نوشته قبلی نوشته بعدی زمستان در حال آمدن است: سئو در زمان رکود اقتصادی

زمستان در حال آمدن است: سئو در زمان رکود اقتصادی

زمستان در حال آمدن است: سئو در زمان رکود اقتصادی منتشر شده در آوریل 4, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

من نمایندگی خود را از سال ۲۰۰۸ شروع کردم.

در آن سال ، من در کنفرانس SMX در مرکز جاویتس در شهر نیویورک شرکت کردم.

در این همایش بود که داو سقوط کرد ، و بدترین امتیاز خود را در تاریخ از دست داد.

من نشسته ام به آسمان افق نیویورک و انتظار داشتم کارگزاران بورس را از پنجره ها پرش کنند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

خوشبختانه ، من هیچ چیزی ندیدم.

همانطور که مرتباً تلفنم را بررسی می کردم که به شاخص های سهام سقوط می پرداخت ، مغز من در حال وحشت بود.

چرا من تجارت را شروع کردم که بدنبال آن بدترین وضعیت اقتصادی زندگی من بود؟

فهمیدم که بازاریابی مستقیم ، به طور خاص بهینه سازی موتورهای جستجو ، نه تنها رکودهای اقتصادی را متلاشی می کند ، بلکه در آنها رونق می گیرد.

زمستان در راه است

اگر به پیروزی های اقتصادی گوش فرا دهید ، ما به دلیل رکود اقتصادی قابل توجه هستیم.

نمی توان پیش بینی کرد که آیا رکود آینده به اندازه کافی قابل توجه خواهد بود تا بتواند خود را به عنوان رکود اقتصادی تعریف کند یا اینکه صرفاً نوعی نقص در رادار خواهد بود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اما یک چیز مسلم است ، سرانجام ، اقتصاد به سمت جنوب پیش خواهد رفت.

همیشه چنین می کند

چرا SEO در رکود اقتصادی خوب عمل می کند؟

وقتی پول کمیاب است ، مردم پول بیشتری برای کار سخت تر می خواهند.

در بازاریابی ، چند کانال سخت تر از جستجوی بیشتر محصولات و خدمات کار می کنند.

این بدان معنا نیست که جستجو یک پاناسا است ، یا این که برای همه وجود دارد.

در واقع ، من در مورد این که چرا جستجو ممکن است برای شما اینجا نباشد نوشتم.

من غالباً داستانی را در مورد روزهای مدیریت بازاریابی جستجوی رایانه Gateway Computer ، چه با پرداخت هزینه و چه ارگانیک می گویم.

برنامه ما بسیار موفق بود. ما ROI بهتری نسبت به هر کانال دیگر ، از جمله چاپ و تلویزیون داشتیم.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

بازاریابان و گیتوی نتایج ما را دیدند و تصمیم گرفتند که برای جستجوی آنها نیاز به تغییر بودجه بازاریابی خود داشته باشند. تقریباً همه آن

پیشنهاد ویژه  Google Responds to US DOJ’s Antitrust Lawsuit

من یک رقص انجام دادم و آماده کردم تا به Gateway نشان دهم چه کاری می تواند انجام دهد.

حدود ۶ ماه کار کرد.

سپس پایین سقوط کرد.

بدون کمک تلویزیون ، رادیو و چاپ ، حجم جستجوی همه چیز کم شد.

من اهمیتی نمی دهم که بازاریابی جستجوی شما چقدر خوب باشد ، اگر حجم جستجو ندارید ، مشتری ندارید.

در پایان ، گیتوی توسط Acer خریداری شد و من قرارداد را از دست دادم.

اما من هرگز درس را فراموش نکرده ام که جستجو در یک خلاء زندگی نمی کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اما بازگشت به اقتصاد

جستجو می تواند برای مدت زمانی کوتاه در خلاء زندگی کند.

و وقتی اقتصاد خراب می شود ، مارک تجاری از پنجره بیرون می رود.

وقتی سود شما پایین می آید ، شما نمی خواهید برای یک استراتژی بلند مدت هزینه کنید.

در زمان پایین ، برای بسیاری از مشاغل ، این موضوع درباره بقا است.

بقا به معنای سرب و فروش است.

و جستجو منجر به خرید و فروش می شود ، حتی اگر هنگام نشستن در خلاء بدون مارک ، کمتر موثر باشد.

چگونه می توان برای SEO در Times Bad Times آماده کرد

چه شما یک آژانس باشید یا یک سئو داخلی ، مواردی وجود دارد که شما باید برای تصمیم گیری خود برای رکود اقتصادی آماده کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اگر آماده نباشید ، احتمال خوبی وجود دارد که با بقیه بودجه بازاریابی کاهش یابد.

هنگامی که اقتصاد به نوبه خود بدتر می شود ، کلید نگه داشتن تصمیم گیرندگان با تلاش های بازاریابی در جستجوی بازاریابی به ردیابی و ارتباط موثر ارزش پایین می آید.

اولین قدم این است که اطمینان حاصل کنید که شما و مشتری خود (یا رئیس ، برای افرادی که در خانه هستند) در مورد عملکرد کمپین به روز هستید.

پیشنهاد ویژه  چقدر طول می کشد تا رتبه های صفحه اول را بدست آورید؟

اگر ارزش عمر مشتری را نمی دانید ، اکنون زمان سرمایه گذاری برای پیدا کردن است.

اگر هنوز در جستجوی معیارهای کلیک آخر هستید ، باید مدل سازی ویژگی را اتخاذ کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

من فقط یک سری دو قسمت در زمینه مدل سازی ویژگی برای SEMrush انجام دادم که می تواند با استفاده از تنها Google Analytics ، بینش و مهره های ایجاد یک استراتژی انتساب را به شما ارائه دهد.

نگاهی بیاندازید.

شما به عنوان یک بازاریاب جستجوگر ، شما به اندازه درک تصمیم گیرندگان با ارزش هستید.

هدف شما باید این باشد که غیر قابل تعویض شوید.

این بدان معناست که شما باید ارزش خود را زود و به دفعات برقرار کنید .

شما باید هر پیروزی را جشن بگیرید .

شما باید تصمیم گیرنده را بدانید که حتی اگر شخصی برای انجام ارزان تر کار (انجام این کار) به شما پیشنهاد دهد ، نتایج شما بیشتر از هزینه های اضافی که با استفاده از شما متحمل شده اند ، تشکیل می دهد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اما برای انجام این کار ، شما باید در همان صفحه با تصمیم گیرنده باشید.

برای حضور در همان صفحه ، باید در مورد نتایج به توافق برسید.

اهداف كليدي براي كاهش حيوانات در زمان خرابي است

هنگامی که در مورد نتایج به توافق رسیدید ، می توانید شروع به تعیین اهداف هوشمند برای نتایج کنید.

و هنگامی که می توانید اهداف هوشمندانه تعیین کنید ، این زمانی است که می توانید غیر قابل تعویض شوید.

اگر می توانید اهدافی واقع بینانه را که تصمیم گیرنده با آن موافق است ، تعیین کنید ، می توانید خود را برای موفقیت طولانی مدت تنظیم کنید.

هدف را تعیین کنید و تصمیم گیرنده را با آن موافقت کنید. آن را به صورت مکتوب یا از طریق ایمیل دریافت کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

من فهمیدم که می توان اهداف را روی کاغذ گذاشت و باعث شد هر دو طرف مقاله را امضا کنند ، با این توافق که در صورت تحقق اهداف ، روابط ادامه خواهد یافت.

پیشنهاد ویژه  What It Means to Own Your Organic Search Presence

اگر به اهداف نرسیدید قطعاً خطری است – اما هدفی را تعیین نکنید که فکر نمی کنید بتوانید ضربه بزنید.

اگر تصمیم گیرنده می خواهد هدفی غیرواقعی را تعیین کند ، باید عقب بمانید.

پیشنهاد کنید که هدف غیرواقعی و غیره به عنوان یک "اهداف کششی" تبدیل شده و یک هدف واقعی واقعی تر تعیین کنید.

در موافقت با چیزی که نمی توانید تحویل بگیرید فشار وارد نکنید.

اهداف تضمین نمی شوند

حتی اگر به هدف نرسیدید می توانید با برقراری ارتباط اینکه هدف به هدف اصابت نکرده و در آینده چه چیزی تغییر می کند ، رابطه را نجات دهید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اما وقتی بودجه بازاریابی به دلیل پایین آمدن اقتصاد به چپ و راست کاهش می یابد ، داشتن اهداف اعلام شده با شماره های پولی پشتیبان آنها می تواند شغل شما را نجات دهد.

Bottom Line Bottom Line است

اقتصاد مخزن خواهد شد.

ممکن است فردا یا ماه آینده یا حتی در دو سال آینده نباشد.

اما کارشناسان برجسته اقتصادی هشدار می دهند که ممکن است زودتر اتفاق بیفتد.

وقتی این اتفاق بیفتد ، جستجوگرها می توانند شکوفا شوند ، زیرا کاری که ما انجام می دهیم به رده پایین کمک می کند ، حتی اگر اقتصاد در دامنه ها باشد.

اما برای زنده ماندن ، باید اکنون آماده شویم.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اهداف را با تصمیم گیران خود تنظیم کنید.

توافق کنید که موفقیت چگونه به نظر می رسد.

غیرقابل جبران شوید.

اگر این کارها را انجام دهید ، طوفان مالی آینده را خوب خواهید کرد.

منابع بیشتر:

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *