نوشته قبلی نوشته بعدی Google شیوه های لینک دهی بیشتر در دستکاری رتبه ها موثرتر است

Google شیوه های لینک دهی بیشتر در دستکاری رتبه ها موثرتر است

Google شیوه های لینک دهی بیشتر در دستکاری رتبه ها موثرتر است منتشر شده در آوریل 5, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

در گزارش تازه منتشر شده وب گوگل گوگل ، این شرکت چگونگی برخورد با اسپم پیوندها را در سال ۲۰۱۸ نشان می دهد.

اسپم پیوند یکی از سه نوع هرزنامه است که در گزارش مورد بحث قرار گرفته است. سایر برنامه ها شامل اسپم در سایت های هک شده و اسپم تولید شده توسط کاربر است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

بیشتر در مورد چگونگی جنگ سال گذشته گوگل با انواع اسپم ها آمده است.

پیوند هرزنامه

هرزنامه لینک به هر نوع روش ساخت پیوند اشاره دارد که ناقض دستورالعملهای مدیر وب گوگل است.

گوگل هنگام توضیح اینکه دلیل مبارزه با اسپم پیوندها مهم است ، بر ارزش پیوندها به عنوان یک عامل رتبه بندی جستجو تأکید می کند.

"ما همچنان از ارزش پیوندهای معتبر و مربوط به عنوان یک سیگنال مهم رتبه بندی برای جستجو محافظت می کنیم."

گوگل می گوید ، هرزنامه پیوند Egregious به سرعت مورد بررسی قرار می گیرد. تعدادی از شیوه های ساخت پیوند حتی در سال گذشته نیز کمتر اثربخش بود

بدون مشخص شدن بیش از حد ، گوگل می گوید " تعدادی از روش های پیوند بد را برای دستکاری در رتبه بندی کمتر کرده است."

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

سرانجام ، Google تلاش های خود را برای مدیر وب سایت و SEO می کند:

"مهمتر از همه ، ما همچنان به همکاری با وب مسترها و سئو کار می کردیم تا اسطوره های بسیاری را که طی سال های متمادی در رابطه با شیوه های پیوند پدید آمده اند ، از بین ببریم."

Google توضیح می دهد ، بهترین راه برای جلوگیری از مجازات شدن در مورد اسپم لینک ها ، جلوگیری از ایجاد پیوندها در درجه اول به عنوان تلاشی برای رتبه بهتر است.

پیشنهاد ویژه  Google می گوید پیوندهای داخلی Nofollow به کار خود ادامه خواهند داد

راه های دیگر Google با webspam در سال ۲۰۱۸ مبارزه کرد

در اینجا recap سریع سایر نکات برجسته مهم این گزارش آورده شده است:

  • کمتر از ۱٪ از نتایج بازدید شده توسط کاربران مربوط به صفحات اسپم است.
  • کاهش ۸۰٪ در مورد تأثیر هرزنامه های کاربر ایجاد شده در کاربران جستجو.
  • در سال ۲۰۱۸ ، گوگل بیش از ۱۸۰،۰۰۰ گزارش کاربر اسپم جستجو را دریافت کرد.
  • Google در مورد ۶۴٪ گزارش های پردازش شده اقدام به عمل آورد.
  • گوگل در مورد ظاهر سایت خود در نتایج جستجو ، بیش از ۱۸۶ میلیون پیام به صاحبان وب سایت ارسال کرد.
  • حدود ۲٪ یا حدود ۴ میلیون — از پیامهایی که Google ارسال کرده مربوط به اقدامات دستی است.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر
منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *