نوشته قبلی نوشته بعدی گوگل در مورد اینکه آیا لینک تغییرات ارزش با سن

گوگل در مورد اینکه آیا لینک تغییرات ارزش با سن

گوگل در مورد اینکه آیا لینک تغییرات ارزش با سن منتشر شده در می 4, 2020ارسال دیدگاه

گوگل برون John Mueller به تازگی خطاب آیا ارزش لینک های ورودی بالا می رود یا پایین با سن است.

این موضوع آورده شد تا در گوگل وب مستر مرکزی پاتوق برگزار می شود در تاریخ ۱ مه که در آن یک صاحب سایت به سادگی پرسید:

آیا لینک ارزش تقبیح با سن?

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

در تئوری است که به معنای دیگر یک لینک وجود داشته است در وب سایت کمتر از ارزش آن خواهد بود در طول زمان است.

که’s مورد – حداقل نه همیشه.

با این حال, آن برون نیز دقیق می گویند که یک لینک جدید است که ذاتا با ارزش کمتر از یک ساله.

این همه پایین می آید به چه مربوطه محتوا است که در آن لینک به نظر می رسد.

لینک ارزش طول زمان تکامل می یابد

گوگل نمی برون t دقیقا پیگیری چگونه یک لینک است و اختصاص یک مقدار به آن بر اساس سن.

لینک ارزش می کند اما آن را بیشتر به سایت راه تکامل در طول زمان است.

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

برای مثال یک لینک ساخته شده است امروز می تواند مقدار قابل توجهی داشته باشد اگر آن را برون برجسته در یک بسیار مرتبط مقالات اخبار.

اما ارزش که همان لینک در نهایت به پایین به عنوان مقالات اخبار کمتر می شود مرتبط است.

به طوری که برون یک مثال از اینکه چگونه لینک ارزش می تقبیح طول زمان است.

مرتبط با: ۵۰ نوع از لینک های شما می خواهید & چگونه برای ساخت آنها

پیشنهاد ویژه  How to Improve Site Performance: 4 Speed Audit Quick Wins

لینک ارزش می تقبیح اما نه همیشه

از سوی دیگر اگر یک لینک به نظر می رسد در یک همیشه سبز مقاله است که حفظ آن ربط در طول زمان پس از آن که لینک ادامه خواهد داد به نگه داشتن ارزش.

که منطق آن را حس است که یک مقدار کم و لینک می تواند به افزایش در ارزش در طول زمان بسته به محتوا چگونه تکامل می یابد.

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

اجازه دهید برون می گویند یک لینک قرار داده شده در یک قطعه از محتوا که نشانی برون t دست آوردن هر گونه کشش زمانی که آن را برون برای اولین بار منتشر شده است.

این لینک را ارزش کمی برای شروع, اما ارزش می تواند افزایش یابد اگر محتوای تکامل می یابد و تبدیل به مهم تر برای کاربران است.

بنابراین وجود دارد برون هیچ قانون سخت و سریع وقتی که می آید به تعیین ارزش لینک ها بر اساس چه قدیمی و یا جدید هستند.

شنیدن کامل سوال و جواب در ویدیو زیر:

“من نمی برون t می دانم که شاید آن را باید در مقابل درست است ؟ مانند همسر لینک شاید قوی تر از آن باید باشد.

صرفا از جستجوگرها نقطه نظر – از یک طرف آن را احساس می کند مانند شما برون دوباره احتمالا با تمرکز بیش از حد بر روی لینک کلیک کنید. به طوری که برون نوع از یک چیز است.

از سوی دیگر آن را برون نه آنقدر که ما پیگیری سن, لینک, بلکه این است که سایت های تکامل در طول زمان است.

بنابراین برای مثال اگر شما یک لینک از یک روزنامه و سایت و که برون در مقاله ای که برون در حال حاضر مرتبط در صفحه اول چون برون واقعا مهم, مقاله, پس بدیهی است که برون رفتن به واقعا لینک های مهم برای ما است.

از آنجا که ما متوجه است که لینک وجود دارد, آن برون مرتبط نسبتا نزدیک به صفحه اصلی آن برون چیزی است که برون واقعا مربوطه در حال حاضر است.

با این حال که اخبار سایت در حال رفتن به تکامل و اضافه کاری که مقاله ای که ممکن است در صفحه است به طور ناگهانی بر روی صفحه دو.

و یا از آن برون در یک بایگانی جایی و یا از آن برون در بخش مقالات از سال ۲۰۲۰ که ممکن است ۵۰ سال پیش در برخی از نقطه. پس از آن برون را به عنوان مرتبط دیگر.

پس از آن برون نه آنقدر که لینک خود پیری است اما در این سایت که لینک بود تکامل یافته است. و در طول زمان است که محل که در آن لینک شده است و دیگر به عنوان مربوط به آن استفاده می شود.

به طوری که برون چیزی است که به خصوص وقتی که می آید به وب سایت های خبری که در آن همه چیز در حال تغییر نسبتا به سرعت آن را برون چیزی است که برون قطعا همیشه درگیر است.”

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

مرتبط با: گوگل می گوید پرداخت لینک دان برون t کار

پیشنهاد ویژه  14 تاکتیک بهینه سازی نرخ تبدیل شما می توانید از لیست محصولات آمازون سرقت کنید
منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *