نوشته قبلی نوشته بعدی سایت نمی تواند در گوگل رتبه بندی کند: آیا این یک مجازات دامنه Legacy است؟

سایت نمی تواند در گوگل رتبه بندی کند: آیا این یک مجازات دامنه Legacy است؟

سایت نمی تواند در گوگل رتبه بندی کند: آیا این یک مجازات دامنه Legacy است؟ منتشر شده در آوریل 4, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

جان مولر گوگل با یک وضعیت عجیب و غریب از یک وب سایت با اطلاع رسانی صفر از عملکرد دستی ارائه داد که نمی تواند نام خود را یا حتی یک قطعه محتوا از صفحه اصلی خود درج کند.

مولر اوضاع را تجزیه و تحلیل کرد ، فکر کرد که از طریق آن ، پس از آن نتیجه گرفت که رتبه بندی بسیار طولانی است و پیشنهاد کرد که موضوع را در داخل کشور تشدید کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

موضوعی که ارائه شد شبیه به مشکلی است که من قبلاً دیدم و مدتهاست وجود داشته است ، از قبل از اینکه مولر در گوگل کار کند. این مجازاتی است که از زمانی که در گذشته توسط شخص دیگری ثبت شده است با یک دامنه مرتبط است. ظاهراً این مجازات پس از ثبت دامنه توسط شخص دیگری سالها بعد باقی مانده است.

شرح مشکل

سایتی که دارای یک پنالتی است ، اعلامیه مربوط به مجازات دستی را دریافت نکرده است.

و این چیزی است که عجیب است زیرا اگر مجازات نشود ، چگونه می توان سایت را جریمه کرد ، درست است؟ و اگر سایتی مجازات نشده است ، چرا نمی تواند نام صفحه خود یا حتی یک قطعه محتوا را از صفحه اصلی رتبه بندی کند؟

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در طی سه سال ، این سایت به دلیل محبوبیت کلمه از دهان و پوشش گسترده اخبار ، هجوم پیوندهای طبیعی داشته است. با وجود این ، حتی با وجود این پیوندها ، سایت هنوز نمی تواند نام خود را یا قطعه محتوا از صفحه اصلی خود رتبه بندی کند.

اگر این پیوندهای طبیعی یا محتوا مشکلی ایجاد شده باشد ، Google از طریق کنسول جستجوی Google به صاحب سایت اطلاع می دهد. اما این هرگز اتفاق نیفتاد بنابراین مشکل مربوط به لینک ها یا محتوا نیست.

با این وجود ، مالک سایت پیوندهای ورودی قدیمی را که قبل از ثبت نام دامنه مربوط به آن است ، رد کرد. با وجود این همه تلاش ، سایت هنوز رتبه ای کسب نکرد.

در اینجا نحوه توصیف مالک سایت توضیح داده شده است:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

وی گفت: "ما سه سال پیش دامنه را خریدیم تا مارکی به نام Girlfriend Collective داشته باشیم ، این یک شرکت پوشاک در سکوی Shopify است.

ما هیچ هشداری از ابزارهای وب مستر ما نداریم که می گوید مجازات داریم … بنابراین من فقط می دانم آیا موارد اساسی دیگری وجود دارد که شما می دانید خارج از آن است …

دامنه girlfriend.com است و پرس و جو می تواند Girlfriend Collective باشد.

این به اندازه صفحه دوم SERP ها بوده است ، اما … ما تعداد کمی از جستجوی جستجو برای اصطلاحات مارک خود را دریافت می کنیم … این نمایش داده نمی شود.

فرض من این بود که قبل از خریدن آن ، یک فهرست آشنایی بسیار ناخواسته بود. "

پاسخ جان مولر این بود:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

"من می توانم دوبار بررسی كنم تا از طرف ما ببینم كه آیا هر نوع چسبیدن به آنجا وجود دارد كه شما باید از آن مراقبت کنید …"

به نظر می رسد که اگر مولر در پاسخ خود دور از ذهن باشد و به درستی فرض می کند که باید از طرف صاحب سایت مشکلی ایجاد شود.

بسیاری از مشتریانی که قادر به رتبه بندی نیستند ، معتقدند که هیچ مشکلی با محتوای یا پیوندهای آنها وجود ندارد. اما یک نگاه دقیقتر اغلب می تواند مواردی را نشان دهد که صاحب سایت قادر به دیدن آن نیست.

آیا با نام دامنه مشکلی پیش آمده است؟

روش بررسی تاریخ گذشته نام دامنه ، بازدید از Archive.org است. Archive.org بایگانی از وب سایت ها را در سراسر اینترنت بارگیری و ایجاد می کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

من Archive.org را چک کردم تا ببینم تاریخچه Girlfriend.com چیست. آشکار شد که دامنه قبل از سال ۲۰۰۴ به سایت های بزرگسالان پیوند می یابد. سپس ، در حدود اواسط ۲۰۰۴ به نظر می رسد که دامنه استراتژی کسب درآمد خود را از پیوند با سایت های بزرگسال و نمایش تبلیغات گوگل تغییر داده است. شبیه یک دامنه پارک شده بود.

پیشنهاد ویژه  جدید گوگل UX راهکار به بیرون درز – خودرو

دامنه پارک شده دامنه ای است که وب سایت در آن ندارد. این فقط تبلیغات دارد. افراد قبلاً برای بازدید از سایتهایی مانند Girlfriend.com از نام دامنه در قسمت آدرس استفاده می کردند. به این کار ناوبری مستقیم گفته می شود.

دامنه های پارک شده می توانند از ترافیک "نوع" با Google AdSense استفاده کنند ، اغلب با یک سرویس دامنه پارک شده که تبلیغات را از طرف صاحب سایت نشان می دهد در ازای درصدی از درآمد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به نظر من این دامنه دارای موضوعاتی است

براساس مدارکی که در ادامه به توضیح بیشتر آنها خواهم پرداخت ، نظر خود را در مورد مشکل ارائه می دهم. جان مولر در مورد آنچه ممکن است اتفاق بیفتد ، احتمالاً به دلیل دور زدن وی ، نظری نداد.

به نظر من براساس تجربه من این است که برخی دامنه ها در گذشته های دور نوعی مجازات دریافت کرده اند که حتی پس از حذف سایت ها و ثبت نام به شخص دیگری ، در دامنه باقی می مانند.

این واقعیت که Girlfriend.com در یک زمان به سایت های بزرگسال پیوند داده بود ، دامنه را به دلیل داشتن این نوع مجازات به دامنه ، کاندیدا می کند. به نظر من این می تواند عاملی باشد که باعث شده گوگل کم و بیش لیست سیاه Girlfriend.com را حفظ کند و از رتبه بندی آن جلوگیری کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

جریمه های دامنه میراث واقعی هستند

مسئله مشابهی چند سال پیش برای ZDNet اتفاق افتاد. یکی از حوزه های آنها hyphenated شد (CXO-Talk.com). بنابراین آنها نوع غیرپسند (CXOTalk.com) را از حراج دامنه شخص ثالث خریداری کردند.

ZDNet از این دامنه توسط هرزنامه ها غافل بود. به زودی پس از انتقال اطلاعات ZDNet از CXO-Talk.com به CXOTalk.com ، وب سایت آنها از Google ممنوع شد.

مطابق مقاله بیل هارتزر ، ZDNet نام دامنه را می خرید: بلافاصله می شود سایت مورد اعتماد ۲ ساله که در Google ممنوع شده است :

به نظر می رسد که نام دامنه یک نام دامنه "دور انداخته" است ، که توسط spammers blackhat برای تولید محتوای gibberish در سایت استفاده شده است. محتوای موجود در دامنه CXOTalk.com آنقدر بد بود که در گوگل ممنوع شد.
بنابراین ، هنگامی که آنها با استفاده از آن انجام شدند (و هرزنامه ای را از آن خارج کردند) ، صاحبان CXOTalk.com نام دامنه را به یک خریدار مظنون فروختند.

این پیوندها به دامنه دامنه بود که همه چیز را از دست داد: از همه وب سایتهای اسپم دیگر ، میزبانی شده در کشورهای دیگر ، پیوند داشت.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

ZDNet مقالاتی را در مورد اتفاقاتی که برای آنها رخ داده ، نوشت و براساس چیزهایی که از مقاله بیل هارتزر آموخته اید ، ZDNet مقاله خود را در مورد فیاسکو دامنه ( هنگامی که Google خطا می کند: یک داستان احتمالی از قدرت بزرگ ) با این جمله به روزرسانی کرد:

من در مورد تاریخچه دامنه cxotalk.com که اخیراً خریداری کردم تحقیقات بیشتری انجام دادم. بر اساس بسیاری از بک لینک های اسپم ، بدون شک این سایت قبل از خرید من سابقه بد داشته است. این به نتیجه گیری های مختلفی منجر می شود:

  • قبل از خرید هر دامنه در حراج ، حتماً تاریخچه آن را با استفاده از ابزارهای بک لینک بررسی کنید
  • اگر دامنه سابقه بدی دارد ، قبل از به کار انداختن دامنه از Google Webmaster Tools برای پاک سازی استفاده کنید
  • سیستم رفع مشکل Google فاقد شفافیت و پاسخگویی است. آنها می توانند و باید بهتر عمل کنند. من هنوز واقعاً نمی دانم چه چیزی باعث ایجاد مشکل شده و یا چگونه آن را برطرف کرده است.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

جریمه های دامنه میراث واقعی هستند

این اتفاق در طول سالها بارها اتفاق افتاده است. یک بازاریاب جستجوگر با تجربه می داند که پیش زمینه خرید پیش زمینه یک دامنه را بررسی کند.

پیشنهاد ویژه  25+ ایده های منحصر به فرد ارسال وبلاگ برای جذب خوانندگان خود

جستجوی جستجو

آیا جستجوی جستجو خیلی عمومی است؟

جان مولر گوگل به جستجوی جستجوهایی که صاحب سایت می خواست رتبه بندی آن "عمومی" باشد اشاره کرد و اظهار داشت که رتبه بندی برای این نوع اصطلاحات "عمومی" کار دشواری است.

این چیزی است که جان مولر گفت:

"به طور کلی ، وقتی صحبت از اصطلاحات عمومی مانند آن می شود ، همیشه کمی مشکل است. اما به نظر می رسد که شما در حال تلاش برای رتبه بندی نیستید فقط… دوست دختر . "

جان مولر رد می کند که عبارت جستجو ، Girlfriend Collective ، یک عبارت کلی نیست.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آیا سایت به میزان مطلوب بهینه شده است؟

هنگامی که به وب سایت خود مراجعه می کنید ، کلمه کلکسیونی در محتوای قابل مشاهده وجود ندارد (بروزرسانی: از تاریخ ۲۱ مه ۲۰۱۱ کلمه "جمعی" در صفحه اصلی وجود دارد).

کلمه "جمعی" در هیچ جای صفحه ، حتی در کپی رایت پاورقی نیز وجود ندارد. این کلمه وجود دارد ، اما در یک تصویر است ، باید آن را در گوگل قرار داد تا آن را برای نتایج جستجوی منظم تشخیص دهد.

این یک نظارت چشمگیر برای حذف نام تجاری شخصی خود از صفحه اصلی وب سایت است.

تصویر صفحه Footer Girlfriend.com

  • نام تجاری در برچسب عنوان و سایر داده های متا وجود دارد.
  • در محتوای قابل مشاهده جایی که واقعاً مهم باشد وجود ندارد.
  • کلمه جمعی جزئی از نام دامنه نیست.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

یک مورد معقول می تواند ایجاد شود که girlfriend.com شایستگی رتبه بندی برای نام تجاری Girlfriend Collective را ندارد زیرا کلمه کلیدی فقط در برچسب عنوان صفحه اصلی وجود دارد ، نه در خود صفحه.

Google آن را برای صفحه قطعه رتبه بندی نمی کند

با این حال ، این تئوری مورد معقول که شاید Girlfriend.com به بهینه سازی بهتری نیاز داشته باشد ، در بررسی دقیق تر قرار دارد.

اگر بخشی از مطالب را از صفحه بگیرید و با آن قطعه محتوا را در Google جستجو کنید ، خواهید دید که نام دامنه حتی برای محتوا هم رتبه ای ندارد.

این سایت کاملاً فهرست بندی شده است ، اما به نظر می رسد محتوا مجاز به رتبه بندی نیست.

من عبارات زیر را جستجو کردم ، اما فقط صفحات و پست های رسانه های اجتماعی را در Google یافتم ، نه Girlfriend.com:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
  • "پنج رنگ کلاسیک ساخته شده از بطری های آب بازیافت شده."
  • "یک بطری آب قدیمی هرگز به نظر خوب نیامده است."

این عبارت اول ، "پنج رنگ کلاسیک …" برای چند صفحه اول در هیچ کجای Google قرار نمی گیرد.

اما همانطور که در زیر می بینید ، Girlfriend.com رتبه ۱ در بینگ را برای " یک دسته از بطری های قدیمی قدیمی هرگز به نظر خوب نمی رسانند "

تصویر صفحه نتیجه جستجوی بینگ که در رتبه بندی Girlfriend.com شماره یک قرار دارد Bing مشکلی در رتبه بندی Girlfriend Collective برای قطعه متن گرفته شده از صفحه اصلی ندارد. گوگل اصلاً آن را نشان نمی دهد. این یک اشاره است که این شماره مخصوص Google است و نه خود سایت.

اگرچه به نظر می رسد Girlfriend.com در بهینه سازی جستجوی خود کوتاهی می کند ، این مشکل نیست.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

واضح است ، Google مانع از رتبه بندی محتوای هر دامنه در آن دامنه می شود. دلیل این اتفاق ممکن است به این دلیل باشد که ممکن است دامنه در گذشته به عنوان مشکل ساز پرچم گذاری شده باشد.

در مقطعی از تاریخچه دامنه ممکن است از رتبه بندی فیلتر شود. به نظر می رسد Legacy Google پنالتی ، چیزی است که در گذشته دیده ام.

بررسی عکس فوری از girlfriend.com از طریق Archive.org نشان می دهد که از آن برای تبلیغ وب سایت های بزرگسالان قبل از سال ۲۰۰۴ استفاده شده است.

این همان چیزی است که بعضاً در سال ۲۰۰۴ و به بعد به نظر می رسید. به نظر می رسد یک دامنه پارک شده است که تبلیغات Google AdSense را نشان می دهد.

تصویر صفحه Girlfriend.com از سال 2004 این یک عکس فوری از Girlfriend.com حدود ۲۰۰۴ است. همانطور که صاحب سایت معتقد بود دایرکتوری نبود. بررسی کد منبع HTML نشان می دهد که صفحه نمایش تبلیغات Google AdSense را نشان می دهد. این چیزی است که یک دامنه پارک شده به نظر می رسد.

دامنه های پارک شده قادر به رتبه بندی بودند. اما بعد از سال ۲۰۰۴ ، گوگل رتبه بندی دامنه های پارک شده را متوقف کرد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به هیچ وجه نمی توان گفت اگر دامنه قبل از سال ۲۰۰۴ هنگام پیوند با وب سایت های بزرگسالان یا پس از آن هنگام تبدیل شدن به یک دامنه پارک شده ، قبل از سال ۲۰۰۴ ، پنالتی را دریافت کند.

پیشنهاد ویژه  نحوه ارسال وب سایت ها و صفحات به موتورهای جستجو: یک راهنمای ساده

سایت نمی تواند برای نام تجاری خود رتبه بندی کند

دلایل زیادی وجود دارد که یک سایت نمی تواند برای نام دامنه خود یا کلمات از صفحات خود رتبه بندی کند. اگر گمان می کنید سایت شما از مجازات میراث گوگل رنج می برد ، می توانید با چک کردن Archive.org محتوای قبلی را تأیید کنید.

Archive.org غیر انتفاعی است که عکسهای صفحه صفحات وب را ذخیره می کند. Archive.org به شما امکان می دهد تأیید کنید که دامنه شما قبلاً توسط شخص دیگری برای میزبانی محتوای کم کیفیت استفاده شده است یا خیر.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

متأسفانه ، Google راهی برای ارتباط با آنها برای حل این مسئله ارائه نمی دهد.

Bing Ranks Girlfriend.com برای جمع دوست دختر

اگر مشکل زیادی در رابطه با پیوندها یا مطالب در Girlfriend.com وجود داشته باشد که باعث شده رتبه بندی آن در گوگل حفظ نشود ، احتمالاً در بینگ مشهود است.

بینگ و گوگل از الگوریتم های مختلفی استفاده می کنند. اما اگر اشتباهی در مورد Girlfriend Collective ، چه کیفیت سایت و چه مسئله فنی ، اشتباه وجود داشت ، احتمال زیاد وجود دارد که این مشکل عظیم آن را از رتبه بندی در بینگ باز دارد.

بینگ مشکلی در رتبه بندی Girlfriend.com برای نام تجاری خود ندارد:

تصویر صفحه نتایج جستجوی بینگ که نشان می دهد Girlev.com را به روشی عادی رتبه بندی می کند بینگ Girlfriend.com را به روشی عادی رتبه بندی می کند. این ممکن است اثبات کننده این باشد که هیچ مسئله مهمی در مورد خود سایت Girlfriend.com وجود ندارد. این مشکل ممکن است در Google باشد.

جان مولر از Google پیشنهاد می کند که Google مسئله را بررسی کند

صاحب سایت به این واقعیت ها اشاره کرد:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
  • او سه سال در انتظار حذف پنالتی بوده است
  • disavows پیوند بارگذاری شده است
  • در AdWords / Google Ads با نام تجاری خاص خود ، مناقصه کرده است.

اینگونه پاسخ داد: جان مولر:

"من باید نگاهی بیندازم تا ببینم آیا آنجا چیزی وجود دارد که به نظر می رسد زیرا به نظر می رسد حوزه قدیمی بسیار مشکل ساز بوده است. به همین ترتیب … همیشه تبدیل آن به چیزی معقول کمی دشوار می کند.

اما بعد از دو سال احساس می شود که باید امکان پذیر باشد. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

وقتی ناشر از وی پرسید که آیا برای یافتن هرگونه خبری در مورد سایت ، باید به Hangm Webmaster بعدی بپیوندید ، مولر این را گفت (ویدئو) :

من فکر می کنم ایده آل است ، فقط در مورد بعدی پرش کنید. نمی دانم چیز خاصی را برای شما خواهم داشت یا خیر.

بعضی اوقات برای آنچه اتفاق می افتد با این نوع تشدیدها آمده است: این تیم نگاهی می بیند و می بیند که آیا در سمت خود چیزی وجود دارد که … باید تغییر کند و آنها تنظیمات مناسبی را انجام دهند.

و بعضی اوقات به معنای نوعی تغییرات طولانی مدت است. بعضی اوقات به معنی چیزهایی است که می توانید به سرعت مشاهده کنید. "

در پایان ، مولر گفت که او به این مسئله نگاه می کند ، که "تیم" باید بررسی کند که آیا در سمت گوگل چیزی وجود دارد که نیاز به تعدیل داشته باشد یا خیر.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

شاید خوب باشد که این یک موضوع نادر است و به همین دلیل هیچ راهی رسمی برای جلب توجه گوگل بر روی آن وجود ندارد. بازاریابان جستجوگر با تجربه می دانند چگونه این مسئله را تشخیص دهند و بسیاری از دارندگان سایت برای تشخیص چیزی شبیه به این تخصص را ندارند.

بنابراین حداقل این مقاله به جلب توجه این نوع توجه کمک می کند تا افراد بیشتری از آن آگاهی داشته باشند و این دانش به جریان اصلی می رود.

در اینجا Hangout مدیر وب Google را مشاهده کنید

عکس های نویسنده ، اصلاح شده توسط نویسنده

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *