نوشته قبلی نوشته بعدی در مورد محتوا سرمایه گذاری نکنید مگر اینکه بتوانید شماره یک باشید – در اینجا دلیل آن وجود دارد

در مورد محتوا سرمایه گذاری نکنید مگر اینکه بتوانید شماره یک باشید – در اینجا دلیل آن وجود دارد

در مورد محتوا سرمایه گذاری نکنید مگر اینکه بتوانید شماره یک باشید – در اینجا دلیل آن وجود دارد منتشر شده در آوریل 5, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

این ۲۰۰۵ نیست.

این "همه نباید در حال وبلاگ نویسی" باشند.

این "نیست ، اما وبلاگ نویسی رایگان است!"

در کل ، فضای محتوا هنوز کاملاً نابالغ است. به اندازه SEO یا Google Ads به اندازه حرفه ای یا سازمان یافته یا براق رقابت نمی کند.

اما این بدان معنا نیست که آسانتر می شود. چون علتش نیست

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در حقیقت ، این کار به سرعت برعکس انجام می شود ، هر سال سخت و سخت تر و سخت تر می شود.

به قدری زیاد ، که تقریبا معقول نیست حتی با بازاریابی محتوا زحمت کشید ، مگر اینکه بتوانید بهترین ها باشید. این چرا

چگونه "ثروتمندتر شوید" در Google

امروز تعداد بیشتری از مردم از گذشته حرکت می کنند.

از نظر تئوری ، این بدان معناست که موقعیتهای رتبه بندی دور و نزدیک باید کلیک بیشتری به دست آورند. CTR های SERP باید به طور مساوی توزیع شوند.

به جز ، این هنوز واقعیت ندارد.

پنج موقعیت اول هنوز هم تقریباً تقریباً همه عملکردها – تقریباً ۹۰ درصد طبق برخی مطالعات انجام شده است. این مقدار ناچیز ۵ درصد یا کمتر برای سایر افراد در خارج از پنج کشور برتر است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

موبایل متاسفانه بدتر است. تحقیقات SparkToro نشان می دهد كه CTR دستمزد در حقیقت رشد یافته است در حالی كه آلی همچنان در حال كاهش است.

دست و پنجه نرم کنید ، زیرا آینده بسیار درخشان تر می شود.

فقط چند سال پیش ، BuzzSumo با Moz برای انجام مطالعه مشارکت داشت که نشان می داد "75٪ از پست های وبلاگ کمتر از ۱۰ سهم و پیوندهای صفر دریافت می کنند." برای این امر چند دلیل وجود دارد ، از جمله دو مورد مهم:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به عبارت دیگر ، با افزایش رقابت و کمیت ، شانس چسباندن شما کمتر و کمتر می شود.

به جز ، نوار کیفیت نیز بسیار افزایش می یابد.

هر قسمت از موضوعات بازاری قیف را انتخاب کنید تا فوراً این بازی را مشاهده کنید. نگاهی به "SEO بین المللی"

  • حجم کم است و در حال رشد نیست ،
  • در حالی که رقابت از نمودار خارج است ، با میانگین DA حدود ۸۰ پوند +.

تجزیه و تحلیل SERP بین المللی جستجوگرها

سوال : آیا می خواهید یک وبلاگ با دم بلند بنویسید در مورد "سئو بین المللی"؟

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

جواب : جهنم نه! حداقل مبتنی بر این نیست.

پیشنهاد ویژه  گوگل می یابد بیش از 25 میلیارد هرزنامه صفحات هر روز

زیرا شما نه تنها در حال رقابت نیستید بلکه خود Google نیز هستید.

آنها هستند شما را فعال می کند برای ارائه پاسخهای فوری برای نمایش داده شد با نمودار دانش ، "وام" بگیرید.

نمودار دانش

این نتایج فوری بسیار مؤثر است …

"آنها چقدر مؤثر هستند؟"

آنها چنان مؤثر هستند که ۴۰ درصد جستجوها بر اساس یک مطالعه بدون یک کلیک انجام می شود. SERP های Zero-Result در واقع تبدیل به یک چیز می شوند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

هیچ یک از اینها نشان نمی دهد که SEO یا محتوا اهمیت کمتری پیدا کند. در حقیقت برعکس واقعیت دارد.

مشکل اینجاست که سهام امروز متفاوت است. بنابراین راهی که در مورد آن می روید باید متفاوت باشد.

متوقف کردن پمپ کردن مطالب متوسط متوسط مانند سال ۲۰۰۵ ، و به جای این کار انجام دهید.

کیفیت بیش از مقدار: چرا انجام کمتر (اما بهتر کردن آن) پیش بینی کننده موفقیت امروز است

سال گذشته ، ما یک مطالعه موردی را در مورد کیفیت محتوا انجام دادیم.

ما پنج مقاله در همان موضوع را از پنج سیستم عامل تولید محتوای مختلف خریداری کردیم.

مقایسه کیفیت محتوا

فراتر از طول ، ما آنها را بر اساس عوامل رتبه بندی و بهترین شیوه ها ، مانند یک سلسله مراتب مناسب ، پیوندهای داخلی و خارجی ، تصاویر ، گرامر اصلی و سرقت ادبی مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

سپس ، ما از بیش از دهها متخصص صنعت خواسته ایم كه درباره اینكه آیا هر مقاله را منتشر می كنند ، تأمل كنند یا نه. هر متخصص یکی از موفق ترین سایت های موجود در فضای خود را ، که در درجه اول به دلیل کیفیت محتوای آنها شناخته شده است ، اداره می کند.

بیایید فقط بگوییم که نتایج خوب نبود.

❌ سه مورد از پنج سرویس کپی شده (سرقت ادبی) از مطالبی که قبلاً برای آن پرس و جو درج کرده بودند ، امتیاز می گیرند.

❌ سه سرویس از پنج سرویس نیز فاقد هرگونه لینک داخلی یا خارجی بودند. هیچکدام از تصاویر را شامل نمی شود.

❌ از ۱۲ کارشناس ، فقط یک نفر گفت که آنها چاپ یکی از مقاله ها را در نظر می گیرند (و این تنها پس از برخی تغییرات).

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

قیمت متوسط برای همه مقالات حدود ۱۰۰ دلار / هرکدام بود.

پیشنهاد ویژه  5 واقعیت های جستجوگرهای حرفه ای SEO با بیشتر تلاش می کنند

و این دقیقاً بخشی از مشکل است. از آنجا که محتوای 'خوب' امروز 'به اندازه کافی خوب نیست' وقتی آن را با روندهای بازی در SERP های امروز مقایسه می کنید.

بررسی سالانه وبلاگ نویسی Orbit Media این نکته را اثبات می کند. بین آنچه (که) بیشتر وبلاگ نویسان انجام می دهند و (ب) موفق ترین وبلاگ نویسان چه شکلی دارند.

✅ یکی سه ساعت برای نوشتن مقاله می پردازد ، و دیگری بیشتر از شش.

✅ یکی فقط به تجربه خود متکی است ، در حالی که دیگری با تأثیرگذار همکاری می کند.

✅ یکی چند صد کلمه می نویسد ، در حالی که دیگری معمولاً چند هزار می نویسد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

بزرگترین مرحله پیشگویی این است که یکی آن را نیمه تمام می کند ، در حالی که دیگری آن را می کشد.

وی در مصاحبه من با اندی کرستودینا ، بنیانگذار Orbit Media و مغزهای پشت این تحقیق ، تأیید كرد كه دلیل برخی افراد موفقیت بیشتر در محتوا را مشاهده می كنند ، این است كه آنها صرفاً دو برابر منابع را در تعداد كمتری از مطالب سرمایه گذاری می كنند.

اندی گفت: "این اساساً از هر پنج بلاگر شش یا هفت کار انجام می دهد که منجر به نتایج بسیار بهتر از بقیه بازاریابان محتوا می شود." "و تفاوت بزرگ است. این یک تفاوت بزرگ است. "

به همین دلیل است که وی بیش از ۱۵۰ ساعت را در آن نظرسنجی صرف کرد. به همین دلیل است که او فقط در حدود دو مقاله جدید در هفته تولید می کند. و به همین دلیل است که او می تواند دو برابر کردن در هر قطعه از مطالب را توجیه کند زیرا نتایج و ROI قابل ملاحظه ای بیشتر خواهند بود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

"آنچه تا زمانی که شما این کار را انجام داده اید واضح نیست ، این است که تلاش خطی است ، اما نتایج نمایی است. بنابراین کار دو برابر سخت روی چیزی به نظر دیوانه است. اما ، در واقع ، اگر با کار دو برابر سخت ، چهار برابر نتیجه بدست آورید ، کارآمد است. می دانید ، کار کردن ده برابر سخت روی چیزی؟ چرا باید آن کار را انجام بدهم؟ از آنجا که بازاریابانی که در ۱۰ برابر تلاش می کنند ، نتایج حاصل از ۱۰۰ برابر دریافت می کنند. "

این کار را به ابتدا برگردانید. پنج نقطه اول در گوگل ۹۰ درصد of از تعامل را بدست می آورند.

پیشنهاد ویژه  5 راه SEO به بازاریاب ها کمک می کند تا با برندهای بزرگتر دقیق و هوشمندانه کار کنند

با گذشت زمان ، این بدان معناست که نتایج ترکیبی از افرادی که در سه موقعیت اول قرار دارند ، فقط ۲۰ درصد پوند بیشتر از سایت در رتبه دهم را نمی بینند ، بلکه ۲۰۰-۲۰۰۰ درصد بیشتر است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

نتیجه

اگر منابع خود را برای انجام ۱۰ مقاله در روز ، هر روز در هفته ، که حداقل ۷ از ۱۰ با کیفیت است (à la HubSpot) ، دنبال آن باشید.

اما بیشتر اینطور نیست. کمی انجام دهید. اکثر آنها قادر به سرمایه گذاری آنچنانی نیستند و منتظر می مانند تا مدت طولانی هواپیمای هواپیما برداشته شود ، خسته شود و سود کسب کند.

خوشبختانه رویکرد دیگری وجود دارد که شرط بندی مطمئن تر است.

روی قطعات محتوا کمتری متمرکز شوید ، اما هر کدام را حداقل ۹ از ۱۰ کنید.

سرمایه گذاری ۵۰ درصد بیشتر از زمان معمول و هزینه خود را در هر قطعه ، از جمله قیمت های تخصصی ، گرافیک های سفارشی ، نوشتن بهتر و موارد دیگر. سپس ، به مرور زمان به این قطعات برگردید و مرتباً آنها را به روز کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

از آنجا که رقابت در حال افزایش است ، بهتر و باهوش تر می شوند. در حالی که Google به طور فزاینده ای است دزدی تکرار کلیک از رتبه های ارگانیک به راحتی با خواص درآمدزایی خود.

امروز موقعیت ۵ نیز ممکن است موقعیت ۵۰ باشد. تقریباً هیچ نتیجه ای در نتایج حاصل از مشاهده شما وجود ندارد.

بنابراین اگر نمی توانید شماره یک باشید ، زحمت نکشید. جستجوی دیگر ، موضوع ، زیر طاقچه یا نوع محتوا را برای هدف گیری انتخاب کنید.

و بهترین در آن شوید.

منابع بیشتر:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اعتبار تصویر

تصویر برجسته: Pixabay.com
عکس های گرفته شده توسط نویسنده ، مارس ۲۰۱۹

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *