نوشته قبلی نوشته بعدی Evangelizing SEO: مورد غیرقابل ضرر برای تیم محتوا شما نیست

Evangelizing SEO: مورد غیرقابل ضرر برای تیم محتوا شما نیست

Evangelizing SEO: مورد غیرقابل ضرر برای تیم محتوا شما نیست منتشر شده در آوریل 4, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

همه می دانند SEO و محتوا پرندگان پر هستند ، درست است؟

اشتباه.

بسیاری از بازاریابان محتوا که من با آنها صحبت می کنم هنوز SEO را به عنوان چک لیست فنی که باید از آنها استفاده کنند برای جلب مردم به محتوای خود می دانند.

آنها مشاهده می کنند که SEO یک کار شر یا یک شر ضروری است یا به جرات می گویم آن را بگویم ، بخش خسته کننده ای از مشاغل آنها است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

خوب ، آنها اشتباه می کنند.

SEO یک ابر قدرت برای بازاریابان محتوا است.

این ارتباط مستقیم با صدای مشتری است. این نیش عنکبوت رادیواکتیو برای استراتژی محتوا به پیتر پارکر است. و از همه مهمتر ، راهی است که بازاریابان محتوا خلاق تر و کم اهمیت تر باشند.

در اینجا سه روش برای تبریک SEO به همکاران بازاریابی محتوا وجود دارد که تضمین می کند برای شما چند تبدیل کننده (و یک رابطه نزدیک تر بین SEO و محتوا) به شما سود می دهد.

۱٫ ایده خلاقانه را با استفاده از ابرهای کلیدی کلید رانندگی کنید

بازاریابان محتوا مسئولیت انجام تحقیقات کلمات کلیدی را برای محتوای خود دارند.

اما خیلی اوقات آنها به طرز دردناک مدرسه قدیمی به آن نزدیک می شوند:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
  • ایده ای پیدا کنید
  • محتوا را ایجاد کنید.
  • عناوین مجدد ، عناوین ، URL ها و سایر عناصر برای هماهنگی با کلمات کلیدی

در تیم های بازاریابی سازمانی ، این ممکن است یک روند طولانی تر باشد ، با تیم جستجوگرها تحقیقات کلمات کلیدی را برای بازاریابان محتوا یا بهینه سازی محتوا خود مستقل از تیم محتوا ارائه می دهد.

یک راه تیم ما تحقیقات کلمات کلیدی را نه تنها بخش اساسی در فرایند ایده پردازی محتوا ، بلکه یک تمرین خلاقانه به خودی خود ، ایجاد ابرهای کلمات کلیدی به عنوان بخشی از جلسات طوفان مغزی ما است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در زمان واقعی ما از ابزار خودمان استفاده می کنیم تا از تحقیقات کلمات کلیدی به عنوان روشی برای استفاده از نوعی تفکر جانبی داده محور استفاده کنیم.

پیشنهاد ویژه  اشکال تصویر ثروتمندان Google بازگشت

ما برای موضوعات محتوا ایده هایی داریم و شروع به پرتاب آنها در ابزار خود می کنیم تا ببینیم طرف مقابل چیست.

سپس ایده های جدید و مفاهیم متصل به تخته سفید را پیدا می کنیم تا زمانی که زاویه ای قانع کننده و منحصر به فرد پیدا کنیم که به عنوان یک طرح کلی استراتژی کلیدی کلیدی برای قطعه محتوا است که احساس می کند کل نگر و صحیح است.

۲٫ محتوا را تهیه کنید که برای همیشه زنده باشد (یا حداقل حداقل زمان طولانی)

آیا از سالها پیش در شرکت خود به پست های وبلاگ نگاه کرده اید؟

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این مانند بازدید از خانه ای است که شما بعد از آنکه سال ها دیگر در آنجا زندگی کرده اید ، در آن بزرگ شده اید.

این آشنا و در عین حال بی نهایت عجیب است. راهروها یکسان هستند ، اما تمام مبلمان فقط عجیب است.

دلیل این است که اکثریت قریب به اتفاق محتوایی که ایجاد می کنیم در یک شهر بزرگ ارواح که در حاشیه وب سایت های ما وجود دارد به پایان می رسد.

البته تعدادی تک شاخ وجود دارد. جیب های تمدن در بیابان ها که هنوز ترافیک می گیرند و جایگاه قابل قبولی در SERP دارند. اما بیشتر این کارها فقط به عنوان یک تمرین در دلتنگی انجام وظیفه می کند.

اینجاست که SEO می تواند تفاوت زیادی در تیم های بازاریابی محتوا ایجاد کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

ما دوست داریم در مورد آن از نظر کالری فکر کنیم: اگر کالری را صرف کرده اید (تلاش ، بودجه ، زمان) و چیزی را ایجاد می کنید ، آیا بیشترین مقدار از آن را که ممکن است بتوانید نمی خواهید؟

پیشنهاد ویژه  گوگل ویژه قطعه به روز رسانی

برای این کار ، باید محتوای قدیمی خود را جستجو کنید تا نامزدهای مورد نظر خود را برای انتخاب مجدد و مجدد انتخاب کنید.

استفاده مجدد

نامزدهای انتخاب مجدد اخیر اخیر هستند. معمولاً ، این قطعات محتوا هستند که در حاشیه ظاهر شدن در صفحه ۱ SERP در حال حاشیه خواندن هستند. آنها برای تنظیم موقعیت برای موفقیت در کلمات کلیدی قابل توجه از راه دور ، نیاز به تنظیمات و ویرایش های کوچک دارند.

هرچه حجم جستجوی ماهانه در کلمه کلیدی فاصله قابل توجه بیشتر باشد ، اولویت مجدد مجدد بیشتر است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

همچنین به پست های وبلاگ نگاه کنید که افت ناگهانی در ترافیک ارگانیک را نشان می دهد ، نشان می دهد اتفاق جدیدی در SERP یا همراه با آن اتفاق می افتد.

سپس برای تغییر مجدد مطالب خود ، تغییراتی را که لازم است اعمال کنید.

جمهوری

جمهوری خواهی برای صلاحیت نامزد صلاحیت دقیق تری نیاز دارد.

روند کشف اولیه یکسان است ، اما محتوا خود قدیمی است یا کلمات کلیدی فاصله قابل ملاحظه ای که محتوا برای آنها رتبه بندی می کند ، خارج از موضوع اصلی قطعه است.

سپس این تیم همکاری می کنند تا تصمیم بگیرند که آیا ارزش استفاده از مطالب قدیمی تر به عنوان پایه را دارد تا چیزی بهتر را ایجاد کند که با استراتژی فعلی محتوای و فرصت سئو سازگار باشد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اگر چنین باشد ، ما آن را به تقویم سرمقاله اضافه می کنیم.

اگر محتوای اصلی بیش از حد با اولویت های فعلی تیم محتوا یا فرصت کلمه کلیدی نادرست باشد ، در این صورت ما یک منبع بالقوه اضافی برای محتوای جدید با نام تجاری داریم.

۳٫ بهینه سازی نقاط لمسی محتوا و مسیرهای کاربر

میزان گزاف گویی اغلب مشکل تیم های محتوا است زیرا درک نحوه نزدیک شدن به آن دشوار است.

پیشنهاد ویژه  Google به افراد اجازه می دهد کارتهای نمایه خود را برای نتایج جستجو شخصی سازی کنند

این فوق العاده است که شخصی به سایت شما آمد و با بخشی از محتوا در تعامل قرار گرفت ، اما این بدان معناست که ما مرحله بعدی خسته کننده را نیز برای آنها فراهم نکردیم (یعنی یک مطالب خارق العاده دیگر که با آنچه در وهله اول آنها را به آنجا آورده است) است. )

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

مسیرهای کاربر در وب سایت جایی است که UX ، محتوا و SEO در کنار هم قرار می گیرند.

باید درک کنیم:

  • مردم از کجا می آیند.
  • چه جذاب است آنها را به محض مراجعه به ما.
  • چگونه آنها را به چیز دیگری که نیاز دارند برسیم.

SEO به ما کمک می کند تا به همه این سؤالات پاسخ دهیم ، و یک بار استراتژی محتوا ایجاد کنید که منعکس کننده رفتار واقعی افراد پس از اتصال با آنها باشد.

آن ابرهای کلمه ای که در بالا درباره آنها صحبت کردیم؟ آنها به ما این بینش را می دهند که چگونه پرس و جوهای جستجوی مختلف با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند ، و ما را برای ایجاد نقاط مختلف لمسی برای ایجاد ارتباط برای ایجاد افراد درگیر از تعامل واحد تنظیم می کنند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

ما همچنین می توانیم از SEO استفاده کنیم تا مسیر واقعی کاربر را از قسمت های اصلی محتوا جستجو کنیم و مراحل بعدی بهینه سازی شده را برای عمیق تر کردن مردم به سایت تنظیم کنیم.

کارشناسان SEO و محتوا ما با طراحان توسعه وب ما همکاری می کنند تا اطمینان حاصل کنند که آن مسیرهای کاربر تا حد امکان یکپارچه و جامع است.

منابع بیشتر:

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *