نوشته قبلی نوشته بعدی SEO Real-Time: آینده پژوهش ، اطلاعات و رتبه بندی داده ها

SEO Real-Time: آینده پژوهش ، اطلاعات و رتبه بندی داده ها

SEO Real-Time: آینده پژوهش ، اطلاعات و رتبه بندی داده ها منتشر شده در آوریل 4, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

منافع مصرف کننده در چشمک تغییر می کند.

اتصال مداوم و فن آوری های هوشمند هوشمند با هوش مصنوعی ، استاندارد جدیدی از خدمات را به وجود می آورند. اکنون مردم انتظار دارند که هر تعامل با برند آسان ، شخصی سازی شده و بلافاصله مثمر ثمر باشد.

مصرف کنندگان علاقه مبرم به دسترسی سریع به اطلاعات ، محصولات و خدمات در زمان واقعی دارند – خواه با "Door Dash" سریع غذا را برای من بیاورند ، یا "موجودی خود را به من نشان دهند" در وب سایت Ikea یا "الکسا ، امروز باران می بارد؟"

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

بازاریابان در تلاش هستند تا سرعت بکشند – ۷۷٪ معتقدند شخصی سازی در زمان واقعی بسیار مهم است ، اما ۶۰٪ بازاریابان هنوز در شخصی سازی مطالب در زمان واقعی تلاش می کنند.

بازاریابان محتوا و دیجیتال به چالش کشیده می شوند که در لحظات تصمیم گیری خود با محتوای شخصی سازی شده و پیشنهادهایی که به نیاز فوری پاسخ می دهد ، با مصرف کنندگان روبرو شوند.

تحقیقات اولیه سال ۲۰۱۹ نشان می دهد که به طور کامل ۸۷٪ از مصرف کنندگان تجربه شخصی و مداوم را در تمام کانال های خرید می خواهند.

در شرایطی که متخصصان سئو تحت فشار زیادی قرار دارند تا افراد مناسب ، فرآیندها و فناوری را برای تحقق و اثبات اهداف درآمد خود پیدا کنند ، تحقق انتظارات مشتری ضروری است.

چالش: با مصرف کنندگان در لحظه های تصمیم گیری خود آشنا شوید

در اوایل سال ۲۰۱۶ ، Think با Google گزارش داد که:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
  • ۷۶٪ افرادی که جستجوی محلی را در تلفنهای هوشمند خود انجام می دهند ، طی ۲۴ ساعت به یک مشاغل مراجعه می کنند.
  • ۲۸٪ از این جستجوها منجر به خرید می شوند.

این ارقام حاکی از لزوم دانستن اینکه مردم در لحظه ای که به دنبال آن می گردند ، به دنبال چه چیزی هستند.

SEO مدت هاست که برای ترسیم سفر مشتری و بهره برداری از این بینش ها برای تصمیم گیری در مورد محتوا ، پیشنهادات و موارد دیگر ، حیاتی است.

پیشنهاد ویژه  آناتومی یک صفحه وب: چگونه می توان تأثیر سئو را به حداکثر رساند

رقابت برای این مشتریان شدید است و انتظارات مصرف کننده برای رضایت فوری فقط رشد بیشتری پیدا می کند.

اگر SEO بیشتر از یک نقش بلند مدت در پاسخ به – چه رسد به شکل دهی – بازی کند ، سلیقه مصرف کننده به روشی معنی دار است ، روشی که خواسته های مصرف کننده را برآورده کند و رشد درآمد را سوق دهد ، باید سریع تر پیشرفت کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

SEO باید به زمان واقعی برود.

دستورالعمل جدید بازاریابی: SEO ، کارآمد ، در زمان واقعی ، چند کانال

چه به صورت تحقیقاتی باشد که قصد خرید را داشته باشد یا تحقیقاتی که گزینه های خرید را مقایسه و باریک می کند ، جستجو برای سفر مشتری مهم است.

SEO در شرکت دیجیتال امروزی مقدم و محور است. این بینش های کلیدی را در مورد بازاریابی محتوا ، بازاریابی ایمیل ، رسانه های اجتماعی ، بازاریابی پرداخت شده و حتی بازگشت به خدمات به مشتری ، توسعه محصول و عملیات به شما ارائه می دهد.

از آنجا که این سوزن را حرکت می دهد ، انتظارات بیشتری از گذشته وجود دارد. SEO دیگر پروژه جانبی بازاریابی نیست ، زیرا بینش و درآمد را در چندین کانال دیجیتال هدایت می کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

طبق تحقیقات BrightEdge ( افشای یک مشتری ) ، بینشهای SEO از سوی بازاریان مختلفی از رسانه ، محتوا ، پولی ، اجتماعی ، ایمیل و نمایشگر استفاده می شود.

مطالعه BrightEdge

بلوغ راه حل های نقطه SEO در سیستم عامل SEO یکپارچه و یکپارچه داده بهره وری عملیاتی اساسی را ارائه داده است.

سیستم عامل های برتر در کلاس همچنین به متخصصان سئو و بازاریابان دیجیتال کمک می کنند تا "V-ing" جستجو ( صوتی ، تصویری و عمودی ) را برطرف کنند .

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

مرز جدید فوری در حال افزایش این پیشرفت ها در توانایی و کارآیی برای تولید و عمل کردن در بینش های SEO در لحظه است.

پیشنهاد ویژه  Google SEO 101: در اینجا نحوه به روز کردن قطعه نتایج جستجوی شما آورده شده است

بینش در زمان واقعی

"چگونه می توانم به شما کمک کنم؟"

این سؤال ساده در اکثر جنبه های تجارت مدرن و مبتنی بر جستجوگرها ضمنی است و شرکت ها در تلاشند تا فرصتی برای پاسخ به آن بدهند.

پاسخی که به بهترین وجه با معیارهای مشتری مطابقت داشته باشد ، فعالیت در سئو را انجام می دهد.

برای حجم فزاینده نمایش داده های جستجو ، بینش هایی که بینش SEO سنتی مبتنی بر تاریخی ارائه می دهد ، به معنای فرصتی است که حتی برای مطرح کردن این سؤال مطرح می شود ، اغلب قبل از ایجاد بینش.

اینجاست که بینش های واقعی به سئو و بازاریابی فرصت مبارزه می دهد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

روند جستجو بیشتر و بیشتر محدود به زمان است ، که فقط نشان دهنده:

  • جهان بزرگتر و تغییرات محلی و منطقه ای آن.
  • فصول خرید و فصول میکرو.
  • تغییر بادهای جغرافیایی سیاسی.
  • تغییرات قانونی.
  • روند فرهنگ پاپ.
  • حتی آب و هوای کوچک و بزرگ روزانه تغییر می کند.

روزها و ساعتها در دنیای جستجو شمارش می شوند. این مثالها را در نظر بگیرید:

Slam Dunk Opportunity

در ژوئیه سال ۲۰۱۸ ، LeBron James ستاره NBA با لس آنجلس لیکرز قرارداد بست. در سه ساعت اول پس از اعلام ، بزرگترین فروشنده لباس های دارای مجوز از فروش سنبله ۶۰۰ درصدی فروش جیب خود خبر داد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

تحقیقات سنتی SEO می تواند مدتها پس از خنک شدن دیوانگی خرید ، سنبله مرتبط با علاقه را برای جستجو در روزها یا هفته ها به وجود آورد.

تحقیقات زمان واقعی SEO به رقیبان خرده‌فروشی فرصتی برای سرقت سهم بازار در اوج تقاضا داده است.

خارش برای خرید

در اوایل سال ۲۰۱۹ شیوع بیماری سرخک در شمال غربی اقیانوس آرام ایالات متحده به ارمغان آورد. به طور همزمان ، وزارت بهداشت ایالت واشنگتن از افزایش ۶ برابر واکسیناسیون ها نسبت به سال قبل خبر داد.

با داشتن اطلاعات رتبه بندی SEO در زمان واقعی ، داروخانه های منطقه و زنجیره های داروخانه شانس خود را برای دستگیری مشتریانی که به دنبال واکسن هستند بر اساس موقعیت رتبه خود می دانند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آنها همچنین قادر خواهند بود برای بهبود یا محافظت از موقعیت خود ، از تحقیق در مورد کلید واژه در زمان واقعی استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه  گوگل ایجاد یک منبع جدید ترافیک با مشتاق

حسابداری برای روندها

قوانین جدید مالیاتی ایالات متحده برای سال ۲۰۱۸ شگفتی های غیرمنتظره ای را برای مودیان مالیاتی که مالیات بر درآمد فدرال خود را در سال ۲۰۱۹ تشکیل می دهند ، به ارمغان آورد.

یک هفته قبل از مهلت مالیات ، کمیته مالی سنا اعلام کرد که انتظار می رود " 14.6 میلیون بی سابقه درخواست برای تمدید تمدیدها" دریافت کند.

متخصصان شرکت حسابداری سئو و بازاریاب دیجیتالی که از تحقیقات و بینش سئو در زمان واقعی استفاده می کنند ، می توانند واقعیت پیش بینی کمیته امور مالی را در طول آخرین مرحله تا آخرین مهلت تشکیل پرونده مالیات پیگیری کنند.

تحقیقات کلمات کلیدی در زمان واقعی به آنها کمک می کند تا جیب های محلی تقاضا را شناسایی کنند و در فیلترشکن هایی با محتوا و پیشنهادات در لحظه تصمیم گیری خود قرار بگیرند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

نتیجه

جستجو در حال تغییر است تا با ترجیحات مصرف کنندگان همسو شود. به منظور پیشبرد ، استفاده از داده های سئو و بینش در زمان واقعی به عنوان کلید درک ، بهینه سازی و تعامل با مصرف کنندگان ضروری است.

SEO در حال تکامل و شکل دادن به یک عملکرد محوری متقاطع است که فراتر از رتبه و فراتر از رتبه است و خود را به درآمد دیجیتال از طریق کانال متصل می کند .

دانستن داده های تاریخی و در زمان واقعی و کار با تمام عملکردهای دیجیتال بسیار مهم است.

منابع بیشتر:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *