نوشته قبلی نوشته بعدی ۵ منبع برتر برای عوامل رتبه بندی گوگل

۵ منبع برتر برای عوامل رتبه بندی گوگل

۵ منبع برتر برای عوامل رتبه بندی گوگل منتشر شده در آوریل 4, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

چندی پیش ، من با دانستن همه عوامل رتبه بندی گوگل وسواس پیدا کردم.

من در حال حفاری در روده های عمیق وب بودم که سعی در یافتن لیست های کامل داشتم.

در حالت دانشمند دیوانه ، اجازه می دهم کار فوری بیشتری انجام شود که باید مجدداً به کارخانه آسیاب برگردم.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

با این وجود ، یافتن و بررسی این لیست های فهرست بندی مرتباً مرتباً یک عمل خوب برای نگه داشتن این موارد در هنگام انجام کار SEO روزانه شماست.

شما هرگز نمی دانید که چه زمان مکالمه ای در مورد این که آیا نظرات کاربر عامل رتبه بندی است ، مطرح می شود و شما باید درجای آن پاسخی بدهید.

در اینجا پنج منبع برتر برای عوامل رتبه بندی گوگل ارائه شده است.

۱٫ Northcutt: عوامل رتبه بندی گوگل

عوامل رتبه بندی شمال غربی

شرکت کوری نورثکاتت ، منبع مفید و قابل استفاده ای از عوامل رتبه بندی را تا کنون جمع کرده است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

مشکل اصلی من در محبوب ترین لیست های عامل رتبه بندی ، صحت فاکتور می تواند شبهه و نظر باشد.

این ابزار از یک رویکرد علمی استفاده می کند تا به شما امکان دهد تا به میزان مدارکی که از هر عامل پشتیبانی می کند ، فیلتر کنید – از گمانه زنی های وحشی گرفته تا ثبت اختراع ثبت شده توسط خود Google ، تأیید نهایی.

۲٫ آژانس ویرایش: عوامل رتبه بندی

عوامل رتبه بندی آژانس را ویرایش کنید

ویرایش آژانس (ادغام شده با نام تجاری۳) با مطالعه عوامل رتبه بندی موز در سال ۲۰۱۵ به عنوان پایه ای آغاز شد و به تنهایی تصمیم گرفت که یک تحقیق پیگیری را بر اساس تیم داخلی خود انجام دهد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آنها با سؤالاتی مشابه به آنچه موز در نظرسنجی خود پرسید ، نظرسنجی کردند ، اما همچنین برخی از مشتریانی که در گذشته با آنها کار کرده اند را نیز در نظر گرفتند.

برخی از روشن ترین نقل قول های عملی از یافته های آنها:

  • "اگر صفحه شما برای پرس و جو مرتبط نیست – اما مهمتر از آن به قصد کاربر پاسخ نمی دهد – شما رتبه نمی دهید."
  • "وقتی یک صفحه را زنده می کنید ، سوالی که باید از خود بپرسید این است:" چگونه می توانیم اطمینان دهیم که جستجوگر بر روی دکمه عقب کلیک نخواهد کرد؟ " شما بیشتر از هر کس در مورد تجارت و محصولات خود می دانید و زمان نمایش آن است. "
  • ما کاملاً اطمینان داریم که پیوندها بزرگترین عامل رتبه بندی هستند. اما ایجاد لینک سخت است. سخت است که مردم بتوانند به شما پیوند دهند. دشوار است که مقدار دقیق یک پیوند فردی را مشخص کنیم. "
پیشنهاد ویژه  این 5 چیز را انجام دهید و بالاتر از رقیب خود قرار بگیرید

دو بخش از تحقیقات خود را که من از آنها بسیار قدردانی می کنم جایی است که آنها ساده ترین کارها را برای اجرای آن فراخوانی می کنند و ۱۰ موردی که با اطمینان دارند برای رتبه بندیها مهم نیستند:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

عوامل آسان و مطمئن

این دو بسیار عملی هستند و با آنچه در بیشتر مقالات عوامل رتبه بندی می بینیم متفاوت هستند.

۳٫ عوامل رتبه بندی موز ۲۰۱۵

عوامل رتبه بندی موز 2015

بله ، این در دنیای سئو قدیمی است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اما مطالعات عوامل رتبه بندی موز یکی از پایه های اصلی صنعت بوده است و بخش بزرگی از این عوامل با گذشت زمان تغییر نمی کند.

در این مطالعه ، بر خلاف سالهای گذشته ، آنها یک مطالعه همبستگی در مورد " 17.600 نتیجه جستجوی کلید واژه از Google " انجام دادند. از رویکرد علمی آنها به همبستگی قدردانی می شود.

علاوه بر مطالعه همبستگی کلمه کلیدی ، آنها همچنین نظرسنجی از ۱۵۰ متخصص SEO را انجام دادند.

بررسی moz 2015

من با کمی احتیاط به یافته های مربوط به این نظرسنجی نزدیک می شوم ، زیرا وابستگی زیادی به ذهن کندوی کسانی که مورد بررسی قرار گرفته اند ، صحیح است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

۴٫ پست های Roger Montti SEJ

roger montii sej

یکی از اولین وبلاگ هایی که در جستجوی عوامل رتبه بندی با آن روبرو شدم مارتینی بوست توسط راجر مونتی بود.

من مجذوب برخی از الگوریتم های او شده ام و تعداد کمی از سایت ها را نشانه گذاری کردم.

در حقیقت ، ۲۰۰ پست سیگنال رتبه بندی او باعث شد تا من در مورد تعامل همه سیگنال ها متفاوت فکر کنم و کدام یک را در سالهای اخیر در اولویت قرار دهم.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

مونتی وسواس خود را درست در اینجا در ژورنال موتور جستجو ادامه داده است و یکی از پوسترهای پربار در مورد به روزرسانی ها و تفاوت های ظریف عوامل رتبه بندی گوگل است.

پیشنهاد ویژه  چرا رتبه گوگل مفرد و جمع کلمات کلیدی متفاوت

پست و نقل قول اخیر من توسط Montti مورد علاقه من Google Discusses Ranking Factors بود :

"اگر به صفحات نتایج موتور جستجو نگاه کنید ، واضح است که سایت های رتبه بندی همیشه بیشترین لینک را ندارند. آنچه این نشان می دهد این است که رتبه بندی برای Google لزوماً ایجاد لیست از عوامل رتبه بندی و سپس ایجاد یک صفحه وب مطابق با آن لیست نیست. "

مونتی به جای تلاش برای بررسی جعبه ، اهمیت تفکر در مورد کاربر و اهداف آنها را توضیح می دهد و می گوید شما به یک عامل رتبه بندی رسیده اید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

یک یادآوری قوی است که گوگل دیگر در این مدل عامل رتبه بندی ساده کار نمی کند ، بلکه از ماشین یادگیری استفاده می کند تا دائما رضایت کاربر را آزمایش کند.

۵- جدول دوره ای عوامل موفقیت SEO

جدول سفره ای دوره ای

این منبع توسط Search Engine Land یک روش عالی برای دیدن اینکه چگونه عوامل رتبه بندی بر همدیگر تأثیر می گذارند – تأثیر مثبت و منفی می گذارد.

اگرچه آخرین بار در سال ۲۰۱۷ به روز شد ، اما هنوز هم درصد زیادی از عوامل شناخته شده تحت پوشش را در اختیار دارد و منبع خوبی برای کارآموزان جدید SEO یا کارکنان بازاریابی غیر SEO برای درک ترکیب پیچیده عوامل است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

همچنین به وضوح برخی از منفی ترین عوامل مانند پنهان کاری و چاشنی کلمات کلیدی را برجسته می کند.

یادآوری: عوامل رتبه بندی پیچیده هستند

همیشه ارزش تکرار این را دارد که هیچ کس به طور دقیق نمی داند فاکتورهای دقیقی که برای رتبه بندی یک سایت ایجاد می شود.

حتی ظاهراً مهندسان برتر جستجوی گوگل مدل دقیق الگوریتم ها را به طور کامل نمی شناسند ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که جوانب مثبت SEO ما فقط می توانند به اینها نزدیک شوند.

پیشنهاد ویژه  3 Reasons Why You Need to Integrate CRO with SEO

چند نکته دیگر که باید در نظر داشته باشید:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

غذای آماده

مانند هر چیز در زندگی ، باید تعادل بین اجرای و دانش را پیدا کنید.

قانون ۸۰/۲۰ از عوامل رتبه بندی گوگل به همان اندازه (یا بیشتر) از هر چیزی در تجارت استفاده می شود.

واقعیت این است که ۲۰٪ برتر عوامل (بیش از حجم) بیش از ۸۰٪ دلیل رتبه سایت را به خود اختصاص می دهد.

بنابراین غذای آماده عمل این است که از اکثریت قریب به اتفاق عوامل آگاه باشد ، اما در واقع بر روی برترینهایی که سوزن را حرکت می دهند ، اجرا شوند.

در عمل ، ممکن است شما بخواهید یک ماتریس تصمیم گیری سئو ایجاد کنید تا بهترین تصمیم گیری در مورد آنچه برای شما مهم است بر اساس شغل ، درآمد ، صنعت و اهداف خود تصمیم بگیرید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

فقط هنگامی که برچسب های عنوان را به طور کامل پیاده سازی کرده اید ، هر موضوع بزرگ در صنعت خود را پوشانده اید و هر پیوند مهمی را در آنجا کسب کرده اید ، اگر نگران عوامل دقیقه و قابل بحث باشید نگران باشید.

بعلاوه ، ما در رتبه بندی قرار داریم و نه ایجاد صفحه گسترده.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، آوریل ۲۰۱۹

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *