نوشته قبلی نوشته بعدی گوگل’s John Mueller می دهد بینش در جستجوگرها رقیب تحقیقات

گوگل’s John Mueller می دهد بینش در جستجوگرها رقیب تحقیقات

گوگل’s John Mueller می دهد بینش در جستجوگرها رقیب تحقیقات منتشر شده در می 2, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

وجود دارد بحث در توییتر در مورد رقیب تحقیقات و تکثیر استراتژی جستجوگرها. فرد تحقیق رقیب خود را در بر داشت و نمونه های بارز از spammy تاکتیک های است که بدیهی است که کمک شد. جان مولر وارد بحث و داد پاسخ که به یک بینش عمیق به رقیب پژوهش است.

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

در اینجا سوال اصلی در توییتر

“سلام جستجوگرها برون را من دریافت جریمه برای تکثیر خدمات محلی صفحات و فقط تغییر شهرستانها ؟

برای مثال: را “تعمیر تهویه مطبوع دالاس کار” و “تهویه مطبوع تعمیر هوستون” دریافت پرچم به عنوان محتوای تکراری اگر آنها برون دوباره همان به جز شهرستان ؟ ”

کسی دیگری توییتی

“چگونه نا امید کننده آن است که یک سایت است که به نظر می رسد نازک محتوا هنوز موفق به رتبه خوبی.”

که جان مولر در پاسخ به:

“آنها ممکن است رتبه خوب با وجود این چیزها نیست چون از آنها و کارها را می توانید بدون نیاز به کپی خود را به شیوه های بد زمانی که شما می دانید بهتر است!”

Red Herrings در SEO

یک شاه ماهی قرمز است ادبی ترفند که نویسندگان استفاده برای گمراه کردن خوانندگان با یک سرنخ است که به نظر می رسد به نقطه را به واضح ترین پاسخ است. نویسندگان با استفاده از red herrings به عمد تعجب خوانندگان خود را که بیشتر گناه مشکوک معلوم می شود بی گناه و بی گناه ترین حزب معلوم می شود درست حزب گناه.

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

هنگامی که تشخیص چرا یک سایت رتبه بندی و یا چرا یک سایت رتبه بندی آن برون آسان برای به دست گرفتن پس از بارز ترین نشانه و جلوگیری از تجزیه و تحلیل.

پیشنهاد ویژه  Google کنفرانس های رایگان وب مستر را اعلام می کند

بسیاری از سال پیش کسی به من می دانستم که به من رسیده است و گفت که او تحت منفی SEO حمله که باعث شد خود را رتبه بندی به رها کردن.

من در بک لینک و آنها موجود زشت ترین متن لنگر یک نفر می تواند تصور کنید. من کلمه خود را برای آن را به عنوان او صالح SEO.

من فکر کردم این یک مورد جالب پس من فرستاده آن را به کسی که در گوگل. Google پاسخ داد: چند روز بعد و گفت: آن برون t منفی SEO, این یک پاندا موضوع است.

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

این یک درس در جستجوگرها برای من. آن را به من آموخت به ادامه تحقیق پس از پیدا کردن واضح ترین دلیل است. گاهی اوقات واضح ترین دلیل برای رتبه بندی قطره است نه دلیل.

یکی دیگر از مثال کسی است که به دست می آمد در مورد یک طبیب به روز رسانی رتبه بندی موضوع است. آنها احساس کردند که آنها نمی برون t به اندازه کافی تخصص اقتدار و اعتماد (E-در) سیگنال. من یک بررسی دقیق و کشف وجود دارد هیچ چیز “اشتباه کار” با سایت. آن را فقط بود برون t مربوطه.

من تجویز برخی از تغییرات را به صفحات خود را بیشتر مربوطه و سایت به زودی شروع به حرکت تا SERPs.

نکته این است که هنگام انجام رقیب پژوهش با احتیاط در مورد کپی کردن برخی از تاکتیک های خود را به عنوان کسانی که تاکتیک ممکن است آنچه که برون تأمین رتبه بندی خود را.

تبلیغات
ادامه مطلب در زیر

خواندن توییتر بحث در اینجا.

پیشنهاد ویژه  گوگل هسته Web اعضای حیاتی و موثر بدن و تبدیل به سیگنال های رتبه بندی

منابع

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *