نوشته قبلی نوشته بعدی گوگل’s رئیس جدید جستجو – Prabhakar Raghavan

گوگل’s رئیس جدید جستجو – Prabhakar Raghavan

گوگل’s رئیس جدید جستجو – Prabhakar Raghavan منتشر شده در ژوئن 9, 2020ارسال دیدگاه

رئیس جدید جستجو در گوگل, Prabhakar Raghavan شده است در خط مقدم جستجو مربوط به پژوهش است. تمرکز تحقیقات خود را شامل همکاری برای نوشتن تحقیقات بر روی لینک تجزیه و تحلیل به عنوان دور برگشت به عنوان سال ۲۰۰۰ و همچنین یاهو پژوهش در اعتماد و بی اعتمادی در لینک کلیک کنید.

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

Prabhakar Raghavan دارای دکترا نوشته شده است کتاب ها و مقالات پژوهشی, یک عضو و رهبر های مختلف علوم کامپیوتر و سازمانها و غیره.

اما آنچه که ما در جست و جامعه علاقه مند است این مرد چه کسی است و چگونه او تاثیر جستجو کنم ؟

آنچه که بیشتر مورد توجه ما در جستجوگرها جامعه است که گرفتن یک عکس از کسی که رئیس جدید جستجو است زیرا هر کجا که او ما برون دوباره رفتن به باید به دنبال همراه است.

که’s تمرکز این مقاله است.

این ممکن است مفید باشد به درک که مسئول در گوگل جستجو اگر شما برون مجدد کسب و کار شامل جستجو بازاریابی است.

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

Prabhakar Raghavan بود که قبلا در یاهو آزمایشگاه قبل از آمدن به گوگل. یاهو Labs به ما چنین نوآوری هایی مانند TrustRank و تحقیقات به پیش بینی چگونه بازدید کنندگان سایت را اسکن یک صفحه وب و یا وثیقه است که مفید برای افزایش تعامل.

کشف نوع پژوهش که به او علاقه مند کمک می کند تا رنگ یک پرتره از کسی که در حال حاضر مسئول در گوگل جستجو کنید.

برای مثال یکی از مقالات تحقیقاتی خود را از سال ۲۰۰۰ است به نام نمودار ساختار در وب سایت. آن برون در رابطه با چگونه لینک می تواند به ارائه اطلاعات مفید برای موتورهای جستجو است.

پیشنهاد ویژه  نحوه ساخت داشبورد سرعت در استودیوی Google Data

که’s جالب است زیرا آن را نشان می دهد دانش خود را از لینک و لینک دادن.

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

چکیده متحده:

“این مطالعه از وب به عنوان یک گراف است که نه تنها جذاب در حق خود بلکه بازده بینش ارزشمندی در وب الگوریتم به صورت خزنده جستجو و جامعه کشف و جامعه شناختی پدیده که مشخص تکامل آن است.”

تحقیقات دیگر او همکاری نویسنده, نگاه, کاربر, تجزیه و تحلیل رفتار و پیش بینی آنچه را که آنها انجام خواهد داد.

یک مقاله پژوهشی منتشر شده او در سال ۲۰۱۲ به کاوش تعیین یک کاربر برون اقدام بعدی. مقاله به نام در حال کاربران وب واقعا Markovian?

چه برون جالب در مورد این تحقیقات این است که او سوال پایه مفروضات رتبه که پناهگاه برون t مورد مطالعه قبل و نشان می دهد که الگوریتم های مانند رتبه باید به حساب گرفته نمی شود مدل های واقع بینانه از رفتار کاربر.

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

در اینجا برون چیزی را می گوید:

“کلاسیک وب الگوریتم های چنین به عنوان رتبه استفاده از این مدل است. برخی از قبل کار می کنند… ارائه می دهد ضعیف شواهد در حمایت از کاربران برون رفتار بودن Markovian.

ما می دانیم که از قبل هیچ کار است که مورد بررسی قرار گرفت که آیا کاربران وب برون رفتار است که در واقع واقعا Markovian در نتیجه توجیه این فرض ضمنی در رتبه و دیگر الگوریتم ها.”

چه چیزی باعث این جذاب است که آن را نشان می دهد یک ذهن کنجکاو کشف نه تنها نادیده گرفته نقص در پذیرفته شده قبل از کار اما ترسیم امکانات برای بازیابی اطلاعات در راه است که بهتر در خدمت کاربران توسط در واقع تلاش برای درک کاربران است.

پیشنهاد ویژه  پیشنهادات SEO: چالش خاص آنها و چگونگی جلوگیری از خاموش شدن شماره

من فکر می کنم اگر شما در تحقیقاتی که او برون است که در یک موضوع مشترک است که در تلاش برای درک چگونگی رفتار کاربران زمانی که آنها در نتایج جستجو و یا زمانی که آنها بر روی لینک کلیک کنید.

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

آشنایی با کاربران به منظور خدمت بهتر به آنها به نظر می رسد زمینه ای نگرانی است.

در اینجا برون نمونه ای دیگر از تحقیقات خود را. آن برون کاغذ از سال ۲۰۱۱ به نام بهینه سازی دو بعدی و نتایج جستجو ارائه

این تحقیقات به چه کاربران اسکن صفحات وب و نتایج جستجو. این مقاله پژوهشی ارائه محصول و تصویر جستجوها به عنوان یک مثال از اینکه چگونه موتورهای جستجو بودند ارائه اطلاعات به کاربران در راه است که ممکن است بهینه سازی شده برای کاربران چگونه اسکن صفحات وب است.

او نشان داد که چگونه موتورهای جستجو به دستور نتايج مربوطه در بالا سمت چپ و اقدام در سمت چپ به راست و بالا به پایین صورت با حداقل تصاویر مربوطه و یا محصولات در پایین صفحه و بیشتر به سمت راست است.

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

Raghavan برون پژوهش نشان داد که کاربران در واقع اسکن شده در یک الگوی است که شبیه یک مثلث با بخش گسترده ای از مثلث در بالای صفحه. او همچنین اشاره کرد که عناصر اتفاقی به کاربران چگونه اسکن شده.

در سال ۱۹۹۵ او همکاری نویسنده یک کتاب با Rajeev Motwani به نام تصادفی الگوریتم.

بررسی کتاب دانشمند آمریکایی اعلام کرد:

“تکنیک های شرح داده شده توسط Rajeev Motwani و Prabhakar Raghavan در حال گسترده و قدرتمند به طوری که این کتاب مهم است. تا آنجا که من شده اند قادر به پیدا کردن این است که تنها کتاب در کل موضوع … این عالی حجم می کند و ما افتخار می کنیم!”

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

Raghavan همچنین همکاری مقدمه ای برای بازیابی اطلاعات یک کپی از آن آنلاین در دسترس است.

پیشنهاد ویژه  3 Strategic SEO Insights & Tactical Advice for 2021

اگر چه منتشر شده در سال ۲۰۰۸ اطلاعات موجود در این کتاب یک نقطه شروع عالی برای کسانی که مایل به رسیدن به یک پایه جامد اطلاعات در مورد نحوه کار موتورهای جستجو جستجوی اطلاعات رایگان است که از رایج سئو اسطوره ها و مفروضات.

این برون آسان به عنوان خوانده شده اما تا زمانی که شما می توانید نگاه کردن عباراتی مانند “زنجیره مارکف کار” به درک خطوط از آنچه در آن است که هر کسی می تواند یک کار ایده چگونه کار موتورهای جستجو است که به نوبه خود شما را در یک جستجوگرها بهتر چون شما برون قادر خواهید بود خر خر کردن جعلی ایده SEO.

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

از علاقه خاص است که بخش تجزیه و تحلیل لینک که ممکن است مفید باشد برای کسانی که می خواهند به یاد بگیرند که مستقیما از دانشمندان مانند Raghavan که ابزاری در توسعه در بسیاری از ایده های که بخشی از مدرن بازیابی اطلاعات.

غذای آماده

Prabhakar Raghavan کسی است که عمیقا درگیر در لینک تحلیل رفتار کاربر مدلسازی و خارج از جعبه فکر کردن در مورد چگونه موتورهای جستجو می توانید انجام دهید بهتر است.

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *