نوشته قبلی نوشته بعدی Google می تواند از داده های ساختار یافته پشتیبانی نشده استفاده کند

Google می تواند از داده های ساختار یافته پشتیبانی نشده استفاده کند

Google می تواند از داده های ساختار یافته پشتیبانی نشده استفاده کند منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

جان مولر گوگل پاسخ داد که آیا استفاده از داده های ساختاری که به نتایج غنی منجر نشود ، مفید نیست. مولر پاسخ داد كه ممكن است برای گوگل مفید باشد اما از این امر نپرداخت.

آیا باید از داده های ساختاری استفاده شده توسط Google استفاده کنید؟

هزاران نوع داده و گزینه ساخت یافته وجود دارد که می تواند برای استفاده در یک صفحه وب انتخاب شود. حتی می توان داده های ساختاری Schema.org را گسترش داد تا تقریباً هر آنچه را که در ویکی پدیا شرح داده شده است با استفاده از ProductOntology.org درج کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

Google فقط از بخشی از امکانات ذاتی در داده های ساختاری Schema.org استفاده می کند.

یک ناشر سؤال کرد که آیا در استفاده از این نوع داده های خرابکار استفاده شده که برای نتایج غنی پشتیبانی نمی شوند ، آیا استفاده ای وجود داشته است.

این سوال است:

"داده های ساختار یافته Schema.org زیادی وجود دارد اما فقط تعداد معدودی از آنها در" Google Developers Help "ذکر شده اند.

آیا باید وقت خود را صرف اجرای چیزی مانند تصویر کنیم؟ "

Google از شیء تصویر استفاده می کند و مولر خطاب کرده است:

"درک من این است که ما از اشیاء تصویر استفاده می کنیم. باید مدارک را دوبار بررسی کنم. اما این نوع درک من در آنجا است. "

سپس او پاسخ داد آنچه در قلب سوال بود:

… اما ، با مراجعه به سؤال عمومی تر ، آیا باید از انواع داده های ساختاری که در اسناد توسعه دهندگان نیستند استفاده کنیم؟

بنابراین ، در عمل آنچه در اینجا اتفاق می افتد این است که ما از آنها برای انجام هر کاری که قابل مشاهده با صفحات شما باشد استفاده نمی کنیم.

بنابراین اگر از یک نوع داده ساختاری استفاده می کنید که ما از آنها پشتیبانی نمی کنیم. سپس هیچ اثر تصویری در آنجا مشاهده نمی کنید.

… شاید شما در صفحه خود یک اتومبیل داشته باشید و یک نوع داده ساختاری برای یک ماشین وجود داشته باشد ، پس فقط با استفاده از آن نتیجه جستجو شما به طور خودکار به چیزی شبیه ماشین تبدیل نمی شود زیرا اگر ما آن نوع نتیجه غنی را نداشته باشیم پس ما به دنبال آن نشانه گذاری نمی شویم.

و اگر ما آن نوع نتیجه غنی را داشتیم ، می توانستیم آن را در راهنمای برنامه نویسان به طور مناسب ثبت کنیم. خودشه.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آماده سازی ۱: نتایج غنی قابل مشاهده

این بدیهی است ، اگر از داده های ساختاری استفاده کنید که در صفحات توسعه دهنده Google پشتیبانی و توصیف نشده باشند ، منجر به نتایج غنی قابل مشاهده نخواهد شد.

پیشنهاد ویژه  5 منبع برتر برای عوامل رتبه بندی گوگل

قسمت بعدی اما جالب توجه است:

انواع داده های ساخت یافته به ما کمک می کند تا موجودات موجود در یک صفحه را بهتر بشناسیم.

بنابراین ، به ویژه ، مانند بازگشت به مثال ماشین ، اگر چیزی دارید که از کلمات زیادی استفاده می کند که می تواند به عنوان یک حیوان یا یک نوع ماشین تعبیر شود ، آنگاه چیزی است که اگر به ما بگویید این در واقع مربوط به یک سپس ماشین کمی اطلاعات بیشتری به ما می دهد و … به ما این امکان را می دهد تا سعی کنیم صفحات شما را مناسب تر مرتب کنیم.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

Takeaway 2: داده ها و اشخاص ساختار یافته پشتیبانی نشده

مولر گفت که داده های ساختاری پشتیبانی نشده به Google کمک می کند تا موجودیت های موجود در صفحه را بهتر بشناسد. بنابراین اگر احتمال سردرگمی موجودیت یک صفحه در صفحه وجود دارد ، استفاده از داده های ساختاری پشتیبانی نشده که نتیجه غنی حاصل نشود ، ممکن است به Google کمک کند تا صفحه شما را از نظر موجودیت بهتر درک کند.

اشخاص مانند اسم ، اشخاص ، مکانها و چیزها هستند. در مثال مولر ، موجودیت اتومبیل بود (مانند جاگوار ماشین مخالف جگوار حیوان).

Takeaway 3: یک رده بندی نیست – این مربوط به ارتباط است

مولر به این نتیجه احتیاط کرد که این باعث افزایش رتبه نمی شود. این فقط مربوط به ارتباط است ، در برقراری ارتباط یک نکته در مورد یک موجود به شکلی که باعث روشن شدن آن می شود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این چیزی است که مولر گفت:

بنابراین این طور نیست که شما رتبه بالاتری داشته باشید بلکه سعی می کنیم کمی بیشتر از اینها به شما نشان دهیم که در آن ما صفحه شما را بهتر می شناسیم و از کجا بهتر می فهمیم که صفحه شما با کاربران مطابقت دارد.

بنابراین با توجه به این نکته ، اگر به مرور زمان محدود یا شدید باشید ، من بر انواع داده های ساختاری تمرکز می کنم که واقعاً قابل مشاهده هستند. و اگر زمان کمی بیشتر دارید و یا دارای CMS انعطاف پذیر هستید که به شما امکان می دهد موارد دیگری را گسترش دهید که شاید در مورد آنها صحبت کنید ، این چیزی است که قطعاً هیچ مشکلی برای اضافه کردن انواع بیشتری از داده های ساخت یافته وجود ندارد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

Takeaway 4: از داده های ساختاری پشتیبانی نشده بیش از حد خودداری کنید

مولر نسبت به استفاده بیش از حد از داده های ساختاری پشتیبانی نشده هشدار داد. به نظر می رسد آنچه که وی می خواست ارتباط برقرار کند تمرکز روی محتوای واقعی است و اگر احتمال اینکه یک نهاد مشخص نباشد این نوع از داده های ساختاری پشتیبانی نشده ممکن است برای کمک به گوگل در درک این صفحه مفید باشد کمک می کند.

پیشنهاد ویژه  مشتریانی که هزینه بیشتری برای خدمات سئو پرداخت می کنند ، نرخ رضایت بالاتری را گزارش می دهند

این چیزی است که مولر گفت:

تنها موردی که در اینجا باید مورد توجه قرار دهم این است که می توانید با انواع مختلف دادههای ساختاری مختلف ، به راحتی در علفهای هرز گم شوید.

بنابراین مانند خیلی ممکن است که شما هر کلمه دیگری را در صفحه مشخص کنید و بگویید خوب این مانند این عنصر است و این نهاد با این نهاد مرتبط است …

و در بعضی مقاطع ، وقت بیشتری را صرف داده های ساختاری می کنید تا آنچه که در واقع … برای محتوا خرج می کنید و این برای وب سایت شما مفید نخواهد بود.

بنابراین ، تلاش برای یافتن تعادل چیزی است که من توصیه می کنم.

و اگر واقعاً از نظر زمانی محدود هستید و باید واقعاً روی چیزهایی تمرکز کنید که نتیجه واضح دارند ، من بر انواع متمرکز در راهنمای توسعه دهندگان متمرکز می شوم.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

ارتباط و رتبه بندی افزایش می یابد

به راحتی می توان عواملی را که مربوط به اهمیت و عوامل رتبه بندی واقعی هستند ، اشتباه گرفت. در این حالت ، استفاده از داده های ساختاری که توسط داده های ساختار یافته پشتیبانی نمی شوند می تواند برای کمک به ارتباطات موجودات مورد بحث در صفحه مفید باشد.

انجام این کار باعث افزایش رتبه بندی نمی شود. این تنها به روشن شدن صفحه در مورد (که مربوط به آن است) کمک می کند.

تماشای Hangout Webmaster Google:

منابع بیشتر

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *