نوشته قبلی نوشته بعدی مشاوره Google درباره نحوه استخدام SEO

مشاوره Google درباره نحوه استخدام SEO

مشاوره Google درباره نحوه استخدام SEO منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

Google یک راهنمای سه مرحله ای در مورد استخدام سئو برای مشاغل مشترکی که ممکن است برای اولین بار انجام دهند به اشتراک گذاشت.

این توصیه در آخرین قسمت از سری جستجوی مبتدیان Google در YouTube ارائه شده است ، که نسخه گسترده ای از توصیه های ارائه شده در قسمت قبلی است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

مشاهده کنید: Google استخدام جستجوگرها را در فیلم جدید "جستجو برای مبتدیان" توصیه می کند

به گفته گوگل ، مزایای استخدام سئو ، امکان بهبود سایت در عین صرفه جویی در وقت در مقایسه با انجام کار خود را دارد.

گوگل با این حال به مشاغل هشدار می دهد که استخدام یک SEO همچنین با خطر آسیب رساندن به یک سایت و همچنین شهرت آن همراه است.

با این گفته ، گوگل یک فرآیند سه مرحله ای را برای بررسی یک سئو پیش از استخدام آنها فراهم می کند که شامل موارد زیر است:

  1. یک مصاحبه
  2. چک مرجع
  3. ممیزی فنی
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در اینجا درباره هر یک از این مراحل بیشتر آمده است.

مرحله اول: مصاحبه

در هنگام مصاحبه با سئو برای کار در سایت خود ، Google توصیه می کند گوش دهید تا مطمئن شوید که آنها روی چیزهای صحیح متمرکز شده اند.

به عنوان مثال ، آنها باید با بهبود نحوه ظاهر شدن در نتایج جستجو ، به کمک به مشاغل کلی متمرکز شوند. گوگل می گوید ، توجه زیاد به رتبه بندی و مکان در نتایج جستجو ، پرچم قرمز است.

اگر از شما سؤالاتی بپرسند مثلاً خوب است:

  • چه چیزی تجارت و خدمات شما را منحصر به فرد می کند؟
  • مشتری ایده آل شما چیست؟
  • چگونه مشتریان در حال حاضر وب سایت شما را پیدا می کنند؟
  • کسب و کار شما چگونه می تواند درآمد کسب کند (و چگونه می توانید با کمک آن جستجو کنید)؟
  • از چه کانال های بازاریابی دیگری استفاده می کنید؟
  • آیا از تبلیغات آفلاین یا رسانه های اجتماعی استفاده می کنید؟
  • رقبای شما چه کسانی هستند و چه کاری را خوب انجام می دهند؟
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اگر در حال مصاحبه با سئو هستید ، این یک پرچم قرمز را در نظر بگیرید و از دیدگاه کل نگر در تجارت شما جالب نیستند. اگر اینگونه باشد ، Google می گوید شخص دیگری را برای این کار پیدا کنید.

پیشنهاد ویژه  جان مولر گوگل درباره کجا درج داده های ساخت یافته JSON-LD را بررسی کنید

پرچم قرمز دیگر ضمانت غیر واقعی از رتبه اول در گوگل است ، زیرا هیچ کس نمی تواند وعده دهد.

مرحله دوم: منابع را بررسی کنید

مرحله دوم فرایند استخدام ، همانطور که توسط Google توصیه شده است ، بررسی مرجع برای مشتریان گذشته است.

هنگام چک کردن منابع ، Google توصیه می کند که سؤالاتی را برای ارزیابی میزان راهنمایی سئو مفید نشان دهد. یکی از مهمترین مواردی که گوگل به آن اشاره می کند ، سؤال این است که آیا نتایج جستجوگرها پایدار بوده یا خیر.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

گوگل می گوید ، نشانگر یک پزشک خوب ، توانایی آنها در کمک به سئو بخشی جزئی از عملیات کلی تجارت است.

در حالی که با مشتریان گذشته صحبت می کنید ، اطمینان حاصل کنید که سئو به برنامه های بلند مدت آنها و نه فقط رفع سریع متمرکز شده است.

مرحله سوم: حسابرسی فنی

پس از بررسی مراجع و محدود کردن نامزدهای خود ، زمان آن رسیده که درخواست حسابرسی فنی کنید. سئو باید با لیست اولویت بندی آنچه باید بهبود یابد برای ایجاد یک سایت مناسب تر برای جستجو ، برگردد.

این پیشنهادات باید مبتنی بر داده هایی باشد که در حین ممیزی جمع آوری شده اند و به منظور ارائه تجربه بهتری برای بازدید کنندگان انسانی (نه فقط موتورهای جستجو) هدفمند می شوند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

سئو باید بتواند کل سرمایه گذاری مورد نیاز تجارت و تأثیر مثبتی که در نتیجه حاصل می شود را تخمین بزند.

پس از استخدام سئو چه باید کرد

سرانجام ، گوگل چند استخدام مشاوره در مورد اینکه پس از استخدام سئو SEO چه کاری باید انجام دهد ، ارائه می دهد.

پیشنهاد ویژه  گوگل می گوید 70٪ سایت ها به فهرست اول موبایل منتقل شده اند

قبل از شروع کار ، مهم است که با سئو کار کنید و در مورد اهداف ، معیارها و چگونگی پیگیری نتایج به توافق برسید.

گوگل تأکید می کند که شما باید از همان ابتدا بدانید که می خواهید از کنار هم کار کنید.

برای اطلاعات بیشتر ، فیلم کامل زیر را مشاهده کنید:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

منابع بیشتر

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *