نوشته قبلی نوشته بعدی Google SEO 101: در اینجا نحوه به روز کردن قطعه نتایج جستجوی شما آورده شده است

Google SEO 101: در اینجا نحوه به روز کردن قطعه نتایج جستجوی شما آورده شده است

Google SEO 101: در اینجا نحوه به روز کردن قطعه نتایج جستجوی شما آورده شده است منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

جدیدترین ویدیوی "جستجوی مبتدیان" Google یک دوره خرابی در مورد چگونگی ایجاد قطعات مؤثر برای نتایج جستجو است.

با توجه به اینکه این اطلاعات به مبتدیان اختصاص داده شده است ، آنچه در این فیلم پوشیده شده ممکن است برای SEO های مجرب شناخته شده باشد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اگر تازه وارد SEO هستید ، یا می خواهید دانش خود را در مورد قطعه های جستجو تازه کنید ، در اینجا سریع فیلم را می خوانید.

اهمیت قطعه های جستجو

قطعه جستجو قسمت اصلی جستجوگر اطلاعات است که هنگام تصمیم گیری روی کدام گزینه کلیک می کنند.

انتخاب صفحه بر اساس قطعه آن

قطعه جستجوی Google چیزی بیش از توضیحات متا نیست. "قطعه" به عنوان و توضیحات و همچنین اطلاعات مهم دیگر درباره صفحه وب اشاره دارد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

فراتر از یک عنوان و توضیحات ، یک قطعه می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • تاریخ انتشار صفحه
  • نویسنده صفحه
  • قیمت یک محصول
  • این که آیا یک کالا موجودی نیست یا خیر
  • و غیره

عناوین صفحه باید آنچه را که صفحه ارائه می دهد را توصیف کند ، در حالی که توضیحات خوب خلاصه یک یا دو جمله از مطالب موجود در صفحه است.

توصیه های Google: نوشتن عناوین و توضیحات

هنگام نوشتن عناوین صفحه ، از اصطلاحات مبهم مانند "خانه" برای صفحه اصلی خودداری کنید. همچنین از عناوین طولانی پرهیز کنید زیرا ممکن است در نتایج جستجو کوتاه شوند

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در عناوین از اصطلاحات توصیفی استفاده کنید ، اما تکراری نیست و از مترادف های بیش از حد استفاده نکنید. با انجام این کار می توانید از نظر گوگل و جستجوگرها ناپسند به نظر برسید.

پیشنهاد ویژه  راهنمای استراتژی SEO: در سال 2020 رقابت خود را بزنید

استفاده از عناوین منحصر به فرد برای هر صفحه مهم است. بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا به شما امکان می دهند تا عنوان صفحه شخصی خود را به صورت دستی وارد کنید.

نوشتن عنوان و توضیحات در سیستم مدیریت محتوا (CMS)

مشاهده کنید: بهترین روشهای SEO: چگونه می توان توضیحات متا عالی را ایجاد کرد

چگونه Google قطعه های جستجو را ایجاد می کند

قطاری که در نتایج جستجو مشاهده می کنید توسط Google تولید می شود. Snippets هدف از تأکید بر محتوای موجود در صفحه ای است که به بهترین وجه مربوط به یک جستجوی خاص کاربر است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

بسته به درخواست جستجوگر ، در همان صفحه می توانید قطعه های مختلف را نشان دهید. Google تلاش می کند عنوان و توضیحی مناسب و مفید را انتخاب کند.

این بدان معناست که ، حتی اگر به طور دستی تمام عناوین و توضیحات خود را بنویسید ، Google ممکن است بسته به پرس و جوئی که کاربر وارد کرده است ، هنوز گزینه دیگری را انتخاب کنید.

دو روش برای تأثیرگذاری بر Google داغ ، یک قطعه وجود دارد: نتایج غنی و برچسب های توضیحات متا.

این فیلم فقط به توصیف های متا می پردازد ، زیرا قبلاً یک فیلم جداگانه درباره قطعه های غنی ساخته شده بود.

توضیحات متا

توصیه های Google: توضیحات متا

گوگل می گوید توضیحات متا خوب خلاصه و خلاصه مربوط به یک صفحه خاص است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

Google پیشنهاد می کند برای ترغیب مشتری بالقوه برای بازدید از وب سایت شما ، به توصیف متا به عنوان "زمین" توجه کنید. به همین ترتیب ، آنها باید برای هر صفحه متمایز و مرتبط باشند.

پیشنهاد ویژه  جان مولر گوگل سؤال می کند که چرا SEO آدرس خود را منتشر نمی کند

از نظر فنی هیچ محدودیتی برای مدت طولانی توصیف متا وجود ندارد ، اما در صورت لزوم در نتایج جستجو کوتاه می شوند.

برای راهنمایی بیشتر درباره قطعه های جستجو ، فیلم کامل Google را در زیر مشاهده کنید:

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *