نوشته قبلی نوشته بعدی استراتژی SEO در مقابل تاکتیک ها: تفاوت چیست؟ زیاد!

استراتژی SEO در مقابل تاکتیک ها: تفاوت چیست؟ زیاد!

استراتژی SEO در مقابل تاکتیک ها: تفاوت چیست؟ زیاد! منتشر شده در آوریل 4, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

در ابتدای سال ، شرکت من جذب آژانس بازاریابی دیجیتال دیگری شد.

یکی از اولین مواردی که تیم من و من در مورد خانه جدید ما متوجه آن شدم این است که همکاران جدید ما کلمه "استراتژی" را متفاوت از روشی که ما استفاده کرده اند استفاده کردند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این باعث شد من در مورد چگونگی استفاده از اصطلاحات در کل فکر کنم ، و اگر به طور کلی جامعه سئو از آن به درستی استفاده کند.

اگر بخواهم تفاوت اساسی بین استراتژی و تاکتیک ها را کم کنم ، می گویم:

  • استراتژی بر این دلیل تمرکز دارد.
  • تاکتیک ها در مورد چگونگی .

و سپس من از هم تیمی های جدیدم برای افکارشان سؤال کردم و پاسخ های بسیار خوبی دادم:

  • استراتژی از چندین تاکتیک ساخته شده است. – پاتریک ویلوبی
  • استراتژی برنامه ریزی است … و تاکتیک ها اقدامات مشخصی است که شما برای انجام استراتژی انجام می دهید. – کلودیا میلر
  • استراتژی برنامه است ، و تاکتیک ها موارد عملی برای انجام آن طرح هستند. – مگان مریخ
  • استراتژی بدون تاکتیک کمترین مسیر رسیدن به پیروزی است. تاکتیک بدون استراتژی، سر و صدا قبل از شکست است. – سان تسو
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

منظورم این کلمه از کلمه است.

به استراتژی ها و تاکتیک هایی مانند تلاش برای جابجایی ترافیک به وب سایت خود و در ایجاد ترافیک هدفمند فکر کنید .

یک تاکتیک می تواند ترافیک را فراهم کند ، اما یک تاکتیکی که از استراتژی ناشی می شود ، باعث ایجاد ترافیک هدفمند می شود.

بدون استراتژی نمی توانید تاکتیک داشته باشید. آن را خراش دهید.

شما می توانید ، اما این تاکتیک هایی است که در آزمایشگاه علوم از طریق لوله آزمایش رشد می کنند ، بدون این که هیچ هدایت والدین واقعی انجام شود.

و همانطور که ما دوست دارند در مورد علم می گویند، فقط به خاطر اینکه چیزی می تواند انجام، به این معنا نیست که باید.

تاکتیک های بدون استراتژی بیشتر از هر چیز شبیه به فرزندان موفقیت آمیز عملکرد دیجیتال ، منجر به برخی ادغام های عجیب نتایج فرانکنشتاین می شوند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

استراتژی قبل و بعد از تاکتیکها پیش می آید

توسعه استراتژی

با این حال ، با درک عمیق تر این ایده ، فهمیدم که همیشه تمایزی بین تاکتیک ها و استراتژی ها وجود ندارد.

پیشنهاد ویژه  SEO در مقابل PPC: چند حقیقت فراموش شده

وقتی می فهمید که تاکتیک ها اغلب به استراتژی هایی احتیاج دارند که چیزهای مربوط به خودشان را شروع کنید ، کمی دچار سردرگمی شوید.

مثالی می برم

وقتی در شرکت جدید شروع به کار کردم ، فهمیدم که آنها برای پشتیبانی از استراتژی فراگیر به SEO ، رسانه های اجتماعی ، قابلیت استفاده و PPC به عنوان تاکتیک های بازاریابی دیجیتال نگاه می کنند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

تیم من ، با این حال ، هر یک از این "تاکتیک ها" را به عنوان راهبردهای جداگانه ای دانست که باید مورد استفاده قرار گیرند. آنها فقط کاری نیستند که ما انجام می دهیم. ما آنها را با یک هدف انجام می دهیم

چه کسی حق است؟

هر دو.

بسته به نوع نگاه شما ، بازاریابی دیجیتال صرفاً یک تاکتیک واحد برای یک استراتژی بزرگتر رشد تجارت است.

در درون این تاکتیک گزینه های زیادی وجود دارد. این بدان معناست که شما نیاز به یک استراتژی جدید دارید تا تعیین کنید کدام گزینه ها برای دستیابی به هدف خود از طریق تاکتیک بازاریابی دیجیتال به بهترین گزینه کمک می کنند.

از این استراتژی ممکن است یک روش جدید SEO باشد. اما سئو به یک استراتژی خاص خود نیاز دارد زیرا اجرای SEO و بدون هیچ چارچوبی برای دستیابی به اهداف خود ، نتیجه ای را که می خواهید به دست نمی آورید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

بهینه سازی برچسب های عنوان ، بهینه سازی ناوبری و اجرای طرحواره ، همه تاکتیک های سئوی محکم هستند ، اما اگر آنها از استراتژی پشتیبانی نمی کنند ، نشان می دهد که چرا از این تاکتیک ها استفاده نمی شود ، می تواند تاکتیک های شکست خورده باشد.

استراتژی Begat تاکتیک Begat استراتژی

اگر بخواهم ارتباط استراتژی با تاکتیک ها را با اصطلاحات کتاب مقدس – به ویژه ، پادشاه جیمز انگلیسی – قرار دهم ، این بود که: اهداف متولد می شوند ، که باعث ایجاد تاکتیک ها می شود ، و باعث می شود تا استراتژی بیشتری به وجود بیاید ، که باعث تاکتیک های بیشتری می شود ، که از این رو شروع می کنند. چهارم

پیشنهاد ویژه  چگونه می توان بیشترین نتایج را از Timestamp Video در جستجوی Google بدست آورد

بیایید بگوییم یک وب سایت با هدف افزایش فروش ۱۰ درصدی در طی ۱۲ ماه آینده. اولین قدم تهیه استراتژی برای دستیابی به آن هدف است. این ممکن است شامل این روشها باشد:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
  • بهینه سازی آلی
  • تبلیغات پرداخت شده
  • بهینه سازی سایت UX
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

اما این به هیچ وجه استراتژی کامل نیست. شما باید به هر تاکتیکی نگاه کنید و سؤال کنید که چگونه از آن برای رسیدن به هدف تعیین شده استفاده خواهید کرد.

برای مثال ، تاکتیک بهینه سازی ارگانیک به استراتژی خاص خود نیاز دارد ، که می تواند شامل تاکتیک های اضافی زیر باشد:

  • پیشرفت های معماری سایت
  • بهینه سازی صفحه
  • بهینه سازی محلی
  • ساختمان پیوند
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

از اینجا ، ما باید استراتژی هر یک از این روشها را بررسی کنیم و ببینیم آیا ممکن است استراتژی دیگری لازم باشد یا خیر.

بهینه سازی صفحه را انجام دهید. اجرای آن به چه صورت است؟

خوب ، خوب و ببین ، در اینجا تاکتیک های بیشتری وجود دارد که شامل بهینه سازی است:

  • عناوین
  • توضیحات
  • آدرس های اینترنتی
  • پودرهای سوخاری
  • محتوا

و باز هم ، برخی از این تاکتیک ها به استراتژی خاص خود نیز نیاز دارند:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
  • عناوین و توضیحات شما چه شکلی را دنبال می کند؟
  • آیا برای URL ها و خرده نان ها ساختار مستقیمی ایجاد خواهد شد؟ چیست؟
  • آیا تمام مطالب با صدای خاصی نوشته می شود؟
  • چگونه دعوت به عمل یکپارچه می شود؟

اگر برای هر استراتژی استراتژی ایجاد نمی کنید ، می توانید بدون داشتن هر نوع یکنواخت ، خود را "بهینه سازی" بیابید.

این ممکن است برای یک صفحه واحد خوب باشد ، اما به احتمال زیاد شما را در دستیابی به هدف گسترده تر یاری نخواهد کرد. یا به تعبیر رایج تر: تاکتیک های بدون استراتژی می توانند برنده نبرد شوند ، اما آنها برنده جنگ نخواهند شد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در پایان ، ممکن است کارهایی که انجام می دهید با یا بدون در نظر گرفتن زمان تدوین استراتژی ، یکسان باشد. اما نتیجه متفاوت خواهد بود.

پیشنهاد ویژه  How the Universal SERPs Are Changing & How to Stay on Top

بدون استراتژی ، شما چیزی برای اندازه گیری موفقیت خود ندارید. مطمئناً شما رفت و آمد دارید ، اما آیا این ترافیک مناسب است؟ و آیا سودآور بود؟

حتماً شنیده اید که گفته شده است ، "اگر به هیچ کاری هدفی ندارید ، هر بار به آن ضربه می زنید." این جوهر بازاریابی دیجیتال بدون استراتژی است.

هر کس می تواند تاکتیک های SEO را پیاده سازی کند. اما بدون استراتژی ، آنها هدف هیچ کاری نیستند.

ممکن است یکسان به نظر برسد ، و ممکن است شما یکسان باشد ، اما ، باور کنید ، این یکسان نیست. این بیشتر به خاطر کار به کار شبیه است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

شما ممکن است در اینجا و آنجا بر چندین پیروزی گیر بیفتید ، اما هیچ اصل راهنمایی وجود ندارد که تضمین کند تاکتیک ها شما را به سمت بزرگترین موفقیت ممکن سوق می دهد.

استراتژی همیشه اول است

اگر اکنون از من بپرسید تفاوت بین یک استراتژی و یک تاکتیک چیست ، می گویم ، یک استراتژی انباشت تاکتیک های در حال تحول است که برای دستیابی به یک هدف اعلام شده برای بهترین ROI ممکن استفاده می شود.

این استراتژی همیشه باید تاکتیکها را هدایت کند (و همچنین استراتژی های این تاکتیک ها).

شما می توانید بدون شروع استراتژی محکم اقدام به اجرای تاکتیک ها کنید ، اما هرگز نتیجه مورد نظر خود را به دست نمی آورید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر
تصویر برجسته: Pixabay.com
تصویر در پست: Pixabay.com

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *