نوشته قبلی نوشته بعدی جان مولر گوگل: برای یافتن سایت خود صبر نکنید تا افراد سایت خود را پیدا کنند

جان مولر گوگل: برای یافتن سایت خود صبر نکنید تا افراد سایت خود را پیدا کنند

جان مولر گوگل: برای یافتن سایت خود صبر نکنید تا افراد سایت خود را پیدا کنند منتشر شده در آوریل 12, 2020ارسال دیدگاه

جان مولر گوگل اخیراً توصیه هایی را ارائه داده است که برای همه افرادی که وب سایت جدیدی را راه اندازی می کنند قابل اجرا است.

در یک Hangout Webmaster Google که در تاریخ ۹ آوریل برگزار شد ، مولر به سؤالی از یک صاحب سایت که نگران کمبود اطلاعات پرس و جو در کنسول جستجو است پاسخ داد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

صاحب سایت اظهار داشت که آنها فقط ۵ تا ۱۰ برداشت را در نتایج جستجو دریافت کرده اند و آنها امیدوار بودند که ببینند کدام سؤالها را نشان می دهد.

در پاسخ ، مولر گفت که کنسول جستجو هنگامی که سایت برداشتهای بیشتری را دریافت می کند ، داده های پرس و جو را نمایش می دهد.

وی همچنین تأکید کرد که مهم نیست که منتظر بمانید تا افراد سایت را پیدا کنند. وب مسترها باید فعال باشند.

حدس من این است که هنوز سؤالات کافی نیست.

بنابراین ما پرس و جوهای فیلتر را انجام می دهیم که در زیر آستانه مشخصی قرار دارند و فکر نمی کنم آستانه دقیقاً مشخص شده باشد ، ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد …

اگر در مورد ۵ تا ۱۰ برداشت برای یک وب سایت صحبت می کنید ، احتمالاً هنوز هم زیر این مقدار است.

من کاملاً مطمئن هستم که با گذشت زمان ، با افزایش تعداد برداشت برای وب سایت شما ، می توانید موارد بیشتری را در آنجا مشاهده کنید. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

برای دستیابی به بازدیدکنندگان بیشتر یک رویکرد فعالانه انجام دهید

مسلماً ، هنگام راه اندازی سایت جدید ، بخشی از مراحل اولیه شامل انتظار برای خزیدن و نمایه سازی گوگل است.

پیشنهاد ویژه  Google داده های جدید ساختاری را برای چرخ فلك های فیلم ارائه می دهد

Google مجبور است سایت را خزنده کند و بفهمد که با تصویر بزرگتر وب در کجا جا دارد.

در این مدت صاحبان سایت باید همانطور که مالر می گوید ، توپ را به صورت خود به خود تغییر دهید.

"گاهی اوقات طول می کشد کمی طول بکشد تا بتوانید توپ را نورد کنید. هرچند که معمولاً توصیه می کنم این نباشد که فقط به عنوان چیزی مانند "اوه دو ماه صبر کنم و آن زمان بهتر خواهد شد".

این را به نوعی در شرایطی قرار دهید که شبیه موقعیت مکانی باشد که می توانید یک تجارت را در یک مکان جدید باز کنید و در آنجا باید کاری انجام دهید تا توپ به خودتان برسد. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

صاحبان سایت چه کاری می توانند انجام دهند تا طرفدار بیشتری داشته باشند؟

مولر توصیه می کند راه اندازی یک سایت جدید مانند افتتاح یک تجارت جدید را درمان کنید.

به عبارت دیگر ، نیاز به ارتقاء دارد.

این می تواند شامل تبلیغات باشد ، یا این امر می تواند به دسترسی به سایت های مربوطه و تلاش برای ذکر کردن باشد.

"بنابراین به جای این که منتظر بمانید که افراد فقط به طور تصادفی وب سایت شما را جستجو کنند و به وب سایت خود بروند ، شاید راهی وجود داشته باشد که بتوانید وب سایت خود را در بین افرادی که از قبل به این موضوع علاقه مند هستند تبلیغ کنید.

شاید این یک امر باشد که برخی از تبلیغات را انجام می دهیم ، شاید این مسئله باشد که برخی سایتها را با سایتهای مرتبط که ممکن است بتوانند در سایت شما نیز به آن مراجعه کنند ، انجام دهید. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

مولر چندین بار تأکید می کند که صاحبان سایت باید مانند صاحبان مشاغل فکر کنند.

پیشنهاد ویژه  Google فراموش کرده است که یک تغییر عمده را اعلام کند - جامعه SEO ناامید شد

شما یک تجارت را باز نمی کنید و فقط منتظر نمایش مشتری هستید.

برای راه اندازی وب سایت نیز باید همین رویکرد را اتخاذ کرد.

"اساساً ، مانند یک تجارت معمولی ، شما باید به نوعی توپ را نورد کنید. شما نباید فقط منتظر باشید تا افراد به وب سایت شما بیایند و بگویند "اوه ، من این وب سایت جدید را پیدا کردم."

بنابراین این نوع توصیه من در آنجا است. فکر می کنم با تعداد کمی از برداشت ها این شروع خوبی است ، اما اگر فقط منتظر رشد چیزها باشید ، مدت زمان زیادی طول خواهد کشید تا همه این موارد انتخاب شود. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

سوال و جواب کامل را در ویدیوی زیر مشاهده کنید:

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *