نوشته قبلی نوشته بعدی Google March 2019 نظریه های به روز رسانی در مورد نحوه رفع را به روز کنید

Google March 2019 نظریه های به روز رسانی در مورد نحوه رفع را به روز کنید

Google March 2019 نظریه های به روز رسانی در مورد نحوه رفع را به روز کنید منتشر شده در آوریل 5, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

تعدادی تئوری رقیب در مورد آنچه در به روز رسانی مارس ۲۰۱۹ وجود دارد وجود دارد. در این مقاله ، هر نظریه ارزیابی می شود و ایده ای در مورد نحوه تشخیص افت رده بندی و چگونگی رفع آن ارائه می شود.

به پس زمینه به روزرسانی نیاز دارید؟ این داستانهای مقاله را ابتدا بررسی کنید:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آیا به روز رسانی ماه مارس درباره اعتماد است؟

در گوگل اعتماد به نفس وجود ندارد. چیزی وجود دارد به نام نمودار پیوند ، آن یک نقشه اینترنتی است. و در این نقشه سایتهای عادی وجود دارد که به سایتهای عادی و سایتهای اسپم پیوند دارند که به سایتهای اسپم پیوند دارند.

یک سایت اعتماد به نفس بیشتری نسبت به سایت دیگر ندارد زیرا هیچ متریک یا کیفیتی مانند اعتماد وجود ندارد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

Google تأیید می کند هیچ فاکتور اعتماد وجود ندارد

در یک Hangout مدیر وب گوگل ، جان مولر گوگل گفت که دلیل رتبه بندی یک سایت ممکن است دلیل این باشد که گوگل به آن اعتماد دارد. شخصی که سؤال خود را بر روی کلمه اعتماد انجام داده بود ، اظهار داشت که تأیید کرد که سایت به دلیل اعتماد به نفس به دست آمده رتبه خوبی دارد.

جان مولر او را اصلاح كرد:

"من نمی دانم که ما آن را اعتماد یا هر چیز دیوانه ای مانند آن می نامیم."

کیفیت قابلیت اطمینان موضوعی است که خواه هرزنامه است یا نه. این امکان وجود دارد که سایتهایی که به الگوریتم رده بندی از راه دور نزدیک به بذر هستند ، قابل اعتماد تر تلقی شوند – و این در حال حاضر هم همینطور است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این ایده که به روزرسانی هسته اصلی در ماه مارس ۲۰۱۹ در مورد بهینه سازی عوامل رتبه بندی برای به نفع سایتهای با اعتماد بیشتر بود ، افسانه اعتماد را به عنوان یک عامل رتبه بندی تسلیم می کند.

پیشنهاد ویژه  وردپرس 5.3 نحوه ایجاد انسداد فهرست را تغییر می دهد

آیا Google تعصبی را برای سایتهایی با پیوندهای "بهتر" ارائه کرده است؟

نظریه دیگری وجود دارد که گوگل الگوریتم را تنظیم کرده تا تعصب را نسبت به مارک ها و وب سایت های معتبرتر نشان دهد. گوگل به مارک ها و به اصطلاح سایت های معتبری اعتماد ندارد زیرا آنها مارک های معتبری هستند.

همه مواردی که گوگل در آن رتبه بندی می شود به این دلیل است که کاربران انتظار دارند این صفحات در رتبه بندی شوند. آنها لزوما بهترین پاسخ ها نیستند. گوگل صفحاتی را که کاربران انتظار دیدن آنها را دارند قرار می دهد زیرا اکثر کاربران از پاسخ یک سایت خاص رضایت دارند یا به این دلیل که این صفحه به سؤالی پاسخ می دهد که رضایت بیشترین تعداد کاربران را ایجاد می کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در اینجا مثالی آورده شده است. برای پرس و جو ، " چگونه می توان پائلا درست کرد " Google رتبه AllRecipes.com را به عنوان نتیجه شماره یک کسب می کند. این دستور العمل توصیه می کند که دو پوند مرغ و یک پوند میگو استفاده کنید. به طور سنتی ، پله با فراوانی غذاهای دریایی تهیه می شود ، نه مرغ. علاوه بر میگو علاوه بر میگو با ترکیباتی مانند صدف و کالاماری نیز ساخته می شود.

گوگل AllRecipes شماره یک را نه زیرا این بهترین دستور پائلا است ، بلکه به این دلیل است که کاربران از یک دستور العمل آسان که دارای مواد مشترک است راضی هستند.

آیا مارس ۲۰۱۹ گوگل درباره پیوندها به روز شده است؟

جالب است. پیوندها بیش از یک عامل رتبه بندی هستند. پیوندها یک عامل مهم هستند. من گمان می کنم که الگوریتم گوگل از پیوندها به عنوان یک عامل رتبه بندی و به سمت پیوندها به عنوان یک عامل ارتباط فاصله گرفته است. دو چیز متفاوت

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به روزرسانی اخیر در یک حق ثبت اختراع گوگل که متن لنگر را در بر می گیرد ، استفاده از متن در اطراف متن لنگر را اضافه کرد تا مشخص کند سایت برای پیوند با آن مرتبط است. حق ثبت اختراع به آن به عنوان یک عامل رتبه بندی اشاره نمی کند ، زیرا اگر به اندازه کافی از این سایت استفاده کنید باید رتبه بهتری کسب کنید.

پیشنهاد ویژه  ناشران گزارش خطای ابزار حذف URL ممکن است - هیچ کلمه ای از Google نیست

این محدود بود که بگوییم اگر پیوندی توسط کلمات کلیدی خاصی احاطه شده باشد ، ممکن است آن کلمات کلیدی مربوط به صفحه پیوند شده باشد و استفاده از آن به عنوان راهی برای فهمیدن صفحه در مورد آن باشد (بخوانید تمرکز به روزرسانی ثبت اختراع Google روی Anchor Text ).

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این که گوگل در حال تنظیم الگوریتم رتبه بندی لینک به نفع مارک ها و به اصطلاح سایت های معتبر است ، عدم درک اصول استفاده از پیوندها توسط گوگل را خیانت می کند. این ایده که هر موتور جستجوگر سوء استفاده از مارک را معرفی کند ، غریب است.

قاعده کلی راهنمایی این است که آیا کاربران انتظار دارند صفحه خاصی را در SERP مشاهده کنند یا خیر. اگر کاربران از AllRecipes خوشحال تر باشند ، این همان چیزی است که Google نشان می دهد. اگر افراد از سایتهای مشابه Epicurious یا ChowHound رضایت داشته باشند ، این همان چیزی است که گوگل نشان می دهد. همه چیز در مورد رضایت کاربران است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

پیوندها روشی برای ارزیابی ارتباط با مواردی مانند یک صفحه وب به صفحه وب دیگر است. برای قفل کردن سایتهای اسپم از SERP ها ، پیوندها یک دروازه بان دروازه هستند. این یک دروازه بان دروازه برای استقبال از سایت های عادی است.

آیا الگوریتم درباره Click Metrics است؟

رضایت کاربر چیز بزرگی است. اما نرخ کلیک واقعی یک معیار برای ارتقاء یا نمایشی سایت نیست.

داده های نرخ کلیک که در صورت گزاف گویی کاربران از یک سایت اندازه گیری می شود ، فقط برای سنجش میزان کارایی الگوریتم است. داده ها برای اندازه گیری میزان دوست داشتن افراد از سایت نیست.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اگر این الگوریتم متوجه شود که کاربران برای انتخاب نتیجه جستجوی دیگر به Google دعوت می شوند ، این نشانه عدم موفقیت الگوریتم است ، نه اینکه وب سایت ها در حال شکست هستند.

رضایت کاربر چیزی است که الگوریتم گوگل با آن تنظیم شده است. برای اندازه گیری میزان رضایت از الگوریتم کاربران ، از کلیک بر روی نرخ استفاده می شود. کلیک از طریق نرخ یک عامل رتبه بندی گوگل نیست. در اینجا با کلیک از طریق نرخ بیشتر بیاموزید .

پیشنهاد ویژه  Google تأیید اشکال را برای جلوگیری از فهرست نشدن محتوای جدید تأیید می کند

درک و تشخیص قطره رده بندی مارس ۲۰۱۹

تعیین کننده نهایی آنچه به بالای SERP ها می رود کاربر است . Google همیشه سایتهایی را نشان می دهد که کاربران می خواهند ببینند ، این همان چیزی است که الگوریتم های آنها در تلاش هستند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

با دانستن این موضوع ، این نتیجه می یابد که اگر می خواهید آنچه را که در رتبه بندی شما رخ داده است تشخیص دهید ، این از کجا شروع می شود.

  • سایت شما چقدر به جستجوی پاسخ پاسخ می دهد؟
  • چگونه محتوای شما به طور مستقیم به پرس و جو پاسخ می دهد؟
  • آیا محتوای شما از موضوع جدا می شود و منحرف می شود؟
  • منظور کاربران هنگام تایپ کردن جستجوی شما چیست و آیا سایت شما به اندازه کافی به آن سؤال پاسخ می دهد؟

صفحه وب Google درباره نحوه کار جستجو ( چگونه کار می کند ) سه مقدار اصلی را ذکر می کند:

  1. روی کاربر متمرکز شوید
  2. توانمندسازی صاحبان وب سایت
  3. حداکثر رساندن دسترسی به اطلاعات (وب آزاد و آزاد)
تبلیغات
ادامه خواندن زیر
تصویری از صفحه How Search Works گوگل ، نشان می دهد که مقدار اصلی اصلی Focus روی کاربر است. اگر می خواهید راز عملکرد Google Search را بدانید ، بنیادی ترین مقدار دقیقاً در صفحه Google چگونه کار می کند. به وضوح بیان می کند که Google روی کاربر تمرکز دارد.

ارزش اصلی Google نشان دادن سایتهای معتبر یا معتبرترین سایتها با بیشترین یا "بهترین" لینک ها نیست. زیرا بعضی اوقات بهترین جواب یکی است که لینکهای کمتری دارند.

الگوریتم گوگل روی کاربر و آنچه می خواهید ببیند متمرکز شده است . بنابراین نتیجه می گیرد که تشخیص اینکه چرا یک سایت رتبه بندی را در به روز رسانی مارس ۲۰۱۹ کاهش داده است ، با مشخص کردن محل قطع ارتباط بین محتوای شما و کاربر ، شروع می شود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

توجه: این تئوریهایی است که من در سراسر وب در انجمن ها ، مقالات و رسانه های اجتماعی دیدم. من به دنبال پرهیز از ایجاد احساسات سخت هستم تا به منابع نظریه ها پیوند ندهم.

منابع بیشتر

تصاویر توسط Shutterstock ، اصلاح شده توسط نویسنده

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *