل موارد زیر است:

  • بهینه سازی صفحه برای ارائه مقدار منحصر به فرد.
  • بهینه سازی برای تجربه کاربری پدیده (UX).
  • هدف قرار دادن کلید واژه با لیزر.
  • به راحتی از طریق شبکه های اجتماعی قابل اشتراک است.
  • می تواند یکپارچه بین دستگاه ها انتقال یابد.
  • آیا خزنده / ربات در دسترس است – گری الیس گوگل در حال ضبط است و می گوید "فقط آن سایت لعنتی را خزنده کنید."
  • بهینه سازی برای نویسندگی ، داده های متا ، طرحواره و قطعه های غنی.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

عناصر بهینه سازی شده موت

سئو فنی

سئو فنی به شدت بر خزیدن و نمایه سازی سایت شما متمرکز است. اینجاست که با اطمینان از بهینه سازی سایت شما برای خزنده ها ، می توانید شانس های زیادی را به نفع خود خم کنید.

این هیچ ارتباطی با محتوا یا پیوندها ندارد و در اجرای آن بسیار فنی است.

سئو فنی تکنیکی در سال ۲۰۲۰ شامل موارد زیر است که شما باید آن را یاد بگیرید و پیاده سازی کنید تا موفقیت آمیز باشد:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
  • هر کاری و همه کار با robots.txt انجام شود.
  • بهینه سازی ناوبری و معماری وب سایت شما.
  • بهینه سازی ساختار URL
  • Schema.org پیاده سازی داده های ساخت یافته.
  • کانونیزه کردن URL ها.
  • تجزیه و تحلیل و تصحیح صفحه خطا (۴xx ، ۵xx ، ۳xx و غیره).
  • تجزیه و تحلیل سرور برای تنگناهایی که می تواند عملکرد SERP را برای شما به همراه داشته باشد.
  • اجرای SSL برای یک وب سایت ایمن.
  • معیارهای سرعت صفحه به همراه عناصر SEO مجزا که باعث افزایش سرعت صفحه می شوند.
  • دوستی با موبایل.
  • سازگاری متقابل و مرورگر متقاطع.
  • بهینه سازی کد (از جمله جنبه های W3C مانند اعتبار ، قابلیت دسترسی و موارد دیگر).
  • AMP برای ناشران خبر (که می تواند طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش دهد).
  • پیاده سازی های چند زبانه بین المللی.
  • صفحه مانند قبل / قبلی.
  • پیوندهای داخلی
  • تجزیه و تحلیل پروفایل لینک برای تعیین مجازات ها یا تنظیمات الگوریتمی (در صورت وجود).

کتابهای الکترونیکی SEO ما می توانند به شما کمک کنند ، از جمله کتاب خود من – فهرست نهایی حسابرسی SEO .

بهینه سازی برای جستجو و اطمینان از هدف مطابقت دقیقاً با Query Target

شما باید هدف کاربر را هدفمند و با موفقیت انجام دهید تا بهینه سازی شما موفق شود.

این یک روش اساسی SEO است که از اوایل دهه ۲۰۱۰ استفاده شده است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

شما باید اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی شما به شدت مورد نظر کاربر برای آن سؤال است.

دن تیلور در اینجا در SEJ می نویسد :

"مطالعات زیادی انجام شده است تا درک هدف از پرس و جو انجام شود. و این با انواع نتایجی نمایش داده می شود که گوگل نشان می دهد.

Paul Haahr ، گوگل در سال ۲۰۱۶ ارائه یك نمایش عالی از چگونگی بازده نتایج گوگل از دیدگاه مهندس رتبه بندی ارائه داد. همان مقیاس "بسیار مطابقت" در دستورالعمل رتبه بندی کیفیت جستجوی Google یافت می شود.

در ارائه ، هاهر تئوری های اساسی را در مورد چگونگی جستجوی کاربر در فروشگاه های خاص (به عنوان مثال ، والمارت) توضیح می دهد ، به احتمال زیاد آنها به دنبال نزدیکترین فروشگاه والمارت خود هستند ، نه دفتر مرکزی این برند در آرکانزاس.

دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجو ، این را تکرار می کنند. بخش ۳ از دستورالعمل ها "دستورالعمل های امتیاز دهی به نیازهای ملاقات شده" را توضیح می دهد و نحوه استفاده از آنها برای محتوا.

این مقیاس از Fully Meets (FullyM) گرفته تا عدم موفقیت (FailsM) متغیر است و دارای پرچم هایی است که آیا محتوای آن به صورت پورنو ، زبان خارجی ، بارگیری نیست ، یا ناراحت کننده است یا توهین آمیز است.

رأی دهندگان نه تنها به وب سایتهایی که در نتایج وب نمایش می دهند بسیار مهم هستند بلکه همچنین به بلوک های نتیجه ویژه محتوای (SCRB) ، با نام Rich Snippets و سایر ویژگی های جستجو که علاوه بر "10 پیوند آبی" ظاهر می شوند. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

که ما را به یک مورد مهم دیگر برای SEO در سال ۲۰۲۰ سوق می دهددستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجوی Google را بخوانید و به خاطر بسپارید – این به معنای این نیست که می توانید حرفهای خود را برای جستجوی ارگانیک بکشید و بهینه کنید.

پیشنهاد ویژه  ایده های محتوای B2B برای ایجاد پیوندها و تأثیر صنعت

این توسط یک بخش کاملاً مجزا از جستجوی ارگانیک ایجاد شده است. اما ، کتابچه راهنمای آنها حاوی بینشهای مهمی برای درک چگونگی مشاهده کلی Google در فاکتورهای جستجوی خاص است که می توانید آنها را در بهبود EAT کلی خود قرار دهید – تخصص ، اختیار و اعتماد.

فاکتورهای زیر SEO که باید درباره آنها بدانید نیز مهم هستند:

  • برای بهینه سازی سرعت صفحه
  • بهینه سازی استراتژیک کلمات کلیدی هدف شما (این شامل در عنوان صفحه ، توضیحات متا ، H1 ها و برچسب های زیر عنوان)
  • بهینه سازی URL صفحه
  • برای بهینه سازی سرعت صفحه
    • اندازه پرونده
    • نام پرونده های تصویر
    • متن جایگزین (alt)
    • متن عنوان
    • برای اطلاعات بیشتر به مقاله من در زمینه بهینه سازی تصویر مراجعه کنید.
  • محتوای خود را مطابق سطح هوش مخاطبان مورد نظر خود بنویسید
  • بهینه سازی لینک داخلی هنگام ایجاد صفحه ای از محتوا
  • از جمله تصاویر به صورت استراتژیک در متن شما
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در سال ۲۰۲۰ بخورید

به روزرسانی اصلی الگوریتم گوگل در اوت سال ۲۰۱۸ ، بسیاری از افراد سعی در فهمیدن آنچه که وب سایت خود را به آسانی در SERP ها از بین برده اند داشتند. این به عنوان بروزرسانی دارو شناخته می شود زیرا اعتقاد بر این بود که این بروزرسانی سایت های پزشکی را هدف قرار داده است.

وقتی ، در واقعیت ، سایت های YMYL (پول یا زندگی شما) را به عنوان طبقه بندی شده در دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت Google قرار داد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در حقیقت ، این اولین نسخه به روزرسانی بود که هیچ سئو نمی توانست تشخیص دهد که در طی ۶۰ روز اول چه اتفاقی افتاده است.

این به روزرسانی با هدف قرار دادن انواع سایتهای زیر انجام شد:

  • YMYL – پول یا زندگی شما – سایت ها
  • سایت های بهداشتی
  • تجارت الکترونیک
  • دارایی، مالیه، سرمایه گذاری
  • کسب و کار
  • فن آوری
  • مسافرت رفتن
  • سرگرمی
  • سایت های کوپن / معامله
  • سایت های بزرگسالان

t-google-medic-update-pie-chart2

چرا این مهم برای سال ۲۰۲۰ است

این بروزرسانی نقطه عطفی در الگوریتم های Google بود که به طور خاص سایت ها را برای اقتدار و اعتماد به نفس طولانی مدت هدف قرار می داد. بله ، اقتدار و اعتماد یک امر بزرگ است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

چگونه می توان اقتدار و اعتماد ایجاد کرد؟ با پاسخگویی کامل به درخواست کاربر و نقشه برداری از ذهن خود برای دستیابی به این هدف نهایی.

در سال ۲۰۲۰ ، اگر می خواهید سایت های خود را بسازید و اطمینان حاصل کنید که آنها دوستانه SEO دارند ، سئو پایدار بلند مدت هنوز هم مورد توجه بیشتری است.

همانطور که آلن بلایویس در جای دیگری در ژورنال موتور جستجو می نویسد ، شما باید پاسخ این سؤال باشید .

به سؤال کاربر آنقدر دقیق پاسخ دهید که هیچ کس دیگری نتواند شما را به صورت رقابتی صحبت کند.

Bleiweiss گزارش می دهد که شکست ذهنیت – یا عدم توانایی در پیدا کردن آنچه نیاز دارد – یک عامل مهم است که شما باید برای موفقیت در سئو به حق خود دسترسی پیدا کنید.

وی گفت: "این صنعت باید پذیرفت كه اگر به بیشتر سایتهای تجاری مراجعه كنید ، وقتی به خدمات اصلی یا پیشنهادهای اولیه محصولات خود می پردازید ، بیشتر سؤالات مهم در یك بلاگ وجود دارد كه اینگونه نیست:

  • خوب سازمان یافته
  • در مقیاس صنعت یا بازار تبلیغ می شود.
  • وقتی افراد در آن صفحه یا محصولات قرار دارند ، قابل کشف است.

و این یک مشکل بزرگ است.

با این وجود اگر اصرار دارید که با کل مطالب "وبلاگ نویسی" ادامه دهید زیرا "این همان چیزی است که مشتریان انتظار دارند" ، مطمئناً. به دنبال آن برو. خوش بگذره.

من کارهایی را که انجام می دهم وقتی که مشتری ها برای استخدام سایت هایی که خراب شده اند ، حداقل تا حدی به دلیل عدم موفقیت محتوا ، به من استخدام می کنند ، ادامه خواهم داد. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

تمرکز جامد در رشته های سئو برای موفقیت لازم است

شما نمی توانید انتظار داشته باشید که SEO را به مدت یک ماه انجام دهید و یک شبه به نتایج شگفت انگیزی برسید. بندرت چنین می شود.

در عوض ، شما باید یک رویکرد چند جانبه را به وجود آورید که منجر به یک پایه محکم شود که بسیاری از موضوعات را در مورد عناصر SEO برای موفقیت در نظر می گیرد.

تمرکز روی هر چیز فقط به نتایج زیرمجموعه منجر خواهد شد که چیزی بیش از یک نقص در داده های Google Analytics شما ایجاد نمی کند.

یک رویکرد سازمان یافته که روی کیفیت نهایی متمرکز است بهترین است ، در حالی که یادآوری نکات درد ، خواسته ها ، نیازها و خواسته های کاربر را در هنگام تکمیل پرس و جو خود انجام دهید.

برای سؤال کاربر ، پاسخی در صنعت خود داشته باشید . و عملکرد SERP شما متشکرم.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: ایجاد شده توسط نویسنده ، ژانویه سال ۲۰۲۰
تصویر ارسال شده در شماره ۱: موز
تصویر در پست شماره ۲: SERoundtable.com

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *