نوشته قبلی نوشته بعدی آناتومی یک صفحه وب: چگونه می توان تأثیر سئو را به حداکثر رساند

آناتومی یک صفحه وب: چگونه می توان تأثیر سئو را به حداکثر رساند

آناتومی یک صفحه وب: چگونه می توان تأثیر سئو را به حداکثر رساند منتشر شده در آوریل 4, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

SEO بستگی به موتورهای جستجو دارد که محتوای شما را درک کنند بنابراین آنها می توانند تعیین کنند که در کجا باید رتبه بندی شود. در حالی که آنها به طور مداوم در حال بهبود هستند ، آنها هنوز راه دراز دارند.

این وظیفه ماست که به آنها کمک کنیم تا دقیقاً محتوای ما را درک کنند تا رتبه بهتری کسب کنند و ترافیک ارگانیکی بیشتری کسب کنند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

چالش در نحوه رسیدن به آنجاست.

بنابراین چگونه اطمینان می دهیم موتورهای جستجو محتوای ما را درک می کنند؟

برخی افراد از طریق آزمایش و خطا به این موضوع نزدیک می شوند.

آنها یک صفحه وب در اینجا و آنجا ایجاد می کنند. شاید بعضی ها فقط حاوی یک متن باشند در حالی که برخی دیگر دارای تصاویر و فیلم ها هستند. هیچ ساختار یا برنامه ای یکنواخت برای محتوای آنها وجود ندارد. آنها به هر صفحه به عنوان یک بوم خالی نزدیک می شوند.

آنها می گویند "بیش از یک راه برای پوست گربه وجود دارد!" اما آیا واقعاً باید به افرادی گوش دهیم که می خواهند گربه های پوستی کنند؟ منظورم این است که من طرفدار گربه ها نیستم ، اما این کمی عجیب است.

من روش آزمایشی تصادفی و رویکرد خطا را دوست ندارم.

این ناکارآمد و متناقض است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

فرایند منجر به نتایج بهتری می شود

من یک فرد فرایند هستم زیرا با یک روند مستند و اثبات شده می توانید موفقیت های خود را به صورت دقیق تکرار کنید.

به همین دلیل شرکت هایی مانند مک دونالد و مترو بسیار موفق هستند.

آنها قطعاً بهترین غذا را درست نمی کنند!

در عوض ، آنها به سادگی فرایندی را برای تهیه غذای خود و خدمت به مشتریان خود به روشی فوق العاده کارآمد و مداوم ایجاد کرده اند.

این بدان معنی است که همبرگر متوسط که از منابع گوشت مشکوک تهیه شده است دقیقاً همانطور که در سیاتل وجود دارد در تمپا به نظر می رسد ، بو و مزه می دهد. همچنین برای تهیه همان زمان زمان لازم خواهد بود و دقیقاً به همان روش بسته بندی می شود.

تصور کنید که آیا برای تلاشهای SEO خود در صفحه ، چنین روندی را انجام داده اید؟

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

خوب ، من یک خبر خوب و بد برای شما دارم.

خبر خوب این است که من یک طرح جامع که می توانید برای اطمینان از محتوای خود در بررسی تمام کادرها از منظر سئو استفاده کنید ، دارم. همچنین به شما اطمینان می دهد که محتوای شما نسبت به بیشتر ، اگر نه همه ، رقبای شما برتر باشد.

خبر بد این است که این یک گلوله نقره ای نیست.

در بسیاری از موارد ، به ویژه در مواجهه با رقبای قدرتمند ، هنوز هم باید تلاشهای چشمگیری را در ایجاد لینک انجام دهید. حقیقت این است که به هر حال شما باید چنین کاری را انجام دهید.

بنابراین ، امروز ما قصد داریم یک روش ضد گلوله برای ساختن یک صفحه وب را به شکلی ترسیم کنیم که به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا مطالب شما را بهتر درک کنند تا رتبه بهتری پیدا کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

زیبایی این رویکرد این است که در حالی که به یک صفحه وب کمک می کند تا رتبه بهتری کسب کند ، اما تجربه کاربر را نیز تقویت می کند ، که به بهبود تبدیل کمک می کند.

برچسب عنوان

برچسب عنوان برای یک صفحه وب یکی از مهمترین فاکتورهای صفحه است.

این زمینه ارزشمندی را برای کمک به موتورهای جستجو در فهمیدن صفحه در مورد آن فراهم می کند ، اما معمولاً آنچه در نتایج جستجو نمایش می دهد نیز هست. به همین دلیل نوشتن برچسب های عنوان خود را برای بازدید کنندگان ، و نه فقط برای موتورهای جستجو مهم است.

Google معمولاً حداکثر ۷۰ کاراکتر اول یک برچسب عنوان را نشان می دهد ، بنابراین سعی کنید در آن محدوده بمانید. و این مهم است که عبارات کلمات کلیدی را که می خواهید رتبه بندی کنید به روشی که طبیعی و جذاب به نظر برسد ، وارد کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اگر عنوان خسته کننده ، گیج کننده یا هرزنامه باشد ، جستجوگرها معمولاً کلیک نمی کنند و اگر کلیک نکنند ، نمی توانند به وب سایت شما مراجعه کنند.

احتمالاً نمونه هایی از این مورد را در نتایج جستجو مشاهده کرده اید. چیزی مثل:

تعویض سقف تمپا | تعمیر سقف تمپا | ترمیم سقف تمپا | پیمانکار سقف Tampa بام مقرون به صرفه Tampa | شرکت تعمیر سقف XYZ تمپا

عنوان اسپم

اگر برچسب هایی از این دست داشته باشید ، احتمالاً رتبه بدی خواهید داشت ، مردم به شما می خندند و سگ شما فرار می کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

توضیحات متا

در حالی که توضیحات متا یک عامل رتبه بندی مستقیم نیستند ، آنها می توانند بر نرخ کلیک کلیک کنند و این می تواند اثر نمایی در تلاش شما داشته باشد.

پیشنهاد ویژه  Google Update Florida 2: March 2019 به روزرسانی اصلی یک نسخه بزرگ است

توضیحات همان چیزی است که به طور معمول در نتایج جستجو نشان می دهد. مانند عنوان ، اگر توضیحی خسته کننده ، گیج کننده یا هرزنامه باشد ، جستجو کنندگان معمولاً برای بازدید از وب سایت شما زحمت نمی کشند.

Google معمولاً تقریباً ۱۶۰ کاراکتر از برچسب توضیحات متا را به شما نشان می دهد ، بنابراین سعی کنید در آنجا بمانید.

و همچنین شامل عبارات کلمات کلیدی مورد نظر برای رتبه بندی به روشی که طبیعی و جذاب به نظر برسد حائز اهمیت است. این عبارات ممکن است در نتایج جستجو با جسورانه نمایش داده شود و به جلب توجه کاربران کمک می کند.

پودرهای سوخاری

اگرچه احتمالاً نیازی به استفاده از آرد سوخاری برای پیدا کردن خانه خود ندارید ، اما هنوز هم می توانند نقش مهمی در زنده ماندن شما داشته باشند. حداقل از منظر سئو.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

Breadcrumbs پیوندهای متنی ساده ای هستند که بازدید کنندگان را قادر می سازد مسیر خود را از صفحه ای که در حال حاضر در تمام راه برگشت به صفحه اصلی شما هستند ، دوباره بکشند. آنها باید در بالای صفحه شما قرار بگیرند و ساختار URL سایت شما را منعکس کنند.

پودرهای سوخاری

پس چرا خرده نان اهمیت دارد؟

آیا تاکنون رتبه بندی صفحه اشتباه برای یک موضوع خاص را داشته اید؟

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

شاید یکی از پستهای وبلاگ شما یکی از صفحات خدمات شما باشد. در حالی که این امر می تواند به دلایل مختلف اتفاق بیفتد ، اغلب به این دلیل است که موتورهای جستجو چگونگی ارتباط یک صفحه خاص با سایر صفحات وب سایت شما را نمی فهمند.

Breadcrumbs به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا محتوای شما را از دیدگاه سلسله مراتبی بهتر بشناسند. با نشان دادن چگونگی ارتباط صفحات در وب سایت خود به یکدیگر ، می توانید اطمینان حاصل کنید که صفحات صحیح برای موضوعات صحیح رتبه بندی می شوند.

اما آنها همچنین با سهولت در جهت یابی بازدید کنندگان در یک وب سایت ، نقش مهمی در تجربه کاربر بازی می کنند. به خصوص در وب سایتهای با ساختار URL چند سطحی مناسب.

فهرست مطالب / پیوندهای پرش

بیشتر اوقات ، وقتی یک بازدید کننده در صفحه ای از جستجوی خود قرار می گیرد ، آنها به دنبال اطلاعات خاص هستند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

کار کردن آنها برای یافتن این اطلاعات باعث دور شدن آنها خواهد شد. غالباً در آغوش رقبا قرار دارد.

بنابراین چگونه ما می توانیم بازدید کنندگان را آسان کنیم تا دقیقاً آنچه را که به دنبالشان می گردند پیدا کنند؟

به مدرسه بازگردید.

وقتی معلم به شما گفت که به یک فصل خاص مراجعه کنید ، چه کردید؟

شما فقط شروع به تلنگر صفحات خود نکردید و به امید تصادفی از آن به طور تصادفی از صفحه به صفحه دیگر می پرید.

درعوض ، شما به سادگی به فهرست مطالب جلوی کتاب خود رفتید تا بدانید دقیقاً در کدام صفحه آن فصل شروع شده است ، و سپس مستقیم به آن صفحه می روید.

این دقیقاً علم موشکی نیست ، درست است؟

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

همین کار را می توانید با صفحات وب خود انجام دهید.

ایجاد فهرست مطالب به همان سادگی ایجاد لیست بدون نظم یا مرتب شده است و از آنجا ، پیوند دادن به لنگرهای نامگذاری شده در زیرنویس های شما.

زیر عناوین

مردم نمی خوانند. جهنم ، من متقاعد نیستم که اکثر مردم حتی می توانند اخیراً شوخی می کنم. مرتب سازی بر اما نه واقعاً

اما وقتی می گویم مردم نمی خوانند ، جدی هستم.

درعوض ، بیشتر افراد صفحه را اسکن می کنند ، به دنبال چیز خاصی یا چیزی هستند که علاقه آنها را جلب می کند. این جایی است که زیر عناوین وارد می شوند.

آنها متن را به بخش های کوچکتر و منطقی تقسیم می کنند.

این به موتورهای جستجوگر کمک می کند با نشان دادن سلسله مراتبی از اطلاعات منتشر شده در آن صفحه ، مطالب شما را بهتر درک کنند. این بستگی به استفاده مناسب از برچسب های عنوان دارد ، از h1 شروع می شود و راه خود را به سمت h6 شروع می کنید. نیازی به استفاده از هر شش سطح نیست ، در حقیقت ، در بیشتر موارد ، سه یا چهار مقدار زیادی خواهند بود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

زیرنویس ها

Subheads همچنین به بازدید کنندگان کمک می کند تا اطلاعات مورد نظر خود را سریعتر و آسان تر پیدا کنند و این باعث ایجاد یک تجربه کاربری بهتر می شود. در اینجا نیازی به ضرب و شتم یک اسب مرده نیست – همه ما می دانیم که تجربه کاربر چقدر مهم است.

پیشنهاد ویژه  14 تاکتیک بهینه سازی نرخ تبدیل شما می توانید از لیست محصولات آمازون سرقت کنید

لیست ها

ما قبلاً بحث کرده ایم که چگونه بیشتر افراد به جای خواندن مطالب آنلاین ، اسکن می کنند.

لیست ها ، دستور داده شده یا بدون هماهنگی ، روش دیگری برای کمک به افراد است که این کار را راحت تر انجام دهند. در حقیقت ، داده های سازمان یافته در یک لیست اغلب توجه را به خود جلب می کنند. چه می خواهی؟

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
  • مغزهای ما همیشه به دنبال الگو هستند.
  • گلوله ها یا شماره ها توجه ما را به خود جلب می کنند.
  • قالب بندی کمی متفاوت با محتوای اطراف را نیز انجام می دهد.

این باعث می شود لیست ها راهی عالی برای جلب توجه به محتوای خاص و بهبود تجربه کاربر باشد.

تصاویر

تصاویر می توانند اطلاعات و بسترهای دیگری را ارائه دهند که کلمات ساده به سادگی نمی توانند.

نکته اصلی این است که اطمینان حاصل کنید که تصاویر شما در واقع ارزش ارائه می دهند.

این بدان معنی است که جستجوی عکسهای بی معنی از افرادی که دست تکان می خورند ، در جلسات می نشینند ، یا بدون هیچ دلیل مشخصی می خندند ، رد می شوید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در عوض ، استفاده کنید:

  • نمودارها و / یا تصاویر.
  • عکس از محصولات یا قطعات.
  • تصاویری که نحوه انجام یک عمل یا کار خاص را نشان می دهد.
  • عکس هایی که محصولی در حال استفاده را نشان می دهد.
  • تصاویری که نقشه ها یا مناطق پوشش را نشان می دهند.
  • اینفوگرافیک

چگونه به موتورهای جستجو اطمینان دهیم که تصاویر شما را درک می کنند

صرفاً شامل تصاویر مفید کافی نیست ، زیرا موتورهای جستجو هنوز نمی توانند به تنهایی تصاویر را درک کنند.

ما باید به آنها سرنخ هایی راجع به آنچه در تصویری وجود دارد ، بدهیم. چه خبر است

ما این کار را با نامگذاری صحیح پرونده های تصویری ، استفاده از ویژگی های alt alt و در برخی موارد از ویژگی های عنوان انجام می دهیم.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

فایل های تصویر باید به گونه ای نامگذاری شوند که مختصراً مطالب را شرح دهد. دیوانه نباشید که آن را با کلمات کلیدی پر نکنید.

نام دقیق و توصیف یک تا پنج کلمه باید کافی باشد. من در صورت امکان سه کلمه را هدف قرار می دهم.

در مورد ویژگی alt ، مهم این است که به یاد داشته باشید که هدف آن ارائه اطلاعات اضافی به خوانندگان صفحه نمایش است که توسط بازدیدکنندگان دارای اختلال بینایی استفاده می شود. شما باید یک جمله یا دو جمله کوتاه را توصیف کنید که در تصویر چیست.

و اگر به نظر می رسد که یک پیوند قابل کلیک باشد ، باید از ویژگی عنوان برای توضیح آنچه بازدید کننده باید انتظار داشته باشد در صورت کلیک روی پیوند ، استفاده کند.

طبق گوگل…

"از ویژگی alt برای توصیف تصویر باید استفاده شود. بنابراین اگر تصویری از یک صندلی بزرگ آناناس آبی دارید ، باید از برچسب alt استفاده کنید که بهترین توصیف آن است ، یعنی alt = "صندلی بزرگ آناناس آبی". عنوان از ویژگی باید هنگام استفاده از لینک به صفحه خاص استفاده شود. ویژگی عنوان باید حاوی اطلاعاتی در مورد آنچه اتفاق می افتد هنگام کلیک بر روی تصویر باشد. به عنوان مثال ، اگر تصویر بزرگتر شود ، باید چیزی مانند عنوان را بخواند ، عنوان = "مشاهده نسخه بزرگتر تصویر صندلی بزرگ آناناس آبی." – جان مولر (گوگل) ، ۲۰۱۷

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

یک جنبه دیگر وجود دارد که می خواهم قبل از اینکه این بخش را ببندیم ، به آن لمس کنم ، و این بهینه سازی تصاویر برای بهبود سرعت صفحه است.

به جای اینکه به تفصیل در مورد آن موضوع در اینجا بپردازم ، شما را به مقاله قبلی که در مورد بهبود سرعت صفحه نوشتم ، اشاره می کنم. در آنجا ، یک بخش کامل در مورد بهینه سازی پرونده های رسانه ای پیدا خواهید کرد.

فیلم

طبق گفته سیسکو ، میزان ترافیک ویدیو تا سال ۲۰۲۲ ۸۲٪ از کل ترافیک IP (اعم از مشاغل و مصرف کننده) خواهد بود که از ۷۵ درصد در سال ۲۰۱۷ افزایش یافته است.

این آمار یک تغییر دهنده بازی است و نقش اساسی را که امروزه در بازاریابی دیجیتال بازی می شود نشان می دهد. این تنها با گذشت زمان اهمیت بیشتری پیدا می کند.

پیشنهاد ویژه  نتایج جستجوی تصویر را در دسک تاپ بازنگری کنید

از منظر سئو ، ویدیو ابزاری قدرتمند برای ایجاد یک تجربه کاربری مثبت توسط:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
  • ارائه اطلاعات با فرمت برخی از افراد احتمالاً بیشتر از آن استفاده می كنند.
  • نشان دادن تخصص و اقتدار.
  • تقویت تعامل و شناخت برند.

همچنین بازدیدکنندگان را در وب سایت شما طولانی تر نگه می دارد ، که این باعث افزایش سرعت گزاف گویی شما می شود و احتمال تبدیل شدن به مشتری را افزایش می دهد.

و اگر این کافی نبود ، می توانید ویدیو را نیز در YouTube منتشر کنید ، به طور بالقوه می توانید به مخاطب جدید و بدون استفاده دسترسی پیدا کنید و آنها را به وب سایت خود برگردانید.

من دوست دارم حداقل یک فیلم را در یک صفحه وب قرار دهم ، و دوست دارم که اولین مورد قبل از پیمایش قابل مشاهده باشد. به طور معمول ، این درست بعد از بند اول است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

طرحواره

با اجرای صحیح ، طرحواره می تواند نحوه نمایش صفحات و نام تجاری شما در نتایج جستجو را بهبود ببخشد.

اگر تصاویر ، بررسی ها یا تاریخ وقایع را در نتایج جستجو مشاهده کرده اید ، آنگاه طرحواره را در عمل مشاهده کرده اید. و در این صورت ، دست اول شما را نیز تجربه کرده اید که چگونه این پیشرفت ها با استفاده از آنها به نتایج جلب توجه می کنند.

تحقیقات نشان می دهد که وب سایت هایی که از طرحواره استفاده می کنند ، در هنگام داشتن قطعه های غنی ، افزایش در ترافیک جستجوی ارگانیک دریافت می کنند.

طرحواره - بررسی

در حالی که طرحواره یک عامل رتبه بندی مستقیم نیست ، به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا محتوای شما را بهتر درک کنند و این می تواند رتبه را بهبود بخشد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

جان مولر گوگل گفت :

"هیچ گونه افزایش رتبه بندی عمومی برای استفاده از SD وجود ندارد." … "با این وجود ، داده های ساخت یافته می توانند درک این صفحه را آسان تر کنند ، که می تواند نشان دهد مکان مربوطه چه چیزی را آسان تر می کند (هدف گذاری را بهبود می بخشد ، شاید رتبه بندی برای شرایط مناسب). "

با کمال تعجب ، حتی با بالاترین تخمین ، کمتر از یک سوم وب سایت ها در حال حاضر از آن استفاده می کنند. با گذشت زمان ، طرحواره توسط بیشتر وب سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد ، به خصوص که جستجوی صوتی باعث افزایش فشار می شود. اما در حال حاضر ، این یک مزیت رقابتی عظیم را فراهم می کند.

طرحواره برای چه مواردی استفاده می شود؟

واقعیت این است که تقریباً هر محتوا در وب سایت شما دارای یک صفحه مرتبط با آیتم ، آیتم و آیتم های مرتبط است.

این بدان معنا نیست که شما باید همه آنها را با عجله و پیاده سازی کنید زیرا اکثریت عظیمی هنوز توسط موتورهای جستجو پشتیبانی نمی شوند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در حال حاضر ، مواردی که باید روی آنها تمرکز کنید عبارتند از:

  • مشاغل و سازمانها
  • مناسبت ها
  • سوالات متداول
  • مردم
  • محصولات
  • دستور پخت
  • بررسی ها
  • فیلم های

در بیشتر موارد ، JSON روش ایده آل برای اجرای طرحواره است. این یک اسکریپت است که در یک صفحه وب تعبیه شده است. همچنین ممکن است مواردی وجود داشته باشد که HTML با ریزگردها مشخص شود.

مهم است ، نه ، این امر را بسیار مهم بدانید تا از استفاده از طرح مناسب ، در شرایط مناسب ، در صفحات مناسب استفاده کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

من یک بار این کار را با درج طرح شغلی هم برای دفتر مرکزی و هم برای حق رای یک شرکت ملی مرتکب این اشتباه شده ام ، اما به دلایل مختلف ، اطلاعات تماس نمایش داده شده در صفحه با داده های طرحواره مطابقت ندارد.

حتی اگر هر دو شرکت به طور قانونی باید طرحواره داشته باشد ، اما به اشتباه اجرا شده است. این باعث شد که وب سایت به طور موقت مجازات دستی را دریافت کند.

شما نمی خواهید در آنجا باشید ، بنابراین حتماً دستورالعمل داده های ساخت یافته Google را درک کرده و دنبال کنید.

منابع بیشتر:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اعتبار تصویر

تصویر برجسته: ایجاد شده توسط نویسنده ، مه ۲۰۱۹
تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، مه ۲۰۱۹

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *