نوشته قبلی نوشته بعدی فیس بوک محدودیت های جدیدی را در گروه ها ، صفحات و Admins وضع می کند

فیس بوک محدودیت های جدیدی را در گروه ها ، صفحات و Admins وضع می کند

فیس بوک محدودیت های جدیدی را در گروه ها ، صفحات و Admins وضع می کند منتشر شده در آوریل 4, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

فیسبوک خبررسانی جدیدی را در فید خبری خود اعلام کرد که به منظور محدود کردن دسترسی به صفحات و گروه هایی که خط مشی های محتوای آن را نقض می کنند ، طراحی شده است. فیس بوک سیگنال جدید الگوریتم جدیدی را ارائه داد که بر روی پیوندهایی تصمیم می گیرد که تصمیم می گیرد سایتی دارای مجوز باشد یا خیر ، می بیند که میزان دسترسی به اخبار کاهش یافته است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

سیگنال کلیک کنید

در حالی که فیس بوک از شرکای دیگری مانند آسوشیتدپرس برای داوری در مورد صحت محتوا استفاده می کند ، از یک رویکرد خودکار جدید اعلام کرد که به الگوهای پیوندی ورودی و خروجی متکی است تا مشخص کند سایتی که توسط کاربران فیس بوک مرتبط است معتبر است یا خیر.

فیس بوک فاش کرد که متریک Click-Gap هم اکنون در حال استفاده است.

سیگنال Click-Gap چیست؟

سیگنال Click-Gap اندازه گیری الگوهای لینک ورودی و خروجی سایتی است که از طریق فیس بوک در ارتباط است. اگر تعداد پیوندهای فیس بوک در سطحی بالاتر از محبوبیت پیوند سایت در اینترنت باشد ، فیس بوک دسترسی به یک پست را کاهش می دهد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این یک سیگنال اقتدار است که باعث کاهش میزان دسترسی به مقالات منتشر شده در فیس بوک می شود.

اینگونه اعلامیه فیسبوک آن را توضیح داده است:

"این سیگنال جدید ، Click-Gap ، به نمودار وب تکیه می کند ،" نقشه "مفهومی از اینترنت است که در آن دامنه هایی با پیوندهای ورودی و خروجی زیادی در مرکز نمودار قرار دارند و دامنه هایی با تعداد پیوندهای ورودی و خروجی کمتر. در لبه ها

Click-Gap به دنبال دامنه هایی با تعداد نامتناسب تعداد کلیک های خارج از فیس بوک در مقایسه با جایگاه آنها در نمودار وب است. این می تواند نشانه موفقیت دامنه در خبرخوان باشد به گونه ای که نشان دهنده اقتدار آنها در خارج از آن نیست و محتوای کم کیفیت تولید می کند. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این به نظر می رسد نوعی تجزیه و تحلیل آماری است. هر زمان که شما یک مقدار پایه را برای اندازه گیری میزان ناهنجاری در خارج از خانه انجام دهید ، آنالیز آماری است.

پیشنهاد ویژه  چگونه ابزار منفی ابزار جستجوگرها را منفی می کند

در حالی که فیس بوک از عبارت تجزیه و تحلیل آماری استفاده نکرد ، الگوریتم Click-Gap مطمئناً مانند تحلیل آماری به نظر می رسد.

تجزیه و تحلیل آماری حداقل از سال ۲۰۰۵ ، احتمالاً زودتر از ویژگی های الگوریتم های موتور جستجو بوده است. استفاده از تجزیه و تحلیل آماری توسط گوگل در سال ۲۰۰۵ به طور رسمی در PubCon New Orleans اعلام شد.

فیس بوک با استفاده از الگوریتم ها برای حذف محتوا

فیس بوک اعلام کرد که از الگوریتم هایی برای حذف خودکار لینک ها به محتوای با کیفیت پایین که در گروه ها ارسال می شود ، استفاده خواهد کرد. این الگوریتم به محتوای ارسال شده در همه گروه ها ، از جمله گروه های خصوصی ، می پردازد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

طبق فیس بوک:

"… ما گروه های مضر را اعم از عمومی ، بسته یا پنهانی شناسایی و حذف می کنیم. ما می توانیم قبل از اینکه کسی گزارش دهد و بعضی اوقات قبل از معدود افراد ، حتی اگر وجود داشته باشد ، بسیاری از موارد نقض شده در گروه را بطور فعالانه تشخیص دهیم. "

مدیر گروه فیس بوک برای محتوای کاربر پلیس لازم است

الگوریتم های فیس بوک آنچه پست هایی را که مدیر گروه فیس بوک تأیید می کنند ، به عنوان راهی برای تعیین خاموش بودن یک گروه در نظر خواهد گرفت.

اگر یک مدیر به طور مرتب مطالب غلط ، گمراه کننده یا ناقض دستورالعمل های فیس بوک را تأیید کند ، یک گروه فیس بوک بسته خواهد شد.

پیشنهاد ویژه  ابزار پارامتر URL URL Google URL ها را از نتایج جستجو حذف نمی کند

این به طور موثری بار محتوای اعضای پولیس را بر دوش مدیران قرار می دهد. در صورت تأیید اطلاعات غلط از اطلاعات یا هرزنامه ها ، گروه های خصوصی یا مخفی حذف خواهند شد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اینگونه فیس بوک توضیح داده است:

وی ادامه داد: "از هفته های آینده ، هنگام بررسی گروهی برای تصمیم گیری در مورد عدم پذیرش آن ، ما به نقض محتوای مدیر و ناظم در آن گروه ، از جمله پستهای عضو که آنها تأیید کرده اند ، خواهیم پرداخت ، به عنوان سیگنال قوی تری که گروه نقض ما می کند. استانداردها. "

فیس بوک Clickbait به دست خواهد رسید

الگوریتم فید خبری فیس بوک محدودیت دسترسی به مطالبی را که فیس بوک تعیین می کند ، کلیک کلیک یا اطلاعات غلط است.

طبق اطلاعیه:

"انواع محتوا وجود دارد که مشکل ساز هستند اما استانداردهای حذف مطابق با استانداردهای جامعه ما را رعایت نمی کنند ، مانند اطلاعات نادرست و clickbait …. ما از هر دو فناوری و مردم برای مقابله با ظهور عکس و تصویری مبتنی بر فیلم استفاده می کنیم … "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

دسترسی به اخبار در فیس بوک

به طور واضح ، بهبود الگوهای پیوند ورودی و خروجی در وب سایت برای اطمینان از انتشار مطالب در فیس بوک مهم است. سایتهای دارای معیارهای ارتباطی ضعیف ، غیرقانونی و فاقد اقتدار در نظر گرفته می شوند و باعث می شوند که اخبار خبری آنها به حداقل برسد.

اعلامیه رسمی را در فیس بوک بخوانید.

تصاویر توسط Shutterstock ، اصلاح شده توسط نویسنده

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *