نوشته قبلی نوشته بعدی Google در مورد تأثیر صفحات با کیفیت پایین در رتبه بندی های سایتهای ساکن

Google در مورد تأثیر صفحات با کیفیت پایین در رتبه بندی های سایتهای ساکن

Google در مورد تأثیر صفحات با کیفیت پایین در رتبه بندی های سایتهای ساکن منتشر شده در آوریل 4, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

در یک Hangout Webmaster Google ، شخصی سؤال کرد که آیا صفحات بی کیفیت یک سایت می توانند رتبه کل سایت را بکشند. پاسخ جان مولر در گوگل ، بینشی را در مورد نحوه داوری و رتبه بندی گوگل در صفحات وب و سایت ها ارائه داد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آیا چند صفحه کل سایت را پایین می کشید؟

این سؤال پرسیده شد که آیا بخشی از سایت می تواند بقیه سایت را بکشاند یا خیر.

سوال:

"من کنجکاو هستم که محتوا در سطح صفحه در مورد کلمه کلیدی یا سایت به طور کلی قضاوت شود. فقط یک بخش فرعی از سایت اقدام به خرید راهنماها می کند و همه آنها تحت ساختار URL خاص خود قرار دارند.

آیا Google همه چیز را در زیر آن URL به طور جامع مجازات می کند؟ آیا چند سیب بد به طور متوسط پایین می آید؟ "

تفاوت بین رتبه بندی و مجازات نیست

جان مولر با تصحیح تصور در مورد مجازات شدن که ذاتی در سوال است شروع به کار کرد. ناشران وب بعضی وقت ها شکایت می کنند که مجازات شوند در حالی که اینگونه نیستند. آنچه اتفاق می افتد این است که صفحه آنها رتبه ای ندارد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

بین Google که به صفحه شما نگاه می کند و تصمیم به رتبه بندی در آن نیستید ، تفاوت وجود دارد.

وقتی یک صفحه نتواند رتبه بندی کند ، معمولاً به این دلیل است که محتوا به اندازه کافی خوب نیست (یک موضوع کیفیت) یا محتوای آن مربوط به جستجوی جستجو (ارتباط با کاربر) نیست. این یک عدم کسب رتبه است ، نه یک مجازات.

یک مثال رایج ، به اصطلاح مجازات محتوا تکراری است. چنین مجازاتی وجود ندارد. این عدم توانایی در رتبه بندی ناشی از کیفیت محتوا است.

پیشنهاد ویژه  How to Turn SEO Into a Measurable Revenue Generator

مثال دیگر مجازات Cannibalization محتوا است که مجازات به اصطلاح دیگری است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

هر دو مربوط به عدم توانایی در رتبه بندی به دلیل موضوعات خاص محتوای هستند اما مجازات نیستند. راه حلها برای هر دو شامل شناسایی علت و رفع آن ، درست مثل هر نوع عدم موفقیت در رتبه بندی مسئله است.

یک مجازات چیزی کاملاً متفاوت است زیرا نتیجه نقض آشکار دستورالعمل های Google است.

جان مولر یک پنالتی را تعیین می کند

مولر گوگل با تعیین اولین مجازات ، جواب خود را آغاز کرد:

معمولاً کلمه مجازات با اقدامات دستی همراه است. و اگر یک اقدام دستی صورت گرفته است ، مانند اینکه شخصی به طور دستی به وب سایت شما نگاه کند و گفت این وب سایت خوبی نیست ، می توانید در کنسول جستجوی اعلان داشته باشید.

بنابراین من شک دارم که این طور نیست … "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

چگونه Google کیفیت سطح صفحه را تعریف می کند

به نظر می رسد جان مولر گوگل اظهار داشت که گوگل سعی می کند به جای رتبه کلی سایت ، روی کیفیت صفحه تمرکز کند. اما وی همچنین گفت این با هر وب سایت امکان پذیر نیست.

این همان چیزی است که جان گفت:

"به طور کلی وقتی صحبت از کیفیت یک وب سایت می شود ، سعی می کنیم تا حد ممکن دقیق باشیم تا بفهمیم کدام صفحات خاص یا قسمتهای وب سایت واقعاً خوب هستند و کدام قسمتها نوعاً شاید چندان خوب نباشند.

و بسته به وب سایت ، بعضی اوقات این امکان وجود دارد. بعضی اوقات این امکان پذیر نیست. ما فقط باید به همه چیز نگاه کنیم. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

چرا برخی سایت ها با صفحات کم کیفیت دور می شوند؟

جواب جان جالب است. اما همچنین به سؤال دیگری منجر می شود. چرا برخی سایت ها از بخش های با کیفیت پایین دور می شوند در حالی که برخی دیگر نمی توانند؟

پیشنهاد ویژه  آناتومی یک صفحه وب: چگونه می توان تأثیر سئو را به حداکثر رساند

من شک دارم ، و این فقط یک حدس است ، که ممکن است موضوع تراکم نویز با کیفیت پایین در سایت باشد.

به عنوان مثال ، یک سایت ممکن است از صفحات وب با کیفیت بالا تشکیل شده باشد اما دارای بخشی است که حاوی محتوای نازک است. در این حالت ، زیرا محتوای نازک فقط یک بخش واحد است ، ممکن است از لحاظ رتبه بندی در صفحات سایر نقاط سایت اختلال ایجاد نکند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در سناریوی متفاوت ، اگر سایتی بیشتر حاوی صفحات وب با کیفیت پایین باشد ، صفحات با کیفیت خوب ممکن است از طریق پیوند داخلی و جریان PageRank از طریق سایت سختی را به دست آورند. صفحات با کیفیت پایین از لحاظ تئوریکی می توانند مانع از کیفیت بالای صفحه در به دست آوردن سیگنال های لازم برای Google برای درک صفحه شوند.

اینجاست که جان سایتی را توصیف کرده است که ممکن است نتواند صفحه‌ای با کیفیت بالا را به دست آورد زیرا Google نتوانست از سیگنالهای با کیفیت پایین عبور کند.

این چیزی است که جان گفت:

"بنابراین ممکن است که بخشی از وب سایت شما را در آنجا پیدا کنیم که می گویند ما از کیفیت این بخش از وب سایت چندان مطمئن نیستیم زیرا چیزهای واقعاً خوبی در اینجا وجود دارد. اما در اینجا همچنین بعضی از موارد واقعاً سایه دار یا ناخوشایند وجود دارد … و ما نمی دانیم که چگونه باید با همه چیز رفتار کنیم. ممکن است این مورد باشد. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

تأثیر سیگنالهای با کیفیت پایین در جاهای دیگر

جان مولر بینش جالبی از چگونگی تداخل سیگنالهای روی صفحه در توانایی صفحات با کیفیت بالا برای رتبه بندی ارائه داد. از نظر منافع مساوی ، وی همچنین اظهار داشت كه در بعضی موارد سیگنالهای منفی ممكن است در توانایی صفحات با كیفیت بالا در رتبه بندی اختلال ایجاد نكنند.

پیشنهاد ویژه  موتور جستجوی جدید وارد بازار می شود - OneSearch از Verizon Media

بنابراین اگر می خواستم ایده ای را از این مبادله قرار دهم و آن را در کیسه ای قرار دهم تا با خودم بردارد ، من این ایده را انتخاب می کنم که سایتی با محتوای اکثر با کیفیت پایین ، زمان سختتری را برای تلاش برای رتبه بندی با کیفیت بالا داشته باشد. صفحه

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

و به همین ترتیب ، سایتی با محتوای بسیار باکیفیت بالا قادر خواهد بود از برخی از محتوای کم کیفیت که ممکن است به بخش کوچکی از آن جدا شود ، برخیزد. البته این ایده خوبی است که تا حد ممکن بتوانید سیگنالهای با کیفیت پایین را به حداقل برسانید.

Hangout وب مستر را از اینجا مشاهده کنید .

منابع بیشتر

عکس های نویسنده ، اصلاح شده توسط نویسنده

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *