نوشته قبلی نوشته بعدی سرمایه گذاری URL و SEO: آیا واقعاً اهمیت دارد؟

سرمایه گذاری URL و SEO: آیا واقعاً اهمیت دارد؟

سرمایه گذاری URL و SEO: آیا واقعاً اهمیت دارد؟ منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

در سئو ، بحث های طولانی مدت وجود دارد.

به همین دلیل است که اصطلاح "بستگی دارد" در پاسخ به سؤالات ، اغلب در صنعت ما به وجود می آید.

یکی از این مباحث بحث: آیا سرمایه گذاری URL برای SEO مهم است؟

در ادامه بخوانید که سعی داریم بخشی از سردرگمی ها را پاک کنیم.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

جان مولر می گوید پرونده URL اهمیتی ندارد

جان مولر: آدرس های اینترنتی حساس به مورد هستند

در حالی که فکر می کنم این یک توضیح بیش از حد از مسائل است ، بیایید آنچه را جنیفر اسلگ می گوید را در نظر بگیریم:

"بنابراین گوگل پرونده نامه را به خودی خود به عنوان یک مسئله سئو نمی داند ، اما شما باید آن را در URL های فردی ثابت نگه دارید ، زیرا گوگل URL ها را حساس به پرونده می داند. این بدان معناست که ، اگر شما همان صفحه را در دسترس و فهرست بندی (بدون کنوانسیون) به عنوان مثال.com/PAGE.html و مثال.com/page.html دارید ، Google می تواند هر دو URL را خزنده کند و ممکن است صفحه ای که می خواهید رتبه بندی نشود ، باشد. Google که انتخاب می کند. همچنین می توانید سیگنال های رتبه بندی بین دو صفحه را به پایان برسانید.

گفته می شود ، بسیاری احساس می کنند URL هایی که از حروف بزرگ یا همه CAPS استفاده می کنند ، به استثنای نام دامنه به دلایل سبک ، می توانند کثیف به نظر برسند. اگر این URL باشد که شخص ممکن است به مرورگر تایپ کند ، بیشتر موارد آن به طور کامل به جای استفاده از حروف بزرگ به طور پیش فرض است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

او یک نکته دارد. اگر علاوه بر URL های معمولی ، از سرمایه گذاری در URL های سایت خود استفاده کنید ، می تواند شرایطی ایجاد کند که شما خودتان محتوای تکمیلی را ایجاد می کنید.

و این محتوای تکراری همان چیزی است که می تواند به شما آسیب برساند.

این امر به ویژه در صورتی که به این URL ها پیوند داشته باشید صادق است و هنگام پیوند به URL های خود توجه نمی کنید.

در حالی که انجام این کار در مقیاس کوچکتر لزوماً نمی تواند به شما آسیب برساند ، اگر به اندازه کافی در مقیاس بزرگ انجام شود ، می تواند آسیب قابل توجهی به عملکرد SERP شما وارد کند.

به همین دلیل مهم است که در صورت عدم رسیدگی به آنها ، موقعیتهای مختلف را در نظر بگیرید و اینکه چگونه این URL ها می توانند مسائل مربوط به محتوای تکراری را از طریق سرمایه ایجاد کنند.

بسیاری از متخصصان سئو موافق هستند که شما باید:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
  • به یک نسخه بچسبید: الگوی حروف کوچک توصیه می شود (زیرا همیشه افرادی وجود خواهند داشت که به این نسخه سنتی پیوند دارند).
  • از ۳۰۱ تغییر مسیر استفاده کنید: اگر می بینید URL هایی با حروف بزرگ وارد فهرست می شوند (شخصی که به آن مرتبط است یا سیستم مدیریت محتوای خود را تغییر داده اید و برخی از URL ها را سرمایه گذاری کرده است). به افراد ، خزندگان جستجو و پیوندها اجازه دهید تا از مشکلی جلوگیری کنند.
پیشنهاد ویژه  گوگل: ما به ندرت نشان می دهد Sitelinks جعبه جستجو, حتی زمانی که نشانه گذاری استفاده می شود

Abramillar.com موارد زیر را درباره بزرگنمایی URL و چگونگی تأثیر آن بر سئو می گوید :

حساسیت مورد در URL ها فقط وقتی SEO (یا اگر) نسخه های متعدد URL های شما توسط موتورهای جستجو پیدا می شود ، برای SEO تبدیل می شود. اگر نشانی اینترنتی به طور خودکار به یک نسخه بدون پایتخت برطرف نشود ، و پیوندهایی را به اشتراک بگذارید که گاهی شامل حروف بزرگ و گاهی اوقات نیز نیست ، پس می خواهید مشکلی را شروع کنید.

موتورهای جستجو صفحات جداگانه وب سایت شما را خزیده و بر اساس فاکتورهای زیادی (از جمله پیوندها به وب سایت شما) اعتماد و اقتدار به هر یک از آنها اختصاص می دهند. به عنوان مثال ، اگر برای هر صفحه از وب سایت خود دو صفحه دارید ، می توانید اعتماد و اقتدار اختصاص داده شده بین دو را به اشتراک بگذارید ، نه اینکه آن را به یک نسخه هر صفحه تحویل دهید. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

همانطور که مشاهده می کنید ، موقعیت های زیادی وجود دارند که سرمایه گذاری URL می تواند در عملکرد وب سایت شما در SERP اختلال ایجاد کند.

و در حالی که مولر می گوید شما می توانید هر آنچه را می خواهید انتخاب کنید ، این همان چیزی است که او واقعاً می گوید:

  • هر آنچه را که می خواهید انتخاب کنید ، بلکه از همان مورد در کل سایت خود استفاده کنید.
  • موارد را با هم مخلوط نکنید و با آنها همخوانی نداشته باشید ، زیرا در این صورت می توانید به مشکلات اساسی بپردازید.
  • Google سرمایه گذاری را در نظر می گیرد ، اما وقتی این مسائل خیلی زیاد می شوند.

نکته توییتر این است که شما فقط مقدار کمی فضای برای توضیح همه چیز دارید ، و لیست کردن هر نظر در مورد یک سری توییت ها مفید است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

مسئله دیگری وجود دارد که abramillar.com را مطرح می کند ، و این مسئله ایجاد بیش از حد ۴۰۴s و تولید نسخه های زیادی از URL در Google Analytics است:

"به موازات اختیار صفحه صفحات و اختیار وب سایت شما به طور کلی ، آدرس های اینترنتی شامل حروف بزرگ نیز ممکن است توسط Google Analytics جداگانه گزارش شوند و همانطور که در بالا ذکر شد ، ممکن است به ۴۰۴ خطا بر روی سرور اشتباه ختم شود."

یک بحث در مورد انجمن Moz درباره چگونگی استفاده از بزرگنمایی URL می تواند مشکلی در یک سایت باشد:

وی گفت: "من چندین URL دارم که SEOMoz به عنوان محتوای تکراری گزارش می دهد. دلیل این امر این است که شخصیت های موجود در URL وجود دارند که بسته به ورودی کاربر ، ممکن است وجود داشته یا ممکن است از آنها سرمایه گذاری شوند.

چند نمونه:

www.websitedomain.com/Penvania/Houses-for-sale
www.websitedomain.com/Penvania/houses-for-sale
www.websitedomain.com/Penvania/Houses-for-rent
www.websitedomain.com/Penvania/houses-for-rent

در حال حاضر هزاران نمونه از این مورد در سایت وجود دارد.

آیا این چیزی است که من باید برای تلاش و برطرف کردن تلاش کنم (ممکن است تلاشی جزئی نباشد) ، یا باید صرفاً آن را نادیده بگیرم و حرکت کنم؟ "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

مارکوس میلر نشان می دهد راه حل های زیر را برای دست زدن به این آدرس ها تکراری:

  1. یک قانون بازنویسی تنظیم کنید تا تمام URL ها به حروف کوچک و ۳۰۱ تغییر پیدا کند ، چیزی شبیه به این در مورد htaccess شما باید این کار را انجام دهد با فرض اینکه از یک محیط LAMP استفاده می کنید. می دانی چیکار داری میکنی. می توانید به صورت جدی صفحه را از سایت خود بکشید. ما مسئولیت آن چیزی نیست که با اجرای این کد در پرونده HTACCESS شما اتفاق بیفتد.
  2. RewriteEngine On RewriteMap lc int: tolower RewriteCond٪ {REQUEST_URI [AZ] RewriteRule (. *) $ {lc: $ 1} [R = 301، L]
  3. یک کانون کوچک خودکار خودکار به تمام این صفحات اضافه کنید تا به نسخه کوچک تبدیل شوند.
  4. سعی کنید لینک ها را جایگزین کنید تا همه از حروف کوچک استفاده کنند. اگر این یک سایت پویا باشد باید آسان باشد اما اگر اینگونه نباشد ، باز هم می توانید جایگزینی رشته را در چندین فایل انجام دهید. اگر این یک کار عظیم از نقشه سایت (البته از URL های حروف کوچک باشد) می توانید برای خودکار سازی این کار یک اسکریپت کوچک بنویسید.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این سؤال تصادفی توسط یك كاربر در توییتر برای جان مولر مطرح شد كه باری شوارتز در SERoundtable.com آن را پوشش داد . من می خواستم آن را به خاطر کامل بودن در اینجا بگنجانم:

پیشنهاد ویژه  Google: اگر انتخاب بین دسکتاپ و یا وب سایت تلفن همراه را انتخاب کنید, موبایل

جان مولر: کلاه های موجود در URL ها به الگوریتم های ما در درک احساس کمک نمی کنند

این قطعاً یک روش خنده دار برای پرداختن به آدرس های اینترنتی و سرمایه گذاری است ، اما مولر نکته ای دارد – آدرس های اینترنتی با سرمایه به شما كمك نمی كنند و در صورت استفاده از آنها بدون تبعیض و بدون در نظر گرفتن آنچه كه این URL ها واقعاً انجام می دهند ، به شما كمك می كنند. شوارتز می نویسد:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

"معمولاً وقتی افراد از CAPS در ارتباطات خود استفاده می کنند ، این است که (الف) می خواهند بلند باشند یا ب) آنها تصوری ندارند که چگونه قفل درپوش را خاموش کنند.

Google نمی داند وقتی می خواهید در URL های خود از کلاه استفاده کنید ، بلند شوید. در واقع ، من معتقدم که گوگل URL های کوچک را توصیه می کند زیرا از لحاظ فنی می تواند URL دیگری را ایجاد کند.

اما به طور کلی ، مورد کوچک یا بزرگ ، همه یکسان است. وقتی صحبت از آدرس های اینترنتی می شود ، من به موارد کوچک متوسل می شوم ، اما به هیچ وجه به شما آسیب نمی رساند. "

بحث در StackOverflow.com بینش های فنی بی نظیری در مورد قابلیت استفاده از نشانی اینترنتی وجود دارد و اینکه چرا می تواند با اجرای سئو شما مشکلات جدی ایجاد کند:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

"من از سایتهای زیادی بازدید کردم که اکثر آنها از URL های کوچک مانند حروف کوچک استفاده می کردند

stackoverflow.com/questions
google.com/webmaster
bing.com/news

چرا استفاده از حروف بزرگ شایع تر نیست؟ آیا با استفاده از حروف بزرگ در URL مشکلی وجود دارد؟ آیا این یک مشکل زبان برنامه نویسی است؟ "

پاسخ های دیگر این بحث گفت:

این فقط همایش است. اگر مقاله / کانال / نام کاربری دارای حروف بزرگ باشد ، معمولاً در URL های ویکی پدیا ، یوتیوب و توییتر استفاده می شود. تمام کلاه ها به ندرت مورد استفاده قرار می گیرند زیرا بلند و خشن در نظر گرفته می شود ، اما هیچ مانع فنی وجود ندارد. "

"من دیده ام که ربات های حشره دار URL ها را به حروف کوچک تبدیل می کنند. این امر ابتدا باعث ایجاد یک اشکال بسیار ویژه با داده های فشرده سازی کد رمزگذاری شده در URL شده است که معتبر نیستند. برخی از وب سایت ها (به ویژه reddit) برای جلوگیری از این امر از شناسه های رمزگذاری شده پایه -۳۶ استفاده می کنند. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

یک پاسخ دیگر می نویسد:

"URL ها تا یک لحظه حساس نیستند.

نشانی اینترنتی Foo.Bar مانند foo.bar و FOO.BAR با شما برخورد خواهد شد. اما ، اگر یک URL حاوی شخصیت های مورد دیگری پس از دامنه باشد (.bar در مثال من) ، ممکن است که تغییر پرونده آن شخصیت ها منجر به خطا شود.

بنابراین ، اگر URL به عنوان foo.bar/Baz ارائه شده است ، و سعی دارید به foo.bar/baz دسترسی پیدا کنید ، خطر دسترسی به منبع اشتباه یا مواجه شدن با خطا را دارید.

به یاد داشته باشید که آدرسهای اینترنتی با کاراکترهای برش دهنده به جلو در زیر دامنه (مانند foo.bar/baz) به عنوان نشانگرهای دایرکتوری در یک سیستم فایل به عنوان نشانگرها به دایرکتوری ها رفتار می شوند ، و حساسیت پرونده به سیستم فایل وب بستگی دارد. سرور در حال استفاده است. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

سرمایه گذاری URL آیا در سئو ، فقط به طور مستقیم ، اهمیتی ندارد

همانطور که شواهد فوق نشان می دهد ، سرمایه گذاری URL قطعاً در سئو اهمیت دارد. این فقط به شکلی که فکر می کنید نیست.

پیشنهاد ویژه  آشنایی با JavaScript مدرن برای SEO

به عنوان مثال ، شما نمی توانید URL را به حروف بزرگ تغییر دهید و انتظار دارید که بلافاصله رتبه خود را بهبود ببخشد.

شما نمی توانید تمام سرمایه گذاری های URL را برطرف کرده و انتظار بهبود فوری عملکرد SERP خود را در طول شب داشته باشید.

این یکی از آن اصلاحاتی است که به سایت شما غیرمستقیم کمک می کند ، مانند کد معتبر W3C یک عامل رتبه بندی نیست. اما کد بهینه سازی شده مطابق با دستورالعمل های W3C می تواند از نظر سرعت سایت و ایجاد تجربه کاربری بهتر در سیستم عامل های مختلف به شما کمک کند.

به همین دلیل ارزیابی وضعیت شما و ایجاد تغییراتی که انجام این کار مناسب است بسیار مهم است – فقط این تغییرات را در پرواز انجام ندهید و انتظار داشته باشید که یک پیشرفت چشمگیر در طول شب مشاهده خواهید کرد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

با این حال ، اجرای یک رویکرد استراتژیک برای رفع مشکلات مربوط به سرمایه گذاری URL در سایت شما در زمان مهم بودن ، کمک بزرگی به بهبود عملکرد جستجوی شما خواهد کرد.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: ایجاد شده توسط نویسنده ، ژانویه سال ۲۰۲۰
تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، ژانویه سال ۲۰۲۰

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *