نوشته قبلی نوشته بعدی چگونه صفحه سوپر کاسه FOX Sports کسب رتبه ۴K کلمات کلیدی + ۸۰۰ بک لینک [پرونده موردی]

چگونه صفحه سوپر کاسه FOX Sports کسب رتبه ۴K کلمات کلیدی + ۸۰۰ بک لینک [پرونده موردی]

چگونه صفحه سوپر کاسه FOX Sports کسب رتبه ۴K کلمات کلیدی + ۸۰۰ بک لینک [پرونده موردی] منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

یک بازی سئو قوی لازم نیست که پیچیده باشد.

واقعاً همه چیز در مورد ناخن کردن اصول است.

این دقیقاً کاری است که ما در FOX Sports برای صفحه فرود بازاریابی Super Bowl (MLP) امسال انجام دادیم.

این صفحه از ۱۹ دسامبر ۲۰۱۹ تا ۳ فوریه ۲۰۲۰ به صورت زنده بود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در این پنجره ۴۶ روزه ، ما توانستیم ۴۰۰۰ رتبه بندی کلمات کلیدی و ۸۰۰ لینک بک لینک را به این صفحه بدست آوریم.

محتوای بالاتر از آن در FOX Sports 'Super Bowl MLP. محتوای بالاتر از آن در FOX Sports 'Super Bowl MLP.

از آنجایی که شبکه امسال Super Bowl را پخش می کند ، بدون شک ما در مزیت سئو کار می کردیم.

به گفته این ، این اولین سالی بود که ما یک MLP را بطور ویژه طراحی کردیم که بتواند سوالات منبع / پاسخ در مورد بازی بزرگ باشد.

به همین دلیل ، من هنوز هم تأیید می کنم که موفقیت هدفمند ما با این صفحه جدید ارتباط زیادی با تعهد ما به هشت شیوه بهترین SEO جستجوگرها – که من در اینجا با شما به اشتراک می گذارم.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

بهترین تمرین ۱: تحقیقات کلمات کلیدی

با استفاده از ابزارهای تحقیقاتی کلمات کلیدی ایجاد شده و انجام یک ممیزی غیررسمی رقبا (بخوانید: شبکه CBS ، که پخش سوپر کول ۲۰۱۹ ) ما توانستیم دقیقاً به چه صورت ، کجا و چگونه محتوا را در MLP بکشیم.

ما بینش خود را درمورد یک سند Google Sheets سامان دادیم ، که به ما کمک کرد تا سؤالات مربوط به بالاتر از مزایای سئو را در مورد داشتن اطلاعات خاص در صفحه درج کنیم. مانند:

  • "آیا" 4k "واقعاً از حجم جستجوی بیشتری نسبت به" HDR / UHD؟ "(بله! با تشکر ، روندهای Google ).
  • "آیا باید به مجری نمایش نیمه وقت سوپر کاسه اضافه کنیم؟" (همچنین بله! با تشکر ، UberSuggest ).
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

ما مطمئن شدیم که هر دو کلمه کلیدی "پیش بینی ۲۰۲۰" سال ۲۰۱۹ و همچنین داده های کلمات کلیدی "عمومی ، غیر تاریخ" را در بر می گیریم – زیرا بعضی اوقات این CTR اصطلاح را به طرز چشمگیری نوسان می کند.

پیشنهاد ویژه  مطالعه نشان می دهد آمپر می تواند منجر به افزایش ترافیک جستجو آلی

بخشی از داده های کلمه کلیدی صفحه کاربر ما را انتخاب کنید. بخشی از داده های کلمه کلیدی صفحه کاربر ما را انتخاب کنید.

بهترین تمرین ۲: هرچه زودتر امکان ایجاد صفحه را ایجاد کنید

هرچه زودتر به یک برنامه SEO بپردازید که صفحه فرود خود را بالا می برید ، زودتر می توان قدرت ایجاد صفحه را در موتورهای جستجو شروع کرد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

و از آنجا که FOX امسال میزبان این رویداد بود ، ما به خصوص می خواستیم هرچه بیشتر ترافیک ، رتبه بندی های کلمات کلیدی و بک لینک به صفحه را ثبت کنیم.

ما نسخه اولیه این صفحه را با برخی از سوالات متداول سوپر بول به صورت مستقیم منتقل کردیم. در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۱۹٫

لینک دهنده های اولیه که به صفحه mlp ورزشی روباه اشاره می کنند عکس از Ahrefs – نشانگر تاریخهایی است که ما ابتدا با استفاده از بک لینک به سمت MLP شروع کردیم.

بهترین تمرین ۳: ساختار URL تمیز

هر SEO ای که به نمک خود ارزش داشته باشد ، از URL خوب بهینه می داند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

FOX Sports 'MLP با استفاده از ساختار URL قوی با پیروی از بهترین روش های زیر ، کاملاً تثبیت شده:

  • صفحه زیر زیر دایرکتوری NFL توشی شده است.
  • در این صفحه از کلید واژه هدف اصلی ، "سوپر کاسه ۲۰۲۰" که توسط خط تیز جدا شده استفاده می کند.
  • در این صفحه از استفاده از پارامترها ، تأکیدها یا کاراکترهای ناخوشایند جلوگیری می شود.
روباه ورزشی url super url mlp url URL MLP.

بهترین تمرین شماره ۴: برچسب عنوان بهینه شده + توضیحات متا

برچسب های عنوان و توضیحات متا تاثیر زیادی در رتبه بندی کلمات کلیدی دارند. به همین دلیل ما اطمینان حاصل کردیم که از این بهترین شیوه ها پیروی می کنیم:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
  • برای جلوگیری از قطع شدن در SERP ها ، ابرداده را در طول های مشخص نگه دارید.
    • ۴۰-۶۰ کاراکتر برای برچسب های عنوان
    • ~ ۱۴۰-۱۶۰ کاراکتر برای توصیف
    تبلیغات
    ادامه خواندن زیر
  • از کلمات کلیدی هدف در ابرداده استفاده کنید
    • فرمول: [کلمات کلیدی هدف] + [مارک شرکت] توسط یک لوله جدا شده است.
  • از بروزرسانی ها خجالت نکشید:
    • با نزدیک شدن به این رویداد و اطلاعات بیشتری در دسترس قرار گرفت (مانند تیم هایی که در Super Bowl بازی می کنند) ، ما متوجه تغییر روند جستجو شدیم. بنابراین ، ما متناسب با آن ابرداده های صفحه را دوباره بهینه کردیم.
    تبلیغات
    ادامه خواندن زیر
برچسب عنوان نهایی + توضیحات متا مورد استفاده در MLP.

بهترین تمرین ۵: استفاده از عناوین + زیرنویس ها

برچسب های بهینه شده H1 و H2 به ربات های Google کمک می کند تا محتوای صفحه شما را بهتر درک کنند.

پیشنهاد ویژه  Spam Learning Spam در Google

بنابراین ما اطمینان حاصل کردیم که هر دو H1 و H2 را در هرجایی که مناسب باشد درج کنیم.

عکس های برچسب های H1 و H2 که در MLP استفاده می شوند. برچسب های H1 و H2 که در MLP استفاده می شوند.

بهترین تمرین ۶: متن Alt توصیفی

برای تقویت رتبه بندی صفحه کلید واژه تصویر ، به کلیه گرافیک های مهم متن توصیفی alt داده شد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
متن تصویر قهرمان MLP Super Bowl MLP FOX Sports. متن alt متن قهرمان MLP.

بهترین تمرین ۷: داده های ساختاری متداول

ما یک بخش سؤالات متداول در پایین MLP FOX Sports ایجاد کردیم که به برخی از سؤالات برتر پیرامون بازی پاسخ داد.

سپس ما از این ژنراتور طرحواره طرحواره برای ترجمه آن به JSON استفاده کردیم.

نتیجه نهایی این بود که این سؤالات به عنوان نتایج غنی از FAQ در جستجو ظاهر شدند:

نتایج غنی از FAQ MLP در جستجو.

بهترین تمرین ۸: دسترسی به ساختمان لینک

ایجاد لینک برای بسیاری از متخصصان سئو کمترین انتخاب مورد علاقه است ، اما به محبوب ترین من تبدیل شده است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

دو استراتژی که من برای بهتر کار کردن برای من یافتم:

  • برای معرفی خود در شبکه همسالان خود تکیه بزنم.
  • پیوند به وب مسترها و سئو های مربوط به انتشار برای پیامهایی که می خواهم از آنها بک لینک استفاده کنم.

از طریق یک ارتباط متقابل ، من توانستم با VP محصول در NFL Media ارتباط برقرار کنم.

طی یک هفته ، وی سایت NFL را به روز کرد تا در پایین چندین صفحه به ما پیوند دهد (به "اطلاعات پخش FOX" مراجعه کنید).

تصویر صفحه بک گراند به دست آمده از NFPL ، با متن لنگر بهینه سازی شده با کلید واژه: "اطلاعات پخش FOX". تصویر صفحه بک گراند به دست آمده از NFPL ، با متن لنگر بهینه سازی شده با کلید واژه: "اطلاعات پخش FOX."

نتیجه نهایی ، توسط اعداد

کلمات کلیدی + بک لینک

داده ها از Ahref برای Super Bowl MLP گرفته شده است داده ها از Ahref برای Super Bowl MLP گرفته شده است
  • ۴۰۰۰ رتبه بندی از کلید واژه های ارگانیک
  • ۸۰۲ بک لینک ، از ۱۹۸ دامنه
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

کلیک + برداشت

داده های گرفته شده از کنسول جستجوی Google برای Super Bowl MLP. محدوده تاریخ: ۱۲/۱۹/۱۹ – ۰۲/۰۳/۲۰٫
  • ۲۰۷،۰۲۳ کلیک به صفحه ، و ۱۶،۰۱۷،۳۲۱ برداشت.
  • ۱۹،۵۵۱ کلیک روی نتایج غنی از FAQ و ۶،۰۶۶،۱۸۵ برداشت.
  • ۲،۱۹۴ کلیک روی نتایج غنی و ۲۱،۷۱۳ برداشت.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

افکار بسته شده

احساس می کنم لازم است یک بار دیگر به مزیتی که FOX Sports امسال در رانندگی در ترافیک ارگانیک نشان داد ، بپذیریم.

پیشنهاد ویژه  Google به طور رسمی در نتایج جستجو Timestamps را به فیلم ها اضافه می کند

به گفته این ، این نتایج برای کل سایت نبود – بلکه کاملاً جدید ، MLP – مخصوصاً برای رتبه بندی در سوالات Super Bowl بود.

در اینجا چیزی است که امیدوارم از این پست دور شوید:

صرف نظر از اندازه شرکت شما ، اطمینان از اینکه شما به طور اصولی به اصول سئو پایبند باشید ، همیشه ارزش این تلاش را دارد.

منابع بیشتر:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، فوریه ۲۰۲۰

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *