نوشته قبلی نوشته بعدی ۱۰ علامت هشدار دهنده شما در حال تولید محتوای بی ربط هستید

۱۰ علامت هشدار دهنده شما در حال تولید محتوای بی ربط هستید

۱۰ علامت هشدار دهنده شما در حال تولید محتوای بی ربط هستید منتشر شده در آوریل 4, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

به موازات این مفهوم که "محتوا پادشاه است" ، منظره ای کاملاً سیل زده ظاهر شد. این تصور غلط مضر به وجود آمده است که محتوای محض تولید شده بسیار مهم است.

با فکر کردن در مورد به روزرسانی های الگوریتم اخیر که دیدیم ، واضح است که گوگل در تلاش است تا چیزی را به ما بگوید – برای انتخاب کیفیت بیش از کمیت.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

من استدلال می کنند که محتوای واقع است پادشاه نیست. کیفیت است.

با این حساب ، منظورم این است که داشتن دارایی های با محتوای کم ارزش بسیار کمتر از داشتن دارایی های با کیفیت پایین بسیار بهتر است.

ما به عنوان بازاریاب محتوا ، باید در هر آنچه می نویسیم و منتشر می کنیم ، به خوانندگان ارزشی قایل شویم. گاهی اوقات این به معنای تشخیص هنگام ایجاد محتوای بی ربط است.

محتوای نامربوط

در اینجا ۱۰ علامت هشدار وجود دارد مبنی بر اینکه نوبت به تجدید استراتژی محتوای شما رسیده است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

۱٫ ترافیک آلی حداقل است

شاید ناگفته نماند که اگر کسی در جستجوی موضوعی نباشد که در مورد خود می نویسید ، احتمال اینکه رانندگی قابل توجهی در آن ایجاد شود ، کم نیست.

برای ایجاد محتوای ارزشمند و مرتبط ، باید بدانید مخاطبان شما در چه اطلاعاتی جستجو می کنند.

وقت خود را صرف آشنایی با مخاطبان (بازدید کنندگان) خود کنید – نقش ها و مسئولیت های روزمره آنها چیست ، چالش هایی که با آنها روبرو هستید ، چگونگی یافتن اطلاعات و مصرف محتوا و نیازهای شغلی آنها.

این به شما بینش زیادی می بخشد و در نهایت راهنمایی تحقیقات کلمات کلیدی شما خواهد بود.

۲٫ تحقیق در مورد کلید واژه بخشی از روند شما نیست

تحقیقات کلمات کلیدی برای تراز کردن سئو و تلاشهای محتوا کاملاً ضروری است.

ساخت یک تقویم سرمقاله ای که باعث ایجاد دید ارگانیک شود ، بدون درک صحیح از: تقریبا غیرممکن است:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

استفاده از تحقیقات کلمات کلیدی برای هدایت تلاشهای خود در زمینه تولید محتوا ، اطمینان حاصل خواهد کرد که در مورد اصطلاحات یا موضوعاتی که جستجو می شوید ، شانس رتبه بندی برای شما را می نویسید ، و به شما در رسیدن به مخاطبان مناسب کمک می کند.

۳٫ محتوا یافت می شود ، اما خوانده نمی شود

محتوای خوانده نشده است

با مشاهده معیارهایی مانند میزان گزاف گویی و زمان در صفحه ، می توانید احساس خوبی نسبت به خوانندگان درگیر با مطالب خود بدست آورید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اگر نرخ بالای گزاف گویی و زمان کم را در صفحه مشاهده می کنید ، این نشان می دهد که کاربران محتوا را به خصوص با ارزش نمی یابند ، یا اطلاعات موردنیاز خود را ارائه نمی دهد.

به طور معمول ، این مشکل معمولاً می تواند به قصد جستجوی مختلف ردیابی شود. با این حال ، این نیز می تواند مربوط به خوانایی یا قالب محتوا باشد.

پیشنهاد ویژه  Google DeepRank: Early Look at a New Algorithm Update

برداشت های بالا و میزان کلیک پایین نیز می تواند نشانه عدم دسترسی محتوای شما باشد. در این حالت ، به احتمال زیاد روش هایی وجود دارد که می توانید عناصر برچسب گذاری صفحه مانند عنوان و توضیحات را تنظیم کنید تا این موضوع بیشتر شود و کاربران را ترغیب کند تا وارد صفحه شوند.

۴- کلمات کلیدی اشتباه مورد هدف قرار می گیرند

قصد جستجو چیزی است که بازاریابان محتوا باید همیشه در خاطر داشته باشند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به یاد داشته باشید ، فقط به این دلیل که یک اصطلاح بسیار جستجو می شود ، به این معنی نیست که به اطلاعاتی که ارائه می دهید یا اهداف شغلی شما مربوط می شود ، مربوط باشد.

یکی از نمونه های مورد علاقه من مشتری این بود که می خواست برای واژه "AIM" رتبه بندی کند.

برای آنها ، این اصطلاح به معنای "بازاریابی هوش مصنوعی" بود. برای گوگل ، این مخفف به معنای موارد مختلفی از جمله مدیریت تصویربرداری آمریکایی ، پیام رسان فوری AOL ، شناسایی خودکار و تحرک و موارد دیگر است.

جستجوی هدف

توجه داشته باشید که هیچ یک از این موارد شامل محتوای مرتبط با بازاریابی هوش مصنوعی نبودند. به همین دلیل ، ما تصمیم گرفتیم با مدت زمان طولانی تر ("بازاریابی هوش مصنوعی") که بهتر با اهداف تجاری آنها مطابقت دارد ، برویم.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به عنوان بخشی از فرآیند تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، قبل از شروع به تهیه پیش نویس محتوا ، اطمینان حاصل کنید که با آنچه در نتایج برتر جستجوی پیرامون عبارت موجود است ، آشنا هستید.

به نظر شما چه اطلاعاتی گوگل برای نمایش دادن به جستجوگران با ارزش ترین است؟ آیا می توانید دارایی ایجاد کنید که مطابق با رتبه و اهداف کسب و کار شما باشد؟

۵٫ شما در صدر موارد جدید قرار ندارید

کنار آمدن با ایده ها و مباحث جدید برای نوشتن درباره آنها ، یک چالش مداوم برای بازاریابان محتوا است ، به خصوص هنگامی که شما در یک وب سایت برای چند سال می نویسید.

این یکی از دلایلی است که باعث می شود در بالای آخرین اخبار و گرایش های صنعت بمانید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

کارهای ساده مانند عضویت در انتشارات کلیدی ، تنظیم Google Alerts در مورد مجموعه کلمات کلیدی شما ، خواندن داستانهای Google News و شرکت در انجمن ها به این امر کمک می کند. اما ، من همچنین پیشنهاد می کنم درگیر در رویدادهای صنعت شوید و از بینش و بازخورد SME ها و مشتری ها مطلع شوید.

انجام این کار به شما کمک می کند مخاطبان خود را بهتر بشناسید ، با موضوعات به موقع و مرتبط با مطالب آشنا شوید ، از روندهای اخیر ، چالش ها و نیازها مطلع شوید و حتی به فعالیت های رقابتی توجه کنید.

۶٫ ترافیک رو به کاهش است

اگر در حال توجه به دارایی های خاص هستید (که قبلاً عملکرد خوبی داشته اند) کاهش ترافیک را تجربه کرده اید ، احتمالاً فرصتهای تجدید واقعاً بسیار خوبی در پیش رو دارید.

پیشنهاد ویژه  گوگل جان مولر: "رتبه بندی نیست همیشه هدف"

شروع به حفر کردن در آن دارایی ها کنید و به دنبال راه هایی برای ارتباط مجدد آنها با یکدیگر باشید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

سوالات زیر را در نظر بگیرید:

  • آیا دارایی در اطراف هر شرایط ارزشمندی دید خود را از دست داد؟
  • چه چیزی در نتایج جستجو برای این کلمات کلیدی نشان می دهد؟
  • آیا نتایج جستجو به هیچ وجه تغییر نکرده است؟ آیا قصد جستجو با دارایی شما مطابقت دارد؟
  • چگونه می توانید دارایی را به روز کنید تا آن را با نتایج جستجوی برتر مطابقت دهید؟
  • آیا می توان آمار یا اطلاعات خاصی را به روز کرد تا این دارایی بیشتر مرتبط باشد؟

این نوع تحلیل نه تنها منجر به کسب ترافیک سریع و برنده شدن بر کلید واژه می شود ، بلکه به جدیدترین و ارزشمندترین اطلاعات به خوانندگان نیز کمک می کند.

۷٫ تجربه محتوا متناقض است

نه این راه

تجربه کلی مطالب شما مطمئناً می تواند بر عملکرد آن تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، نرخ گزاف گویی ، زمان در صفحه و سایر معیارهای تعامل کلیدی رنج می برند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

ارائه یک تجربه مداوم در انواع مختلف محتوا از جمله پست های وبلاگ ، صفحات فرود ، منابع استراتژیک و حتی کانال های رسانه های اجتماعی بسیار مهم است.

وقتی کاربر از وب سایت اصلی وارد بخش وبلاگ می شود ، نباید احساس کند که در یک سایت کاملاً متفاوت و با یک تجربه متفاوت است.

هنگامی که کاربر از یک پست وبلاگ به دیگری پرش می کند ، احساس نمی کند محتوا متعلق به مارک های جداگانه است. اگرچه نویسندگان مختلف محتوا را بنویسند ، اما سازگاری ساده می تواند همه تفاوت ها را ایجاد کند.

عناصر زیر را در نظر بگیرید:

  • پیمایش برتر
  • طراحی کلی
  • استفاده از آرم
  • قالب / عناوین قالب
  • لحن و شخصیت
  • مباحثی که با هویت شما مطابقت دارند
  • سبک تصویر و تراز
  • رنگ و سبک قلم
  • اقدامات فراخوانی
  • ناوبری پایین
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

۸٫ نامزدی در حال کمبود است

اشتراکات و مشارکت رسانه های اجتماعی همچنین می تواند نشانگر خوبی برای ارتباط شما با محتوای شما باشد.

اگر محتوای شما در رسانه های اجتماعی سهم بسیار کمی را دریافت می کند ، شروع به بررسی کنید که چه مطالبی در سایت و سایتهای رقابتی شما بهترین عملکرد را دارند.

BuzzSumo می تواند یک ابزار واقعاً عالی برای این امر باشد زیرا به شما امکان می دهد به مطالبی نگاه کنید که بیشترین اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی را در اطراف یک موضوع خاص دارند.

همچنین می توانید راه هایی برای کمک به تقویت مشارکت وجود داشته باشید ، مانند سهولت در به اشتراک گذاشتن مطالب خود و به اشتراک گذاشتن رسانه های اجتماعی بیشتر یا همراه داشتن تماس های واضح برای تشویق خوانندگان برای به اشتراک گذاشتن آن ، اظهار نظر در مورد آن یا اشتراک در وبلاگ خود.

۹٫ شما همیشه چیزی را تبلیغ می کنید

قانون خوب ۸۰/۲۰٫ در حالی که هیچ سس مخفی برای جذب مخاطبان خود از طریق محتوا وجود ندارد ، قانون ۸۰/۲۰ پایه و اساس خوبی است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این قانون حاکی است که ۸۰٪ از مطالب شما باید آموزنده و آموزشی باشند ، در حالی که فقط ۲۰٪ از مطالب باید پیشنهادات شما را تبلیغ کنند.

پیشنهاد ویژه  Two Latest Google Patents of Interest – November 6, 2020

اگر دائماً محصولات یا خدمات خود را به محتوا تبلیغ می کنید یا از آن استفاده می کنید ، احتمال اینکه خواننده های ارزشمند خود را از دست بدهید ، احتمال دارد.

به جای ایجاد محتوا که اساساً یک برگه اطلاعاتی یا لیستی از ویژگی های محصول است ، روی حل چالش های مخاطبان خود تمرکز کنید.

شما نه تنها اعتماد به نفس خواهید گرفت و رهبری فکری ایجاد خواهید کرد ، بلکه می توانید از خوانندگان آزار دهنده با محتوای بی ربط و تبلیغاتی نیز جلوگیری کنید.

۱۰٫ هیچ چیز منحصر به فرد نیست

اردک بنفش

در بخش محتوا می تواند با ارزش، اگر شما در حال خوانندگان ارائه چیزی منحصر به فرد – آیا اطلاعات جدید، چشم انداز منحصر به فرد، مشاوره و یا نظرات است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

از طرف دیگر ، اگر شما به سادگی چیزی را منتشر می کنید که قبلاً در جای دیگر منتشر شده است ، فقط در سیل محتوای فعلی مشارکت می کنید و ارزش زیادی را برای خوانندگان ارائه نمی دهید.

حتی هنگام نوشتن درباره چیزهایی که اخیراً مورد توجه بسیاری قرار گرفته است ، سعی کنید یک مورد جدید را ارائه دهید ، به دنبال یافتن نتایج منحصر به فرد باشید ، یا شواهدی راجع به آن ارائه کنید.

آیا مطالعات موردی وجود دارد که چگونه این استراتژی در واقع به مشاغل کمک می کند؟ آیا نمونه های خاصی از چگونگی موفقیت در گذشته وجود دارد؟ چه نتایج قابل توجه شما دیده اید؟

به طور کلی ، این مهم است که شما نه تنها در سطح بالا می نویسید بلکه به مفاهیم می پردازید و شواهدی برای تهیه نسخه پشتیبان از نکات خود ارائه می دهید.

بعدی چیست؟

برای یادآوری ، اکثر این علائم هشدار دهنده را می توان با شناختن مخاطبان خود و قرار دادن آنها در اولویت در هر آنچه می نویسید ، برطرف شد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

بله ، به انجام کارهای خانه خود نیاز دارد. و ، مطمئناً هیچ نتیجه قطعی برای این تحقیق وجود ندارد. اما بازپرداخت واقعی است.

با آگاهی از اطلاعاتی که مخاطبان شما به دنبال آن هستند ، می توانید حتی اطلاعات با ارزش تر و مرتبط تری را ارائه دهید که به محتوای شما انگیزه لازم را می بخشد.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر در پست: ایجاد شده توسط نویسنده ، مه ۲۰۱۹
تصویر گرفته شده توسط نویسنده ، مه ۲۰۱۹

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *