نوشته بعدی هشدارهای Google درباره فرضیات مبتنی بر سایت: جستجو

هشدارهای Google درباره فرضیات مبتنی بر سایت: جستجو

هشدارهای Google درباره فرضیات مبتنی بر سایت: جستجو منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

اپراتورهای جستجوی پیشرفته می توانند مفید باشند. افراد زیادی از آنها برای اهداف تشخیصی ، به ویژه در سایت استفاده می کنند: جستجو. با این وجود دلایل محکمی برای عدم وابستگی به سایت گوگل وجود دارد: جستجو برای بدست آوردن اطلاعاتی در مورد رتبه سایت ، نمایه سازی یا الگوریتم خود گوگل.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

جستجوی سایت از الگوریتم Google جدا نشده است

سایت: جستجو با الگوریتم Google مرتبط نیست. این در واقع برای همه اپراتورهای جستجوی پیشرفته صادق است.

اپراتورهای جستجوی پیشرفته برای انجام یک کار واحد طراحی شده اند و برای انجام نقش خود نیازی به پردازش زبان طبیعی یا تجزیه و تحلیل بک لینک ندارند.

هیچ بینشی در رابطه با الگوریتم جستجو وجود ندارد که از یک سایت بدست آید: جستجو. SEO ها ۱۷ سال گذشته تلاش کرده اند و اگر چیزی از آن بدست آمده است ، اکنون می خواهیم درباره آن صحبت کنیم.

جستجوی سایت ممکن است تصادفی و ناقص باشد

اپراتور جستجوی سایت نتایج جستجو تصادفی و ناقص را نشان می دهد. برای برخی سایت ها سایت: در صورت تعویض مرورگر ، اپراتور جستجو نتایج متفاوتی را نشان می دهد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

کنسول جستجوی Google اطلاعات کاملتر و دقیق تری در رابطه با فهرست بندی دارد.

نتایج اپراتورهای جستجوی پیشرفته Google به طور سنتی ناقص و / یا تصادفی بوده است. مهمتر از همه ، سایت: جستجو از الگوریتم رتبه بندی گوگل جدا شده است.

در زیر تصویری از یک سایت است: جستجوی نیویورک تایمز. عجیب است که در ابتدا یک زیر دامنه به زبان چینی ذکر شده است. یک نفر فکر می کند که صفحه اصلی ، احتمالاً محبوب ترین صفحه ، اولین نتیجه خواهد بود. صفحه بعدی که ذکر شده یک صفحه توییتر است. من هیچ تصوری از وجود این صفحات نداشتم.

جستجوی سایت Google از NYTimes این جستجوی سایت وب سایت نیویورک تایمز نشان می دهد که نتایج جستجوی سایت چقدر تصادفی است.

اپراتورهای جستجوی پیشرفته و تصادفی سازی

اپراتور جستجوی پیوند قدیمی نمونه جالبی از چگونگی تصادفی و محدود کردن گوگل اطلاعات نشان داده شده است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در ابتدا جستجوی پیوند سایتهایی را نشان داد که در رتبه بندی PageRank 4 یا بالاتر قرار گرفتند. یادآوری من از این دلیل که فقط نشان دادن بک لینک از سایتهایی که PageRank 4 یا بیشتر هستند به منظور نشان دادن لیست ناقص از لینک دهنده انجام شد.

پیشنهاد ویژه  نقش UX به عنوان یک غیر مستقیم اثر رتبه بندی

انتخاب فقط سایت های PageRank 4+ دلخواه بود.

در سال ۲۰۰۴ بازاریاب جستجوی Dave Naylor (DaveN) در یک کنفرانس جستجو به یک مهندس گوگل نزدیک شد و پیشنهاد کرد که بهتر است بدون توجه به PageRank ، انتخاب تصادفی از بک لینک را نشان دهید. دلیل این امر این بود که سایت های کوچکتر قادر به دیدن تعداد بیشتری از بک لینک های خود هستند.

مهندس پیشین گوگل ، مت کاتس ، آن وقایع را در یک پست WebmasterWorld با نام مستعار GoogleGuy مرتبط کرد:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

"من معتقدم که در کنفرانس استراتژی های موتور جستجو اخیر در لندن ، DaveN به نماینده گوگل پیشنهاد کرد که بهتر و عادلانه تر نشان دادن نمونه تصادفی از بک لینک به جای فقط پیوندهای PR بالاتر است. این امر به صاحبان سایت دامنه های کوچکتر اجازه می دهد تا تعداد بیشتری از لینکهای برگشتی خود را ببینند ، حتی اگر پیوندهای PR بالایی نداشته باشند.

من می دانم که نماینده گوگل فکر می کند که این یک ایده واقعاً خوب است که به سایتهای کوچکتر که ممکن است پیوند PR بالایی نداشته باشند کمک می کند ، بنابراین آنها به پیشنهاد DaveN منتقل شدند. اگر پیوند را می بینید: دستور شروع به بازگشت طیف گسترده تر از لینک دهنده به جای لینک های روابط عمومی بالا ، می توانید از یک عضو WebmasterWorld برای این پیشنهاد تشکر کنید! "

عکس تصویری از یک پست WebmasterWorld عکس تصویری از یک پست WebmasterWorld توسط GoogleGuy با نام مهندس سابق گوگل مت کاتس.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

چرا در مورد اپراتور جستجوی پیوند صحبت می کنیم؟

دلیل اینکه من مثال یک اپراتور جستجوگر پیوند را نشان می دهم این است که گوگل تأیید کرد که یک اپراتور جستجو می خواهد نمونه تصادفی را نشان دهد. این یک وضعیت نادر است که شخصی از Google با صراحت در مورد انتخاب های یکی از اپراتورهای جستجوی پیشرفته بحث کرده است.

پیشنهاد ویژه  گوگل هسته Web اعضای حیاتی و موثر بدن و تبدیل به سیگنال های رتبه بندی

اپراتورهای جستجوی پیشرفته از الگوریتم هسته جدا هستند

همانطور که نمونه عملگر جستجوی پیوند نشان می دهد. ، اپراتورهای جستجوی پیشرفته عمداً برای انجام یک کار محدود طراحی شده اند که خارج از الگوریتم است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

هنگامی که برای اولین بار از عملگرهای جستجوی allintitle ، allinurl و link استفاده شد ، جامعه SEO سعی در از بین بردن الگوریتم گوگل از بین برد. آنها HOURS را صرف تلاش كردند تا بفهمند كه چرا سايت آنها رتبه ۱ را در SERP هاي Allintitle اما در SERP هاي منظم ندارد. و غیره.

در طی ۱۶ یا ۱۷ سال گذشته بسیاری از ساعت ها سعی در همبستگی اپراتورهای جستجوی پیشرفته با رتبه بندی داشتند. اگر چیز مفیدی پیدا شد ، امروز در مورد آن خصوصیات صحبت خواهیم کرد.

اما ما در مورد آن صحبت نمی کنیم زیرا گوگل عمداً آن اپراتورهای جستجوی پیشرفته را برای نشان دادن نمونه مهندسی کرده است. همه می دانند که کنسول جستجوی Google دقیق تر است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

مرتبط: هر اپراتور جستجوی پیشرفته Google که باید بدانید

جان مولر گوگل درباره فرضیات هشدار می دهد

اخیراً جان مولر گوگل درباره ایجاد فرضیات براساس سایت هشدار داد: جستجو.

نکته این است که سایت: اپراتور جستجو برای تشخیص مشکلات رتبه بندی یا تلاش برای درک الگوریتم گوگل مفید نیست.

به تماشای جان مولر بگویید که سایت: اپراتور جستجو دقیق نیست و می تواند با عاملی از ده تا صدها صفر باشد.

پیشنهاد ویژه  Google در سالهای قبل در فهرست صفحه اول جستجو پشتیبانی از پشتیبانی = قبلی / بعدی را متوقف کرد

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *