نوشته قبلی نوشته بعدی جان مولر در مورد اینکه چرا گوگل سایت هایی را با پیوندهای Spammy در اختیار شما قرار می دهد

جان مولر در مورد اینکه چرا گوگل سایت هایی را با پیوندهای Spammy در اختیار شما قرار می دهد

جان مولر در مورد اینکه چرا گوگل سایت هایی را با پیوندهای Spammy در اختیار شما قرار می دهد منتشر شده در آوریل 8, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

از جان مولر گوگل در Hangout Webmaster پرسیده شد که چرا گوگل وب سایتهایی را که از ایجاد لینک بد استفاده می کنند رتبه بندی کرده است. جان مولر توضیح داد که چگونه گوگل با این لینک های بد رفتار می کند. سپس عوامل رتبه بندی را که باعث شده این سایت ها رتبه یک را کسب کنند ، به اشتراک گذاشتند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

چرا گزارش لینک های بد همیشه کار نمی کند

یک ناشر وب سؤال کرد که چرا سایتهای دارای پیوندهای بد رتبه بندی شده اند. ناشر افزود که آنها سایت را گزارش کرده اند اما سایت همچنان به رتبه خوبی رسیده است.

این سؤال است:

وی ادامه داد: "من تعداد شبکه های پیوند دهنده و طرح های ساخت و ساز پیوند نادرست در حال استفاده هستند …

این واقعاً ناامیدکننده است. "

جان مولر پاسخ داد كه فرم گزارش هرزنامه ها مؤثر است ، اما نه همیشه به روشی كه شما امیدوار هستید انجام شود:

"گزارش آنها در کنسول جستجو ، فرم گزارش هرزنامه ، فرم گزارش هرزنامه ها از لینک ، این یک نوع مکان خوب است.

این به ما کمک می کند تا بهتر درک کنیم که این صفحاتی هستند که باید آنها را از دیدگاه اسپم وب دستی بررسی کنیم. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

جان مولر در هنگام گزارش هرزنامه نسبت به انتظارات زیاد هشدار داد:

"این واقعاً تضمینی نیست که آن صفحات را کاملاً رها کنیم."

مولر توضیح داد که چرا فرم گزارش اسپم منجر به مجازات خودکار نمی شود:

"… وقتی صحبت از مناطق رقابتی می شود ، آنچه اغلب می بینیم اینست که برخی سایتها بعضی از موارد را واقعاً خوب انجام می دهند و بعضی از سایتها برخی کارها را واقعاً بد انجام می دهند.

ما سعی می کنیم از کلیت تصویر استفاده کنیم و از آن برای رتبه بندی استفاده کنیم. "

جان توضیح می دهد که لینک های بد نادیده گرفته می شوند و دلیل واقعی رتبه بندی سایت به این دلیل است که آنها برخی از کارها را به خوبی انجام می دهند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

رتبه بندی سیگنالهایی که دارای سایتهای قدرت با پیوندهای Spammy هستند

اکنون در اینجا جایی است که جان مولر به عوامل رتبه بندی که باعث رتبه بندی اسپم های لینک شده می شوند اشاره می کند:

"به عنوان مثال ، ممکن است که یک سایت از چاشنی کلمات کلیدی به روشی واقعاً وحشتناک استفاده کند ، اما در واقع تجارت آنها خارق العاده است و مردم واقعاً عاشق رفتن به آنجا هستند ، آنها عاشق پیدا کردن آن در جستجوی هستند و ما سیگنالهای خیلی خوبی برای آن سایت داریم.

بنابراین ممکن است ما هنوز هم آنها را در شماره یک نشان دهیم ، حتی اگر تشخیص دهیم که آنها در حال چیدن کلمات کلیدی هستند. "

  1. تجارت فوق العاده است
  2. داده ها کاربرانی مانند بازدید از سایت را نشان می دهد
  3. کاربران نسبت به دیدن رتبه بندی سایت در بالای گوگل با اشتیاق واکنش نشان می دهند.
  4. "تعداد زیادی سیگنال خوب"
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

همانطور که مشاهده می کنید ، بسیاری از آن سیگنال هایی که در رتبه بندی تأثیر می گذارند ، مربوط به تعامل کاربر با SERP ها و انتظارات کاربر است. آنچه که به نظر می رسد میلر دلالت دارد این است که کاربران خود برخی از منابع سیگنال رتبه بندی هستند که سایت های قدرت با ایجاد لینک لینک اسپم را تشکیل می دهند.

پیشنهاد ویژه  چگونه یک کمپین سئو منفی احتمالی را شناسایی کنیم

جان مولر توضیح می دهد که نادیده گرفتن پیوندهای بد کاری است که گوگل انجام می دهد.

او گفت: "بارها و بارها اتفاق می افتد این است که الگوریتم های ما این نوع حالت های بد را تشخیص می دهند و سعی می کنند آنها را نادیده بگیریم.

بنابراین ما این کار را بخصوص در رابطه با لینکها انجام می دهیم … جایی که اگر بتوانیم تشخیص دهیم که آنها با پیوندها کاری عجیب و غریب انجام می دهند … پس می توانیم از این نکته غافل شویم و فقط روی قسمتهای خوب متمرکز شویم ، جایی که سیگنالهای معقولی داریم که می توانیم از آنها استفاده کنیم. رتبه بندی

… ما سعی می کنیم هنگام جستجو ، به تصویر بزرگتر نگاه کنیم ، تا کمی بهتر این موضوع را بفهمیم. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

پیوندهای بد و تحقیقات رقبا

نکته مهم در اینجا این است که آنچه در بک لینک مشاهده می کنید لزوما دلیل رتبه بندی یک سایت نیست. برخی ناشران احساس می کنند که برای رقابت باید از لینک پیوند رقیب کپی کنند. اما این لزوماً این طور نیست ، به خصوص اگر لینک ها اسپم هستند.

به آن نوع شواهد دروغین ، شاه ماهی قرمز گفته می شود. شاه ماهی قرمز ابزاری است که نویسندگان از آن برای فریب خواننده در اعتقاد به اینکه یکی از شخصیت ها مقصر است استفاده می کنند. آنچه آنها انجام می دهند این است که سرنخ های آشکار بزرگی را بنویسید که نشان می دهد شاه ماهی قرمز به عنوان فرد گناهکار است ، در حالی که در حقیقت این شخص کاملاً شخص دیگری است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این اتفاق با تحقیقات رقابتی رخ می دهد. نظر من این است که وقتی با خط بک لینک های اسپم مواجه می شوید نباید تحقیقات رقیب خود را متوقف کنید. عمیق تر حفاری کنید و احتمالاً دلیل واقعی رتبه بندی یک سایت را پیدا خواهید کرد.

پیشنهاد ویژه  تجزیه و تحلیل نتایج جستجو: سوال نهفته

آیا نمی فهمید که چرا یک رقیب نقطه ای از تحقیقات رقیب است؟

Hangout وب مستر را از اینجا مشاهده کنید.

منابع بیشتر

تصاویر توسط Shutterstock ، اصلاح شده توسط نویسنده

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *