نوشته قبلی نوشته بعدی Google: استفاده از متن پنهان برای خوانندگان صفحه نمایش نمی خواهد صدمه دیده است رتبه بندی

Google: استفاده از متن پنهان برای خوانندگان صفحه نمایش نمی خواهد صدمه دیده است رتبه بندی

Google: استفاده از متن پنهان برای خوانندگان صفحه نمایش نمی خواهد صدمه دیده است رتبه بندی منتشر شده در می 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

گوگل برون John Mueller اعلام کرده است که با استفاده از متن پنهان به ارائه متن به خوانندگان صفحه نمایش هیچ مشکلی ایجاد نمی کند وقتی که می آید به جستجو رتبه بندی.

یک کاربر توییتر خواسته مولر در مورد پتانسیل رتبه بندی مفاهیم با استفاده از متن پنهان را محتوای بیشتر در دسترس است.

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

متن پنهان است که معمولا منفی فاکتور رتبه بندی در نظر گرفته و یک کلاه سیاه تاکتیک های مورد استفاده برای دستکاری رتبه بندی.

با این حال وجود دارد برخی از موارد استفاده که در آن پنهان متن می تواند به افزایش تجربه کاربر مانند ارائه اضافی زمینه به تکنولوژی های کمکی.

با توجه به استفاده از متن پنهان با هدف کمک به بینایی کاربران مولر می گوید:

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

“که’s یک مشکل نیست تا آنجا که من برون ام دیده می شود.”

متن پنهان استفاده می شود در این راه این است که به طور کلی معادل قابل مشاهده بخش هایی از صفحه.

گوگل به رسمیت می شناسد پنهان متن است قرار داده شده وجود دارد برای جستجو رتبه بندی اهداف و بنابراین آن را نمی خواهد تاثیر منفی داشته باشد.

در واقع مولر را تشویق می کند به استفاده از متن پنهان را محتوای بیشتر در دسترس:

“ساخت چیزهایی که در دسترس خواننده روی صفحه نمایش کاربران است که همیشه یک ایده خوب است.”

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

در گوگل وب مستر فروم پاسخ از سال ۲۰۱۶ مولر می رود به جزئیات بیشتر در مورد چگونه گوگل می خزد این نوع از متن پنهان:

“به طور کلی آنچه اتفاق می افتد در یک مورد مانند این است که ما تمرکز بر روی قابل مشاهده محتوای اصلی صفحه و د-تاکید بر مخفی / out-of-نمایش محتوا. بنابراین اگر شما برون دوباره ارائه اضافی زمینه & نکات مانند آن است که خوب خواهد بود.”

او دوباره می افزاید که وجود دارد برون هیچ مجازات و یا تنزل برای داشتن چنین محتوای اضافی بر روی یک صفحه است.

پیشنهاد ویژه  آیا می خواهید # 1 رتبه کنید؟ 6 نکته برای ایجاد محتوای دوستانه SEO

منابع

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر
منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *