نوشته قبلی نوشته بعدی گوگل نشان می دهد لینک در محتوای اصلی نگه داشتن ارزش بیشتر

گوگل نشان می دهد لینک در محتوای اصلی نگه داشتن ارزش بیشتر

گوگل نشان می دهد لینک در محتوای اصلی نگه داشتن ارزش بیشتر منتشر شده در می 4, 2020ارسال دیدگاه

گوگل برون John Mueller به تازگی صحبت در مورد این موضوع از قرار دادن لینک کلیک کنید و جایی که در صفحه آنها را نگه دارید بیشترین مقدار است.

این بحث مطرح شد و در گوگل وب مستر مرکزی پاتوق در مارس ۱ که در آن سوال زیر ارائه شد:

“آیا تفاوتی در مقدار لینک استاتيک و اصلی محتوا ؟ منظور من از لینک های ناوبری و صفحات محصول. آیا آنها همان ارزش است.”

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

در اینجا Mueller’s response.

Don’t تمرکز بر روی الگوریتم های بیش از کاربران

Mueller prefaces پاسخ خود را با یک آشنا هشدار را به تمرکز بر روی SEO بیش از انجام آنچه که باعث می شود بیشتر حس برای کاربران است.

گوگل برون الگوریتم طراحی شده است در راه است که پاسخ آن را به چیزهایی که چگونه کاربران واقعی می مولر می گوید.

به طور کلی چه چیزی را حس می کند برای کاربران نیز حس را برای گوگل برون الگوریتم.

مولر به شدت توصیه بهینه سازی برای کاربران برای اولین بار از آنجا که شما ممکن است آنها را دور رانندگی اگر شما برون مجدد با تمرکز بر تلاش برای “بازی الگوریتم.”

به سوال اصلی…

به عنوان آن مربوط به سوال خاص از جایی که لینک با ارزش ترین مولر بار دیگر به ارمغان می آورد تا نقطه بهینه سازی برای کاربران است.

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

کاربران در درجه اول تمرکز بر روی یک صفحه’s محتوای اصلی که همان چیزی است که مولر نشان می دهد گوگل برون الگوریتم می کند و همچنین:

“بنابراین با این وضعیت خاص – معمولا چه اتفاقی می افتد در اینجا این است که ما تمرکز بر روی محتوای اصلی صفحه. و که برون چیزی است که حس را از یک نقطه نظر کاربر.”

محتوای اصلی است که همیشه تمرکز اصلی اما گوگل هنوز هم می پردازد با توجه به بقیه از صفحه.

پیشنهاد ویژه  چقدر باید برای محتوای SEO بپردازید؟

مرتبط با: گوگل در مورد اینکه آیا لینک تغییرات ارزش با سن

چه مولر از این چیست ؟

مولر است که همیشه محتاط در مورد چه مقدار از او دور می دهد با توجه به ارزش لینک کلیک کنید اما در اینجا برون چیزی که ما می توانیم استنباط از پاسخ خود را.

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

لینک ها در بدن محتوای یک صفحه به احتمال زیاد به وزن بالاترین داده می شود که چگونه است که برون گوگل برون تمرکز اولیه.

لینک ها در محتوای استاتیک مانند بالا و پایین صفحه یا منوی ناوبری داده می شود برخی از وزن هستند اما نه گوگل برون تمرکز اصلی.

در پایان اگر شما برون دوباره واقعا پاره شده در مورد که در آن بهترین مکان برای قرار دادن یک لینک انجام آنچه که باعث می شود بیشتر حس برای کاربران است.

شنیدن کامل سوال و جواب در ویدیو زیر:

“آن را احساس می کند کمی مثل شما برون دوباره با تمرکز بیش از حد بر روی لینک کلیک کنید به جای تلاش برای ایجاد یک وب سایت است که با این نسخهها کار خوبی برای کاربران است.

بخشی از مشکل با بسیاری از این چیزهایی است که ما سعی می کنیم برای ایجاد الگوریتم ما به طوری که آنها در پاسخ به چیزهایی مشابه به کاربران چگونه واکنش نشان خواهد داد.

بنابراین اگر شما برون دوباره در تلاش برای, اساسا, بازی, الگوریتم راه آنها برون دوباره راه اندازی در حال حاضر که برون چیزی است که…

اگر کاربران تغییر رفتار خود و کاربر تصمیم “این نوع از محتوا است و دیگر به عنوان جالب به من و یا دیگر به عنوان مفید برای من…”

پس از آن که برون چیزی است که در آن شما برون دوباره اساسا گیر کرده که با نسخه های قدیمی است.

بنابراین با این وضعیت خاص – معمولا چه اتفاقی می افتد در اینجا این است که ما تمرکز بر روی محتوای اصلی صفحه. و که برون چیزی است که حس را از یک نقطه نظر کاربر.

اگر شما از یک صفحه و سپس معمولا شما تمرکز بر آنچه است که در واقع منحصر به فرد در مورد این صفحه و شما نوعی چشم پوشی از بقیه است.

منظورم این است که شما هنوز هم از آن استفاده کنید, اما شما در درجه اول تمرکز بر روی محتوای اصلی.

من توصیه کلی در اینجا اگر شما برون مجدد انجام ارتباط داخلی است به تمرکز بر روی ساخت وب سایت شما کار خوبی برای کاربران است.”

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

مرتبط با: گوگل می گوید پرداخت لینک دان برون t کار

پیشنهاد ویژه  جان مولر گوگل: برای یافتن سایت خود صبر نکنید تا افراد سایت خود را پیدا کنند
منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *