نوشته قبلی نوشته بعدی سه روش ساده برای بهبود محتوا

سه روش ساده برای بهبود محتوا

سه روش ساده برای بهبود محتوا منتشر شده در می 4, 2020ارسال دیدگاه

این’s مشترک گفت که “محتوا پادشاه است. اما این برون نه درست بوده است برای مدت زمان طولانی در حال حاضر.  وجود دارد’s تمرکز جدید برای رتبه بندی بهتر است که نمایی را بهبود می بخشد بر چاپ و نشر محتوا.

در گذشته بسیاری از خوب استارت کردن محتوای شد که شور و فلفلی با کلمات کلیدی آنها می خواستند برای رتبه بندی. این زمانی بود که نقشه سایت می تواند رتبه در گوگل برون نتایج جستجو است.

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

برخی از مردم حتی repurposing قدیمی, کالج, مقالات و جمع آوری آگهی درآمد از ترافیک است.

مطالب دیگر پادشاه

اما گوگل نمی برون t ارسال ترافیک به محتوای تصادفی دیگر. الگوریتم های مانند پاندا آمد که هدف تولید محتوا و طراحی شده در اطراف کلمات کلیدی.

امروز گوگل می فرستد دقیق ترافیک به محتوای خاص که مربوط به طور مستقیم به آنچه که کاربر برون اهداف (همچنین به عنوان شناخته شده جستجو قصد).

به عبارت دیگر گوگل رتبه بندی محتوا با توجه به چگونه آن را مربوط به آنچه کاربر می خواهد.

به جای محتوا پادشاه است بیشتر مناسب پند و موعظه است کاربر برون هدف این است که اعضای خانواده سلطنتی است.

در زیر من سه توصیه برای سوپر شارژ کردن محتوا به طوری که آن را به یک فرصت بهتر در رتبه بندی است.

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

چگونه به بهبود مطالب

۱٫ شناسایی اهداف کاربر

من پیدا کنید که برای برخی از نمایش داده شد گوگل تمایل دارد برای رتبه بندی صفحات با توجه به آنچه که یک کاربر در حال تلاش برای انجام.

پیشنهاد ویژه  نحوه بهینه سازی داستانهای AMP برای نتایج جستجوی Google

پس برای یک صفحه/موضوع آن برون مهم است به درک ذاتی هدف از این سایت بازدید کننده آنچه آنها می خواهند برای رسیدن به, و سپس نوشتن به این هدف/آرمان.

من فکر می کنم این برون ساده لوحانه و سطحی برای شناسایی کلمات که معمولا همراه با یک کلمه کلیدی و از جمله کسانی که کلمات شبیه به نمک و فلفل را روی یک تکه مرغ.

که فاقد رویکرد مهم تر عامل درک آنچه کاربران می خواهند.

آنچه کاربران می خواهند” (یعنی آنچه را که آنها برون دوباره در تلاش برای به انجام رساندن) است و چه تأثیرات چه کلماتی هستند که معمولا در ارتباط با داده عبارت کلیدی.

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

بنابراین رویکرد نمک محتوا با “کلمات کلیدی مرتبط کار” به طور کامل نتواند نقطه ای از آنچه در آن به معنی به انتشار “مطالب مفید.”

یک فریب ساز چندان برون t فروش lures. آنها فروش توانایی برای گرفتن ماهی. بنابراین مطالب باید منعکس کننده که “گرفتن ماهی بیشتر با…

۲٫ برقراری ارتباط نشان می دهد و داستان با تصاویر

استفاده مناسب از تصاویر است که مکمل و گسترش ارتباطات از موضوع داده شده/صفحه وب کمک خواهد کرد که وب پیج رنک بهتر است.

تصاویر که شامل معنی است که مطابق آنچه که کاربر در حال تلاش برای به انجام رساندن را در تجربه من تقویت رتبه بندی از آنچه که صفحه وب مورد است. در تجربه من این تصاویر ممکن است کمک به کمک به رتبه صفحه در قطعه برجسته در بالای صفحه وب است.

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

نمی برون t مطابقت تصویر با کلمات کلیدی. در تجربه من آن را برون بهتر برای نشان دادن چه چیزی انجام شده است و یا منعکس کننده نتیجه است که کاربر انتظار دارد.

پیشنهاد ویژه  Google on Dealing With Sneaky Use of Expired Domains

بنابراین اگر کاربر انتظار دارد برای رسیدن به چیزی خاص از استفاده از محصول خود را و سپس این تصویر باید ارتباط برقرار کسی که دستیابی به نتیجه است.

یکی دیگر از روش این است که یک تصویر است که نشان می دهد که چگونه برای رسیدن به این نتیجه بود و در گام به گام گرافیک.

۳٫ مختصر و در موضوع

اقامت در موضوع آیا آن برون پهن یا باریک, موضوع و نگه داشتن آن متمرکز خواهد شد کمک به تشویق بازدید کنندگان سایت به ماندن با شما تمام راه را به پایان صفحه که در آن آنها ممکن است بیشتر تمایل به پاسخ دادن به یک تماس به عمل (CTA) و خرید دکمه و یا لینک های وابسته است.

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

فقط به عنوان مهم متمرکز بودن و مختصر کمک می کند تا موتور جستجو را در درک آنچه در صفحه وب مورد است.

این قسمت آخر, برقراری ارتباط, آنچه که یک صفحه وب است که در مورد ماهیت SEO در آن برون اساسی ترین. ساخت یک صفحه وب به آسانی قابل درک است معنای “O” بخشی از مخفف SEO.

اما فقط به عنوان مهم وجود دارد برون شده است تغییر در آنچه در آن به معنی مربوطه. آن برون دیگر مورد مربوط به کلمه کلیدی و عبارات. آن را برون به طور فزاینده ای بیشتر مورد اینکه مربوط به چه کاربران در حال تلاش برای به انجام رساندن و سپس پرداختن به آن در محتوا.

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

منابع

پیشنهاد ویژه  New Google Office Hours Hangout Support Page
منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *