نوشته قبلی نوشته بعدی چرا Googleers در مورد پیوند هرزنامه اعتماد به نفس دارند؟

چرا Googleers در مورد پیوند هرزنامه اعتماد به نفس دارند؟

چرا Googleers در مورد پیوند هرزنامه اعتماد به نفس دارند؟ منتشر شده در آوریل 4, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

جان مولر گوگل به تازگی در مورد ابزار disavow و اینکه چگونه برخی در داخل Google احساس می کنند ضروری نیست بحث کرده است. دلیل غیر ضروری بودن این فرضیه این است که توانایی گوگل در نادیده گرفتن پیوندهای هرزنامه باعث می شود ابزار disavow دیگر برای Google یا ناشران وب مفید نباشد. آیا Google واقعاً همه پیوندهای هرزنامه را گرفت و نادیده گرفت؟

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

شاید به این دلیل باشد که گوگل ابزار را در اطراف خود نگه می دارد این است که به ناشران راهی برای غیرفعال کردن پیوندهای بدی که مسئولیت آنها را دارد و ناشرانی که یک اقدام دستی دریافت کرده اند ، بدهد.

ابزار Disavow باعث کار غیر ضروری می شود

جان به ابزار disavow به عنوان ابزاری اشاره کرد که باعث می شود افراد کارهای غیرضروری انجام دهند. وی اظهار داشت كه بسیاری از افراد در Google احساس می كنند كه این ابزار غیر ضروری است زیرا احتمالاً Google قبلاً پیوندهای اسپم را بدست می آورد.

وی گفت: "برای از بین بردن ویژگی هایی که افراد زیادی را نگران می کند ، چیزهای زیادی گفته می شود و نشان می دهد که آنها باید کارهای غیر ضروری را انجام دهند (با فرض اینکه اطمینان داشته باشیم که به طور خودکار آن را انجام می دهیم) …"

این مطمئناً یک راه برای بررسی آن است ، و این دیدگاهی است که برخی از افراد در اینجا نیز به اشتراک می گذارند. اگر ما می توانیم پیچیدگی های غیر ضروری را از این ابزارها حذف کنیم ، من همه این کار را می کنم – کار کافی در زمینه اجرای یک وب سایت خوب وجود دارد. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

ابزار Disavow برای رفع اضطراب است؟

جان سپس تصدیق كرد كه این ابزار به ناشران وب كمك كرده است تا با این نگرانی كه گوگل نسبت به پیوندهای اسپم به وب سایتهای خود نسبت داده است ، مقابله كنند و به این ترتیب اجازه دهند كه رتبه های آنها از این رو رنج ببرد.

پیشنهاد ویژه  استراتژی SEO در مقابل تاکتیک ها: تفاوت چیست؟ زیاد!

آنچه را جان مولر گوگل گفته است:

از طرف دیگر ، برخی سایت ها لینکهای عجیب زیادی مشاهده می کنند ، و می توانم درک کنم که صاحبان سایت نمی خواهند به یک الگوریتم اعتماد کنند تا دریابند که این پیوندها چیزی نیستند که بخواهند با آنها در ارتباط باشند.

من مانند زاویه "اگر واقعاً نگران هستید ، پس خودتان مراقب آن باشید" که در اینجا امکان پذیر است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
عکس صفحه نمایش گری الیس گوگل در یک کنفرانس بازاریابی گری الیس گوگل تأیید کرد که گوگل قادر به پیوند و بزرگسالان لینک های بزرگسالان ، پیوندهای اسپم و حتی پیوندهای منفی SEO است.

گری الیس تأیید کرد که SEO منفی کار نمی کند

گری الیس در PubCon Florida 2019 اظهار داشت که از میان صدها گزارش منفی SEO که او بررسی کرده است ، هیچ یک از آنها واقعی نبودند. دلیل اینکه سایتها در رده بندی سقوط کرده اند به دلایل دیگر بوده است.

گری تأیید کرد که آنها پنگوئن را در زمان واقعی بهتر می کنند ، اما ناشران نباید نگران پیوندهای اسپم یا حملات منفی SEO باشند. گری به طور خاص از پیوندهای بزرگسالان عنوان کرد که هیچ چیز نگران کننده نیست.
بیشتر بخوانید: Gary Illyes گوگل در زمان واقعی پنگوئن ، SEO منفی و Disavows

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

Google درباره پیوندهای هرزنامه اطمینان دارد

نکته جالب در گفته های فوق این است که بیانیه جان مولر ابراز اطمینان می کند که گوگل نادیده گرفته شده از روابط لینک اسپم است. این نکته زمانی واضح تر است که وی اظهار داشت که Googlers ابراز کرده است که ابزار باید حذف شود زیرا باعث "کار غیر ضروری" برای ناشران می شود.

پیشنهاد ویژه  3 Steps to Better Content: Power up Your SEO with Audience Understanding

دلالت این عبارت "کار غیر ضروری" این است که گوگل اعتماد به نفس بالایی دارد که گوگل از قبل پیوندهای هرزنامه را نادیده گرفته است ، و این ابزار را "کار غیر ضروری" برای ناشران ساخته است.

آیا ابزار Disavow ضروری است؟

آن سطح اطمینان باید از جایی به دست آید. شاید منطقی باشد که فرض کنیم Google+ هایی که نظارت بر گردش کار مرتبط با ابزار disavow را از اول دارند ، می دانند که این ابزار برای کشف اسپم مفید نیست. این ممکن است اتفاق بیفتد اگر Googlers به طور مداوم مشاهده کند که پیوندهای موجود در گزارشهای Disavow از قبل نادیده گرفته می شوند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

جان مولر در گذشته گفته است كه ابزار disavow برای اكثر قریب به اتفاق سایتها ضروری نیست. این ابزار در ابتدا به این منظور بود که ناشران بتوانند پیوندهای اسپم را كه مسئول آن هستند غیرفعال كنند و برای كمك به ترس از اینكه SEO منفی در حال خراب كردن رتبه بندی آنها بود ، یاری دهند .

آیا آمار ابزار Disavow Google باید به اشتراک گذاشته شود؟

اگر Google قصد حذف ابزار disavow را دارد ، ممکن است برای Google مفید باشد که با انجمن انتشارات وب به اشتراک بگذارد چه درصد از پیوندهای آپلود شده از طریق Disavow قبلاً توسط Google نادیده گرفته شده است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

دانستن چگونگی جذب اسپم در گوگل می تواند به ناشران از اضطراب اینکه پیوندهای اسپم به آنها آسیب می رساند ، کمک کند. این به نوبه خود آنها را متقاعد می کند که از " کار غیرضروری " در پیوندهای ناپسند جلوگیری کنند. و این به ناشران کمک می کند تا در ایجاد تجربه های وب با کیفیت که بازدید کنندگان سایت را راضی می کند ، تمرکز کنند. این برای Google و ناشران برنده است.

پیشنهاد ویژه  Martin Splitt: How Google Chooses Canonical Page

نظر جان ردر جان گوگل را در اینجا بخوانید .

تصاویر توسط Shutterstock ، اصلاح شده توسط نویسنده
عکس های نویسنده ، اصلاح شده توسط نویسنده

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *