نوشته قبلی نوشته بعدی استراتژی محتوا با پیوندهای خروجی

استراتژی محتوا با پیوندهای خروجی

استراتژی محتوا با پیوندهای خروجی منتشر شده در آوریل 4, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

پیوندهای خارج از کشور معمولاً به عنوان یک مزاحمت تلقی می شوند. آنها ظاهراً PageRank شما را تخلیه می کنند تا برخی ناشران پیوندهای برون مرزی را به حداقل برسانند. دیگران احساس می کنند پیوند دادن به یک منبع معتبر .edu و .gov مهم است. یک رویکرد سوم برای پیوندهای برون مرزی وجود دارد که ممکن است مفیدتر باشد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

روشی برای انجام سئو وجود دارد که می گوید شما باید از صفحات خود به سایت های مرتفع پیوند دهید. راه دیگر برای انجام آن پیوند دادن به یک سایت مربوط به .edu یا .gov است. انجام کارها زیرا همه افراد دیگر این کار را انجام می دهند. به نظر من ، باید پرسید: آیا می خواهید در فضای خود یک رهبر باشید یا با پیروان بودن خوب هستید؟

وقتی کارهایی را انجام می دهید که دیگران انجام می دهند ، خودتان را به راههای بالقوه بهتر انجام کارها می بندید. شما یا رهبر هستید یا پیرو هستید ، نمی توانید هردو باشید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آیا پیوندهای خارج از کشور اهمیت دارند؟

سایت های اسپم به طور مرتب با سایر سایت ها پیوند می خورند زیرا احساس می کنند این امر باعث می شود سایت های آنها طبیعی به نظر برسند. واقعیت این است که پیوندهای برون مرزی ممکن است یک عامل رتبه بندی نباشند. آنها بیشتر به محتوا شبیه هستند.

پیوندهای خارج از کشور مدتهاست که راهی برای فهمیدن یک صفحه یا بخش از یک صفحه (سطح بلوک) است. وقتی صفحه ای به آنجا پیوند می خورد ، جایی که پیوند به آنجا می رود ، درباره آنچه در آن صفحه یا بخش صفحه است پیوند داده می شود. این به تمام طول برگردد به مقاله تحقیق الگوریتم اصلی Google .

اکثر موتورهای جستجو متن پیوند را با صفحه ای که پیوند در آن قرار دارد مرتبط می کنند. علاوه بر این ، ما آن را با صفحه ای که پیوند به آن اشاره دارد مرتبط می کنیم. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

عده ای هستند که درباره سایت های اسپم تفسیر نادرست کرده اند و سعی می کنند از طریق لینک های برون مرزی به عنوان انتقادی از سودمندی لینک های خروجی استفاده کنند. این یک سوء تفاهم است

  1. پیوندهای خارج از کشور می تواند بازتابی از آنچه در مورد آن صفحه است ، باشد.
  2. پیوندهای خروجی به صفحه کمک نمی کند که غیر اسپم باشد.
پیشنهاد ویژه  Google Completes Migration of Disavow Tool to Search Console

از نظر ربط ، برای پیوند دادن ، ارزشی وجود دارد. همچنین برای ارتباط با کاربران ارزش زیادی دارد و این ممکن است مهمترین دلیل برای استفاده از پیوندهای برون مرزی به عنوان بخش مهمی از استراتژی محتوا شما در نظر گرفته شود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

حتی اگر هیچ ارتباطی در صفحه وجود ندارد که بتواند از طریق آن پیوند برقرار کند ، اگر این منجر به کاربرانی شود که صفحه وب شما را دوست دارند ، پیوند برقرار می شود.

خواندن:
متن در پیوندهای برون مرزی برای سئو با رتبه بالا

چگونه پیوندهای برون مرزی ممکن است بر رتبه بندی تأثیر بگذارد

پیوند به ارتباط یا رتبه بندی؟

من موافقم که پیوند با صفحات مرتبط با کیفیت خوب اگر رتبه خوبی برای کاربران داشته باشد ممکن است برای رتبه بندی باشد. اما من می خواهم این فکر را بکنم و توپ را چند متری از زمین دور کنم.

من به جای انتخاب صریح و آشکار انتخاب یک صفحه وب نقطه ، ed gov صفحه وب یا صفحه وب با رتبه بالا برای پیوند دادن به آن ، من ترجیح می دهم به صفحه مربوطه در مورد موضوع پیوند بزنم ، صرف نظر از این که رتبه خوبی داشته باشد یا نه.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

انگیزه برای پیوند دادن به بیرون

شاید مهمتر از همه انگیزه پیوند در وهله اول باشد. پیوند دادن به صفحه نقطه edu یا dot gov در انتهای یک مقاله صفر حس می کند. انگیزه این ترفند ارسال پیام به الگوریتم جستجو است که شما به سایتهای خوب پیوند می زنید ، زیرا شما یک مرکز قدرت هستید.

پیشنهاد ویژه  The Art & Science of Writing Title Tags

ایده پیوند دادن به صفحات وب dot dot و ed gov و dot gov در حدود ۲۰۰۰ به وجود آمد. این یک انگیزه SEO قدیمی است. من مطمئن هستم موتورهای جستجو حرکت کرده اند. پس باید

محتوای خود را به عنوان بلوک های خرده خرده ها تصور کنید

انگیزه پیوند زدن باید بررسی شود. وقتی پیوند برقرار می کنم ، به این صورت است که یک کاربر می تواند زیر نظر خود را درباره صفحه شما بررسی کند ، بدون اینکه صفحه وب خود را با بحث در مورد آن زیرمجازات از موضوع خود خارج کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
تصویری از بلوک های محتوا ، متشکل از گروه های پاراگراف. هر گروه بلوک محتوا است هر بلوک محتوا یک موضوع فرعی مبحث کلی را برقرار می کند.

اگر از صفحه وب خود بازدید بالایی داشته باشید ، می توانید آن را به بخشهایی تقسیم کنید. هر بخش ممکن است از چند پاراگراف تشکیل شده باشد. هر بخش یک موضوع فرعی از مبحث کلی صفحه است. بنابراین اگر می خواهید پیوند برقرار کنید ، مناسب ترین صفحه را که باعث روشنایی بیشتر می شود ، شناسایی کنید و آنچه را که در مورد زیرمجموعه های آن بخش وجود دارد ، گسترش می دهد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

پیوند برای ارتباط

من ترجیح می دهم به سایتی مرتبط باشم که در آن موضوع به بلوک محتوای زیر موضوع مربوط باشد تا پیوند به یک صفحه فقط به این دلیل که برای اهداف کلیدی کلیدی منتخب من رتبه بالایی دارد.

هنگامی که algo / bot پیوندی را از صفحه شما به صفحه‌ای که پیوند آن را پیگیری کرده و محتوا را بررسی کنید ، فهمید که شما به آن صفحه پیوند دارید ، زیرا این همان چیزی است که محتوای شما در مورد آن است ، که تمام نقطه شناسایی است ارتباط.

ارتباط بهتر است وقتی اطلاعات اضافی زمینه دیگری را برای بحث در مورد شما فراهم می کند. این امکان را به شما می دهد تا بدون متوقف کردن بحث در مورد موضوع اصلی موضوع خود ، مطالب را به جلو حرکت دهید. اگر خواننده بخواهد جزئیات بیشتری را بداند می تواند پیوند را دنبال کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

پیوند به صفحات رتبه بالا؟

توصیه قدیمی برای پیوند دادن به یک سایت با رتبه بالا فرض می کند که صفحه رتبه بالا برای مشخص کردن آنچه صفحه شما برای آن مرتبط است ، بهترین کار خواهد کرد. اما این اساساً در حال پیوستن به کلیپی است که در آن عمل پیوستن یکی از پیروان رهبر ، تأیید اهمیت رقیب شما است.

پیشنهاد ویژه  چقدر طول می کشد تا رتبه های صفحه اول را بدست آورید؟

من نمی گویم که به طور خودکار به صفحه وب با رتبه های برتر پیوند نخورید. من فقط می گویم که انگیزه خود را بررسی کنید ، تا مطمئن شوید که به صفحه وصل می شوید که بیشترین حس را برای کاربر ایجاد می کند. در غیر این صورت شما به آنچه الگوریتم گوگل برای ارتباط مربوط به "برخی از افراد" فکر می کند ، پیوند دارید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

مشکل این است که ما نمی دانیم که الگ گوگل چه چیزی را برای کاربران خوب می خواهد. بنابراین دنبال کردن مواردی که برای کاربر مفید است ممکن است بهترین روش برای فهمیدن چه چیزی برای Google و رتبه بندی شما باشد.

پیوندهای برون مرزی جذابیت ایجاد می کنند

بنابراین وقتی تصمیم می گیرید که به چه سایت هایی پیوند برقرار کنید ، به جای پیوند ناخواسته با یک سایت .edu یا .gov یا به سایت رتبه بندی شده برای یک کلمه کلیدی ، کمی بیشتر فکر کنید. ممکن است کشف کنید که کاربران صفحات شما را نسبت به رقبای شما مفیدتر می دانند.

مفیدتر و رضایت بخش تر از همه چیز است که همه چیز "عالی" می شود. ممکن است رتبه شما به این دلیل بهبود یابد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

منابع بیشتر

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *