نوشته قبلی نوشته بعدی بهترین اقدامات Google برای ساختار URL صفحات AMP

بهترین اقدامات Google برای ساختار URL صفحات AMP

بهترین اقدامات Google برای ساختار URL صفحات AMP منتشر شده در آوریل 12, 2020ارسال دیدگاه

جان مولر گوگل اخیراً در مورد انجام و عدم انتخاب ساختار URL برای صفحات AMP توضیح داده است.

این موضوع در طول Hangout Central Google Webmaster که در ۹ آوریل برگزار شد ، توضیح داده شد.

مولر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا Google هنگام مراجعه به صفحات AMP نوع خاصی از ساختار URL را ترجیح می دهد یا خیر.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در اینجا سؤالی که توسط یک مالک سایت ارائه شده است این است:

"من می دانم که آیا بهترین روش برای ساختار URL صفحات AMP وجود دارد یا خیر. اگر از یک زیر دامنه یا یک پوشه در سطح بالایی استفاده می کنید ، می توانید امکان بهتری برای تجزیه و تحلیل در ابزارهای مختلف داشته باشید.

اما من نمی دانم که آیا صفحات AMP خود را به جای زیر دامنه یا پارامترها در زیر دامنه root قرار می دهید یا خیر؟

پاسخ مولر

مولر در مورد ساختار URL صفحات AMP صحبت می کند

مولر گفت تنها مسئله Google در رابطه با URL های صفحات AMP مربوط به این است که همه آنها در یک دامنه هستند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

مادامی که URL های AMP همه در یک دامنه قرار دارند ، اما سایر ساختارهایی که برای ساخت آنها انتخاب می کنید ، همه برای Google قابل قبول است.

"از نظر گوگل ، من فکر می کنم تنها معیارهایی که برای صفحات AMP بسیار مهم است این است که باید در همان دامنه قرار داشته باشد.

بنابراین اگر آن را در زیر دامنه یا زیر فهرست دارید ، همه چیز کاملاً خوب است. "

اگر این همه چیز برای Google مهم است ، پس صاحبان سایت باید چه چیزی را انتخاب کنند؟

پیشنهاد ویژه  گوگل هسته Web اعضای حیاتی و موثر بدن و تبدیل به سیگنال های رتبه بندی

توصیه مولر به صاحبان سایت این است که با ساختار URL که به بهترین شکل برای تنظیم فعلی شما کار می کند ، پیش بروید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این بدان معناست که ساختار URL باید:

  • ردیابی آسان
  • آسان برای نظارت
  • ساده در نگهداری
  • سازگار با CMS شما
  • سازگار با جدی شما.

"به طور کلی ، با این نوع صفحات مرتبط ، توصیه می کنم آنها را به روشی انجام دهید که برای شما بهتر باشد. بنابراین چیزی که ردیابی آن برای شما آسان باشد ، نظارت بر آن آسان است ، حفظ آن تنظیم برای شما آسان است. به عنوان مثال اگر برای CMS شما به خوبی کار کند ، یا اگر برای رابط سرور شما به خوبی کار کند ، آنوقت انتخاب خوبی است. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اگر به دنبال یک تکنیک بهینه سازی خاص برای آدرس های AMP هستید ، ممکن است از این شانس بی بهره باشید.

مولر می گوید وقتی URL های AMP وجود دارد ، چیزی را تغییر نمی دهد.

"من نگران این نیستم که آیا هیچ نوع ترفندی در Google وجود دارد که تفاوت بزرگی در رابطه با این URL های جایگزین ایجاد کند."

یک مورد وجود دارد که صاحبان سایت باید مراقب آن باشند ، اما این چیزی است که در مورد همه URL ها اعمال می شود.

مراقب باشید ساختار URL خود را بیش از حد تغییر ندهید.

در حالت ایده آل شما باید یکی را انتخاب کنید و تا زمانی که ممکن است آن را حفظ کنید.

اگر ساختار تغییر یابد ، Google مجبور است همه URL ها را دوباره پردازش کند ، این پتانسیل تأثیرگذاری بر رتبه های منفی را دارد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

"نکته دیگری که من باید با این URL های جایگزین مراقب باشم این است که شما این الگوهای را خیلی وقت ها تغییر ندهید.

بنابراین ، در حالت ایده آل ، اگر چیزی مانند زیر فهرست یا زیر دامنه را انتخاب کنید ، سعی کنید تا زمانی که می توانید این کار را حفظ کنید.

کاملاً یکسان نیست اگر URL های اصلی خود را با توجه به جستجو تغییر دهید ، اما هربار که به طور کلی URL را تغییر می دهید ، مجبور می شویم دوباره پردازش کنیم.

اگر URL های متناوب را که با هر صفحه در سایت شما در ارتباط است تغییر می دهید ، این بدان معنی است که ما باید URL های زیادی را پردازش کنیم تا نوع تنظیم جدید را درک کنیم.

بنابراین اگر می خواهید یک زیر دامنه ، یا زیر فهرست یا پارامترهایی را انتخاب کنید. هرچه برای شما بهتر باشد. و سعی کنید که این تنظیمات را برای مدت طولانی ایده آل نگه دارید. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

سوال و جواب کامل را در ویدیوی زیر مشاهده کنید:

پیشنهاد ویژه  آشنایی با JavaScript مدرن برای SEO

منابع بیشتر

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *