نوشته قبلی نوشته بعدی نحوه ضرب و شتم برندهای بزرگ در سئو

نحوه ضرب و شتم برندهای بزرگ در سئو

نحوه ضرب و شتم برندهای بزرگ در سئو منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

این را تصور کنید:

شما یک محصول یا خدمات عالی دارید و مشتریان بالقوه شما در سراسر جهان پخش می شوند.

ممکن است به معنای واقعی کلمه در هر کشور روی کره زمین مشتری داشته باشید.

مملو از خوشبینی ناگسستنی ، استراتژی سئو خود را شروع می کنید ، اما بعد از دیوار به دیوار می زنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

سایت شما هیچ مشکلی فنی ندارد ، شما بهترین مطالب را در آنجا دارید ، و چند بک لینک کاملاً به دست آورده اید … اما هنوز برنده نیستید.

به نظر می رسد که دعوا های اشتباه را انتخاب کرده اید.

این احتمال وجود دارد که شما یک بازار بسیار رقابتی را برای تهیه کردن انتخاب کنید. و شما هنوز صلاحیت پیروزی ندارید – هنوز.

شما در حال رقابت با مارک های بزرگی هستید که ماهانه میلیون ها دلار برای بازاریابی دیجیتال خرج می کنند و بیش از یک دهه است که به سراغ آن می روید.

آیا می توانید آنها را مورد ضرب و شتم قرار دهید؟

بله ، اما با این استراتژی نیست.

شما باید دوباره فکر کنید

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آنها گلیات هستند و شما دیوید هستید. و شما هنوز عکس تیرکمان بچه گانه ندارید.

شما باید نبردهایی را انتخاب کنید که در واقع می توانید برنده شوید و باید آماده شوید تا به نبرد بپردازید.

خوب ، پس چطور می توانید این کار را انجام دهید؟

بیایید از ابتدا شروع کنیم و به برخی از نقاط ضعف این مارک های بزرگ بپردازیم.

برندهای بزرگ کامل نیستند

ابتدا چند خبر خوب: مارک های بزرگ کامل نیستند.

صحبت از تجربه ، در اینجا برخی از نقاط ضعف من اغلب با مارک های بزرگ می بینم:

  • آنها یک روند تصمیم گیری کند دارند ، زیرا آنها نیاز به تأیید انواع ذینفعان دارند.
  • آنها به دلیل سیاست های داخلی و تعداد افراد درگیر در اجرای استراتژی های بازاریابی SEO و محتوا عالی نیستند.
  • سایتهای آنها بر روی سیستم عامل های قدیمی اجرا می شوند ، و بعضی اوقات آنها حتی با یخ کد طولانی مدت سر و کار دارند.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به نقاط قوت خود بازی کنید

به عنوان یک بازیکن کوچکتر ، شما ممکن است بودجه کلانی یا تیم بزرگی از متخصصان بازاریابی دیجیتال با تجربه نداشته باشید ، اما مزایای قدرتمندی دارید:

  • راه رفتن : شما سریع و انعطاف پذیر هستید؛ لازم نیست ایده های خود را توسط بسیاری از لایه های مدیریت تأیید کنید. اگر به ایده خوبی رسیدید ، می توانید در همان روز آن را آنلاین کنید.
  • گریت : به احتمال زیاد عزم شما برای پیروزی در این مارک های بزرگتر بسیار قوی تر از روش دیگر است ، زیرا این مارک های بزرگتر در حال حاضر در یک موقعیت راحت قرار دارند. یک مارک کوچکتر از دست دادن چیزهای کمی دارد و همه چیز را می توان به دست آورد.
  • جابجایی : لازم نیست برای هر کمپینی که می خواهید اجرا کنید ، از سیستم قانونی خارج شوید. شما می توانید کمپین های بسیار تحریک آمیز تری اجرا کنید.
پیشنهاد ویژه  عکاسی سهام تاثیر در سئو

به طور خلاصه ، مارک های کوچکتر همه چیز را برای به دست آوردن دارند ، می توانند کمپین های جسورانه ای را انجام دهند ، و می توانند خیلی سریع تر از مارک های بزرگتر اجرا کنند زیرا هیچ چیزی مانع از این نیست.

یافتن مباحث برای رتبه بندی در بازارها با رقابت شدید

حتی در بازارهایی که با رقابت شدید روبرو هستید ، می توانید موضوعاتی را برای رتبه بندی کنید که هنوز تحت پوشش رقابت شما قرار نگرفته اند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

از همه "مظنونین معمول" غافل شوید و هدف خود را پیدا کردن مباحثی با دمهای بلند کنید که به راحتی از دست می روند زیرا به نظر می رسد ارزش پیگیری ندارند.

Google Trends در اینجا بسیار مفید است. از آن استفاده کنید تا به دنبال روندهای نوظهور در فضای خود باشید و به محض مشاهده یک روند ، مطالب پیرامون آن موضوع را منتشر کنید.

ببینید که چگونه این محتوا انجام می شود. اگر متوجه شدید که باعث کشش زیادی می شود ، موارد دیگری را بنویسید.

ایجاد یک مانع بالا برای ورود

وقتی مباحث کم رقابت را می یابید که می توانید برای آنها رتبه بندی کنید ، اطمینان حاصل کنید که محتوای شما بهترین نتیجه در آن است.

یعنی: اطمینان حاصل کنید که عالی به نظر می رسد ، کامل است ، و تمام پایه های خود را پوشانده اید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به بالا و فراتر از آن بروید تا مطمئن شوید محتوای شما بهترین گزینه در خارج است ، و مانعی برای ورود رقبا را ایجاد می کند.

به فراتر از بازار داخلی خود نگاه کنید

در بازارهایی که مارک های بزرگ حضور پررنگی ندارند ، این یک سطح بازی است و شما در واقع شانس خوبی برای ضرب و شتم آنها دارید.

پیشنهاد ویژه  Google Passage Ranking – Martin Splitt Answers Questions

من همیشه توصیه می کنم که مارک های کوچکتر نیز ابتدا توجیهی برای ورود به بازارهای خاص ایجاد کنند ، اما به عنوان یک مارک کوچکتر می توانید ۱۰ برابر سریعتر از مارک های بزرگتر این روند را طی کنید. این همچنین بدان معنی است که می توانید به سرعت از آن خارج شوید.

بازارهایی را پیدا کنید که در آنجا رقابت حضور مهمی نداشته باشد و آب ها را آزمایش کنید. اگر بالقوه را می بینید ، سرمایه گذاری بیشتری کنید و از آنجا استفاده کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

مزایای ورود به این بازارها در اینجا آمده است:

  • در بازارهای کم رقابت ، می توانید از رشد فوق العاده ای لذت ببرید.
  • شما می توانید بدون توجه رشد کنید ، زیرا همه رقبا مشغول جنگیدن با یکدیگر برای آن بازار گسترده هستند که همه دنبال آن هستند.

اگر بخواهید قدرت و حرکت کافی را ایجاد کنید ، می توانید بعداً رقابت را آغاز کنید.

بازارهای کم رقابت جالب به نظر می رسند ، اما چگونه آنها را پیدا می کنید؟

با انجام تحقیقات میز قدیمی و با استفاده از داده هایی که قبلاً در اختیار دارید.

یافتن بازارهای پرمحتوا از طریق تحقیقات میز

از تمام بازارهایی که می توانید برای آنها تهیه کنید ، نقشه بکشید و در این بازارها تحقیق کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اگر رقابت از مارک های بزرگ پایین است ، بیشتر به این نگاه کنید: آیا بازیکنان محلی موفق زیادی وجود دارند که شما از آنها دور شوید؟

اگر چنین است ، آن بازار را ترک کنید. اگر اینطور نیست ، آن را در لیست خود قرار دهید.

در اینجا مثالی از خودم آورده شده است:

من در یک پلتفرم سئو به نام ContentKing کار می کنم. در سراسر جهان صدها پلتفرم سئو وجود دارد ، اما در هلند ، به معنای واقعی کلمه ، تعداد معدودی از آنها وجود دارد.

و هیچ یک از بازیکنان بزرگ سیستم عاملهای خود را در هلندی ها بومی نکرده اند. انجام این کار برای آنها منطقی نیست ، و این به ما نتیجه می دهد.

آیا هلند به راحتی برای ما قابل دسترسی است؟ بله (بخشی از تیم ما هلندی است).

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آیا این یک بازار گسترده است؟ نه

پیشنهاد ویژه  تجزیه و تحلیل نتایج جستجو: سوال نهفته

آیا به اندازه کافی بزرگ است که ارزش آن را برای مدتی داشته باشیم؟ مطمئنا!

یافتن بازارهای با پتانسیل بالا بر اساس داده های واقعی

اگر از قبل اطلاعاتی در مورد مشتریانی که پیشنهادات شما را دوست دارند ، دارید ، از این موارد به نفع خود استفاده کنید.

به درون سکوی تحلیلی خود بگردید تا ببینید بازارها به چه خوبی تبدیل می شوند و تحقیق کنید که آیا می توانید سهم بیشتری از بازار را در آنجا بدست آورید.

مثال: یکی از مشتریان ContentKing ما ، یک فروشنده دوچرخه ، دید که آنها برای انواع خاصی از دوچرخه سفارشات زیادی از استرالیا دریافت می کنند.

پس از انجام تحقیقات ، آنها دریافتند که این مشتریان دوچرخه هلندی را بر دوچرخه های دیگر ترجیح می دهند و با کمال میل هزینه حمل و نقل اضافی را پرداخت می کنند. آنها تمرکز خود را بر این بازار افزایش دادند و این امر به یک پولساز واقعی تبدیل شد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

یافتن مباحث برای رتبه بندی در این بازارها با پتانسیل بالا

من فهمیدم که ایجاد نسخه های بومی محلی با همان محتوا که در بازارهای بسیار رقابتی خوب کار می کند ، در این بازارهای بالقوه بسیار طولانی پیش می رود.

این امر به شما امکان می دهد سرعت بیشتری را کسب کنید زیرا کمتر رقابت وجود دارد ، و به دلیل اینکه کمتر رقابت وجود دارد ، داشتن بهترین مطالب به سرعت در درک شماست.

نتیجه

به عنوان یک بازیکن کوچکتر ، اگر عاقلانه نبردهای خود را انتخاب کنید ، در مقابل مارک های بزرگتر شانس ایستاده اید.

نقاط قوت خود را به کار بگیرید و از نقاط ضعف مارک های بزرگتر برای رشد سریع شغل خود استفاده کنید ، تا بتوانید در آینده آنها را سرنوشت سازید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

برای رتبه بندی موضوعاتی که دیگران روی آنها تمرکز نشده است ، تمرکز کنید و به بازار داخلی خود نگاه کنید.

منابع بیشتر:

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *