نوشته قبلی نوشته بعدی سئو در عصر COVID-19: تأثیرات ارگانیک بر صنعت خرده فروشی

سئو در عصر COVID-19: تأثیرات ارگانیک بر صنعت خرده فروشی

سئو در عصر COVID-19: تأثیرات ارگانیک بر صنعت خرده فروشی منتشر شده در آوریل 12, 2020ارسال دیدگاه

بازاریابان در تلاشند تا استراتژی سئو خود را تنظیم کنند تا از همه گیری COVID-19 استفاده کنند.

به همین دلیل است که می توان تأثیر آن را در روند علاقه به جستجو و عملکرد ارگانیک در خرده فروشی بررسی کرد.

از آنجا که تعداد بیشتری از کاربران در خانه بمانند و از اماکن عمومی پرهیز کنند ، می فهمیم که تغییر رفتار آنلاین است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

ما این تغییرات رفتاری اولیه را در عصر COVID-19 بررسی کرده ایم تا منظره خرده فروشی را بهتر بشناسیم.

یافته های اولیه ما نشان می دهد که دو دسته از سایتهای خرده فروشی با تأثیرات ارگانیکی متضاد روبرو هستند:

  • سایت های خرده فروشی که کالاهای اساسی دارند ، رشد ترافیکی ارگانیک مثبت را تجربه کرده اند.
  • سایت های خرده فروشی که حمل اقلام غیر ضروری هستند ، کاهش ترافیک ارگانیک را تجربه کرده اند.

علاوه بر این ، سایت های خرده فروشی ضروری شاهد رشد شتاب بخش در کلیک دو هفته پس از جمع آوری داده های اولیه هستند ، در حالی که میزان فروش سایت های خرده فروشی غیر ضروری در حال از بین رفتن ترافیک در حال کند شدن است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

روش شناسی

ما تصمیم گرفتیم که مشتریان خرده فروشی را بررسی کنیم زیرا خط اصلی آنها به طور مستقیم و فوری از عدم مصرف مشتری در بازدید از فروشگاه های آجر و ملات تحت تأثیر قرار می گیرد.

ما بررسی کردیم:

  • ۵۳ خواص مشتری خرده فروشی مرکل.
  • شکستن هر خرده فروش به یک بیماری ضروری و غیر ضروری برای همه گیری
    • نمونه هایی از خرده فروشان اساسی: بقال فروشی ها ، داروخانه ها ، فروشندگان عمومی جعبه بزرگ.
    • نمونه هایی از خرده فروشان غیر ضروری: پوشاک ، کالاهای خانگی ، متخصصان فروشندگان جعبه بزرگ.
    تبلیغات
    ادامه خواندن زیر
  • به تاریخ های سال گذشته ، هفته اول در هفته و تاریخ دوم هفته های گذشته نگاه می کنید.
    • تاریخ های سال گذشته: ۳/۹/۲۰ – ۳/۱۵/۲۰ در مقایسه با ۳/۹/۱۹ – ۳/۱۵/۱۹٫
    • تاریخ های اول هفته-هفته: ۳/۹/۲۰ – ۳/۱۵/۲۰ در مقایسه با ۳/۲/۲۰ – ۳/۸/۲۰٫
    • تاریخ های هفته دوم هفته – هفته: ۳/۱۶/۲۰ – ۳/۲۲/۲۰ در مقایسه با ۳/۹/۲۰ – ۳/۱۵/۲۰٫

توجه : عملکرد ضروری در مقابل غیر ضروری خرده فروشان از داده های هفته اول هفته استفاده می کند.

پیشنهاد ویژه  گوگل چگونه آن دسته اضافی توصیف متا و تگ عنوان

نتایج

Coronavirus رمان (با نام مستعار ، COVID-19) تأثیر متفاوتی بر عملکرد ارگانیک در کل مشتریان خرده فروشی داشته است.

دو دسته خرده فروشی اصلی وجود داشتند که تأثیرات متضادی بر عملکرد دارند:

  • خرده فروشی اساسی (به عنوان مثال ، فروشگاه های مواد غذایی)
  • خرده فروشی غیر ضروری (به عنوان مثال ، فروشگاه های پوشاک)
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

سایتهای خرده فروشی غیر ضروری شاهد تغییرات منفی در هفته در هفته (W / W) و سالیانه (Y / Y) هستند ، در حالی که سایت های خرده فروشی اساسی همانند نمودار زیر مشاهده می کنند:

علاوه بر این ، خرده فروشان اساسی و غیر ضروری ، همانطور که در نمودارهای زیر مشاهده می شود ، نرخ متضاد تغییر W / W را تجربه می کنند.

  • فروشندگان اساسی هر هفته ترافیک ارگانیک را با سرعت بیشتری به دست می آورند.
  • خرده فروشان غیر ضروری ترافیک ارگانیک را با سرعت کمتری از دست می دهند.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

تحلیل و بررسی

چرا ما شاهد این تغییرات در عملکرد جستجو در سایتهای خرده فروشی ضروری و غیر ضروری هستیم؟

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

دلایل زیادی وجود دارد – از جمله تغییر در رفتار جستجوی کاربر.

به عنوان مثال ، عدم مسافرت در استراحت بهار امسال بر جستجوهای قبل از سفر و خرید کالاهایی مانند لباس استراحت بهاری تأثیر گذاشته است.

علاوه بر این ، نگرانی رو به رشد coronavirus احتمالاً الگوهای جستجوی معمولی کاربران را مختل کرده و توجه آنها را از جستجوهای خرده فروشی سنتی تر به جستجوی به موقع تر که منعکس کننده نگرانی های آنها است ، هدایت کرده است.

این تغییر کلی در علاقه جستجو به احتمال زیاد به افت عملکرد ارگانیکی سایتهای خرده فروشی غیر ضروری کمک کرده است.

همچنین ، کاربران گرایش مثبت به سمت جستجوهای اساسی در جستجوی غیر ضروری دارند ، زیرا علایق جستجوی خود را محور می دانند تا با تغییر سبک زندگی لازم COVID-19 سازگار شوند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به عنوان مثال ، تصویر زیر علاقه جستجوی متداول "مواد غذایی" (یک جستجوی خرده فروشی ضروری) را در مقایسه با "لباس شنا" (یک جستجوی خرده فروشی غیر ضروری) طی دو سال گذشته نشان می دهد.

از نظر تاریخی ، علاقه جستجو به "لباس شنا" در اواسط ماه مارس بیشتر از "مواد غذایی" در اواسط ماه مارس بوده است ، اما علاقه به جستجوی "مواد غذایی" در چند هفته گذشته علاقه جستجو به "لباس شنا" را فراتر گذاشته است.

پیشنهاد ویژه  ارزش سهام گوگل راهنمایی در مورد صفحه بندی برای جستجوگرها

این امر بیشتر بر تغییرات چشم انداز که ما شاهد آن هستیم تأکید می کند زیرا کاربران علاقه کمتری به هزینه کردن خرده فروشان آنلاین غیر ضروری دارند و علاقه بیشتری به تهیه خانه های خود برای همه گیری دارند.

eMarketer گزارش می دهد :

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
  • تقریبا نیمی از کاربران آمریکایی که در فوریه سال ۲۰۲۰ توسط Coresight Research انجام شد ، از مراکز خرید و مراکز خرید به دلیل شیوع coronavirus در زمان جمع آوری داده خودداری کردند.
  • در صورت بدتر شدن شیوع ، تقریباً سه چهارم از کاربران قصد داشتند تا از مراکز خرید دور شوند.

با توجه به نگرانی از شیوع COVID-19 ، تعداد کاربرانی که از مکانهای آجر و ملات اجتناب می کنند نیز به احتمال زیاد رو به رشد خواهند بود.

با این حال ، به گفته اندرو لیپسمن ، یک تحلیلگر اصلی در eMarketer ، "نیازهای خانگی کاربران به سادگی از بین نمی رود و حتی ممکن است افزایش یابد ، زیرا بسیاری از آنها به دنبال ذخیره منابع هستند."

از آنجا که نگرانی در مورد COVID-19 زیاد می شود ، انتظار داریم کاربران در هفته های آینده بیشتر نگران تهیه لوازم مورد نیاز باشند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

سایتهای خرده فروشی غیر ضروری که از نظر تاریخی عملکرد ارگانیک مثبت در طول بهار مشاهده کرده اند ، باید آماده شوند که کاهش Y / Y را تجربه کنند ، زیرا کاربران رفتارهای جستجوی آنلاین خود را تنظیم می کنند تا نگرانی های تاج خود را نشان دهند.

با این وجود ، این امکان وجود دارد که با استفاده از کاربران در شیوه زندگی در خانه تنظیم شود ، خرید الکترونیکی تجارت با افزایش هزینه های سنتی خود از آجر و ملات به صورت آنلاین می تواند افزایش یابد.

آینده خرده فروشی در هفته‌های آینده دائماً در حال تغییر خواهد بود و انتظار داریم عملکرد ارگانیک این عدم قطعیت را منعکس کند.

غذای آماده

  • خرده فروشان ضروری و غیر ضروری در طول همه گیری های COVID-19 تغییرات عملکرد آلی مخالف را تجربه می کنند.
    • خرده فروشان اساسی تأثیر مثبت می گذارند.
    • خرده فروشان غیر ضروری تحت تأثیر منفی قرار می گیرند.
  • این تأثیرات عملکردی احتمالاً تحت تأثیر تغییر قابل توجه در رفتار جستجوی کاربر قرار دارد که منعکس کننده نگرانی کاربران در طول همه گیری است.
  • چشم انداز جستجوی ارگانیک هر هفته همچنان در حال تغییر است. سایت های خرده فروشی اساسی رشد شتابزده W / W را تجربه می کنند ، در حالی که سایت های غیر ضروری زیان آلی آهسته را تجربه می کنند.
  • از آنجا که چشم انداز ارگانیک تجارت الکترونیک به تغییر خود ادامه می دهد ، در اینجا روشهای اساسی SEO که می توانید برای کمک به سایت خود (و مارک تجاری) در حد توان در هفته های آینده انجام دهید ، انجام می شود.
    • نمایه کلمه کلیدی خود را برای نمایش داده شد در مورد coronavirus و COVID-19 نظارت کنید تا نگرانی کاربران را درک کنید
    • در مورد نحوه حمایت از مشاغل خود در هنگام شیوع ، از قبیل گزینه های جدید مصرف و تحویل رستوران ها و تغییرات حمل و نقل برای مارک های تجارت الکترونیکی ، پیام خود را ایجاد کنید.
    • توصیه‌های Google Webmaster Central Blog را در مورد نحوه مکث در مشاغل آنلاین ، از جمله محدود کردن عملکرد سبد خرید ، به‌روزرسانی داده‌های ساخت یافته و درخواست خزیدن صفحات که حاوی تغییراتی در کنسول جستجوی Google است ، مرور کنید.
    • برای برقراری ارتباط بهتر به روزرسانی های تجاری ، از جمله تغییر در رویدادها ، به دلیل شیوع تاج ویروس ، انواع داده های ساخت یافته جدید را اعمال می کنید.
    • نمایه Google برای کسب و کار من را تنظیم کنید تا تغییرات ساعت فروشگاه های خشت و آجر را منعکس کنید.
    • نظارت بر تغییرات عملکرد پرس و جو در هفته های آینده برای تنظیم استراتژی های جستجوی ارگانیک ، در صورت لزوم.
    تبلیغات
    ادامه خواندن زیر
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

منابع بیشتر:

پیشنهاد ویژه  استراتژی SEO در مقابل تاکتیک ها: تفاوت چیست؟ زیاد!

اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، مارس ۲۰۲۰

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *