نوشته قبلی نوشته بعدی ۷ تاکتیک وحشتناک و بدون SEO برای رها کردن برای همیشه لطفا برای

۷ تاکتیک وحشتناک و بدون SEO برای رها کردن برای همیشه لطفا برای

۷ تاکتیک وحشتناک و بدون SEO برای رها کردن برای همیشه لطفا برای منتشر شده در آوریل 4, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

با وجود تکامل گوگل و اینترنت ، تاکتیک های سوء و منسوخ SEO هنوز رواج می یابد.

و بدترین قسمت این است که آنها همچنان به ویرانی صفحات وب ، رتبه بندی جستجو ، ترافیک و تبدیل تبدیل می کنند زیرا صاحبان وب سایت خود هیچ ایده ای ندارند که دیگر کار نکنند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

بنابراین ، برخی از دیوانه ترین و رایج ترین "نشانی های" سئو چیست؟

در تاریخ ۱۰ آوریل ، من یک وبینار SEJ ThinkTank را تنظیم کردم که توسط جولیا مک کوی ، مدیر عامل شرکت نویسندگان اکسپرس ارائه شد.

مک کوی رایج ترین تاکتیک های بد سئو که هنوز هم در سراسر وب اتفاق می افتد همراه با راه حل های هوشمند و جایگزینی های هوشمند در مورد آنها برای جلوگیری از استفاده مناسب صحبت کرد.

در اینجا recap از ارائه است.

تاکتیک های بد SEO

Google Pro-User است

چرا باید درمورد وب سایت ما و شیوه های دوستانه Google ، به آنچه "نه" باید انجام دهیم توجه کنیم؟

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

ما به Google اهمیت می دهیم و از اعمال بد برای جستجوی خودداری می کنیم زیرا بیش از نیمی (۶۰٪) از کل ترافیک در وب با جستجوی Google شروع می شود.

فراموش کردن ، یا حتی بدتر – نادیده گرفتن! – نحوه عملکرد وب سایت شما در جستجو ، غیرمسئولانه است.

خبر خوب؟

اگر شیوه های صحیح را به کار ببندید ، ممکن است در آستانه داستان موفقیت باشید.

در اینجا هفت تاکتیک بد SEO وجود دارد که Google واقعاً از آن متنفر است و چگونه از آنها جلوگیری کند.

تاکتیک بد ۱: استفاده از کلید واژه هدف شما در یک سبک قدیمی و اجباری

در روز گذشته ، معمولاً مشاهده چندین قطعه محتوا با همان کلمه کلیدی هدف قرار گرفت.

چگونه یک لات درست کنیم

امروز ، اگر ما می خواهیم کلمات کلیدی مرتبط مانند این را به چندین قطعه محتوا تفکیک کنیم ، از اهمیت جستجوی معنایی غافل می شویم ، که به جای اینکه نمونه های مکرر کلمات کلیدی برای تعیین ارتباط با کاربر موتور جستجو باشد ، به بررسی موضوع یک صفحه می پردازد. .

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

ایجاد محتوای بیش از حد در اطراف کلمات کلیدی مشابه می تواند باعث رتبه بندی کلمات کلیدی شما شود .

راه حل: به طور طبیعی مترادف کلمات کلیدی فوکوس خود را در یک قطعه کامل از مطالب گنجانید

پس از تایپ کردن کلید واژه مورد نظر خود ، به Google بروید تا کلمات کلیدی مترادف را پیدا کنید.

جستجوهای مرتبط با نحوه ساخت لاته

همه کلمات کلیدی مترادف گزینه های کلیدی کلیدی را برای استفاده در وبلاگ شما ایجاد می کنند.

Tactic Bad 2: فقط تولید محتوای کوتاه ، نازک و غیر جامع

محتوای کوتاه جای خودش را دارد. در سئو خیلی زیاد نیست.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

راه حل: محتوای طولانی ایجاد کنید

بر اساس چندین مطالعه ، پربازدیدترین و بالاترین رتبه مطالب ، فرم بلند (۱۹۰۰-۳۰۰۰ کلمه) است.

BuzzSumo بیش از ۱۰۰ میلیون مقاله را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. بیشترین اشتراک گذاری پستها طولانی بود. Backlinko 1 میلیون وبلاگ را مورد مطالعه قرار داد و ۱،۹۰۰-۲،۰۰۰ پست کلمه ای را در بالای گوگل یافت.

Bad Tactic 3: ارسال محتوا به جای برنامه به صورت نامنظم

اگر به طور مداوم محتوای ارسال کنید ، به Google ، وب سایت خود تغذیه می کنید و لیست ایمیل خود را ایجاد می کنید.

HubSpot به داده های فرکانس بلاگ نویسی از بیش از ۱۳،۵۰۰ بازاریاب و آژانس نگاه کرد. کسانی که ۱۶+ بار در ماه بلاگ نویسی کرده اند بیشترین میزان ترافیک و بیشترین درآمد را کسب کرده اند.

پیشنهاد ویژه  Why It’s Time to Retire Black, White & Gray Hats in SEO

راه حل: یک برنامه وبلاگ نویسی تنظیم کنید

به طور مرتب و منظم برای ساخت کتابخانه مطالب خود ارسال کنید – اما ، اطمینان حاصل کنید که کیفیت در روند کار را از دست نمی دهید.

تاکتیک بد ۴: اولویت بندی مقدار قبل از کیفیت

Google به شکلی بزرگ به محتوای با کیفیت اهمیت می دهد. محتوای ضعیف و نوشتاری ، به رتبه های بالا کمک نمی کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

طبق دستورالعمل های Google Rater Quality ، Google می گوید صفحات با بالاترین کیفیت:

  • به یک هدف در نظر گرفته شده برسید.
  • سطح بالایی از EAT (تخصص ، اقتدار بودن و اعتماد به نفس) را نشان دهید.

راه حل: بر ایجاد محتوا بهتر تمرکز کنید

محتوائی ایجاد کنید که بسیار بهتر از نتایجی باشد که در ۵ نتیجه برتر صفحه ۱ Google برای کلمه کلیدی / اصطلاح شما وجود دارد.

Bad Tactic 5: انتشار مطالب تکراری

طبق یک مطالعه SEMrush از بیش از ۱۰۰۰۰۰ وب سایت ، یکی از رایج ترین خطاهای سئو در صفحه ، کپی کردن مطالب است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

راه حل: برای بررسی اصالت از Copyscape استفاده کنید

از Copyscape استفاده کنید تا محتوای خود را از طریق یک جستجوی تکراری اجرا کنید ، و صفحاتی را که درصد بالایی دارند مطابقت دهید. هدف نهایی این است که یک مسابقه ۰٪ داشته باشیم.

Bad Tactic 6: خرید پیوندها

این یک روش SEO قدیمی و منسوخ است .

خرید پیوندها امروزه توسط Google صریحاً ممنوع و مجازات شده است.

Google هر پیوند به سایت شما را اساساً به عنوان "رأی اعتماد" مشاهده می کند. اگر پیوندهایی را خریداری می کنید ، Google برابر با رأی دادن به رای است.

در انجمن وب مستر گوگل ، گوگل می گوید خرید یا فروش لینک ممکن است بخشی از یک طرح پیوند و نقض دستورالعمل های وب مستر گوگل تلقی شود.

راه حل: به طور پیوسته ، محتوا با لینک مناسب ایجاد کنید

تلاش کنید تا به منبعی شناخته شده تبدیل شوید که مردم مانند آن ، اعتماد و پیوند به آن را می شناسند. این کار به زمان و تعهد نیاز دارد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

زنده ماندن مشاغل بدون داشتن پیوندهای جسمی یا دستیابی به این امکان وجود دارد.

برای مثال ، نویسندگان اکسپرس هرگز در هشت سال هیچ پیوندی پیدا نکرده است. کیفیت محتوا ، اصالت فکر و ارتباط آن برای مخاطبانشان همیشه در درجه اول بوده است.

رهبران دیگری نیز وجود دارند که هزاران پیوند به دست آورده اند بدون اینکه بخواهند یکی از آنها را جستجو کنند:

گشودن

الی گاردنر کتابهای الکترونیکی و وبلاگهایی را برای رشد برند خود نوشت. او اینفوگرافیک ۱۳۰۰۰ کلمه ای ، ۱۵ میلیون پیکسلی ، راهنمای Newb's بازاریابی آنلاین ، را برای موز ایجاد کرد.

بیش از ۱۵۰،۰۰۰ بار بارگیری شد و هزاران پیوند به دست آورد.

بافر

کوان لی محتوای نهایی "نهایی" را ایجاد کرده است که صدها لینک در هر پست برای بافر به دست آورده است. "آنچه که ما از طریق ۴۳ میلیون پیام در فیس بوک آموخته ایم" 164 پیوند ارگانیک به دست آورد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

تاکتیک های بد ۷: فراموش کردن درباره بررسی های مصرف کننده – یا حتی بدتر ، گرفتن افراد جعلی ارسال شده و نوشته شده

امروزه هفتاد درصد از مصرف کنندگان قبل از خرید آنلاین ، بررسی شرکت و محصولات را بررسی می کنند.

پیشنهاد ویژه  چارچوب سؤال 4 سؤال سازمانی: از خزیدن گرفته تا تبدیل

یک مطالعه توسط واشنگتن پست نشان داد ۶۱ درصد از بررسی های الکترونیکی در آمازون جعلی است.

راه حل: از مشتریان خوشحال خود برای بررسی استفاده کنید

به طور مرتب از مشتریان خوشحال تر بخواهید تا شما را در رسانه های اجتماعی یا مهمترین سایت خود (BBB ، Yelp ، Amazon) بررسی کنند. گوش دادن به مشتری "بله!" لحظه ها ، و سپس بپرسید.

غذاهای اساسی

  • در مورد کلمات کلیدی مشابه محتوای زیادی ایجاد نکنید. به طور طبیعی کلمات کلیدی مترادف را وارد کنید.
  • محتوای کوتاه و نازک ایجاد نکنید. محتوای جامع ، ذکرها ، اشتراک ها و رتبه بندی های بیشتری کسب می کند.
  • محتوای را به صورت نامنظم ارسال نکنید. به برنامه محتوا بروید.
  • مقدار را قبل از کیفیت قرار ندهید. بر ایجاد محتوا بهتر از آنچه در ۵ مورد برتر Google قرار دارد تمرکز کنید.
  • محتوای تکراری ارسال نکنید. برای بررسی اصالت از Copyscape استفاده کنید.
  • پیوند خریداری نکنید. محتوای ارزشمند پیوند ایجاد کنید.
  • نظرات مشتری را فراموش نکنید – و هرگز موارد جعلی ایجاد و ارسال نکنید. از مشتریان خوشحال برای بررسی در "بله" بخواهید. لحظات.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

پرسش و پاسخ

در اینجا فقط برخی از سؤالات شرکت کنندگان که توسط جولیا مک کوی پاسخ داده شده است ، آورده شده است

س: از چه ابزارهای SEO / محتوا استفاده می کنید؟

پاسخ: KWFinder Mangools ابزار تحقیق کلمات کلیدی مورد علاقه من است. من حداقل هفته ای ۳ بار از آن استفاده می کنم! رفتن ثانویه من SEMrush است (مخصوصاً دوست داشتن ابزار جادوی کلمات کلیدی آنها). برای تحقیق در مورد محتوا و کشف موضوعات داغ ، من BuzzSumo را دوست دارم.

س: نظرات شما در مورد پست های وبلاگ طولانی (کلمات ۵-۸K) چیست؟

پاسخ: همانطور که در وبینار اشاره کردم ، Unbounce شروع یک امپراتوری ۷ میلیون دلاری را با یک راهنمای عظیم ۱۳۰۰۰ کلمه ساخت! این بستگی به اهداف شما ، جایی که شما منتشر می کنید ، و به چه کسی است. (Unbounce راهنمای آنها را به عنوان یک پست مهمان در Moz منتشر کرد ، که این یک حرکت بسیار هوشمندانه بود و موضوع فقط برای خوانندگان Moz طراحی شده بود ، که در آن زمان از ده ها هزار مبتدی به SEO ساخته شده بود.)

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

قدرت محتوای طولانی را دست کم نگیرید – همه چیز در مورد اینکه هدف برای چه هدفی است ، چقدر مخاطب را هدف قرار داده است ، و اگر موضوع شما واقعاً برای "راهنمای نهایی" مناسب است.

دامنه های توجه کم است ، و همه افراد یک راهنمای کامل را نمی خوانند.

بنابراین ، اگر یک راهنمای گسترده دارید ، آن را ارزشمند کنید و با استفاده مجدد از آن در PDF قابل بارگیری (عالی برای لیست سازی!) از مسافت پیموده شده بیشتری استفاده کنید ، از بیت هایی برای نقل قول های رسانه های اجتماعی برای برنامه ریزی در توییتر ، لینکدین و غیره استفاده کنید. ، کمپین های ایمیل و غیره

س: چرا صفحات درگاه بد است؟

پاسخ: اینها صفحات کم کیفیت (یا حتی بعضی اوقات گروههای صفحه و حتی یک سایت کامل هستند ، اگر سایت از این قسمت تشکیل شده باشد) فقط بهینه سازی شده اند تا بتوانند برای کلمات کلیدی خاص رتبه خوبی کسب کنند. آنها به این دلیل نامگذاری شده اند زیرا تنها هدف آنها این است که "دری" بین محتوا + کاربر باشد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آنها ارزش کمی به بازدید کنندگان ارائه می دهند و صرفاً هدف تقویت سئو هستند. آنها عمومی هستند ، بعضی اوقات حاوی مطالب تکراری هستند و هیچ جزئیاتی ندارند. Google برای صفحات درهای دروازه دارای یک بخش راهنمای وب مستر است.

پیشنهاد ویژه  Google Issue در انتخاب URL های Canonical نامربوط از آن استفاده می کند

س: وبینار بیشتر وبلاگ ها را پوشش می داد. در مورد محصولات چطور؟ بسیاری از محصولات مشابه هستند ، بنابراین مطالب تکراری هستند. چگونه از آن جلوگیری می کنید؟

پاسخ: مطالب منحصر به فرد ، ۱۰۰٪ اورجینال و نوشته شده (خلاق ، جذاب ، دقیق ، دقیق با مشخصات محصول) برای توصیف محصولات رتبه بالا کلید است.

بنابراین باید تمرکز اصلی برای دیدن کشش ورودی بیشتری از صفحات توضیحات محصول باشد.

اگر چندین سال از نسخه جدید توضیحات محصول خود را به روز کردید ، بازنویسی تازه همیشه ایده خوبی است.

اصلی ، ۳۰۰-۴۰۰ توضیحات کلمه ای که برای هر کدام نوشته شده است ، دریافت کنید کلمات کلیدی متمرکز بر محصول را بطور طبیعی و در مکان های مناسب شامل: URL ، سربرگ ، زیرنویس ها و به طور طبیعی چند بار در نسخه قرار دهید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

همچنین ، اگر هنوز این کار را نکرده اید ، با تحقیق در مورد کلید واژه ها شروع کنید.

همیشه ایده خوبی است که شخص SEO خود را با استفاده از ابزاری مانند SEMrush ، KWFinder یا حتی Ahrefs و Moz در مورد برخی از کلید واژه های خوب تحقیق کنید ، اگر در مدت زمان کمی کلمات کلیدی را برای توصیف محصول انجام نداده اید.

س: چگونه "ثبات" در محتوا را تعریف می کنید؟

پاسخ: به این موضوع به عنوان زمان یا روز مشخص فکر نکنید. در واقع ، من توصیه می کنم زمان / روز خود را آزمایش کنید تا آنچه را که در آنجا به بهترین شکل ممکن است پیدا کند.

یک سال پیش ، روز دوشنبه بهترین کار برای پست های جدید وبلاگ ما بود ، و اکنون آنقدر با ایمیل های "ارسال جدید" شلوغ شده اند که ما به سه شنبه ها تغییر کرده ایم.

تحقیقات اخیر توسط BuzzSumo اکنون می گوید که صبحهای پنجشنبه برای وبلاگ های جدید بیشترین زمان کشش را دارند ، اما من مطمئن هستم که بعد از اشباع همه نیز چند ماه تغییر می کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

از نظر قوام در محتوا ، این موضوع را به عنوان تعداد مشخصی از پست در هفته یا ماه فکر کنید تا بتوانید محتوای جدید و جدید وبلاگ را به طور مداوم ارسال کنید.

[ضبط ویدیو] Do Do not SEO: 7 تاکتیک های وحشتناک و بدون سئو SEO برای رها کردن برای همیشه لطفا برای

در اینجا گزارش تصویری از ارائه وبینار و جلسه پرسش و پاسخ ارائه شده است.

یا SlideShare را در زیر مشاهده کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، آوریل ۲۰۱۹

برای Webinar بعدی ما به ما بپیوندید!

به وب سایت زنده بعدی ما در تاریخ چهارشنبه ، ۸ آوریل در ۲ بعد از ظهر ET بپیوندید زیرا تیم متخصصان Milestone در مورد چگونگی غلبه بر تأثیر تجارت COVID-19 با اعمال سوالات متداول ، برنامه ها و AMP بهینه شده برای جستجوی صوتی ، اطلاعاتی را ارائه می دهند.

SEO پس از COVID-19: نحوه بازیابی با سؤالات متداول ، طرحواره ، AMP و جستجوی صوتی

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *