نوشته قبلی نوشته بعدی چگونه ابزار منفی ابزار جستجوگرها را منفی می کند

چگونه ابزار منفی ابزار جستجوگرها را منفی می کند

چگونه ابزار منفی ابزار جستجوگرها را منفی می کند منتشر شده در آوریل 4, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

ابزار disavow به صورت متفاوتی به عنوان چیزی که گوگل ارائه کرده است برای کمک به مقابله با سئو منفی یا به عنوان روشی برای مجبور کردن اطلاعات در مورد شبکه های پیوند از ناشران مجازات شده توصیف می شود. چگونگی به وجود آوردن ابزار disavow کاملاً متفاوت است. این مهم است که بدانید چرا ابزار disavow اختراع شده است زیرا به شما در درک بهترین روش استفاده از آن کمک می کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آیا Google ابزار Disavow را برای مبارزه با SEO منفی اختراع کرده است؟

ابزار disavow گوگل تقریبا صریحاً می گوید که برای SEO منفی است. جمله ای که برای ابزار disavow انتخاب شده ، حاکی از آن است که این لینک برای لینک های SEO منفی است. تعریف SEO منفی این است که آنها پیوندهایی هستند که شخص دیگری به سمت سایت شما ایجاد کرده است ، یعنی پیوندهایی که شما کنترل نمی کنید.

آنچه در مورد ابزار انکار Google گفته است:

"اگر فکر می کنید رتبه سایت شما به دلیل پیوندهایی با کیفیت پایین که کنترل نمی کنید آسیب می بیند ، می توانید از Google بخواهید که هنگام ارزیابی سایت خود ، آنها را در نظر نگیرد."

اگرچه Google صریحاً به SEO منفی اشاره نمی کند ، اما ظاهراً این عبارت حاکی از این است که این ابزار برای از بین بردن لینک بک لینک های منفی SEO شماست ، پیوندهایی که شما کنترل نمی کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

پیوندهای پرداخت شده تحت کنترل شماست. پیوندهای منفی SEO تحت کنترل شما نیستند.

تصویر ابزار disavow گوگل

ابزار disavow نیز چنین می گوید:

وی گفت: "شما هنوز هم باید تلاش کنید تا پیوندهای غیرطبیعی که به سایت شما مراجعه می کنند را پاک کنید. به سادگی رد کردن آنها کافی نیست. "

تصویر تصویری دیگر از ابزار disavow Google

به نظر می رسد این اشاره ای به پیوندهای غیر طبیعی است که یک ناشر ایجاد کرده و مسئول آن است. این معنی دارد

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

مطمئناً منطقی نیست که انتظار داشته باشید ناشر با سایتهایی ارتباط برقرار كند كه می خواهند با پیوندهای سئو منفی به آنها آسیب برساند.

نکته جالب اینجاست که تضاد بین صفحه رسمی توسعه دهندگان Google و متن موجود در ابزار disavow است. راهنمایی های رسمی گوگل در مورد استفاده از disavow نیز به پیوندهایی که ناشر در ایجاد آن دست داشته است ، مستقیماً اشاره می كند:

… شما یا یک بهینه ساز موتور جستجو (SEO) که استخدام کرده اید ممکن است پیوندهای بدی را به سایت خود از طریق لینک های پرداخت شده یا سایر برنامه های لینک ایجاد کرده باشید که ناقض دستورالعمل های کیفیت ما است. اول و مهمترین نکته ، توصیه می کنیم تا حد امکان پیوندهای اسپمیمی یا با کیفیت پایین را از وب حذف کنید.

ابزار Disavow به SEO منفی اشاره نمی کند؟

هنگام استفاده از متن disavow ، معنی بیشتری پیدا می کند که به معنای پیوندهایی است که شما سعی کرده اید آنها را حذف کنید اما با آنها موفقیتی نداشته اید. به همین دلیل است که به سایتهایی که هیچ کنترلی بر آنها ندارید (پس از تماس با سایتها برای از بین بردن لینک ها) مراجعه می کند و در جمله زیر به سایت های تماس با ما برای از بین بردن لینک ها اشاره دارد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
تصویر از جمله در ابزار disavow متن در مورد ابزار disavow بیشترین حس را می کند اگر در متن استفاده از آن به منظور حذف پیوندهای غیر طبیعی که مسئولیت آن را دارید بخوانید. اگرچه این عبارت می تواند به عنوان مرجع سئو منفی ("پیوندهایی که شما کنترل نمی کنید") تعبیر شود ، این تفسیر در چارچوب کل پاراگراف محتوا معنی ندارد.

اگرچه اشاره به "پیوندهایی که شما کنترل نمی کنید" به نظر می رسد مانند SEO منفی ، این معنا متناسب با متن کل پاراگراف نیست. واضح است که این عبارت مرجع SEO منفی نیست.

پیشنهاد ویژه  Whatever Happened to Voice Search?

منطقی است که SEO و ناشران این ابزار را به عنوان راهکار Google برای مقابله با SEO منفی مشاهده کنند. چرا دیگر گوگل ابزاری را برای کاربران ایجاد می کند تا به Google در درک پیوندهای اعتماد به آنها کمک کند؟ با این حال ، مطالعه دقیق تر متن از این ابزار نشان می دهد که ابزار disavow برای SEO منفی نیست.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

انجمن SEO از ابزار Disavow درخواست کرد

بعضی از SEO ها از ابزار disavow ناراحت هستند زیرا معتقدند این چیزی است که Google مجبور به اجتماع SEO می کند. این یک برداشت اشتباه بر اساس عدم اطلاع از داستان اصلی ابزار disavow گوگل است.

حقیقت این است که ابزار disavow در حقیقت چیزی است که انجمن SEO از آن خواسته است. گوگل در برابر ارائه ابزار disavow به این دلیل که لازم نیست مقاومت کرد زیرا Google قبلاً می دانست که پیوندها هرزنامه هستند.

این متفاوت از روایت رایج است که ابزار Disavow به اجبار ناشران وب است. به دلایلی ، بسیاری از SEO ها از ابزار disavow ناراحت هستند ، حتی اگر ابزار disavow توسط SEO ها اختراع شده و توسط SEO ها درخواست شده باشد.

از مقاله ای در تاریخ ۱۰ مه ۲۰۱۲ در مورد مجازات های پنگوئن توسط دنی سالیوان (قبل از اینکه وی در Google کار کند):

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

"من تعدادی از مردم را دیدم که اکنون در حال آرزو کردن راهی برای" رد کردن "پیوندها به آنها هستند. وقتی من در این مورد سؤال کردم ، گوگل در مورد اضافه کردن چنین ویژگی در حال حاضر هیچ نظری نداده است. "

از مقاله ای در تاریخ ۳۱ مه ۲۰۱۲ در مورد لزوم ابزاری disavow آیا باید پیوندها را برای مبارزه با SEO منفی رد کنیم؟:

رد کردن پیوندها
"این را به عنوان یک نامه سرگشاده به Google یا فقط یک بیان کلی درباره چگونگی احساس من در مورد این گفتگو فکر کنید. … همه کارها را همیشه به Google ارسال می کنیم. ما نقشه های XML ، فایل های robots.txt را ارسال می کنیم ، و حتی وقتی می بینیم که آنها اتفاق می افتد ، درخواست های تجدید نظر را ارسال می کنیم و شیوه های سایه بان را گزارش می کنیم. … چرا اجازه نمی دهیم که وب مسترها فعال باشند؟

چرا لیستی از لینکهای سایه دار که به سایت ما اشاره می کنند ارسال نمی شود؟ منظور من فقط در Webmaster Tools نیست. منظورم این است که وب مسترها می توانند صفحه ای را برای همه موتورها ایجاد کنند تا به صورت عمومی خزنده شوند. آن را "yourite.com/badlinks.xml" بنام

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

ونسا فاکس سابق گوگل در SearchEngineLand موارد زیر را نوشت :

"ایده" پیوندهای disavowing "سالها است که مورد بحث قرار گرفته است ، اما تمرکز اخیر گوگل بر روی پیوندها ، آنرا در معرض توجه قرار داده است. در SMX Advanced ، مت کاتس گوگل گفت که لینک های غیرمجاز چیزی است که از آنها خواسته شده است که آنها در ماه های آینده فکر می کنند. "

Google Disavow Tool

همانطور که مشاهده می کنید ، ابزار disavow چیزی نیست که گوگل با ابتکار عمل خود ایجاد کرده یا به دلیل نیاز به کمک به معامله با سئو منفی است.

پیشنهاد ویژه  How to Rank a Video on YouTube & Google

ابزار disavow چیزی نیست که گوگل ایجاد کرده است تا افراد را مجبور به استفاده کند.

این چیزی بود که SEO ها از آن می خواستند ، براساس ترس از اینکه الگوریتم پنگوئن باعث می شود کلاه های سیاه راحت تر شوند ، باعث می شود سایت ها از طریق لینک های اسپم رتبه بندی خود را از دست دهند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

بعد از اینکه الگوریتم پنگوئن ترس از SEO منفی را افزایش داد ، ابزار disavow برای SEO ها به اولویت تبدیل شد.

Google با اکراه این ابزار را فقط به این دلیل ارائه داد که ناشران زیادی خواستار آن بودند ، اما با این توافق که فقط در صورت دریافت مجازات دستی ، فقط از آن استفاده می شود.

آنچه در اعلامیه رسمی گوگل در اکتبر ۲۰۱۲ گفته شده است:

سؤال: "اگر نگران" SEO منفی "هستم ، می توانید از این ابزار استفاده کنید؟
پاسخ: هدف اصلی این ابزار کمک به پاکسازی در صورت استخدام یک سئو بد یا اشتباه در ایجاد لینک است.

س: من بسیاری از پیوندهایی را که می بینم ایجاد نکردم. آیا هنوز برای پاکسازی این پیوندها باید کار را انجام دهم؟
پاسخ: به طور معمول نیست. Google به طور معمول به وزن مناسب پیوندها را می دهد و در شرایط عادی دیگر نیازی به ارائه اطلاعات اضافی در مورد پیوندهای خود به Google نیست. یک مورد استفاده معمولی برای این ابزار این است که اگر پیوند بنایی را انجام داده اید که دستورالعمل های کیفیت ما را نقض می کند ، Google به شما هشدارهایی در مورد پیوندهای غیرطبیعی ارسال کرده است ، و با وجود بهترین تلاش شما پیوندهایی وجود دارد که هنوز نمی توانید از بین برید.

س: آیا باید یک پیوند به عنوان یک اقدام پیشگیرانه ایجاد کنم حتی اگر در مورد پیوندهای غیرطبیعی به سایت خود آگاه نشده ام؟
پاسخ: اگر سایت شما تحت تأثیر به روزرسانی الگوریتم پنگوئن قرار گرفت و فکر می کنید ممکن است به این دلیل باشد که پیوندهای اسپمی یا کم کیفیتی را به سایت خود ایجاد کرده اید ، ممکن است بخواهید به بک لینک های سایت خود نگاه کنید و لینک های غیرمجاز را که نتیجه طرح های پیوند است ، جستجو کنید. که دستورالعمل های Google را نقض می کند. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

چرا رد ابزارهای مرجع پیوندهایی که شما کنترل نمی کنید

جامعه سئو از سئو منفی می ترسید. آنها خواستار این بودند كه گوگل ابزاری را برای كمك به غیرفعال كردن آنچه در نظر گرفته می شود به عنوان پیوندهای اسپم با اشاره به سایتهای خود كه توسط رقبا ایجاد شده اند ، ایجاد كند.

پیشنهاد ویژه  تله های خزنده: علل ، راه حل ها و پیشگیری - Deep Dive

به همین دلیل به نظر می رسد که ابزار disavow گوگل به SEO منفی اشاره دارد. این عبارت ممکن است گوگل را برطرف کند از ترسهایی که توسط انجمن نشر و سئو ابراز شده است:

"اگر فکر می کنید رتبه سایت شما به دلیل پیوندهایی با کیفیت پایین که کنترل نمی کنید آسیب می بیند ، می توانید از Google بخواهید که هنگام ارزیابی سایت خود ، آنها را در نظر نگیرد."

این انجمن SEO بود که اصرار داشتند که برای مبارزه با SEO منفی به آن احتیاج دارند. متن بندی در مورد ابزار بازتاب نگرانی هایی است که منجر به این ابزار شده است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این فقط بازتاب ترس هایی است که توسط انجمن SEO بیان شده است.

همانطور که مشاهده می کنید ، Google نسبت به ممانعت از استفاده از ابزار disavow ، تا ۲۰۱۲ ادامه دارد. اگر احساس می کنید قربانی SEO منفی هستید ، تمام اطلاعات ممکن را جمع کنید. اما همچنین سعی کنید ذهن خود را باز نگه دارید که شاید دلیل ریزش سایت به دلیل عوامل دیگر باشد.

من انکار نمی کنم که موارد واقعی SEO منفی وجود داشته باشد. من فقط می گویم که ممکن است مفید باشد که ذهن خود را فراموش نکنید که علت این امر پیوندها برای جلوگیری از نادیده گرفتن علت واقعی افت رتبه نیست.

منابع بیشتر

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

تصاویر توسط Shutterstock ، اصلاح شده توسط نویسنده
عکس های نویسنده ، اصلاح شده توسط نویسنده

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *