نوشته قبلی نوشته بعدی مولر گوگل الگوریتم طرح بندی صفحه را روشن می کند

مولر گوگل الگوریتم طرح بندی صفحه را روشن می کند

مولر گوگل الگوریتم طرح بندی صفحه را روشن می کند منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

اخیراً جان مولر گوگل در توئیتی توضیح داد که الگوریتم صفحه چیدمان صفحه Google به طور کلی درمورد تعداد تبلیغات نیست. این توضیحی دقیق تر است که در مورد هشت سال مشاوره سئو در مورد الگوریتم طرح صفحه در مورد چه چیزی بهبود یافته است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اطلاعات پس زمینه:
الگوریتم صفحه چیدمان چیست؟

این یک توضیح مختصر از الگوریتم است.

جامعه SEO به طور صحیح الگوریتم Page Layout را به عنوان مجازات وب سایت هایی که تبلیغات بسیار زیادی در بالای صفحه دارند تعبیر کردند این چیزی است که راهنمایی Google روی آن متمرکز شده است.

در اطلاعیه الگوریتم صفحه بندی صفحه ژانویه ۲۰۱۲ گوگل گفته است:

کاربران به جای پیمایش پایین صفحه از تبلیغات گذشته ، می خواهند بلافاصله محتوای را ببینند.

… اگر بر روی یک وب سایت و بخشی از وب سایت کلیک می کنید که می بینید ابتدا یا محتوای قابل مشاهده زیادی در بالای صفحه ندارید یا بخش بزرگی از املاک و مستغلات صفحه اصلی سایت را به تبلیغات اختصاص می دهید ، این خیلی نیست. تجربه کاربری خوب چنین سایتهایی ممکن است به سرعت به سمت جلو رتبه بندی نشوند. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این بیانیه بر تبلیغات تأکید می کند و به شرح زیر مقدمه شده است:

"… ما از کاربران شکایت کرده ایم که اگر آنها روی یک نتیجه کلیک کنند و پیدا کردن محتوای واقعی دشوار باشند ، آنها از این تجربه راضی نیستند."

مقدار عادی تبلیغات خوب است

بلافاصله پس از آن گوگل تصدیق کرد که نمایش قابل قبول تبلیغات بالاتر از برابر یک عمل قابل قبول است.

ما می فهمیم که قرار دادن تبلیغات بالاتر از همه در بسیاری از وب سایتها بسیار رایج است. این تبلیغات اغلب عملکرد خوبی دارند و به ناشران کمک می کنند تا از محتوای آنلاین درآمد کسب کنند.

این تغییر الگوریتمی روی سایتهایی که تبلیغات را بالاتر از حد تا حد معمولی قرار می دهند تأثیر نمی گذارد ، اما بر سایت هایی که بیشتر بارگذاری می شوند برای بارگذاری بالای صفحه با تبلیغات تا حد بیش از حد یا اینکه باعث می شوند محتوای اصلی واقعی پیدا نشود ، تأثیر می گذارد. در صفحه."

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در این بیانیه تعداد مشخصی از تبلیغات وجود ندارد که ممکن است یک مسئله الگوریتمی باشد. این فقط بیان می کند که "درجه معمولی" تبلیغات بالاتر از برابر خوب است.

پیشنهاد ویژه  Google در سالهای قبل در فهرست صفحه اول جستجو پشتیبانی از پشتیبانی = قبلی / بعدی را متوقف کرد

ممکن است افرادی وجود داشته باشند که نیاز به تعریف "عادی" برای آنها داشته باشند.

اما من فکر می کنم بیشتر مردم می توانند تفاوت بین آنچه که طبیعی است و بیش از حد است را تشخیص دهند.

قابلیت مشاهده محتوای بالای پوشه

توییت جان مولر در پاسخ به سوالی درباره تعداد واقعی تبلیغات که بالاتر از حد قابل قبول است ، ساخته شد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

جان مولر در پاسخ خود توییت کرد:

پاسخ مولر درک ما را از الگوریتم صفحه طرح بندی نشان می دهد. طبق گفته جان ، الگوریتم صفحه Layout گوگل معمولاً کمتر در مورد تعداد تبلیغات و اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی یافتن مطالبی که کاربران انتظار دیدن آنها را دارند دشوار است.

"به طور کلی فرقی نمی کند که چه تعداد تبلیغات وجود داشته باشد ، بلکه بیشتر کاربران می توانند هنگام مراجعه به صفحه ، محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند (آنچه در جستجوی" وعده داده شده "بود)."

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آنچه به نظر می رسد مولر این است که الگوریتم لزوماً تعداد آگهی ها را نمی شمارد بلکه به دنبال این است که یافتن مطالبی را که کاربران انتظار دارند ببینند چقدر دشوار است.

پیشنهاد ویژه  BERT Rolls Outlet در سراسر جهان

این روش توضیح الگوریتم چیدمان صفحه کاملاً با هدف اعلام اصلی گوگل درباره این الگوریتم متناسب است ، به خصوص در مواردی که توضیح می دهد:

"… ما از کاربران شکایت کرده ایم که اگر آنها روی یک نتیجه کلیک کنند و پیدا کردن محتوای واقعی دشوار باشند ، آنها از این تجربه راضی نیستند."

حرکت به جلو احتمالاً تمرکز کمتر روی تعداد تبلیغات در بالای صفحه وب و اطلاعات بیشتر در مورد دسترسی کاربران به محتوا آسانتر است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

مرتبط: شیوه های استفاده از تبلیغات نادرست که می تواند SEO شما را آزار دهد

آیا گوگل رمزنگاری و مبهم است؟

من یقین دارم که عده ای خواهند گفت که توصیه های الگوریتم Page Layout رمزنگاری و مبهم است. بسیاری هستند که یک جمله ساده را ترجیح می دهند مبنی بر اینکه مقدار X تبلیغات که درصد X فضای پیکسل را اشغال می کنند ، خطی است که نباید از آن عبور کرد.

هیچ چیز مبهم در مورد توصیه برای عدم مشکل یافتن مطالب وجود ندارد. نظر من این است که اگر شخصی معتقد باشد که مبهم است ، ممکن است بازاریابی جستجو مناسب آن شخص نباشد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

SEO به ندرت سیاه و سفید است

جامعه SEO دوست دارد اضافه کردن شماره های سخت به الگوریتم ها. بنابراین آنها استراتژی هایی را بر اساس درصد ، مانند درصد متن لنگر که برابر است با توزیع "طبیعی" بک لینک ها یا درصد کلمات کلیدی در صفحه وب ، برای جلوگیری از بهینه سازی توصیه می کنند.

مشکل این است که آنچه در یک صنعت غیر طبیعی است در دیگری کاملاً طبیعی است. در هر صورت ، درصد و اعداد تقریباً همیشه حدس می زنند یا بر اساس مطالعات همبستگی است که ذاتاً قابل اعتماد نیستند.

پیشنهاد ویژه  نحوه تولید عناوین کیفیت و توضیحات متا به صورت خودکار

بارها و بارها ، SEO در مورد گرفتن تمام اطلاعات موجود است و بهترین حدس را می زند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به همان اندازه که سعی در ایجاد بهترین روشها داریم باید اذعان داشت که بین سیاه و سفید چیزی که از الگوریتم های گوگل می شناسیم ، خاکستری زیادی وجود دارد.

و این اشکالی ندارد زیرا اکثر چیزهای زندگی مانند این هستند.

استناد:
الگوریتم طرح بندی صفحه Google

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *