نوشته قبلی نوشته بعدی ۶ نکته برای ساخت یک ناوبری اصلی SEO + UX-Minded

۶ نکته برای ساخت یک ناوبری اصلی SEO + UX-Minded

۶ نکته برای ساخت یک ناوبری اصلی SEO + UX-Minded منتشر شده در آوریل 6, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

معماری یک وب سایت کارآمد می تواند یک کار دشوار باشد. این سوال پیش می آید که باید از کجا شروع کرد؟

از این سؤال می توان به سادگی از بهبود یک سایت موجود برای ارائه مسیرهای بهتر محتوا ، تبدیل های دیگر یا اهمیت محتوا برای خزیدن موتورهای جستجو استفاده کرد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

پاسخ: ناوبری اصلی شما.

پیمایش اصلی وب سایت مانند برف های برفی است. شما هرگز دو مورد مشابه را نخواهید دید.

آنها به بسیاری از مهمترین نقش های یک وب سایت ، یعنی ناوبر ، خدمت می کنند.

آنها غالباً کاربر را از صفحه فرود به تبدیل ، از جستجوگر اطلاعات گرفته تا محتوای مفید یا بزرگراهی برای موتورهای خزنده متصل می کنند.

صرف نظر از نقش ، ساختن ناوبری اصلی شما با قابلیت استفاده و سؤال در ذهن در آینده مثمر ثمر خواهد بود.

آنچه در زیر می آید چند وظیفه و ملاحظاتی است که شما باید در ساخت اصلی یا بازسازی ناوبری خود به کار بگیرید.

در طول این فرآیند ، باید این سؤال اساسی را از خود بپرسید:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آیا واقعاً باید از ناوبری اصلی به این صفحه پیوند دهیم یا باید این صفحه را اضافه کنیم؟

مراحل زیر به تأیید مجدد علایق صفحه پیوندی شما کمک می کند.

۱٫ جریان کاربر Google Analytics

قبل از جذاب کردن موتورهای جستجو ، باید نگاهی بیندازیم که چگونه ناوبری اصلی در سایت استفاده می شود.

این به ما کمک می کند تا درک کنیم که چگونه می توان ملاحظات سئو را با ناوبری اصلی بدون ایجاد راه قابلیت استفاده ، ترکیب کرد.

در نمایه Google Analytics خود ، به قسمت کاربران در بخش مخاطبان بروید . در ابتدا می خواهیم ببینیم مسیرهای مشترک کاربر در سایت چیست.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آیا رفتار حرکتی تعریف شده را می بینید؟

در مرحله بعد ، یک بخش پیشرفته ایجاد کنید تا بازدیدهایی را که منجر به تبدیل یا معامله شده اند ، مشاهده کنید.

باز هم ، شما رفتار حرکتی تعریف شده یا مشابه کاربر مشترک را می بینید؟

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

گذشته ، دقیقاً همانطور که ما یک بخش پیشرفته را برای نظارت بر مبدل ها تنظیم کرده بودیم ، اکنون یک بخش ایجاد کنید تا نحوه مشاهده غیر مبدل ها را ببینید. این کار به ایجاد یک بخش پیشرفته جدید نیاز دارد تا فقط بازدیدهای دارای تکمیل هدف صفر مشاهده شود.

پیشنهاد ویژه  10 Mistakes to Avoid When Writing Your Meta Descriptions



در اینجا ، احتمالاً تفاوت قابل توجهی بین مبدل و غیر مبدل وجود دارد.

اگر اینطور نباشد ، احتمالاً نگرانی های تبدیل شما بین سرعت سایت ، طرح بندی صفحه یا پیام رسانی وجود دارد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

۲٫ هیت مپ

آنچه که ما در آخرین تمرین انجام دادیم ، بدست آوردن بینش تحلیلی از رفتارهای مسافرتی مشترک کاربر بود.

با استفاده از داده های نقشه گرما (من Lucky Orange را ترجیح می دهم) این مرحله را به سطح بعدی ببرید تا بصری را بفهمید که کلیکها از روی دسک تاپ و کاربران موبایل و همچنین مکان / فعالیت ماوس در چه حالی انجام می شود.

شما دقت لازم را در درک رفتار کاربر انجام داده اید. این شروع می شود تا بینش مهمی در مورد آنچه پیوندها یا عناصر اصلی پیمایشگر را باید حفظ کنیم ، نشان دهد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

۳٫ متن لنگر

در دنیای کامل ، همه از ارائه خدمات جدید شما با نام ابتکاری جذاب خود اطلاع دارند.

حقیقت این است که احتمالاً اولین بار شما به وب سایت می خواهید این موضوع را ندانید. توصیه می شود در متن لنگر لینک اصلی جهت یابی ، خدمات و محصولات خود را با ماهیت توصیفی تماس بگیرید.

به عنوان مثال ، به موتورهای جستجو و همچنین کاربران وب سایت کمک خواهد کرد تا بدانند که "Whiz Bang XL Suite" در واقع یک خانواده محصول نرم افزاری حسابداری است که شما ارائه می دهید.

دانستن آنچه باید صفحات محصول یا خدمات خود را فراخوانی کنید ، به تحقیق در مورد کلید واژه برمی گردد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

یکی دیگر از اقدامات خوب در این زمینه ، گوش دادن به پایگاه مشتری و درک آنچه آنها را خانواده یا خدمات شما می نامند یا چگونگی مراجعه به آنها معمولاً است.

۴- صفحات برتر مرتبط

تا این لحظه ، ما روی داده های خاص کاربر متمرکز شده ایم اما اکنون بیایید توجه خود را به سئو بپردازیم.

در کنسول جستجوی Google ، در بخش پیوندها ، به ویژه پیوندهای داخلی ، گزارش گوگل را در مورد فرکانس نحوه پیوند به صفحات سایت داخلی خود مشاهده خواهید کرد.

پیشنهاد ویژه  18 Safe Ways to Prepare & Optimize Your Website for the Holidays

شما با فراموشی می توانید ببینید که صفحات داخلی شما به ناوبری اصلی خود به کدام صفحه پیوند دارند اما این گزارش هنگامی که ممکن است در سایر موارد ناوبری پشتیبانی کننده به شدت پیوند برقرار کنید ، به شما امکان می دهد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اگر تعداد زیادی پیوند داخلی را برای صفحاتی مشاهده می کنید که از نظر آنها اهمیت کمتری دارند ، اکنون می توانید ببینید که این موارد را نباید در ناوبری اصلی قرار دهید بلکه ممکن است در پاورقی یا ناوبری ثانویه داخلی باقی بماند.

۵- در مورد اصول SEO

در حالی که متن لنگر نیازهای مربوط به کلمه کلیدی روی صفحه را در جستجوگرها پوشش می دهد ، ضروریات اصلی جستجوگرهای اصلی ناوبری ریشه در ملاحظات فنی دارند .

از این به عنوان عواملی استفاده کنید که "کارآیی خزیدن" را در بر می گیرد.

گوگل و بینگ طی سالهای متمادی در خزیدن و نمایه سازی جاوا اسکریپت گام های بلندی برداشته اند ، اما من هنوز هم از این سبک پیمایش پاک نمی شوم.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اگر شما به طور تصادفی robots.txt هستید ، به استثنای جاوا اسکریپت در سایت و یا از استقرار مطلوب مانند Progressive Enhancement استفاده نمی کنید ، خطر داشتن یک ناوبری اصلی را دارید که برای یک موتور جستجوی خزنده مشکل است.

بهترین روش این است که اطمینان حاصل شود که ناوبری اصلی شما با فرمت HTML ساخته شده است یا آنچه معمولاً از آن به عنوان پیوندهای ارجاع شده به "href" یاد می شود.

در نظر گرفتن کارآیی خزیدن سایت مربوط به ناوبری اصلی است ، اشتباهی رخ می دهد که خیلی زیاد انجام می شود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در طول زندگی یک وب سایت ، URL ها هدایت می شوند. آنچه غالبا فراموش می شود این است که ناوبری اصلی برای پیوند به URL های صفحه جاری و تغییر مسیر تغییر مسیر به روز نشده است.

اجبار یک موتور جستجوی خزنده برای تحمل یک تغییر مسیر سرعت سرعت خزیدن را کاهش می دهد و خزیدن کمتر از کارآیی برای موتورهای جستجو خواهد داشت.

برای ارزیابی این مشکل احتمالی در وضعیت فعلی ناوبری اصلی خود ، از برنامه افزودنی Chrome برای بررسی لینک های من استفاده کنید . این ابزار پیوندهای هدایت شونده (و خراب) که ممکن است در ناوبری اصلی شما وجود داشته باشد را برجسته می کند.

پیشنهاد ویژه  گوگل نشان می دهد لینک در محتوای اصلی نگه داشتن ارزش بیشتر

۶٫ چه رتبه ای ، چه چیزی نیست

قبلاً بحث کرده ایم که هرچه بیشتر به محتوای سایت پیوند دهید ، سلسله مراتب سایت و اهمیت صفحه / بخش را برای موتور جستجو بهتر نشان می دهید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

با بررسی کلیه رتبه بندی های جستجوی ارگانیک برتر خود ، می توانید به جایی که احتمالاً شکاف های مقطعی یا سلسله مراتبی دارید ، حس کنید.

ارتباط بیشتر با این بخش های داخلی می تواند اهمیت موتور موتور جستجو را نشان دهد.

مثال:

ممکن است متوجه شوید که صفحه اصلی شما و همچنین صفحات زیر طبقه بندی محصولات ، اما صفحات دسته بندی والدین محصول نیست.

این می تواند ناشی از ناوبری کشویی باشد که باعث می شود ارتباط خوبی با محتوای سایت عمیق تر انجام شود اما دسته والدین به هیچ وجه با آن ارتباط ندارند.

این امر باعث عدم تناسب گسترده در میزان پیوند و اهمیت درک شده در سطوح عمیق تر سایت در مقابل صفحات طبقه بندی سطح والدین می شود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

برای پیوند دادن یا نه به پیوند دادن

امیدوارم این مقاله علاقه شما به یک ممیزی اصلی پیمایش اصلی را کاهش دهد. کسانی که این کار را انجام نمی دهند ، ممکن است بسیاری از فرصت های SEO و UX بهره وری را از دست بدهند.

افرادی که این فرآیند را میانبر می کنند "منو" یا پیمایش های اصلی را اتخاذ می کنند که برای همه مناطق سایت اهمیت دارد. در بعضی موارد سایتهایی وجود دارند که به این نیاز دارند.

برای بیشتر ، شما در حال اشتباه گرفتن ترافیک خود و همچنین اهمیت درک شده توسط خزیدن موتورهای جستجو هستید.

منابع بیشتر:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اعتبار تصویر

تصویر برجسته: ایجاد شده توسط نویسنده ، مارس ۲۰۱۹
تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، مارس ۲۰۱۹

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *