نوشته قبلی نوشته بعدی COVID-19 بحران و بازیابی: ۵ تاکتیک اصلی SEO برای تمرکز بر روی

COVID-19 بحران و بازیابی: ۵ تاکتیک اصلی SEO برای تمرکز بر روی

COVID-19 بحران و بازیابی: ۵ تاکتیک اصلی SEO برای تمرکز بر روی منتشر شده در آوریل 14, 2020ارسال دیدگاه

COVID-19 مانند هر چیزی که قبلاً دیده بودیم جهان ما را مختل کرده است.

پاسخ نیاز به تأمل ، برنامه ریزی و اجرای تهاجمی دارد.

شرکت Milestone استراتژی COVID-19 Crisis-Recovery-Growth را توسعه داده و آغاز کرده است و آن را از طریق وبینار ژورنال موتور جستجو که در ۸ آوریل تعدیل شد ، با جامعه به اشتراک گذاشت.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

مدیر عامل شرکت Milestone Anil Aggarwal و VP از بازاریابی اریک نیوتن در مورد چگونگی غلبه بر تأثیر تجارت COVID-19 با کمک تاکتیک های سئو بحث کرد.

در اینجا recap of the webinar ارائه شده است.

بهبود تجارت

در مواقع بحران یا رکود ، بودجه بازاریابی اولین کسانی هستند که در یک شرکت کاهش می یابند.

این نباید باشد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

هر مشاغل باید برنامه بهبود بحران را تنظیم کند که به آنها اجازه دهد در کنار همه گیر فعلی فعالیت کنند – و بازاریابی ، هنگامی که درست انجام شود ، در واقع نقش بزرگی در این زمینه ایفا می کند.

شركتها اگر بخواهند بر تأثیر كسب و كار این پاندمی غلبه كنند ، باید چارچوب مشابه رشد COVID-19 را جستجو كنند.

چارچوب بحران-ریکاوری رشد- COVID-19

CRG-Framework

این چارچوب Crisis-Recovery-Growth (CRG) یک رویکرد عادی و مشترک همه کاره برای تفکر در مورد نحوه انجام بازاریابی است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اما آنچه متفاوت است این است که ما طی مراحل CRG کانالهای مختلفی را در مراحل مختلف اولویت بندی کرده ایم.

بحران: اتصال ، تنظیم ، تعامل

کانال های کلیدی: وب سایت ، سئو ، محلی ، محتوا

در این مرحله ، مشاغل باید:

  • حفظ وب سایت و افزایش ارتباط دیجیتال.
  • محتوای مرتبط با COVID – سؤالات متداول ، خط مشی های خود ، آگهی ها را اضافه کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که لیست ها و نقشه های محلی به روز شده اند.
  • شروع به تولید محتوای جدید کنید.

بازیابی: کار در حالت عادی

کانال های کلیدی : وب سایت ، رسانه های پرداخت شده ، سئو ، ایمیل

در حین بهبود ، ما به مشتریان خود گوش می دهیم تا بدانیم که چگونه می توانید تجارت را تنظیم کرده و بدانید که چگونه بسته بندی آنچه را که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم به بهترین وجه ممکن است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این شامل:

  • با پیشنهادهای منحصر به فرد علاقه ایجاد می کند.
  • راه اندازی مجدد رسانه های پولی.
  • سرمایه گذاری در طرح های اولویت بندی سئو ، صدا و سلامت فنی.
  • بهینه سازی موبایل با AMP و ناوبری برتر.
  • تقویت تلاشهای omnichannel با ایمیل.

رشد: بازگشت به بازی

کانال های اصلی: رسانه های پرداخت شده ، وب سایت ، سئو

  • تلاش های بازاریابی محتوای برداشت.
  • مقیاس پرخاشگرانه حضور رسانه ها را پرداخت کرد.
  • جستجوی اهرم و مدل سازی ظاهری.
  • هم افزایی Omnichannel.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اقتصاد چین از COVID به سرعت و به طور ناموزون بهبود می یابد

در تاریخ ۱۰ مارس ، بررسی تجاری هاروارد گزارش داد که به نظر می رسد چین شش هفته پس از شیوع اولیه در مراحل اولیه بهبودی قرار دارد.

بازیابی چین

در حالی که معاملات املاک از سر گرفته می شوند ، دینامیک بازیابی COVID-19 در بخش های مختلف چین متفاوت است.

مطمئناً برندگان و بازنده هایی خواهند بود که عملکرد بهتر و بدتری دارند.

شما باید شغل خود را از همان اوایل تطبیق دهید تا شما را در سطح بالای صنعت و خط بهبود خود نگه دارد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

بحران و بازیابی: بر ۵ تاکتیک اصلی متمرکز شوید

مراحل بحران و بهبود باید روی این موارد متمرکز شود:

  • ارائه می دهد
  • محلی
  • سؤالات متداول و صدا
  • طرحواره ها
  • AMP
پیشنهاد ویژه  گوگل توصیه می کند در مقابل با استفاده از برچسب مدیر برای پیاده سازی ساختار داده ها

۱٫ توسعه پیشنهادات در نقطه

اولین چیزی که شما باید بلافاصله پس از جداسازی همه شرکت ها در هفته های اولیه فکر کنید ، ایجاد پیشنهادات و بسته های حتی بهتر برای مشتریان است.

روش انجام این کار این است که:

آنچه را که مشتریان شما با آنچه ممکن است تجارت شما در مرحله بحران انجام دهد ، گوش دهید ، بفهمید و مطابقت دهید

مشکلات ، نگرانی ها ، محدودیت ها و نیازها را در حال حاضر شناسایی کنید که همه چیز به سرعت مختل شود و تغییر کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

Google Trends ، جستجوی سایت ، سیاهههای مربوط به خدمات مشتری ، انجمن ها ، اجتماعی و روندهای موجود در سایر کشورها را بررسی کنید.

شروع برنامه ریزی و آزمایش پیشنهادات برای بازیابی

بعضی از مناطق که می توانید به آنها نگاه کنید شامل موارد زیر است:

  • سرویس : ساعت ، فیلم ، تحویل ، در منزل.
  • محصولات : منوهای جدید ، بسته نرم افزاری.
  • مشوق ها : محاکمه رایگان ، وضعیت ، عضویت ، اشتراک.
  • پرداخت : معوق ، بدهی ، اعتبار ، Venmo ، بیت کوین.
  • پیام رسانی : عناوین ، تصاویر ، سؤالات متداول ، CTA.

مطالعات موردی

بحران: [پیشنهاد ، سایت ، محلی] کمپین ارتباطی بدون تماس با Papa John

مشکل: سرویس اساسی پیتزا متوجه می شود که مشتریان نگرانی هایی در مورد انتقال ویروس به پیتزا ، جعبه و از طرف فروشنده دارند.

راه حل: یک روش تولید و تحویل بدون لمس را برای رفع ترس ایجاد کنید. آنها همچنین یک صفحه وب ایجاد کردند تا رویکرد خود را توضیح دهند. اطلاعات محلی آنها نیز به روز است و کلیه شرکای زایمان را شامل می شود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

فرصت های از دست رفته:

  • افراد همچنین برای "عدم تماس" سؤال می کنند نمایش داده نمی شود.
  • توضیحات متا به روز نشده است ، Google نادیده گرفته و از متن صفحه فرود استفاده می کند.
  • بدون کد طرحواره
  • بخش سؤالات متداول در سایت وجود ندارد
  • ویدیوی YouTube با آگهی تلویزیونی هنوز پخش نشده است.

بحران: [پیشنهاد مجدد ، سایت ، سؤالات متداول ، اجتماعی ، ویدئویی ، طرحواره] بهترین وانت بدون مرز خرید بدون خرید

مشکل: پناهگاه در خانه یک فرصت فروش عالی برای تلویزیون و سینمای خانگی است ، اما مردم از خرید عصبی بودند.

راه حل: یک انتخاب وانت موجود را مجدداً تنظیم و ارتقا دهید تا با اوقات بحران سازگار باشد.

بهترین وانت بدون کناره خرید

فرصت های از دست رفته:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
  • انواع بیشتر طرحواره می توانست اجرا شود.
  • یک وب سایت و همچنین یک فیلم YouTube وجود دارد ، اما آنها در SERP نمایش داده نمی شوند.

۲٫ طرحواره

نحوه کمک به زبان Google به کمک طرحواره ها بسیار کمک می کند.

طرحواره ها راهی است برای اضافه کردن اطلاعات بیشتر به وب سایت شما بدون اینکه آن را در وب سایت خود در معرض دید مشتریان خود قرار دهید.

این داده هایی است که خزنده ها می توانند از آن اطلاعات استفاده کنند و شما را به نمودار دانش خود اضافه کنند.

آیا طرحواره ها با افزایش رتبه ، برداشت و ترافیک ارتباط دارد؟

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

نقطه عطف چنین فکر می کند.

پیشنهاد ویژه  راهنمای استراتژی SEO: در سال 2020 رقابت خود را بزنید

بر اساس ۹،۴۰۰ استقرار طرحواره ، آنها دستاوردهای قابل توجهی بین ۲۰-۳۰٪ – با میانگین:

  • ۴۰ نوع طرحواره.
  • ۱۳۰ ویژگی و ویژگی.

طرحواره ها همیشه در حال تحول هستند. تا به امروز ، ۸۱۸ نوع و ۱،۳۲۴ خاصیت وجود دارد.

همچنین یک برنامه جدید برای اطلاعیه ها و رویدادهای مهم مرتبط با COVID وجود دارد.

سایر طرح های مربوطه:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

نشانه گذاری داده های ساخت یافته موتورهای جستجو را قادر می سازد تا محتوای محتوای وب سایت را درک کنند.

با این حال ، اجرای آن چندان ساده نیست. چالش های استقرار شامل موارد زیر است:

  • معماری و پیچیدگی کد ، ۷۵۰ پوند + خط در صفحه.
  • Schema.org و استهلاک Google ، اضافات.
  • منابع مهم IT برای استقرار و نگهداری مورد نیاز است.

راه حل مهم برای این مسائل ، استراتژی لانه سازی توسعه طرحواره آنها است.

استراتژی لانه سازی توسعه طرحواره

در بالا نمونه ای از چگونگی ساخت داده های ساختاری با فرمت تو در تو قرار دارد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این امر نشان دهنده نیاز به نشانه گذاری هر محصول با طرحواره و ارتباط آن با سازمان است.

مطالعه موردی

استقرار شمای رستوران رستوران در وب سایت مدیر تجربه Adobe

طرح زنجیره رستوران

این زنجیره رستوران بلافاصله پس از استقرار طرحواره یک آسانسور چشمگیر را تجربه کرد.

  • ۳۳-۶۶٪ در برداشتهای جستجو افزایش می یابد ، + ۳M تا ۶M در روز.
  • + ۲۳٪ افزایش کلیک روی کلمات کلیدی غیر محدود.
  • +۲۵۰،۰۰۰ بازدید در روز.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

ابتدا نشانه گذاری طرحواره در صفحات منو مستقر شد و سپس به تمام صفحات مکان اضافه شد.

اکنون ، آنها در حال کار به مناطق مختلف بین المللی هستند.

طرحواره تصدی B2B برای VMWare

مشکل : پایه ای برای جستجوی مبتنی بر نهاد و جستجوی صوتی ، افزایش رتبه و ترافیک ایجاد کنید.

راه حل : اجرای طرحواره ای قوی بدون تأثیرگذاری بر منابع داخلی IT ، قابل حفظ.

نتایج:

  • برداشتها: ۲۴٪ افزایش می یابد.
  • کلیک و بازدید کنندگان: ۳۰٪ افزایش می یابد.
  • برداشت سریع پاسخ ۱۷۰٪ افزایش یافت.
  • People also Ask 115٪ افزایش یافت.
  • ارزش بازاریابی معادل بیش از ۳۰۰ دلار.

۳٫ محلی

لیست های محلی و پانل های دانش از دید بالایی برخوردار هستند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این که آیا شما یک شغل مستقر در مکان هستید ، یک شرکت یا یک شرکت شرکتی هستید ، هنگامی که نمایه Google My Business (GMB) خود را به روز کنید ، فرصتی بزرگ وجود دارد.

کنترل کردن آن در محیط های فعلی دقیقاً مهم است همانطور که می توانید وب سایت خود را مدیریت کنید زیرا افراد زیادی اطلاعات خود را مستقیماً از نمودار دانش Google دریافت می کنند.

در اینجا چند نمونه از لیست های محلی به روز که در SERP ها نشان داده شده اند ، آورده شده است.

لیست های محلی و پانل های دانش

اگر شما لیست محلی یا صفحه دانش خود را کنترل نکنید ، Google ممکن است اطلاعات کاربران را جمع کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

مطالعه موردی

بحران: [پست های محلی و GMB] مطالعه مورد بانک

مشکل : خدمات ضروری بانک باید ساعت کار را به طور مکرر تغییر داده و با مشتریان ارتباط برقرار کند.

راه حل : نقاط عطف روزانه دو بار تغییر کرده و هزاران پست Google ارسال شده در GMB.

نتایج:

  • GMB تا ۱۰ برابر
  • اقدامات GMB تا ۳۱٪ افزایش یافته است.
  • ۶۳٪ تماس دارد

۴٫ AMP

صفحات شتاب یافته تلفن همراه (AMP) سریعتر بارگذاری می شوند و منجر به دید بیشتر ، تعامل و تبدیل بیشتر موبایل می شوند.

پیشنهاد ویژه  گوگل سرزنش ناشران بد تبلیغ تجارب?

AMP فرمت گوگل برای افزایش سرعت وب سایت است. یک سایت AMP در سرورهای Google تصویری دارد و تجربه سریع کاربر را در پی دارد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

Milestone در سه سال گذشته بیش از ۴،۳۰۰ استقرار AMP را انجام داده است:

  • برای بار بار سایت اختلاف ۱۰ برابر سرعت را مشاهده کنید (کمتر از ۱ ثانیه در مقابل نزدیک ۱۰ ثانیه).
  • مشاهده بالاتر جستجو و کلیک های بالاتر در سایت های AMP (احتمالاً مربوط به تجربه کاربری بهتر است ، زیرا گوگل اعلام کرده است که رتبه های بالاتری به سایت های AMP نمی دهند).

متداول ترین مشکلی که با آنها روبرو شده است هماهنگ سازی محتوای بین دسک تاپ و موبایل است که ممکن است به رتبه بندی و ترافیک آسیب برساند.

۵٫ سؤالات متداول و راه حل های صوتی

همچنین می توانید برای افزایش دید ، از سؤالات متداول (سؤالات متداول) و جستجوی صوتی استفاده کنید.

سؤالات متداول در مرحله بحران ، سؤالات متداول درباره همیشه سبز است.

از منابع آنلاین و آفلاین برای شناسایی سؤالات مشتریان خود استفاده کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

افراد سپرده تلفن همراه نیز از askjpg استفاده می کنند

برای اطمینان از انتخاب سؤالات متداول ، سه عنصر وجود دارد.

  • در وب سایت خود یک محتوای سؤال ایجاد کنید که در مورد سؤالاتی که می دانید عموم مردم درباره شما می پرسند صحبت کند.
  • اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما از نظر فنی صحیح است (به عنوان مثال ، بررسی سرعت سایت و برنامه های سایت).
  • از نظر جستجوی صوتی ، شما می خواهید در الکسا و Google Assistant اقدامات و مهارت هایی ایجاد کنید.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

مشکلات برای جلوگیری از

در اینجا برخی از مشکلات رایج برای جلوگیری از عبور از مراحل بحران و بهبودی آورده شده است:

  • سیگنال های از دست رفته در مشتریان شما.
  • عدم وجود خطاهای طرحواره یا طرحواره.
  • اشباع SERP با انواع دارایی ، کانال ها نیست.
  • امتیاز سرعت موبایل زیر ۶۵٫

روشهای آماده سازی و اقدامات لازم در مرحله بحران و بازیابی

در مراحل ابتدایی روند CRG خود روی این تاکتیکها تمرکز کنید تا به مشاغلتان کمک کنید در این مواقع عدم اطمینان پیشگیرانه عمل کنند:

  • پیشنهادات جدید را ایجاد و آزمایش کنید.
  • محلی را به روز کنید ، پست های Google را منتشر کنید.
  • سؤالات متداول راه‌اندازی یا به روز کنید.
  • طرحواره ها را مستقر ، رفع و به روز کنید.
  • از AMP در صفحات کلیدی استفاده کنید.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

[ضبط ویدیو] SEO پس از COVID-19: نحوه بازیابی با سؤالات متداول ، طرحواره ، AMP و جستجوی صوتی

گزارش تصویری از ارائه وبینار و جلسه پرسش و پاسخ را تماشا کنید.

یا SlideShare را در زیر مشاهده کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

برای Webinar بعدی ما به ما بپیوندید!

در چهارشنبه ۲۲ آوریل در ساعت ۲ بعدازظهر به عنوان وبینار تحت حمایت مالی ما بپیوندید ، به عنوان پت راینهارت ، VP از استراتژی های دیجیتال در هادی و ستاره ۳۰l30 ، یک جلسه یک بار در مورد چگونگی بهینه سازی و بهترین اثبات در آینده بازاریابی جستجوی شما ارائه می دهد.

آینده سئو: چگونه می توان از برند شما در دنیایی غیرقابل پیش بینی محافظت کرد


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، آوریل ۲۰۲۰

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *