نوشته قبلی نوشته بعدی ۴ ستون موفقیت در جستجوگرها Enterprise

۴ ستون موفقیت در جستجوگرها Enterprise

۴ ستون موفقیت در جستجوگرها Enterprise منتشر شده در آوریل 5, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

قبل از شروع موقعیت خود در Groupon ، من برای مدیر و مدیر ارشد ارشد در سئو با REI و آمازون مصاحبه کردم.

من متوجه شدم که به نظر می رسد تغییر در الزامات موقعیت های سئو وجود دارد.

شرکت ها متوجه هستند که برای موفقیت در سئو ، به معنای خوب بودن در مسائل فنی و یا در شناسایی فرصت های رشد نیست.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اکنون ، این شرکت ها می دانند که به افرادی نیاز دارند که بتوانند به طور موثری و همچنین با ترکیبی از تیم ها (فنی ، خلاق ، برخی که SEO را می شناسند و برخی از آنها سرنخ ندارند) با مدیران ارتباط برقرار کنند ، همه در یک اتاق در همان زمان هستند.

علاوه بر این ، شرکت ها به دنبال توانایی های تحلیلی و فنی سطح عمیق تری با انتظارات از درک SQL ، مجموعه داده های بزرگ و موضوعاتی هستند که از سایت های ساخته شده پویا مانند:

  • محتوای تکراری
  • محتوای نازک
  • محصولات یا محتوایی که می آیند و می روند.
  • و غیره.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در مدت زمان خدمت به عنوان مدیر SEO در Nordstrom ، من همین الگوی را شناسایی کردم و تیم خود را تغییر دادم تا در این شرایط مطابقت داشته باشد.

در اینجا چهار ستون سئو در یک سازمان سازمانی وجود دارد.

۱٫ کاهش سئو: مدیریت خطا و SEO فنی

من از کلمه "کاهش" استفاده می کنم زیرا فهمیدم که درصد خوبی از زمان جستجوگرها در سازمان های بزرگتر صرف شناسایی مشکلات پس از شروع پروژه می شود.

به عنوان مثال ، مجبور شدن به تیم های مهندسی برگردید و درخواست کنید که اشکالات ایجاد شود تا اصلاحات لازم را انجام دهد.

اگر فقط موضوعات قبل از راه اندازی مشخص شده بود ، آنگاه شرکت می توانست در زمان ، تلاش و هزینه صرفه جویی کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

سئو مسئول تسکین با تیمهای مهندسی و همچنین مدیران پروژه و محصولات در حین تلقیح یک پروژه کار می کند و همچنان درگیر است.

پیشنهاد ویژه  چارچوب سؤال 4 سؤال سازمانی: از خزیدن گرفته تا تبدیل

آموزش و پرورش نیز مهم است زیرا افراد درگیر تفاوت های ظریف سئو را به اندازه کافی می توانند قبل از تصمیم گیری سوالی بپرسند یا خودشان تصمیم بگیرند ، در دراز مدت و تلاش شرکت را صرفه جویی می کنند.

۲٫ تجزیه و تحلیل / گزارش سئو: محاسبه فرضیات و گزارش موفقیت ها

هر شرکت باید درک کند که SEO چقدر در ترافیک و درآمد نقش دارد.

هنگامی که نوبت به گزارش می رسد ، پیچیدگی هایی در رابطه با SEO وجود دارد که کانال های دیگر آن را ندارند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

Google از جستجوی ارگانیک مانند جستجوهای پولی ، کلمات کلیدی ارسالی به یک سایت ارائه نمی دهد.

دانستن اینکه ترافیک ارگانیک از گوگل x درصد کل ترافیک جستجو است و منجر به درآمد x $ می شود ، کلیک های کنسول جستجوی Google را از کلمات کلیدی خاص بیرون می کشد و سپس با محاسبه درصد کلیه کلیک ها برای به دست آوردن درآمد تخمینی برای آن کلمه کلیدی ، به شرکت ها امکان می دهد. بینش بهتری نسبت به:

  • نحوه عملکرد SEO آنها
  • کدام تلاشها کار می کنند.
  • جایی که ممکن است فرصت ها وجود داشته باشد.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

یک SEO که می تواند این محاسبات را انجام دهد و عملکرد خود را به ذینفعان اصلی گزارش دهد ، بخش مهمی از قطعه بزرگتر SEO است.

۳٫ مدیریت پروژه سئو: تعیین رشد و مدیریت پروژه های سئو

در حالی که انجام اصلاحات و گزارش دهی در مورد موفقیت های کار در سئو بسیار مهم است ، بنابراین رشد هم دارد.

شناسایی روندهای صعودی در جستجوها و شکافهایی که ممکن است در تلاشهای فعلی یا گذشته برای سئو وجود داشته باشد ، برای موفقیت یک تیم خوب SEO سرمایه گذاری ضروری است.

مدیر پروژه وظیفه ابتکارات مشخص شده در مقیاس بزرگتر را دارد که بخش بزرگی از وب سایت را تحت تأثیر قرار می دهد ، از جمله:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
  • طراحی و محتوای تعمیرات اساسی در مجموعه ای از صفحات.
  • ابتکارات رانندگی برای یک برنامه پیوند داخلی که جنبه های بسیاری از سایت را تحت تأثیر قرار می دهد.
پیشنهاد ویژه  10 معمول ترین اشتباه SEO در ناشران تبلیغات آنلاین [تحقیقات SEMrush]

مدیر پروژه در SEO تمام وقت و انرژی خود را برای جذب تیم ها متعهد می کند تا به تاریخ های تحویل متعهد شده و آن را در تیم های مختلف سازماندهی کنند.

در پایان و در نتیجه رشد درآمد از سئو.

۴- ایجاد روابط: SEO قهرمان با ذینفعان و سایر تیم ها

آخرین مورد برای پازل شرکت SEO ، امکان ایجاد و مشارکت در روابط در سراسر سازمان است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

من معمولاً توصیه می کنم تیم سئو با سه مورد اول شروع شده و بعداً عضو تیم توسعه روابط را دنبال کنید.

راه حل دیگر تشویق ایجاد روابط از مدیر یا مدیر تیم سئو و یا وارد کردن این کار به هر یک از اعضای تیم در هنگام تعامل با دیگران در سازمان است.

ایجاد روابط در مهندسی ، خلاق ، حقوقی و روابط عمومی از جمله دیگران. سئو همه جنبه های سازمان را لمس می کند و در بعضی مواقع به حمایت یک یا چند نفر از این تیم ها نیاز دارد.

داشتن یک رابطه خوب و خوب با اعضای آن تیمها ، ابتکارات SEO را با راندمان بیشتر ، سریعتر خریداری می کند ، درنهایت منجر به رشد کلی سئو و کل شرکت می شود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

هنگام مصاحبه در REI ، ما درباره موقعیتهای مختلفی که در تیمهای مختلف درون سازمان باز شده بود صحبت کردیم.

نکته جالب در مورد این موقعیت ها این است که به جای قرار دادن سئو در بازاریابی با تیم های جستجوی پولی ، رسانه های اجتماعی و ایمیل ، این سمت ها به عنوان مدیران برنامه قرار داشتند.

نقش ها توسط نقاط قوت اصلی که SEO سازمانی باید داشته باشد تعریف می شود. این شامل:

  • ارتباط موثر در کانالها و تیمها.
  • تبادل نظر سئو از طریق آموزش و مستندات.
  • همکاری با تیم ها برای اولویت بندی طرح های سئو.
  • گزارش برای SEO به ذینفعان اصلی و شناسایی فرصتها.
  • مدیریت فروشندگان (ابزار ، آژانسها ، مشاوران و غیره).
  • با جدیدترین روندهای سئو به روز باشید.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به یک معنا ، این نقش ها چهار ستون را در یک نقش به عنوان یک فرد مشترک ، پوشش می دادند.

پیشنهاد ویژه  جان مولر گوگل سؤال می کند که چرا SEO آدرس خود را منتشر نمی کند

هرچه فرد در این نقش موفق شود ، تیمهایی برای پشتیبانی از هر قوت ساخته می شوند. در پایان ، این یک تیم و حضور قدرتمند برای سئو ایجاد می کند که باعث موفقیت کسب و کار خواهد شد.

در نهایت ، تصمیم گرفتم نقشی را در گروپون بپذیرم. این شرکت دارای یک سفت محکم در سئو است و هر جنبه ای را که در نقش های واضح تعریف شده مورد نیاز است ، پوشش می دهد. این همان چیزی است که برای Groupon کار می کند و به تیم اجازه می دهد تا نقشها را در اطراف چهار ستون توسعه دهند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به نظر می رسد که برخی از شرکت ها نقش SEO و تیم هایی دارند که از بازاریابی فاصله می گیرند و تقسیم می شوند تا نقش های SME یا نقش های IC را که روی مهندسی ، محتوا / خلاقیت ، گزارش دهی و بازاریابی نشسته اند ، کنند و هر از گاهی برای ارتباط برقرار می کنند.

سرانجام ، قادر به گزارش درآمد ، اولویت بندی پروژه ها و برقراری ارتباط از طریق زنجیره ای.

این همه در سالهای اخیر چگونگی ساخت و تجسم شرکتها برای سئو ، که برای شرکت و صنعت به طور کلی سودمند است ، تغییر بزرگی است.

منابع بیشتر:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *