نوشته قبلی نوشته بعدی تعطیلات جستجوگرها و استراتژی بازاریابی: برنده ترافیک ، رتبه بندی و فروش بیشتر

تعطیلات جستجوگرها و استراتژی بازاریابی: برنده ترافیک ، رتبه بندی و فروش بیشتر

تعطیلات جستجوگرها و استراتژی بازاریابی: برنده ترافیک ، رتبه بندی و فروش بیشتر منتشر شده در آوریل 4, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

میلیون ها نفر هر ساله به صورت آنلاین خرید می کنند و به دنبال بهترین معاملات برای فصل تعطیلات هستند.

طبق آمار Statista ، در ایالات متحده آمریکا ، فصل خرید کریسمس به طور سنتی از جمعه سیاه آغاز می شود. در سال ۲۰۱۸ ، مردم بیش از ۱۲۳ میلیارد دلار برای تجارت الکترونیک خرده فروشی هزینه کردند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

با تمام این مدت و هزینه های شما در اینترنت ، چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که SEO مناسب و استراتژی بازاریابی برای داشتن ترافیک ، رتبه بندی و فروش بیشتر داشته باشید؟

بیایید موارد زیر را بررسی کنیم:

  • برنامه ریزی
  • استراتژی تبلیغاتی
  • استراتژی فنی
  • روند پرداخت شما
  • پیوند داخلی و خارجی
  • طرح اندازه گیری

۱٫ برنامه ریزی

یکی از مهمترین مواردی که باید قبل از فصل تعطیلات در نظر بگیرید ، برنامه ریزی برای آن است. متأسفانه ، جستجوگرها به همان سرعت جستجو پرداخت نشده است. دیدن نتایج به زمان نیاز دارد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اگر می دانید ۳۰ تا ۵۰ درصد مشاغل شما در فصل تعطیلات انجام می شود ، برنامه ریزی برای موفقیت شما برای فصل تعطیلات بعدی بسیار مهم است.

یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام شود انجام یک ممیزی و تحلیل محتوا برای دیدن فرصت ها برای ایجاد محتوا یا به روزرسانی مطالب موجود حداقل ۶ تا ۸ ماه قبل از تعطیلات است.

نمی توانم به شما بگویم چند بار شرکتی با درخواست ثبت نام برای هدایای کریسمس به من مراجعه کرده است ، اما آنها هیچ محتوای مرتبط با کریسمس را ندارند.

هیچ صفحه فرود اختصاصی که هدایای کریسمس را داشته باشد ، هیچ محتوایی مربوط به موضوعات مختلف پیرامون هدایای کریسمس نباشد ، سوالی در رابطه با اهداف مختلف هدیه کریسمس وجود ندارد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اگر آن عناصر اساسی را ندارید ، نمی خواهید برای کلمات کلیدی مرتبط با هدایای کریسمس رتبه بندی کنید.

همیشه یک تقویم محتوا با مفاهیم مختلف و انواع مختلف محتوا تهیه کنید که به چندین هدف برسد.

به عنوان مثال ، منطقی است که محتویاتی داشته باشیم که دارای برخی تصاویر باشد زیرا بیشتر افراد دوست دارند انواع مختلفی از کارتهای هدیه کریسمس را براساس قصد پرس و جو مشاهده کنند.

همچنین منطقی است که برای پرس و جوهای مرتبط یک استراتژی جعبه پاسخ وجود داشته باشد زیرا کاربران نهایی سؤال می کنند. بنابراین ، استراتژی محتوایی شما باید کاملاً جامع باشد تا آنها را در مراحل اولیه ضبط کند.

مردم نیز می پرسند

هنگام تلاش برای انتخاب محصولات و صفحات مورد نظر ، عملکرد قبلی خود را برای فصل گذشته تحلیل کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

تجزیه و تحلیل خود را مرور کنید تا ببینید:

  • چه محصولاتی سال گذشته عملکرد خوبی داشته اند.
  • چگونه مردم آن صفحات فرود را پیدا کردند.
  • چه علامت نمایش باعث ترافیک به آن صفحات فرود شد.
  • چگونه صفحات فرود شما تبدیل شدند.
پیشنهاد ویژه  80٪ پاسخ های جستجوی صوتی از 3 نتیجه ارگانیک برتر [STUDY]

همیشه ایده ای هوشمندانه برای همکاری نزدیک با تیم جستجوی پرداخت شده خود و بهینه سازی کلمات کلیدی و مطالبی که از منظر جستجوی پولی عملکرد خوبی داشته اند و رتبه مسافت قابل توجه در سمت آلی است.

داشتن هر دو تبلیغات پولی و ارگانیک بر صفحات نتیجه موتور جستجو حاکم است و مارک شما را در مقابل مشتریان بیشتری قرار می دهد که این امر می تواند باعث بهبود فروش و رانندگی بیشتر شود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اجتماعی را فراموش نکنید. گوش دادن به اجتماع می تواند ایده های محتوایی زیادی را برای شما فراهم کند که حتی ممکن است حتی به آنها فکر نکرده باشید.

ممکن است برخی از واژگان جدید ، ایده های جدید در مورد محتوای جدید یا فرصت های جدیدی را که رقبا از آن استفاده می کنند ، پیدا کنید و این می تواند به نفع برند شما باشد.

Pinterest برای تبلیغ محتوای تعطیلات یک ضرورت است. شما می توانید تابلوهای تعطیلات Pinterest ایجاد کنید که بهترین محصولات تعطیلات شما را به نمایش می گذارد و به صفحات تعطیلات شما پیوند می زند.

استفاده مجدد از محتوای قدیمی

آیا شما از سال گذشته یک راهنمای کریسمس دارید؟ می توانید برای محصولات امسال آن را با محصولات جدید به روز کنید.

اگر یک بانک اطلاعاتی از افرادی که سال گذشته از شما خریداری کرده اند یا در لیست ایمیل خود ثبت نام کرده اید ، نگه دارید ، از این استفاده کنید تا محصولات خود را حتی قبل از تعطیلات در مقابل آنها قرار دهید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

همچنین می توانید از سایت های ثبت نام برای بازاریابی مجدد فیس بوک استفاده کنید .

۲٫ ارتقاء

نوشتن مطالب به سادگی کافی نیست.

پس از ایجاد برنامه محتوای خود ، همیشه مطمئن شوید که با تیم پرداخت شده و اجتماعی خود همکاری خواهید کرد. این پشتیبانی اضافی به دیدن محتوای شما در توده ها کمک می کند.

همیشه از طریق فیس بوک ، توییتر و سایر کانالهای اجتماعی از مطالب خود با اجتماعی پرداخت شده پشتیبانی کنید.

پیوندهایی را در ایمیل خود اضافه کنید تا به گسترش کلمه در مورد محتوای خود کمک کرده و محتوا را در کانالهای رسانه های اجتماعی خود و در خبرنامه و رویدادها و غیره قرار دهید.

۳٫ فنی

چندین اشتباه فنی وجود دارد که من دیدم مارک ها سعی می کنند برای فصل تعطیلات بهینه سازی کنند.

یک مسئله رایج: برخی مشاغل برای ترافیک تعطیلات آماده سنبله نیستند.

همیشه اطمینان حاصل کنید که یک سرور رعد و برق سریع دارید که می تواند افزایش بزرگی در ترافیک را تحمل کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

باور کنید یا نه ، برخی از سایتهای محبوب به دلیل هجوم ترافیک جدید به سایت خود در طول جمعه سیاه و تعطیلات دیگر سقوط کرده اند و متأسفانه ، آنها زیرساخت مناسبی برای پشتیبانی از آن ندارند.

پیشنهاد ویژه  هشدارهای Google درباره فرضیات مبتنی بر سایت: جستجو

زمان بار

هنگام ایجاد یا به روزرسانی صفحات فرود ، حتما اطمینان حاصل کنید که آنها دوستانه موبایل هستند و حداکثر زیر ۲ ثانیه بارگیری می کنند (ترجیحا ۱ ثانیه).

مشتریان تلفن همراه در حال حاضر به دنبال خرید هستند. داشتن زمان بار ضعیف می تواند یک تجربه کاربری ضعیف را ایجاد کند و این می تواند بر فروش فصل تعطیلات شما تأثیر بگذارد.

حذف صفحه و تغییر مسیرها

یک اشتباه رایج دیگر که من می بینم برخی از مارک ها پاک کردن صفحات بدون تغییر مسیر دسته ها و صفحات سطح محصول است.

این یک اشتباه بزرگ است.

اگر صفحات محصول و دسته بندی ، به ویژه صفحات دارای رتبه بندی ، پیوندهای معتبر ، محتوای تازه و با کیفیت بالا و غیره را حذف می کنید ، در صورت عدم هدایت آنها مجبور به ایجاد صفحه ای کاملاً جدید هستید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آدرس های صفحه صفحه خود را یکسان نگه دارید. هرگز URL ها را عوض نکنید مگر اینکه کاملاً مجبور شوید. در صورت انجام این کار ، همیشه یک تغییر مسیر ۳۰۱ را به صفحه جدید تنظیم کنید.

در حال اجرا از محصولات

اگر نام تجاری شما در طول فصل تعطیلات از محصولات خارج می شود ، همیشه یک استراتژی تغییر مسیر صوتی داشته باشید تا محصولات مرتبط با آنها را تهیه کنید.

این می تواند به کاربران کمک کند در سایت شما بمانند ، محصولات مرتبط را پیدا کنند و به شما در کسب درآمد افزایشی کمک کنند.

پایش سایت

به طور مداوم سایت خود را برای هرگونه خطای خزیدن ، صفحه های مرده و غیره که می تواند بر عملکرد سایت شما تأثیر بگذارد نظارت کنید.

داده های ساختاری

داده های ساخت یافته برای دادن اطلاعات اضافی به موتورهای جستجو به روشی که می توانند درک کنند ضروری است.

اطمینان حاصل کنید که تمام صفحات محصول شما و صفحات مهم در سایت شما با طرح محصول مشخص شده اند و مهمترین آنها طرحواره بررسی است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

هرچه نظرات مثبت تری کسب کنید ، محصولات شما محبوب تر می شوند. هرچه محصول شما محبوب تر باشد ، رتبه بندی بهتری از محصول شما دریافت می شود.

۴٫ فرایند پرداخت شما

میزان رها از طریق Statista

طبق آمار Statista ، میزان رها کردن سبد خرید کمی بیش از ۷۰٪ در طول فصل تعطیلات است.

بهترین راه برای ارائه یک تجربه خوب در سبد خرید؟

آن را تا حد امکان آسان کنید و روند بهینه سازی خود را بهینه کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

برای مثال موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • تعداد صفحات پرداخت را کاهش دهید.
  • تعداد فرم ها و اطلاعات لازم را برای پر کردن کاهش دهید.
  • گزینه پرداخت مهمان را ارائه دهید.
  • آزمون A / B
پیشنهاد ویژه  به همین دلیل برخی از محتوا در گوگل رتبه بندی می شود؟

۵٫ پیوند داخلی و پیوند خارجی

اتصال داخلی یک تاکتیک استفاده نشده است که می تواند به تقویت صفحات مهم فرود کمک کند.

اگر صفحاتی دارید که به یکدیگر مرتبط هستند (به عنوان مثال ، محتوای وبلاگ که نکاتی را برای انتخاب بهترین کارت کریسمس نشان می دهد) ، پس از آن باید به صفحه اصلی دسته اصلی پیوند داخلی داشته باشید.

از طریق سایت خود جستجو کنید و از فرصتهای پیوند داخلی استفاده کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

از دامنه های خارجی پیوندهایی به سایت خود ایجاد کنید و از وبلاگ نویسان که محصولات شما را مرور می کنند ، بررسی کنید.

این می تواند به پیوندهای باکیفیت به سایت شما کمک کند که می تواند دید موتور ، ترافیک و عملکرد موتور شما را بهبود بخشد.

۶٫ طرح اندازه گیری

شما باید بدانید که چه کار کرده و چه تاثیری داشته است.

بنابراین برای مقایسه سال عملکرد سال خود در مورد عملکرد سایت خود در طول تعطیلات ، یک برنامه سنجش تنظیم کنید.

حتماً کلمات کلیدی خود را ردیابی کنید. هر فعالیتی را که به پشتیبانی از مطالب شما کمک کرده و لینک های جدیدی کسب می کنید ، پیگیری کنید.

افکار نهایی

برنامه ریزی از قبل برای شروع کار در SEO تعطیلات و بازاریابی دیجیتال مهم است.

برای پایان دادن به کاربران در تمام دستگاه ها و سیستم عامل ها باید محتوای مناسب را در لحظه مناسب تهیه کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

همیشه اطمینان حاصل کنید که محتوایی که به مخاطب هدف خود می دهید مرتبط است و آنچه را که واقعاً می خواهید به مشتریان خود ارائه می دهد.

محتوا باید:

  • متن بصری باشید و نه فقط متن استاتیک.
  • پیوند به محصولات یا خدمتی که می خواهید آنها را ببینید.

مثل همیشه ، از تماس های شدید به بیانیه های عمل استفاده کنید.

حتما با رسانه های دیگر برای تبلیغ پیام خود ادغام کنید تا بتواند محبوبیت خود را افزایش داده و دید ، ترافیک و فروش شما را در فصل تعطیلات افزایش دهد.

از همه مهمتر ، موفقیت خود را با مقایسه عملکرد سال گذشته – و چسباندن به آنچه برای شما مفید است اندازه گیری کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، آوریل ۲۰۱۹

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *