نوشته قبلی نوشته بعدی گوگل’s John Mueller داخلی لنگر متن و “اثر قابل مشاهده در جستجو”

گوگل’s John Mueller داخلی لنگر متن و “اثر قابل مشاهده در جستجو”

گوگل’s John Mueller داخلی لنگر متن و “اثر قابل مشاهده در جستجو” منتشر شده در ژوئن 24, 2020ارسال دیدگاه

در گوگل وب مستر مرکزی hangout گوگل برون John Mueller پاسخ یک سوال در مورد بهترین شیوه برای لنگر متن لینک های داخلی. وی در پاسخ به این سوال و در طول راه کاهش یافته است برخی از اطلاعات در مورد تاثیر لینک های داخلی لنگر متن جستجو.

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

سوال در مورد داخلی لنگر متن

متن لنگر متن استفاده می شود که پیوند یک صفحه به صفحه دیگر (یا یک سایت به سایت دیگر).

برای مثال هنگامی که با استفاده از کلمات “اینجا را کلیک کنید” به لینک به یک صفحه دیگر کلمات “اینجا را کلیک کنید” در حال لنگر متن.

متن این سوال این است که درک که متن لنگر استفاده می شود که لینک به یک صفحه دیگر کمک خواهد کرد که رتبه صفحه برای عبارت کلمه کلیدی استفاده می شود که در متن لنگر.

در گذشته با استفاده از کلمات کلیدی در متن لنگر از لینک های خارجی (لینک از سایت های دیگر) استفاده می شود به طور خودکار به کمک یک رتبه صفحه در گوگل. اما این متوقف بودن مورد بسیاری از سال پیش است.

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

ناشر پرسیدن سوال می پرسد آنچه را که بهترین تمرین است برای لینک دادن به انجام انواع مختلف صفحات که در مورد همان موضوع است.

در اینجا این سوال  

اجازه دهید برون بگو من دو قوی آدرس ها در مورد پنیر در وب سایت من.

یکی از تجارت الکترونیکی صفحه که در آن شما می توانید خرید پنیر. از سوی دیگر یک راهنمای کامل در مورد پنیر.

پس از دو صفحات مختلف صحبت کردن در مورد همان موضوع اما هر دو واقعا مرتبط است.

چه برون بهترین تمرین برای ارتباط داخلی?

درست است آن را به لینک به صفحات با استفاده از همان متن لنگر پنیر ؟ یا باید یک ارتباط متفاوت است ؟

برخی از پیشنهادات ؟

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

گوگل برون John Mueller اظهار داشت که لینک های داخلی از یک صفحه به یک صفحه دیگر از درون همین سایت گوگل کمک می کند تا برای پیدا کردن صفحات در یک سایت و همچنین به درک آنچه در این صفحه که مربوط به مورد است.

پیشنهاد ویژه  SEO Best Practices When Using GIFs

این چیزی است که مولر گفت:

“اساسا ارتباط داخلی ما کمک می کند تا از یک طرف برای پیدا کردن صفحات به طوری که برون واقعا مهم است. آن را نیز به ما کمک می کند برای به دست آوردن یک بیت از متن مورد آن صفحه خاص.”

پس از آن او گفت که “متن” می آید بخشی از متن لنگر و همچنین از صفحه که لینک کردن. که برون در واقع با جزئیات مهم است.

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

که در آن یک صفحه مرتبط است می توانید می گویند چیزی در مورد صفحه ای که این لینک دادن به. لینک های بیشتر به معنی (یا انسجام) هنگامی که یک صفحه “پنیر” لینک به یک صفحه دیگر در مورد “پنیر.”

این است چگونه مولر توضیح کمی در مورد متن لینک:

“و ما برخی از آن از متن لنگر از لینک های داخلی. و برخی البته از درک که در آن این صفحات مرتبط در وب سایت خود را.”

مرتبط با: چگونه ساختار وب سایت بر سئو

مناسب متن لنگر

Mueller تشویق ناشر به استفاده از “مناسب” متن لنگر. او نشانی برون t را مشخص کنید آنچه که او به معنای معقول است.

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

اما به نظر من شما می توانید برون t به اشتباه با دقت توصیف آنچه که کاربر انتظار دارد برای پیدا کردن زمانی که آنها لینک کلیک کنید.

بنابراین اگر آن را برون تجاری, صفحه یک متن لنگر است که نشان می دهد فروش پنیر حس می کند.

پیشنهاد ویژه  تعطیلات جستجوگرها و استراتژی بازاریابی: برنده ترافیک ، رتبه بندی و فروش بیشتر

اگر آن را برون یک صفحه اطلاعاتی سپس یک متن لنگر است که نشان می دهد اطلاعاتی مقاله مورد نیاز است.

یک اشتباه رایج است که بسیاری از ناشران را به استفاده از کلمه کلیدی که بیشترین جستجو حجم به عنوان متن لنگر. و که برون راه بد را انتخاب کنید متن لنگر.

ناشر پرسید که اگر آن را خوب به استفاده از متن لنگر “پنیر” برای هر دو صفحه یک صفحه معاملاتي و صفحه دیگر اطلاعاتی.

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

از یک تجربه کاربری, نقطه نظر, جواب این است که آن را برون نه یک عمل خوب است.

بهترین متن لنگر را به استفاده از یکی که با دقت توصیف آنچه که کاربر را پیدا خواهد کرد پس از آنها لینک کلیک کنید.

Mueller ظاهرا intuited که در این سوال و به درستی توصیه ناشر به استفاده از یک “مناسب متن لنگر” و تشویق ناشر به انجام آنچه که “حس می کند برای شما کاربران” که مشاوره خوب است.

این چیزی است که جان مولر گفت:

“بنابراین با توجه به این که… تفکر به طور خاص در مورد متن لنگر در اینجا من نمی برون t فکر می کنم شما نیاز به چیزی خاص وجود دارد اگر شما برون دوباره در حال حاضر ارتباط به این صفحات است.

اگر شما برون مجدد با استفاده از مناسب لنگر متن برای پنیر در این مورد که برای تلفن های موبایل کاملا خوب است.

من نمی برون t فکر می کنم شما نیاز به نوع تغییر متن لنگر را به “خرید پنیر خود را آنلاین در اینجا کار” و این برون مانند “راهنمای نهایی برای تمام انواع پنیر در اینجا.”

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

مرتبط با: ساختار سایت & لینک های داخلی در سئو: چرا از آن برون مهم

پیشنهاد ویژه  هشدارهای Google درباره فرضیات مبتنی بر سایت: جستجو

لینک های داخلی هیچ تاثیری در جستجو ؟

جان مولر در ادامه می گویند که لنگر متن لینک های داخلی نمی خواهد که یک “قابل مشاهده اثر کار” در رتبه بندی (او با استفاده از کلمه “جستجو”).

“آن’s چیزی است که شما می توانید انجام دهید اگر شما می خواستم اگر شما فکر می کنم آن را حس می کند برای کاربران خود را, اما آن را برون چیزی است که در آن شما می توانید یک اثر قابل مشاهده در جستجو.”

از یک طرف مولر می گوید که لینک های داخلی به کمک گوگل درک متن صفحه. و از سوی دیگر او توصیه می کند به انتظار نیست برای دیدن یک اثر قابل مشاهده در جستجو.

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

این بدان معنا است که ارتباط داخلی مفید است اما سیگنال ضعیف?

شما را تا ذهن خود را. آن را حس می کند را نمی دهد بیش از حد و رتبه بندی عوامل تاثیر داخلی در ارتباط است.

اما آن را نیز حس می کند به آن اجازه نفوذ غیر عامل رتبه بندی بخشی از الگوریتم نظر ارائه برخی از زمینه آنچه که یک صفحه است.

شما چه فکر می کنید ؟ آیا ارتباط داخلی یک اثر قابل مشاهده در جستجو ؟ من نظرات.

سازمان دیده بان گوگل برون مدیر سایت دفتر مرکزی-ساعت تصویری:

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *