نوشته قبلی نوشته بعدی گوگل نمی, درمان کاربر تولید محتوا متفاوت از محتوای اصلی

گوگل نمی, درمان کاربر تولید محتوا متفاوت از محتوای اصلی

گوگل نمی, درمان کاربر تولید محتوا متفاوت از محتوای اصلی منتشر شده در می 19, 2020ارسال دیدگاه

گوگل برون John Mueller اخیرا توضیح داد که آن را به رتبه بندی وجود دارد برون هیچ تفاوتی بین کاربر تولید محتوا و محتوای اصلی.

به عنوان بخشی از درخواست گوگل مدیران سایت سری ویدئو در یوتیوب مولر جواب داد: زیر سوال ارسال شده در توسط صاحب سایت:

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

“گوگل رتبه صفحات وب بر اساس محتوا ربط & کیفیت (در میان عوامل دیگر). آیا این اعمال در مورد کاربر تولید محتوا هست ؟ ”

پاسخ از مولر را می توان به عنوان خوانده شده زیر.

Mueller’s پاسخ

کاربر تولید محتوا اشاره به هر چیزی که اضافه شده به یک صفحه توسط کاربران بعد از صفحه در اصل منتشر شد.

که می تواند شامل هر چیزی از نظرات در انتهای مقاله به بحث های زندگی در بین کاربران به تمام صفحات نوشته شده توسط دیگر کاربران سایت شود.

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

وجود دارد برون بسیاری از انواع مختلف از کاربر تولید محتوا و گوگل رفتار آن همه همان است که مطالب منتشر شده توسط صفحه اصلی نویسنده است.

Mueller توصیه می کند که کاربر تولید محتوا در یک سایت زندگی می کنند باید به صاحب سایت برون استاندارد برای مطالب خود را.

به عبارت دیگر: دان برون t اجازه می دهد فقط هر چیزی به منتشر شده توسط کاربران است.

اینجا’s پاسخ در Mueller’s واژه ها:

“به طور کلی گوگل نمی برون t افتراق بین مطالب می نوشت و مطالب کاربران خود را نوشت.

اگر شما از انتشار آن در سایت خود ما برون خواهید آن را به عنوان محتوا است که شما می خواهید به انتشار. و که برون چه ما برون خواهید استفاده برای رتبه بندی.

پس از تمام کردن – آن’s وب سایت شما مناسب است ؟

اگر شما یک مقدار بزرگتر از کاربر تولید محتوا, مطمئن شوید که آن را مطابق با استانداردهای خود را برای انتشار محتوا در وب سایت خود را.”

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

تعدیل کاربر تولید محتوا

مولر در ادامه به پیشنهاد راه هایی که سایت می توانید با خیال راحت قبول کاربر تولید محتوا در یک راه است که برنده برون t تاثیر رتبه بندی.

پیشنهاد ویژه  Google: رتبه بندی برای سایت های جدید می تواند در نوسان است تا یک سال

اولین مولر توصیه مسدود کردن صفحات با کاربر تولید محتوا از گوگل برون شاخص تا زمانی که آنها برون ام شده است از طریق یک کیفیت بررسی کنید.

در اینجا برون چگونه مولر توصیه تعدیل UGC:

“یک راه ساده برای انجام این کار این است که برای جلوگیری از این صفحات را از ایندکس شده توسط پیش فرض و تنها اجازه می دهد آنها را نمایه می شود اگر شما برون دوباره مبارک با کیفیت.

برای مثال, شما می توانید آنها را مسدود و با noindex روبات متا تگ که شما را حذف هنگامی که شما برون دوباره مبارک. بدانند چقدر در آن طول می کشد برای شما خوشحال با این محتوا به شما است.

برخی از سایت های جمع آوری اطلاعات در مورد چگونه شاد دیگر کاربران با این محتوا که ممکن است مفید باشد برای این است.”

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

UGC ویژگی برای لینک

Mueller پیچد تا تصویری با ارائه مشاوره به صاحبان سایت را به احتیاط و وقتی که می آید به کاربر تولید محتوا که شامل لینک کلیک کنید.

بسیاری از سایت های که قبول کاربر تولید محتوا منع لینک در دسترس نباشد. برای کسانی که اجازه می دهد تا لینک در UGC, مولر به یاد آنها را به استفاده از UGC ویژگی لینک.

“در نهایت یک چیز در ذهن نگه دارید با کاربر تولید محتوا است که به طور پیش فرض, شما احتمالا می تواند برون t تایید برای لینک های که اضافه شد.

برای این, ما باید یک راه به ما گفتن که این لینک ها کاربر تولید محتوا با rel=“ugc کار” دهند.”

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

متناوبا, سایت, صاحبان در نهایت می تواند انجام همان چیزی که با استفاده از rel=“nofollow” دهند.

پیشنهاد ویژه  Google در مورد عوامل رتبه بندی بحث می کند

گوگل هنوز فشار برای تصویب لینک ویژگی های آن معرفی شده در سال گذشته است.

ببینید: گوگل باعث تغییر بزرگ به Nofollow معرفی ۲ جدید ویژگی های لینک

به شنیدن مولر بحث در مورد گوگل چگونه رفتار کاربر تولید محتوا مشاهده کامل تصویری زیر:

 

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *